he wat leuk!! Als jij een weekje eerder bevalt dan is het op mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend!
En jij op de mijne!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend!
mijlpaalquote:Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag precies 20 weken zwanger. Op de helft gewoon. En voor het eerst dat iemand het zag dat ik zwanger was. Ik zweef nu een beetje
Waar stop jij de bananen?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Dus eigenlijk wel echt óver de helft Ticootje!
En fijn dat alles in orde is -Lise-! Jammer van de DVD...
Ik heb net twee dagen vrij gehad en moet vandaag weer, 8 uur staan en daarna direct door naar yoga Wil geen mietje zijn maar ik voel me niet echt optimaal voor zo'n dag. Ben licht in mijn hoofd en misselijk. En die bananen op het nachtkastje zorgen ervoor dat ik al drie dagen niet naar de wc ben geweest dus ik heb buikpijn.![]()
Goed, zeurmodus uit. Zal toch echt moeten, dus kan maar beter zin maken
Je baarmoeder is beter doorbloed nu. Door de seks kan er best een adertje gesprongen zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry voor de onsmakelijke details maar gisteravond seks gehad en daarna ineens best wel veel bloedverlies. Voor mijn gevoel dan. In werkelijk was het niet zoveel en alleen vlak na de seks toen ik ging plassen, maar ik schrok me rot en heb er niet van kunnen slapen. Die man van mij kan op zijn kop gaan staan, maar mooi dat ik gesloten ben tot ik met de vk heb gepraatwaar hij niet bij is omdat hij ineens heeft gehoord dat ie zondag voor 2 wk naar Engeland moet voor zn werk..
Wat nou als het in die periode toch stiekem mis gaat en hij is er niet...
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Door sex kun je geen miskraam krijgen. Tenzij je hele rare sex doet.
Ik weet ook wel dat het niet kan, objectief gezien, maar mn hoofd slaat er gewoon van op hol. En ik baal ervan dat mn vriend 2wk naar Engeland moet, verdommequote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Door sex kun je geen miskraam krijgen. Tenzij je hele rare sex doet.
Je kan het ook gewoon anaal doen?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet kan, objectief gezien, maar mn hoofd slaat er gewoon van op hol. En ik baal ervan dat mn vriend 2wk naar Engeland moet, verdomme
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en dat je om 6 uur naar beneden gaat om te ontbijten en het hele trappengat en de gang vol veren ligt is niet leuk! Al denken de katten daar vast anders over... RIP Duif...
Misschien na de bevalling als het het enige strakke gaatje is wat ik over hebquote:Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon anaal doen?
Traanbuis is strakker.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien na de bevalling als het het enige strakke gaatje is wat ik over heb
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.quote:
Moet je hiervoor niet naar een ander subforum?quote:Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.
Die waren bij papa! Ik had een weekendje weg met de zaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Nadeel is dat er niemand is om op je koters te passen Ticootje, terwijl jij al die mannen op straat doet
Ja, ik ben 9 weken vandaagquote:Op woensdag 5 september 2012 09:42 schreef L0t.. het volgende:
Mijlpalendag
Spirit, kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent, maar zoals de rest al zegt, het heeft zeer waarschijnlijk echt niks te betekeken. Wel balen dat je vriend de komende weken weg is
quote:
LUIE!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef L0t.. het volgende:
Werkze!
Ik heb vandaag voor het eerst in weken gewoon een hele dag waarop ik helemaal níets hoefIk lig nog heerlijk in bed en als ik zin heb kan ik gewoon de hele dag blijven liggen
[..]Ik morgen! (het klopt trouwens ook niet dat ik boven jou in het lijstje sta, ik heb die UD niet goed uitgerekend volgens mij
Maar pas het wel aan na de termijnecho)
De 17e!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Wanneer is je echo L0t? (sst ik ben aan het werk)
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef L0t.. het volgende:
Werkze!
Ik heb vandaag voor het eerst in weken gewoon een hele dag waarop ik helemaal níets hoefIk lig nog heerlijk in bed en als ik zin heb kan ik gewoon de hele dag blijven liggen
[..]Ik morgen! (het klopt trouwens ook niet dat ik boven jou in het lijstje sta, ik heb die UD niet goed uitgerekend volgens mij
Maar pas het wel aan na de termijnecho)
En dood zijn. Denk ik. Lijkt me in ieder geval niet goed voor je hersenen enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dood zijn. Denk ik. Lijkt me in ieder geval niet goed voor je hersenen enzo
Ik realiseerde me vanmorgen dat ik na de bevalling niet ineens *poef* mijn oude figuur terug heb. Maar dat ik dan eerst een lege buik heb die moet terugplooien, en dat hopelijk ook doet. En dat ik misschien altijd wel loshangend vel overhoud.
Niet dat ik dat nou een ramp zou vinden ofzo, maar ik heb het me nooit echt bewust gerealiseerd. Heb wel vanaf begin af aan gezegd dat ik na de bevalling weer ga sporten om de kilo's eraf te krijgen (wilde er sowieso wat kwijt), maar vanochtend realiseerde ik me pas echt dat ik waarschijnlijk buik teveel heb na de bevalling, en evt. vel teveel overhoud. Was een rare gewaarwording![]()
Oh ja, als ik naar vriendinnen en mijn schoonzusje kijk, die zien er allemaal prima uit! Maar het hoeft natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef freecell het volgende:
Haha Coco
Het kan heel erg meevallen trouwens
Jaaa! Ik stel me nu een buik voor als een grote leeggelopen ballon. Kan me goed voorstellen dat zo'n kleding dan fijn isquote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.
Sluitlakens heb je ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Zou zoiets daar fijn voor zijn?
Kwam het toevallig tegen bij het googelen. Niet dat ik het voorlopig nodig heb.
http://www.bellybandit.nl/
Geen idee of zoiets echt werkt eigenlijk. De spelfouten op de site (en de zinsopbouw) zijn in ieder geval dusdanig dat ik 't meteen al niet helemaal serieus meer kan nemen. Maar ik ben dan ook gevoelig voor dat soort dingenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Zou zoiets daar fijn voor zijn?
Kwam het toevallig tegen bij het googelen. Niet dat ik het voorlopig nodig heb.
http://www.bellybandit.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik werk er trouwens naast in een winkel. Voor jullie denken dat ik met een cappuccino in mijn hand en mijn benen op het bureau ontspannen thuis zit. In werkelijkheid verstop ik me nu even achter de toonbank.
Ik na 4 weken weer gaan sporten, speciale cursus onder begeleiding van een bekkenfysio. Vond dat echt een aanrader. Rustig aan weer beginnen, je lijf weer een beetje leren kennen, even eruit zijn. Aanrader!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wilde je laatst net vragen hoe het met je nieuwe terras. is! Hier vandaag ook de WJO gekregen .. en alweer uit haha. Help me eraan herinneren dat ik tegen de tijd dat ik beval een foto naar ze wil. Wil natuurlijk nog wel een jaar WJO ontvangen!
Coco die kat van jou .. geweldig!! =)
Ik ga lekker zwemmen en bijbeppen. En dat sluiten we zoals altijd traditioneel af met een rondje McDonalds .... heul vervelend (a)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Mehehe![]()
Ja het was mijn eerste keer
Jeej voor je geboortekaartje! Ik ben benieuwd!
Wat een romantisch huis Suikertante! En dan ook allebei thuiswerken... het heeft iets filmisch.
Sporten... Dat is het geheim.. ook gewoon blijven sporten en blijven opletten wat je eet in je zwangerschap. Wat er niet aankomt hoeft er niet af...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kijk stiekemwel tegen een eventuele flubberbuik op. Wat is het geheim van Doutzen en Heidi? Ben altijd zon meisje geweest met maat 36 en alles strak.. dat zal dadelijk wel heul anders zijn. Ben er wel van overtuigd dat ik die zwangerschapskilos eraf ga krijgen .. dat zit wel snor!
Net erover gehad om het dan uit te breiden met tijdschriften/tv-gidsen/reclamefolders/etc van diezelfde dag/week. In een kistje ofzo bewaren en dan zoveel jaar laten aan je kind geven. Lijkt me echt leuk om te zien/lezen wat er aan de hand was rondom je geboortequote:My parents gave me copies of every Newspaper from the day I was born.
Oh neeee! Ik heb Het Beste boekjes (Reader's Digest) van M.'s oma van zoveel-jaar-geleden. De advertenties zijn een van de leukste dingenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef Kwisted het volgende:
Leuk idee inderdaad! Al zou ik er dan voor kiezen om alleen de krant te bewaren, de rest vind ik mimder interessant.
Tof! Tenminste, mij lijkt dat zo gaaf om dan later te kunnen geven (en te kunnen krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, en hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
Had hem al aangepastquote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tof! Tenminste, mij lijkt dat zo gaaf om dan laten te kunnen geven (en te kunnen krijgen).
Behalve die luier dan. Dat vind ik wat, ehrm, "minder".
Ooh, wat een leuk ideequote:Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, een schone want gaat om het maatjeen hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
Gefeliciteerd en welkomquote:Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef CookieTime het volgende:
Bij deze kom ik mij hier ook aanmelden bijna 4mnd nu
Ohja, dat is ook een goed idee idd... En die correctieonderbroeken jaquote:Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef mefke79 het volgende:
ik heb na bevalling 2 een dag of 5 een sluitlaken gedragen, gewoon gemaakt van een laken en sluitspelden. Daarna overgegaan op de correctieonderbroeken model fietsbroek van de hema + bekkenband. Het gaf me letterlijk veel steun, maar ik deed het dan ook omdat mijn bekken aan gort was. Je lijkt er inderdaad ook dunner door en je buik flubbert minder, dat vond ik erg fijn. Maar je heupen staan toch echt nog effe in standje bevallen en dat lost het niet op,
Compleet van mijn klachten af? Nog steeds niet. Maar het was na een maand of 3 wel zo ver dat het redelijk te doen was. En ik heb nog steeds fsyio.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook een goed idee idd... En die correctieonderbroeken ja![]()
Heb nog zo'n bekkenband liggen dus die kan ik straks ook nog gebruikenthanks!
Hoe snel was jij van je klachten af? En nog fysio daarna neem ik aan?
Oh joh, he jeetjequote:Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Compleet van mijn klachten af? Nog steeds niet. Maar het was na een maand of 3 wel zo ver dat het redelijk te doen was. En ik heb nog steeds fsyio.
Ik ben wel redelijk streng tegen mezelf geweest de eerste dagen. Dus sluitlaken, geen traplopen voor 5 dagen, zitten/liggen/bijna niet lopen. Ik had daar ook een schema van de fysio voor.
Ik heb een (mislukte) draaipoging gehad.. Ben je idd een aardige tijd mee zoet! Ik heb geloof ik wel 5 uur gezeten..quote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Mangostine het volgende:
Ik vandaag ook 35 weken![]()
Krijg volgende week een draaipoging!
Zat in het consult vrij relaxed, zo van oh ja, ok, sgoed. Krijg ik bij de afspraakbalie info over infuus, weeënremmers, ctg, dus op tijd aanwezig zijn en op een uur of 4 rekenen.
Pas toen dacht ik, waar begin ik eigenlijk aan?
Ik had dat in het begin ook heel erg, flinke steken in mijn onderbuik en aan de zijkanten. Vroeg me toen ook wel eens af of dat wel goed was. Maar hoort erbij!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:49 schreef CookieTime het volgende:
Lot.. Ik heb sinds een paar dagen ook weer last van mijn banden, je weet dat het geen kwaad kan maar af en toe is het toch schrikken als je te snel opstaat en even niet meer recht op komtSterkte
Frups goedgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |