quote:
Een goedemorgen gewenst.quote:
Neequote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een goedemorgen gewenst.
En ben je er al uit wat voor prijs je aan je kunstwerk gaat plakken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:37 schreef STING het volgende:
Zo, vandaag eindelijk op m'n werk overgegaan van Windows XP naar 7
Scherpquote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Cue_ het volgende:
Heb je Fiesta in ieder geval overgeslagen
Teveel zolderkamerbewoners die niets meemakenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Teveel vrouwen zonder inhoud
Dank je, Bobquote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdatquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef STING het volgende:
Vrouwen voorzien van inhoudWie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:47 schreef STING het volgende:
Vrouwen voorzien van inhoudNee, dank je. Die inhoud kan me gestolen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er is hier geen kipquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
Iedereen hier is een beetje gaar lijkt wel
Bijna weekend, en ben eraan toequote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nu vind ik het stom vooralquote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is best lekker soms, hier is het eerder een kippenhok
Dood moeten ze ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n tyfushekel aan mensen die voor de trein springen?
En daarna het land uitschoppen!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Snel weer lijmen en dan ophangen aan de hoogste bomen einzeinz !@!!!
Aan de haaien voeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het land uitschoppen!
Arme haaienquote:
En dan de as verbranden boven de oceaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het land uitschoppen!
hier nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
nergens voor nodig, die mensen haten zichzelf al!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef twi het volgende:
Hebben jullie ook zo'n tyfushekel aan mensen die voor de trein springen?
Wel de meest walgelijke egoïstische manier van zelfmoord though imho.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
nergens voor nodig, die mensen haten zichzelf al!
Blijkbaar haten ze de rest van de wereld nog meer. Stelletje egoïsten.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Laat ze zichzelf maar lekker in een hoekje gaan zitten haten dan, in plaats van het hele openbaar vervoer in de randstad naar de tering helpenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
van een flat springen en voor iemands voeten belanden (en half uit elkaar spatten) is minder egoistisch/walgelijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel de meest walgelijke egoïstische manier van zelfmoord though imho.
Hoop jequote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
hier niet
zit net door mijn telefoon te bladeren, kom ik een paar foto's tegen van de afgelopen zaterdag, kan me niet herinneren die te hebben gemaakt... Ik ben heel blij dat die foto's alleen op mijn telefoon staan
Hmmm.....dus zelmoord plegen door jezelf in de shredder te gooien die de resten op een brandstapel gooit waardoor er niks overblijft is dus sociaal geaccepteerd?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
van een flat springen en voor iemands voeten belanden (en half uit elkaar spatten) is minder egoistisch/walgelijk?
jezelf thuis ophangen zodat je puberdochter thuis komt en je ziet hangen is minder egoistisch?
dat weet ik zo net nog niet hoor
Wij hebben in ieder geval goed gelachen he? winkwinknudgenudgequote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben in ieder geval goed gelachen he? winkwinknudgenudge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |