he wat leuk!! Als jij een weekje eerder bevalt dan is het op mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend!
En jij op de mijne!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend!
mijlpaalquote:Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag precies 20 weken zwanger. Op de helft gewoon. En voor het eerst dat iemand het zag dat ik zwanger was. Ik zweef nu een beetje
Waar stop jij de bananen?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Dus eigenlijk wel echt óver de helft Ticootje!
En fijn dat alles in orde is -Lise-! Jammer van de DVD...
Ik heb net twee dagen vrij gehad en moet vandaag weer, 8 uur staan en daarna direct door naar yoga Wil geen mietje zijn maar ik voel me niet echt optimaal voor zo'n dag. Ben licht in mijn hoofd en misselijk. En die bananen op het nachtkastje zorgen ervoor dat ik al drie dagen niet naar de wc ben geweest dus ik heb buikpijn.![]()
Goed, zeurmodus uit. Zal toch echt moeten, dus kan maar beter zin maken
Je baarmoeder is beter doorbloed nu. Door de seks kan er best een adertje gesprongen zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry voor de onsmakelijke details maar gisteravond seks gehad en daarna ineens best wel veel bloedverlies. Voor mijn gevoel dan. In werkelijk was het niet zoveel en alleen vlak na de seks toen ik ging plassen, maar ik schrok me rot en heb er niet van kunnen slapen. Die man van mij kan op zijn kop gaan staan, maar mooi dat ik gesloten ben tot ik met de vk heb gepraatwaar hij niet bij is omdat hij ineens heeft gehoord dat ie zondag voor 2 wk naar Engeland moet voor zn werk..
Wat nou als het in die periode toch stiekem mis gaat en hij is er niet...
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Door sex kun je geen miskraam krijgen. Tenzij je hele rare sex doet.
Ik weet ook wel dat het niet kan, objectief gezien, maar mn hoofd slaat er gewoon van op hol. En ik baal ervan dat mn vriend 2wk naar Engeland moet, verdommequote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Door sex kun je geen miskraam krijgen. Tenzij je hele rare sex doet.
Je kan het ook gewoon anaal doen?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet kan, objectief gezien, maar mn hoofd slaat er gewoon van op hol. En ik baal ervan dat mn vriend 2wk naar Engeland moet, verdomme
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en dat je om 6 uur naar beneden gaat om te ontbijten en het hele trappengat en de gang vol veren ligt is niet leuk! Al denken de katten daar vast anders over... RIP Duif...
Misschien na de bevalling als het het enige strakke gaatje is wat ik over hebquote:Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon anaal doen?
Traanbuis is strakker.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien na de bevalling als het het enige strakke gaatje is wat ik over heb
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.quote:
Moet je hiervoor niet naar een ander subforum?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.
Die waren bij papa! Ik had een weekendje weg met de zaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Nadeel is dat er niemand is om op je koters te passen Ticootje, terwijl jij al die mannen op straat doet
Ja, ik ben 9 weken vandaagquote:Op woensdag 5 september 2012 09:42 schreef L0t.. het volgende:
Mijlpalendag
Spirit, kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent, maar zoals de rest al zegt, het heeft zeer waarschijnlijk echt niks te betekeken. Wel balen dat je vriend de komende weken weg is
quote:
LUIE!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef L0t.. het volgende:
Werkze!
Ik heb vandaag voor het eerst in weken gewoon een hele dag waarop ik helemaal níets hoefIk lig nog heerlijk in bed en als ik zin heb kan ik gewoon de hele dag blijven liggen
[..]Ik morgen! (het klopt trouwens ook niet dat ik boven jou in het lijstje sta, ik heb die UD niet goed uitgerekend volgens mij
Maar pas het wel aan na de termijnecho)
De 17e!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Wanneer is je echo L0t? (sst ik ben aan het werk)
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef L0t.. het volgende:
Werkze!
Ik heb vandaag voor het eerst in weken gewoon een hele dag waarop ik helemaal níets hoefIk lig nog heerlijk in bed en als ik zin heb kan ik gewoon de hele dag blijven liggen
[..]Ik morgen! (het klopt trouwens ook niet dat ik boven jou in het lijstje sta, ik heb die UD niet goed uitgerekend volgens mij
Maar pas het wel aan na de termijnecho)
En dood zijn. Denk ik. Lijkt me in ieder geval niet goed voor je hersenen enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dood zijn. Denk ik. Lijkt me in ieder geval niet goed voor je hersenen enzo
Ik realiseerde me vanmorgen dat ik na de bevalling niet ineens *poef* mijn oude figuur terug heb. Maar dat ik dan eerst een lege buik heb die moet terugplooien, en dat hopelijk ook doet. En dat ik misschien altijd wel loshangend vel overhoud.
Niet dat ik dat nou een ramp zou vinden ofzo, maar ik heb het me nooit echt bewust gerealiseerd. Heb wel vanaf begin af aan gezegd dat ik na de bevalling weer ga sporten om de kilo's eraf te krijgen (wilde er sowieso wat kwijt), maar vanochtend realiseerde ik me pas echt dat ik waarschijnlijk buik teveel heb na de bevalling, en evt. vel teveel overhoud. Was een rare gewaarwording![]()
Oh ja, als ik naar vriendinnen en mijn schoonzusje kijk, die zien er allemaal prima uit! Maar het hoeft natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef freecell het volgende:
Haha Coco
Het kan heel erg meevallen trouwens
Jaaa! Ik stel me nu een buik voor als een grote leeggelopen ballon. Kan me goed voorstellen dat zo'n kleding dan fijn isquote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.
Sluitlakens heb je ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Zou zoiets daar fijn voor zijn?
Kwam het toevallig tegen bij het googelen. Niet dat ik het voorlopig nodig heb.
http://www.bellybandit.nl/
Geen idee of zoiets echt werkt eigenlijk. De spelfouten op de site (en de zinsopbouw) zijn in ieder geval dusdanig dat ik 't meteen al niet helemaal serieus meer kan nemen. Maar ik ben dan ook gevoelig voor dat soort dingenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Zou zoiets daar fijn voor zijn?
Kwam het toevallig tegen bij het googelen. Niet dat ik het voorlopig nodig heb.
http://www.bellybandit.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik werk er trouwens naast in een winkel. Voor jullie denken dat ik met een cappuccino in mijn hand en mijn benen op het bureau ontspannen thuis zit. In werkelijkheid verstop ik me nu even achter de toonbank.
Ik na 4 weken weer gaan sporten, speciale cursus onder begeleiding van een bekkenfysio. Vond dat echt een aanrader. Rustig aan weer beginnen, je lijf weer een beetje leren kennen, even eruit zijn. Aanrader!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wilde je laatst net vragen hoe het met je nieuwe terras. is! Hier vandaag ook de WJO gekregen .. en alweer uit haha. Help me eraan herinneren dat ik tegen de tijd dat ik beval een foto naar ze wil. Wil natuurlijk nog wel een jaar WJO ontvangen!
Coco die kat van jou .. geweldig!! =)
Ik ga lekker zwemmen en bijbeppen. En dat sluiten we zoals altijd traditioneel af met een rondje McDonalds .... heul vervelend (a)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Mehehe![]()
Ja het was mijn eerste keer
Jeej voor je geboortekaartje! Ik ben benieuwd!
Wat een romantisch huis Suikertante! En dan ook allebei thuiswerken... het heeft iets filmisch.
Sporten... Dat is het geheim.. ook gewoon blijven sporten en blijven opletten wat je eet in je zwangerschap. Wat er niet aankomt hoeft er niet af...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kijk stiekemwel tegen een eventuele flubberbuik op. Wat is het geheim van Doutzen en Heidi? Ben altijd zon meisje geweest met maat 36 en alles strak.. dat zal dadelijk wel heul anders zijn. Ben er wel van overtuigd dat ik die zwangerschapskilos eraf ga krijgen .. dat zit wel snor!
Net erover gehad om het dan uit te breiden met tijdschriften/tv-gidsen/reclamefolders/etc van diezelfde dag/week. In een kistje ofzo bewaren en dan zoveel jaar laten aan je kind geven. Lijkt me echt leuk om te zien/lezen wat er aan de hand was rondom je geboortequote:My parents gave me copies of every Newspaper from the day I was born.
Oh neeee! Ik heb Het Beste boekjes (Reader's Digest) van M.'s oma van zoveel-jaar-geleden. De advertenties zijn een van de leukste dingenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef Kwisted het volgende:
Leuk idee inderdaad! Al zou ik er dan voor kiezen om alleen de krant te bewaren, de rest vind ik mimder interessant.
Tof! Tenminste, mij lijkt dat zo gaaf om dan later te kunnen geven (en te kunnen krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, en hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
Had hem al aangepastquote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tof! Tenminste, mij lijkt dat zo gaaf om dan laten te kunnen geven (en te kunnen krijgen).
Behalve die luier dan. Dat vind ik wat, ehrm, "minder".
Ooh, wat een leuk ideequote:Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, een schone want gaat om het maatjeen hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
Gefeliciteerd en welkomquote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef CookieTime het volgende:
Bij deze kom ik mij hier ook aanmelden bijna 4mnd nu
Ohja, dat is ook een goed idee idd... En die correctieonderbroeken jaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef mefke79 het volgende:
ik heb na bevalling 2 een dag of 5 een sluitlaken gedragen, gewoon gemaakt van een laken en sluitspelden. Daarna overgegaan op de correctieonderbroeken model fietsbroek van de hema + bekkenband. Het gaf me letterlijk veel steun, maar ik deed het dan ook omdat mijn bekken aan gort was. Je lijkt er inderdaad ook dunner door en je buik flubbert minder, dat vond ik erg fijn. Maar je heupen staan toch echt nog effe in standje bevallen en dat lost het niet op,
Compleet van mijn klachten af? Nog steeds niet. Maar het was na een maand of 3 wel zo ver dat het redelijk te doen was. En ik heb nog steeds fsyio.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook een goed idee idd... En die correctieonderbroeken ja![]()
Heb nog zo'n bekkenband liggen dus die kan ik straks ook nog gebruikenthanks!
Hoe snel was jij van je klachten af? En nog fysio daarna neem ik aan?
Oh joh, he jeetjequote:Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Compleet van mijn klachten af? Nog steeds niet. Maar het was na een maand of 3 wel zo ver dat het redelijk te doen was. En ik heb nog steeds fsyio.
Ik ben wel redelijk streng tegen mezelf geweest de eerste dagen. Dus sluitlaken, geen traplopen voor 5 dagen, zitten/liggen/bijna niet lopen. Ik had daar ook een schema van de fysio voor.
Ik heb een (mislukte) draaipoging gehad.. Ben je idd een aardige tijd mee zoet! Ik heb geloof ik wel 5 uur gezeten..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Mangostine het volgende:
Ik vandaag ook 35 weken![]()
Krijg volgende week een draaipoging!
Zat in het consult vrij relaxed, zo van oh ja, ok, sgoed. Krijg ik bij de afspraakbalie info over infuus, weeënremmers, ctg, dus op tijd aanwezig zijn en op een uur of 4 rekenen.
Pas toen dacht ik, waar begin ik eigenlijk aan?
Ik had dat in het begin ook heel erg, flinke steken in mijn onderbuik en aan de zijkanten. Vroeg me toen ook wel eens af of dat wel goed was. Maar hoort erbij!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:49 schreef CookieTime het volgende:
Lot.. Ik heb sinds een paar dagen ook weer last van mijn banden, je weet dat het geen kwaad kan maar af en toe is het toch schrikken als je te snel opstaat en even niet meer recht op komtSterkte
Frups goedgekeurd
Ik hoop het, van mij mag het beginnen haha! De laatste loodjes zijn heel lastig voor mij...heb gewoon geen geduld! Ben zo ontzettend benieuwd naar ons mannetje en wil hem zo graag aan zijn grote zus voorstellen!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Frups dan zou je toch zeggen dat je lichaam zich klaar maakt![]()
Kan dat indalen echt zo''n pijn doen ja? Hier nog niks aan de hand wat dat betreft .. Hoop dat de pijn die daarmee gepaard gaat mee valt .. Rustig aan Enf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Even klagen hoor...Duidelijk.... Zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
vast niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dit blijft toch niet tot het einde zo he?
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Even klagen hoor...Oh! Weet je waar ik spierpijn heb? Of standaard 'pijn' die als spierpijn voelt? In mijn liesstreekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg altijd tegen M. dat het net lijkt of ik me de hele nacht keihard heb laten nemen door een hele grote neger. Zo voelt het althans wel. Denk ik.
Pijn bij mn stuit en in mn liezen... Ik weet niet wat J uitvreet met me als ik slaap...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Weet je waar ik spierpijn heb? Of standaard 'pijn' die als spierpijn voelt? In mijn liesstreekIk zeg altijd tegen M. dat het net lijkt of ik me de hele nacht keihard heb laten nemen door een hele grote neger. Zo voelt het althans wel. Denk ik.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Pijn bij mn stuit en in mn liezen... Ik weet niet wat J uitvreet met me als ik slaap...
Geen skullfucking in elk geval.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Pijn bij mn stuit en in mn liezen... Ik weet niet wat J uitvreet met me als ik slaap...
20x in 3 maanden?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Martijn netjes is 's nachts. Alhoewel het zou verklaren waarom ik zo slecht slaapOh, en ik zou het hem niet eens heel kwalijk nemen gezien de hoeveelheid batswerk die er tussen ons plaatsvindt de laatste tijd
Nee, ik heb geen last van hoofdpijn inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen skullfucking in elk geval.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Weet je waar ik spierpijn heb? Of standaard 'pijn' die als spierpijn voelt? In mijn liesstreekIk zeg altijd tegen M. dat het net lijkt of ik me de hele nacht keihard heb laten nemen door een hele grote neger. Zo voelt het althans wel. Denk ik.
Denk Weet ik helaas absoluut zeker, zonder enige twijfel mogelijk, dat we dat niet eens reddenquote:
Kuiltjes in de wangen is toch juist lief?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Denk Weet ik helaas absoluut zeker, zonder enige twijfel mogelijk, dat we dat niet eens redden
Hij is er zo een die bang is dat ons kind straks met een deuk in zijn/haar hoofd geboren wordt
Ha, same here L0tquote:Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef L0t.. het volgende:
Mijn boobs zijn nog niet heel erg gegroeid volgens mij, misschien een beetje. Heb er ook niet heel erg last van behalve wat pijnlijke tepels. Zat al op 70D dus er hoeft wmb ook niet heel veel bij, 1 à 2 cups kan nog wel maar daarna wordt het overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I must be an optimist, because a pessimist is never disappointed”
Achquote:Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Enfermera het volgende:
En hier gaat het minderGister echt onwijze last van mn bekken, plus dat mevrouw gaat indalen volgens mij
in plaats van mn liezen ook lekker pijn onderin mn buik.
Maar voel mn bekken ook een stuk meer, normaal voelde ik het alleen in mn liezen maar nu ook heel laag in mn onderrug aan beide kanten zeg maar![]()
Vanochtend gelukkig fysio dus ik hoop dat dat wat helpt, maar ik heb niet echt mn dag.
Leuk! Mijn ouders hebben van mijn geboortedag de krant bewaard en volgens mij ook een weekmedia-ding want ook de hitlijst van die week staat daar inquote:Op woensdag 5 september 2012 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. kwam net met een leuk idee (ik copy-paste het even uit zijn mail). Hij heeft 't ook weer ergens anders gelezen, dus misschien kennen jullie het wel. Maar zo niet, ik vond het zo'n tof idee, dat ik het wil delenMisschien vinden jullie het net zo tof en dan zou het jammer zijn als je er niet van wist
[..]
Net erover gehad om het dan uit te breiden met tijdschriften/tv-gidsen/reclamefolders/etc van diezelfde dag/week. In een kistje ofzo bewaren en dan zoveel jaar laten aan je kind geven. Lijkt me echt leuk om te zien/lezen wat er aan de hand was rondom je geboorteEn te lachen om de hippe kledingfolders etc
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef CookieTime het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een meisje
![]()
Ik ben helemaal van slag!!!quote:
Haha ja dat zal wel even wennen wordenquote:
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee voor zo ver ik weet nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:20 schreef amaranta het volgende:
Ben je de oude Cookie in een nieuw jasje CookieTime???
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: spuit 11...
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 05-09-2012 19:32:05 (anders lees je eerst even verder....) ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef Limone het volgende:
[..]
AchIk hoop dat de dag toch nog een beetje is opgeklaard..!
[..]
Leuk! Mijn ouders hebben van mijn geboortedag de krant bewaard en volgens mij ook een weekmedia-ding want ook de hitlijst van die week staat daar in![]()
Welkom CookieTime!
LadyBlack! Ik schud ook mijn heupen (of naja het is meer een soort van draai) om, in mijn geval, mijn onderrug los te krijgen, herkenbaar! Dat stuitje is trouwens niet herkenbaar.. Maar, ik had gister wel zo vaak mijn onderrug losgewiebeld dat het aan het einde van de dag helemaal vast zat, misschien zit je stuitje ook wel een beetje vast?
Altijd leuk om te shoppen! Geniet ervan!quote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik ga vrijdag, als de echo goed is, ook shoppen met mn vriend. Ik heb nog niks zelf gekocht, alleen een paar dingetjes cadeau gekregen. Nu wil ik ook een rompertje of wat sokjes ofzo kopen![]()
En een kinderwagen, ik kwijl echt bij een paar die ik op Marktplaats zie
Ja handig hequote:Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Keukenmachine, fijne dingen!! Ik heb een ieniemini van 20 jaar oud ofzo, maar wel vet handigAls ik meer ruimte in de keuken had zou ik zo'n heel toffe uitgebreide kopen
Oh en ik ga vrijdag, als de echo goed is, ook shoppen met mn vriend. Ik heb nog niks zelf gekocht, alleen een paar dingetjes cadeau gekregen. Nu wil ik ook een rompertje of wat sokjes ofzo kopen![]()
En een kinderwagen, ik kwijl echt bij een paar die ik op Marktplaats zie
Wat klinkt dat heerlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef eliis het volgende:
Het meest bijzondere gevoel dat ik ooit heb gehadEn niks geen luchtbelletjes, kleine vlindertjes of wat dan ook; gewoon echt trapjes, m'n buik beweegt ook soms al van de trapjes in m'n buik, wat een geweldig gezicht!
Die bugaboo is wel heel erg mooi enzo. Collega heeft m. Kan ook omgetoverd worden naar een enkele wagen.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het aanbod tweelingkinderwagens beroerd. Ook op marktplaats. En ik heb geen zin in een hele dure bugaboo.
Leuk shoppen LadyBlack! Heb ook nog niks voor de kleintjes gekocht maar ik wacht nog even tot we het geslacht weten, dan kan ik wat gerichter kopen (we hebben natuurlijk nog de nodige kleertjes klaar liggen).
Echt? Hier was laatst een festival in de stad, en ik struikelde constant over de duowagensquote:Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het aanbod tweelingkinderwagens beroerd. Ook op marktplaats. En ik heb geen zin in een hele dure bugaboo.
Ja jij hebt waarschijnlijk nog genoeg schattigs liggen! Ik heb 1 rompertje en een paar slofjes gekregen, maar zelf bewust nog niks gekocht. Dus er is nog héél veel dat ik gewoon neutraal kan kopenquote:Leuk shoppen LadyBlack! Heb ook nog niks voor de kleintjes gekocht maar ik wacht nog even tot we het geslacht weten, dan kan ik wat gerichter kopen (we hebben natuurlijk nog de nodige kleertjes klaar liggen).
Wat leuk is dat hè? Wij krijgen ook na 3 jongens een meisje!! Al geloven we het nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef CookieTime het volgende:
[..]
Nee voor zo ver ik weet niet
En 3 jongens
Wat fijn! En wat een lieve moeder! En praktisch ook: met z'n tweetjes is zo'n strijkplank toch makkelijker te dragenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Enfermera het volgende:
thx! Nou, nog best heel aardig! Mn moeder kwam koffie drinken en zag idd al dat ik een beetje somber was
heb lekker wat cake weggewerkt
en toen mn moeder weer weg was belde ze me later op toen ze thuis was, zo van; we zouden toch nog voor wat dingetjes gaan shoppen?! XD Ik zo; kan best, ik vergeet van alles
Dus dat hebben we nog even gedaan (nieuwe strijkplank + keukenmachine, die zou ik nog krijgen van ze) en ook nog een heul leuk pakje bij de hema
![]()
Dus al met al nog een heel geslaagd dagje!
Als dat soort dingen uitgesteld kunnen worden, dan liever uitstellen... Maar wat niet gaat gaat niet he?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Gisteravond zijn er bij haar met spoed 2 kiezen getrokken .
Dit ivm dat ze zowat flauw viel van de pijn.
Ze wou niet naar de tandarts eerst ivm zwangerschap en wou nog even wachten ,maar het kon zo niet langer.
Nu moesten ze wel een foto maken ,maar dit gebeurde zonder een schort (las het later pas dat ze een schort moest gebruiken.
In hoeverre kan het kwaad dat ze verdovingen heeft gehad en een foto ??.
Tandarts wel verteld dat ze 14 weken zwanger was.
Dan zal die toch wel weten hoe te doen bij zwangerschap lijkt mij,maar ben nog wat ongerust erover
Tegenwoordig heb je amper meer te maken met strooistraling ja... Het beperkt zich echt tot het gebied van de foto...quote:
Dat vond ik ook!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:46 schreef rebel-angel het volgende:
tssss beetje water van zwangere vrouwen afpakken
Kan je dat gewoon van te voren melden?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh en poortjes op het vliegveld, dat is ook maar net waar je bent... Op schiphol werd ik erlangs gestuurd, in Napels moest ik er gewoon doorheen...
Dat staat ook op WC-verfrissers.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Op de bus stond inderdaad dat de nevel schadelijk was bij inademen en iriterend
Ja serieus?! Ik moet volgende week vliegen en had hier totaaaal niet over nagedacht. Bedoel je de poort bij de bagageband?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh en poortjes op het vliegveld, dat is ook maar net waar je bent... Op schiphol werd ik erlangs gestuurd, in Napels moest ik er gewoon doorheen...
Ach, baby droeg geen gevaarlijke dingen, dus het zat wel goed. Mn flesje water werd wel in beslag genomen.
Ik vroeg het gewoon aan de chaggo meneer die bij de lopende band stond.. Of het kwaad kon.. En die wuifde meteen zo foulieerdame erbij en moest ik er langs lopen..quote:Op donderdag 6 september 2012 08:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Kan je dat gewoon van te voren melden?
Het poortje bij de douane ja... Waar je je riem en je schoenveters af en uit moet doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja serieus?! Ik moet volgende week vliegen en had hier totaaaal niet over nagedacht. Bedoel je de poort bij de bagageband?
Als ik mn badkamer een chloortje geef heb ik ook geirriteerde luchtwegenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:51 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat staat ook op WC-verfrissers.![]()
Als ze zich ziek wil melden dan moet ze dat doen; ze heeft van niemand toestemming nodig om naar huis te kunnen gaan, gisteren dus ook niet.
En, een dagje thuisblijven nadat er 2 kiezen getrokken zijn lijkt me niet zo heel vreemd.
Ik bedoel het minder rot dan dat het er nu uit komt: Open aub een topic in WGR als je dit soort dingen wilt delen of er vragen over hebt.
Ik ook, lekker nog even naar de zonquote:Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja serieus?! Ik moet volgende week vliegen en had hier totaaaal niet over nagedacht. Bedoel je de poort bij de bagageband?
Goed smeren he?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ook, lekker nog even naar de zon
Barcelonaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik ook, lekker nog even naar de zon
Ik drink geen water uit de kraan bij zuidelijke landen. Ze voegen er sowieso een chloorverbinding aan toe en das onwijs ranzig. Water kost een drol.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Barcelonavoor werk
Wat betekent dat ik, heel rot, in een 5 sterren hoten wordt opgesloten 3 dagen lang en sufgetraind wordt en nog representatief en leuk moet doen ook... ik zie me al zitten daar met mn moeie hormoonhoofd
![]()
Mag je trouwens het water uit de kraan in Barcelona gewoon drinken? Ik weet echt niks
Yes, ik heb factor 50 gehaald, en doe daar gewoon altijd een petje of hoed op, en bij het zwembad ga ik in de schaduw liggen. Komt goed!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed smeren he?
Niet dat je met een lelijk zwangerschapsmasker terug komt.
Ik bleef lekker uit de zon, mij te warm.
De afgelopen weken mocht ik er steeds niet bij zijn als ze foto's van Matthias zijn been gingen maken. Zelfs niet met schort. Elke foto ook met schort pak je iets van mee. En helemaal omdat hij nog wel vaak moest!!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je amper meer te maken met strooistraling ja... Het beperkt zich echt tot het gebied van de foto...
Als je een foto in het ziekenhuis moet maken, of je kind ligt op de fototafel, dan draag je wel een schort.
Je zei chloor en ranzig in 1 zin!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik drink geen water uit de kraan bij zuidelijke landen. Ze voegen er sowieso een chloorverbinding aan toe en das onwijs ranzig. Water kost een drol.
Dat is een veel hogere straling ook.. Terecht dat je er niet bij mocht.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
De afgelopen weken mocht ik er steeds niet bij zijn als ze foto's van Matthias zijn been gingen maken. Zelfs niet met schort. Elke foto ook met schort pak je iets van mee. En helemaal omdat hij nog wel vaak moest!!
Heerlijk lijkt me dat! Volgend jaar gaan we ook gewoon met z'n drietjes naar de zon, daar kan ik nu al naar uitkijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil echt nog wel een weekendje weg hoor... Ff nog met de kindjes de hele dag in zwembad hangen.
Ik dacht dat het allemaal hetzelfde was.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een veel hogere straling ook.. Terecht dat je er niet bij mocht.
Was jij hier eerder ook met een nick die heel erg op deze nickname lijkt?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef CookieTime het volgende:
Bij deze kom ik mij hier ook aanmelden bijna 4mnd nu
quote:
het is ook wel constant kommer en kwel bij jullie he?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze blijft vandaag toch even thuis ,maar even rust.
Gister al genoeg ellende gehad met de werkbegeleider (net 21 jaar.)
Ze viel zowat flauw van de pijn en telkens overstuur ,maar ze mocht niet naar huis toen het echt niet meer ging om 13.30 uur ,en altyd alles maar op de zwangerschap af te schuiven volgens hem .
Dat was gewoon niet het geval ,maar gewoon enorme hoofdpijn en steken en veel pijn.
Ze heeft nu der coach gemaild en gevraagd om een arboarts.
Mede omdat de zelfde begeleider haar ook wou dwingen om in een ruimte met schadelijke stoffen te werken .
Hij zij van je staat er 7 meter van af dus niks aan de hand.
Heeft ze geweigerd ivm geen afzuiging en damp die bleef hangen.
Op de bus stond inderdaad dat de nevel schadelijk was bij inademen en iriterend
soldaat van oranje is zooo mooi, ben toen naar de try outs geweest duurde de voorstelling 3 uurquote:Op donderdag 6 september 2012 09:07 schreef klumsy het volgende:
34 weken alweer![]()
Vanavond naar Soldaat van Oranje en morgen lekker een weekendje naar Keulen
heb er zin in!
Ouders van nu en Wij jonge ouders hebben allebei een zwangerversie van hun tijdschrift, ik vond die op zich wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat zijn eigenlijk leuke tijdschriften voor tijdens de zwangerschap? Ik woon in een dorp, dus kan hier niet uitgebreid tussen de tijdschriften gaan staan neuzen zonder dat iedereen het gelijk weetmaar ik wil op Schiphol m'n slag slaan voor op vakantie
.
Ja dat klopt. Moest van de VK met 34w met verlof. Al werk ik morgen nog wel (dagen geruild) zodat ik nog 1 dag kan samen werken met collega uit NY die in Nederland is..quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je zei chloor en ranzig in 1 zin!![]()
Woah Skoap! 34 weken! Heb je nu ook verlof?
HA!! Bekend!! Ik slaap tussen 5 en 7 en lig om 9 uur alweer op apegapen. Morgenavond een bruiloft vanaf 9 uur aan de andere kant van het land en zaterdag naar Wicked.... Ben benieuwd hoe ik dat ga overleven zonder red bullquote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef klumsy het volgende:
Ja hij lijkt me ook erg mooi! En ik zal even zwaaien
Vandaag wel lekker vrij genomen omdat ik bang was dat ik anders halverwege in slaap zou vallen... normaal lig ik riond 9 uur op bed, dus nu vanmiddag even slapen zodat ik vanavond minder moe ben
OEH!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA!! Bekend!! Ik slaap tussen 5 en 7 en lig om 9 uur alweer op apegapen. Morgenavond een bruiloft vanaf 9 uur aan de andere kant van het land en zaterdag naar Wicked.... Ben benieuwd hoe ik dat ga overleven zonder red bull
Tja...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar dat mag dus niet meer van internet
Oh ik dacht dat hetook gevolgen had voor deo ntwikkeling later enzo. ANyways, ik doe het liever niet meer. In red bull zit evenveel caffeine als in 8 koppen koffie ofzo, en je mag max 4 koffie per dag.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja...
Je kindje wordt er onrustig van... Koffie mag toch ook?
Ik weet heus wel dat het niet helemaal gezond is, maar dat is zoveel niet. Ik ga niet echt alles opgeven. Ik ben al gestopt met roken, ik drink niet meer... Ik vind het wel prima.
He bah!! Wat doodeng. Dat wil je toch niet horen?!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Suikertante het volgende:
Yugh!! Red Bull![]()
Eh ik voel me nu een beetje raar. Ik heb voor de zekerheid toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik nog steeds dagelijks wat bloed in mijn afscheiding heb en die heeft me meteen doorverwezen voor een echoNu krijg ik de 12e al een echo, ik vind het retespannend. Ze was toch bezorgd dat het misschien een lange aanloop van een miskraam kon zijn
![]()
Ik besefte tijdens het gesprek dat ik alleen belde om mijn goede gevoel bevestigd te krijgen maar nu ben ik ineens weer onzeker. Niet heel slim van me eigenlijk. Nouja. Als alles goed is heb ik wel een extra echoEn iedereen die ik gesproken hebt klinkt wel ontzettend lief.
Ik duim voor je dat het niets isquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Suikertante het volgende:
Yugh!! Red Bull![]()
Eh ik voel me nu een beetje raar. Ik heb voor de zekerheid toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik nog steeds dagelijks wat bloed in mijn afscheiding heb en die heeft me meteen doorverwezen voor een echoNu krijg ik de 12e al een echo, ik vind het retespannend. Ze was toch bezorgd dat het misschien een lange aanloop van een miskraam kon zijn
![]()
Ik besefte tijdens het gesprek dat ik alleen belde om mijn goede gevoel bevestigd te krijgen maar nu ben ik ineens weer onzeker. Niet heel slim van me eigenlijk. Nouja. Als alles goed is heb ik wel een extra echoEn iedereen die ik gesproken hebt klinkt wel ontzettend lief.
Monster, die is goed!! Echt stuiter stuiter.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hetook gevolgen had voor deo ntwikkeling later enzo. ANyways, ik doe het liever niet meer. In red bull zit evenveel caffeine als in 8 koppen koffie ofzo, en je mag max 4 koffie per dag.
Waarom weet ik dit uit mn hoofd
Sowieso wordt die kans toch steeds kleiner naarmate de baby verder ontwikkeld?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:53 schreef becky27 het volgende:
oh ik wil ook verlof..... (nog 12.5 week)
Ik wilde na mijn verlof ook ouderschapsverlof opnemen (12 uur verlof met daarbij 2*9 op kantoor en 6 uur thuis = 36 uur) maar het mag niet van de baas.
Dus ik ga 3 maanden 3*9 op kantoor werken... meest voordelig is toch om meteen weer 36 uur te gaan werken maar dat wil ik niet.
Ik drink nu maar 3 koppen koffie per dag. Ik vroeg me af hoe het zit als je al verder in de zwangerschap bent. In het begin mag je maar weinig ivm eventuele miskraam. Wijzigt die kans op een miskraam niet gedurende de zwangerschap?
Het voedingscentrumquote:Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Over de koffie: het voedingscentrum heeft de aanbeveling ineens aangepast van 400 mg cafeïne (4 koppen) naar 100 mg (1 kop) per dag ivm risico miskraam. Ik heb ze een tijdje geleden gemaild met de vraag voor meer info, maar heb uiteindelijk weken later alleen een bevestiging gekregen dat het zo was, geen verdere info over die wijziging in inzicht. Ben wel nieuwsgierig want het Voedingscentrum wijzigt normaal gesproken niet zomaar een aanbeveling, alleen op advies van de Gezondheidsraad.
De 12e toch? Niet 12u.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag meteen echo?
Spannend hoor.
In any case is het beter dan bij de pakken neer te gaan zittenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben dan over de 7 weken heen en ze hoopte dat ik dan meteen een hartslag zou zien, vond ik wel plausibel klinken. Als het mis gaat voel ik me echt genept door mijn lichaam zegEn zou ik natuurlijk ook heel verdrietig zijn. Maar ik ga er nog steeds ergens vanuit dat het goed zit, merk ik. Ik weet niet of dat nu maar het beste is of dat ik een struisvogel ben.
Ik denk wel dat het beter is om positief te blijven, als je nu alvast 6 dagen depri gaat zijn wordt het er ook niet beter opquote:Op donderdag 6 september 2012 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Coco, ik ben dan over de 7 weken heen en ze hoopte dat ik dan meteen een hartslag zou zien, vond ik wel plausibel klinken. Als het mis gaat voel ik me echt genept door mijn lichaam zegEn zou ik natuurlijk ook heel verdrietig zijn. Maar ik ga er nog steeds ergens vanuit dat het goed zit, merk ik. Ik weet niet of dat nu maar het beste is of dat ik een struisvogel ben.
Ja ik ook. Laatste keer was 8 aug en nu moet ik 13 sept weer.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh mijn laatste keer bij de vk was op 15 aug en mn volgende afspraak is de 26e deze maand...Hoe bedoel je drukke agenda.
Rooibos mag toch? Das wel lekker.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het beter is om positief te blijven, als je nu alvast 6 dagen depri gaat zijn wordt het er ook niet beter op. En vaak is bloedverlies wel echt onschuldig hoor, kijk maar naar mij
Ik duim voor je!
Ik drink bijna helemaal geen koffie meer nu en probeer ook cafeïnevrije thee te drinken. Gewoon voor de zekerheid..
Mjah, vind ik te zoet. Drink nu veel groene thee.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rooibos mag toch? Das wel lekker.
In dat soort dingen merk ik gewoon dat het zwangerschap zoveel is... Joh het gaat toch prima, als er iets is bel ik wel even...quote:Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Laatste keer was 8 aug en nu moet ik 13 sept weer.
die met cranberryquote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mjah, vind ik te zoet. Drink nu veel groene thee.
Ja daar zit geen caffeine in.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rooibos mag toch? Das wel lekker.
Thx! Het blijft idd spannend he?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Keshet het volgende:
Succes vanmiddag Coco!
Ik mag morgen weer voor een controle, ben ook weer zenuwachtig.
Mental imagequote:
Ja in grote hoeveelheden!!! Kom op, dat eet je niet weg hoor met kruidnoten.. Als wel, dan respect.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daar zit geen caffeine in.
Waar ik trouwens van baal is dat kaneel ook schadelijk blijkt te zijn in grote hoeveelheden... En net nu de chocoladepepernoten weer in de winkel liggen
Ja dat heb ik precies zelfde. Weet het allemaal wel. En tussendoor was nog de SEO dus heb je dat ook weer even gezien enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In dat soort dingen merk ik gewoon dat het zwangerschap zoveel is... Joh het gaat toch prima, als er iets is bel ik wel even...
Ik krijg zo'n zak wel weg hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja in grote hoeveelheden!!! Kom op, dat eet je niet weg hoor met kruidnoten.. Als wel, dan respect.
Ja dat dus ook... Dus daarom vond ik het ook niet raar om de afspraak nog een week naar achter te zetten.. En daarna nog eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik precies zelfde. Weet het allemaal wel. En tussendoor was nog de SEO dus heb je dat ook weer even gezien enzo.
Burp?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n zak wel weg hoor
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met chocoladepepernotenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop ze nog niet hoor!
Ik zag die kleine zakjes liggen, vond ik leuk voor mee naar school... Maar kom op, het is niet eens oktober. Nee het ging me echt te ver.
Ja die had mijn buurvrouw en die smaakte zo goed dat ik lief naar de winkel heb gestuurd voor een grote zak. En ook een zak met van die chocoladenotenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop ze nog niet hoor!
Ik zag die kleine zakjes liggen, vond ik leuk voor mee naar school... Maar kom op, het is niet eens oktober. Nee het ging me echt te ver.
Ik was net een kilo of wat afgevallen... Dus ik was eigenlijk niet van plan alles er weer aan te eten in de zwangerschap.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met chocoladepepernoten
Ik koop zelf ook niks, maar vriendlief vindt dat ik alles mag eten nu in zwanger ben. De feederquote:Op donderdag 6 september 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was net een kilo of wat afgevallen... Dus ik was eigenlijk niet van plan alles er weer aan te eten in de zwangerschap.
Dus ik pas echt even.
Zolang hij het niet in je mond stopt, doe je het echt zelf hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik koop zelf ook niks, maar vriendlief vindt dat ik alles mag eten nu in zwanger ben. De feeder
Ik geloof dat je kilo's kaneel weg moet werken voordat 't stofje gevaar op kán gaan leveren. Geniet van je kruidnoten.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n zak wel weg hoor
Laat me met rustquote:Op donderdag 6 september 2012 10:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang hij het niet in je mond stopt, doe je het echt zelf hoor
En kun je dat ook onderbouwen? Toch niet die crap over gesponsorde adviezen hequote:
Je kunt de kaartjes toch laten drukken wanneer je alle gegevens hebt - naam, gewicht, etc, na de geboorte? Dan vertel je het eerst persoonlijk en daarna laat je ze pas drukken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:24 schreef becky27 het volgende:
We moeten nog beginnen aan geboortekaartje (en schoonpapa is drukker/DTP-er en wil onze kaartjes betalen maar dat zijn standaard boekenkaartjes en dat wil ik eigenlijk niet, vent wel want kost al geld zat, daarbij wil ik niet dat schoonpa de naam van te voren weet en vent maakt het niets uit, stom gedoe die kaartjes).
Wow!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
http://www.zoombee.nl/contents/nl/d13_slaapzak.html
Ik moet zo'n slaapzakje...
Dat kan sowieso pas na de geboorte, maar je krijgt vaak een proefversie van het kaartje.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je kunt de kaartjes toch laten drukken wanneer je alle gegevens hebt - naam, gewicht, etc, na de geboorte? Dan vertel je het eerst persoonlijk en daarna laat je ze pas drukken.
En kun je die niet met een andere naam in jullie lettertype laten proefdrukken?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat kan sowieso pas na de geboorte, maar je krijgt vaak een proefversie van het kaartje.
Ik laat wat PDF proefjes maken met verschillende letterypes en dan komt er op de plaats van de namen (daar zijn we nog niet helemaal uit) gewoon "naam" te staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef becky27 het volgende:
[..]
Dat kan sowieso pas na de geboorte, maar je krijgt vaak een proefversie van het kaartje.
ja dat was mijn idee maar vent vind het maar stom dat wij nu niet de naam aan schoonpa gaan vertellen...quote:Op donderdag 6 september 2012 10:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En kun je die niet met een andere naam in jullie lettertype laten proefdrukken?
Die is super leukquote:
Hahaha herkenbaar, wij hebben vanaf gister de naam nu ook helemaal voor elkaarquote:Op donderdag 6 september 2012 10:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Die is super leuk!
Ik weet al precies hoe ik het geboortekaartje wil hebben.
Naam zijn we ook al bijna over uit, babykamer ook.
Kunnen ze zo'n zwangerschap niet gewoon met 6 maanden inkorten?
Oei! Brie brrrrquote:Op donderdag 6 september 2012 10:46 schreef L0t.. het volgende:
Fijn CT!
Ohh, ik had die 2 crackers met brie niet moeten eten
Iedereen zegt dat een zwangerschap altijd zo snel gaat, dus daar reken ik dan maar opquote:Op donderdag 6 september 2012 10:47 schreef CookieTime het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar, wij hebben vanaf gister de naam nu ook helemaal voor elkaarmag wel febr. zijn van mij (alhoewel moeten nog kleertjes hebben maar voor de rest mag de tijd wel vooruit gaan).
Daar hebben wij kaartje van de jongste ook vandaan. En voor deze ook weer. Vind het een super site!!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:43 schreef CookieTime het volgende:
Deze kwam ik gister tegen http://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes/
En verder, helemaal goedgekeurd![]()
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:53 schreef becky27 het volgende:
fijn CT dat alles goed was!
Brie, jammie, oeh krijg spontaan trek, zit nu aan een appel
Ons kaartje bij Noortje was zo, wil wel weer iets in die trant, eens gaan zoeken of ik dat ook online kan vinden:Waarom dan niet hetzelfde kaartje met een andere tekst en andere kleur print?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
ja dat zou ook nog kunnen, als ie nog beschikbaar is, dat weten we nog niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom dan niet hetzelfde kaartje met een andere tekst en andere kleur print?
Beantwoord jij de vraag van brighteyes eerder eensquote:Op donderdag 6 september 2012 10:43 schreef CookieTime het volgende:
Deze kwam ik gister tegen http://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes/
En verder, helemaal goedgekeurd![]()
Haha ja ze is echt een schatquote:Op donderdag 6 september 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat fijn! En wat een lieve moeder! En praktisch ook: met z'n tweetjes is zo'n strijkplank toch makkelijker te dragen![]()
Succes en vooral veel plezier zo, Coco!
Ik ben acht weken vandaag, jeej!
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn god, is die agressie normaal in een zwangerschap? Ik heb zojuist bijna een collega door de telefoon getrokken...
Ja? Irritatieniveau kan behoorlijk laag zijn...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn god, is die agressie normaal in een zwangerschap? Ik heb zojuist bijna een collega door de telefoon getrokken...
Dat was bij mij de reden dat mijn baas het vrij vlot wistquote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |