abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:12:08 #1
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116405123
Zwangerschap & geboorte

11 september: Frups (jongetje)
15 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
22 februari: Logician78
22 februari: Fieder
22 februari: pessie en kleiduif
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: Knetterkrankjorum & JJH
10 april: L0t
11 april: bellelena
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic
18 april: limone
27 april: suikertante

06 mei: -mandy-
07 mei: zandsculptuur
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_116405588
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend! O+
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:44:03 #3
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_116406745
Oh bij ons mogen er ook sterretjes bij geloof ik :D :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_116410668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
he wat leuk!! Als jij een weekje eerder bevalt dan is het op mijn verjaardag!
pi_116410942
Vandaag precies 20 weken zwanger. Op de helft gewoon. En voor het eerst dat iemand het zag dat ik zwanger was. Ik zweef nu een beetje
pi_116411000
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
En jij op de mijne!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_116411011
*O* voor je 2 mijlpalen Omentielvo!

Ik zie dat papillion uitgerekend is op mijn verjaardag.. Dat is 1 keer in de zoveel de tijd de depressiefste dag van het jaar :')
pi_116411300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag precies 20 weken zwanger. Op de helft gewoon. En voor het eerst dat iemand het zag dat ik zwanger was. Ik zweef nu een beetje
mijlpaal *O*
pi_116411330
Mm er wordt wel lastig om op Frups' én McLaura's verjaardag te baren haha!

Omentielvo, van harte!!
pi_116411356
:-) beetje ingewikkeld inderdaad!
pi_116411465
Vandaag 21 weken.. Nog maar 19 weken. En max 21 weken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116411505
Nog veel sterkte gewenst aan Poezebeest!

Fijn Omentielvo, genieten maar!

Spees_Eend is uitgerekend op mijn verjaardag :)

Hier weer goedgekeurd maandag bij de gynaecoloog. Baby lag al keurig met z'n hoofdje naar beneden dus hopelijk blijft dit zo. Gewicht was ondertussen 1300 gram en er waren ook al haartjes te zien O+
We hadden een dvd mee om de echo op te nemen maar bij thuiskomst stond er niets op ;(

Hier trouwens ook elke keer op de weegschaal staan, maar daar heb ik niet echt problemen mee. In het begin van de zwangerschap vrij snel aangekomen maar blijft nu al geruime tijd vrij stabiel (tot nu toe 7 kg).
Oh, en de suikertest viel erg goed mee, drankje was echt niet zo vies dat ik over m'n nek ging :')
pi_116411518
Dus eigenlijk wel echt óver de helft Ticootje! *O*
En fijn dat alles in orde is -Lise-! Jammer van de DVD...

Ik heb net twee dagen vrij gehad en moet vandaag weer, 8 uur staan en daarna direct door naar yoga Wil geen mietje zijn maar ik voel me niet echt optimaal voor zo'n dag. Ben licht in mijn hoofd en misselijk. En die bananen op het nachtkastje zorgen ervoor dat ik al drie dagen niet naar de wc ben geweest dus ik heb buikpijn. }:|

Goed, zeurmodus uit. Zal toch echt moeten, dus kan maar beter zin maken ;)
pi_116411542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Dus eigenlijk wel echt óver de helft Ticootje! *O*
En fijn dat alles in orde is -Lise-! Jammer van de DVD...

Ik heb net twee dagen vrij gehad en moet vandaag weer, 8 uur staan en daarna direct door naar yoga Wil geen mietje zijn maar ik voel me niet echt optimaal voor zo'n dag. Ben licht in mijn hoofd en misselijk. En die bananen op het nachtkastje zorgen ervoor dat ik al drie dagen niet naar de wc ben geweest dus ik heb buikpijn. }:|

Goed, zeurmodus uit. Zal toch echt moeten, dus kan maar beter zin maken ;)
Waar stop jij de bananen?
pi_116411603
Ander soort fruit proberen Suikertante? Ik eet altijd eerst een kiwi 's morgens eer ik iets anders eet (zou goed zijn voor de stoelgang) maar kan me voorstellen dat dat niet zo handig is in bed :)
Pruimen en druiven werken anders ook goed!

Ticootje, thx voor de mental picture!
pi_116411774
Kiwi's helpen inderdaad! :Y

Vandaag 32 weken mijlpaal *O* (aaaaaaaahh :o ) .. Een *O* voor alle andere mijlpalen!

Omentielvo is op mijn verjaardag uitgerekend *O*

Thermaalbaden gisteren hebben me goed gedaan. En de mango/passievrucht milkshake op het einde bij de McDonalds ook :D
pi_116411882
Ah dat ga ik proberen, kiwi! De bananen stop ik in mijn mond Ticootje. Ik gebruik ze niet als kurk ;)

Ps milkshakes mmmmm!
pi_116412108
Sorry voor de onsmakelijke details maar gisteravond seks gehad en daarna ineens best wel veel bloedverlies. Voor mijn gevoel dan. In werkelijk was het niet zoveel en alleen vlak na de seks toen ik ging plassen, maar ik schrok me rot en heb er niet van kunnen slapen. Die man van mij kan op zijn kop gaan staan, maar mooi dat ik gesloten ben tot ik met de vk heb gepraat :( waar hij niet bij is omdat hij ineens heeft gehoord dat ie zondag voor 2 wk naar Engeland moet voor zn werk..

Wat nou als het in die periode toch stiekem mis gaat en hij is er niet... ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116412125
Ik lees overal dat het echt geen kwaad kan. Omdat alles goed doorbloed is nu kun je bij het seksen veel makkelijker een bloedvaatje laten springen, maar dat zit niet ín je baarmoeder en heeft totaal geen invloed op je beeb. Daarbij zit de baby in een vruchtzak dus je kunt hem ook niet porren ofzo ;)

No worries en veel skypen *;
pi_116412143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry voor de onsmakelijke details maar gisteravond seks gehad en daarna ineens best wel veel bloedverlies. Voor mijn gevoel dan. In werkelijk was het niet zoveel en alleen vlak na de seks toen ik ging plassen, maar ik schrok me rot en heb er niet van kunnen slapen. Die man van mij kan op zijn kop gaan staan, maar mooi dat ik gesloten ben tot ik met de vk heb gepraat :( waar hij niet bij is omdat hij ineens heeft gehoord dat ie zondag voor 2 wk naar Engeland moet voor zn werk..

Wat nou als het in die periode toch stiekem mis gaat en hij is er niet... ;(
Je baarmoeder is beter doorbloed nu. Door de seks kan er best een adertje gesprongen zijn. :* niets aan het handje dan. En als je twijfelt bellen en vragen of je eerder kan komen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116412153
Door sex kun je geen miskraam krijgen. Tenzij je hele rare sex doet.
pi_116412166
Spirit ik denk ook dat het geen kwaad heeft gekunnen, net wat suikertante hierboven al beschreef. Echter als het blijft bloeden kun je altijd de vk bellen natuurlijk. Vaak hebben ze liever dat je 10 keer belt om niks, als 1 keer en er is wel iets aan de hand. Doe waar jij je het beste bij voelt!
pi_116412177
Vandaag 15 weken O+

*O* voor alle mijlpalen vandaag, zijn er best veel zo te zien!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_116412178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
:D .. Ja en dat is de grap soms he *) :+ .. Je weet niet altijd wat mensen doen tussen de lakens
pi_116412183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet ook wel dat het niet kan, objectief gezien, maar mn hoofd slaat er gewoon van op hol. En ik baal ervan dat mn vriend 2wk naar Engeland moet, verdomme :(
Sarcasme. Herken het.
pi_116412187
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat het niet kan, objectief gezien, maar mn hoofd slaat er gewoon van op hol. En ik baal ervan dat mn vriend 2wk naar Engeland moet, verdomme :(
Je kan het ook gewoon anaal doen?
pi_116412193
Ja ik heb vandaag mn lolbroek aan.
pi_116412196
Ow en dat je om 6 uur naar beneden gaat om te ontbijten en het hele trappengat en de gang vol veren ligt is niet leuk! Al denken de katten daar vast anders over... RIP Duif...
pi_116412200
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef klumsy het volgende:
Ow en dat je om 6 uur naar beneden gaat om te ontbijten en het hele trappengat en de gang vol veren ligt is niet leuk! Al denken de katten daar vast anders over... RIP Duif...
:r Gadver.
pi_116412202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon anaal doen?
Misschien na de bevalling als het het enige strakke gaatje is wat ik over heb ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116412214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Misschien na de bevalling als het het enige strakke gaatje is wat ik over heb ;(
Traanbuis is strakker.
pi_116412216
Ja ik heb M de boel op laten ruimen O-)
pi_116412221
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Traanbuis is strakker.
He getver :')
Sarcasme. Herken het.
pi_116412229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

He getver :')
Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.
pi_116412233
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt mensen die doen skullfucking.. Maar volgens mij moet je dan een oog missen.
Moet je hiervoor niet naar een ander subforum? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116412236
Mijlpalendag *O*

Spirit, kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent, maar zoals de rest al zegt, het heeft zeer waarschijnlijk echt niks te betekeken. Wel balen dat je vriend de komende weken weg is :*
pi_116412312
Je kan veel zeggen, maar skullfucking lijkt me uitermate veilig voor de baby.

Ik zou ook balen als mijn vriend twee weken weg was Spirit, maar gelukkig is hij daarna weer een hele poos bij je! Misschien op nog veel belangrijker momenten.
pi_116412356
2 weken is echt lang!!! Ik vond 2 dagen al lang... Dat je dan door de stad loopt en je merkt dat per dag je standaarden verlagen.. (Oh die zal ik ook wel doen)

2 weken... Damn!
pi_116412373
Nadeel is dat er niemand is om op je koters te passen Ticootje, terwijl jij al die mannen op straat doet ;)
pi_116412417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suikertante het volgende:
Nadeel is dat er niemand is om op je koters te passen Ticootje, terwijl jij al die mannen op straat doet ;)
Die waren bij papa! Ik had een weekendje weg met de zaak.
pi_116412447
Oh oh.. })

Zo, ik ga aan het werk. Fijne dag dames!
pi_116412481
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:42 schreef L0t.. het volgende:
Mijlpalendag *O*

Spirit, kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent, maar zoals de rest al zegt, het heeft zeer waarschijnlijk echt niks te betekeken. Wel balen dat je vriend de komende weken weg is :*
Ja, ik ben 9 weken vandaag :)
pi_116412484
Werkze!

Ik heb vandaag voor het eerst in weken gewoon een hele dag waarop ik helemaal níets hoef O+ Ik lig nog heerlijk in bed en als ik zin heb kan ik gewoon de hele dag blijven liggen *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef bellelena het volgende:
Ja, ik ben 9 weken vandaag :)
*O* Ik morgen! (het klopt trouwens ook niet dat ik boven jou in het lijstje sta, ik heb die UD niet goed uitgerekend volgens mij :') Maar pas het wel aan na de termijnecho)
pi_116412528
Wanneer is je echo L0t? (sst ik ben aan het werk)
pi_116412552
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef L0t.. het volgende:
Werkze!

Ik heb vandaag voor het eerst in weken gewoon een hele dag waarop ik helemaal níets hoef O+ Ik lig nog heerlijk in bed en als ik zin heb kan ik gewoon de hele dag blijven liggen *O*

[..]

*O* Ik morgen! (het klopt trouwens ook niet dat ik boven jou in het lijstje sta, ik heb die UD niet goed uitgerekend volgens mij :') Maar pas het wel aan na de termijnecho)
LUIE!

ik ga ook aan het werk hoor.
pi_116412571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:01 schreef Suikertante het volgende:
Wanneer is je echo L0t? (sst ik ben aan het werk)
De 17e!

Belle, wanneer heb jij je eerste echo eigenlijk?
pi_116412578
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:58 schreef L0t.. het volgende:
Werkze!

[..]

:D Op dat ene dagje zal het vast niet hangen! Ik was zelf trouwens echt 3 weken, precies 21 dagen, te laat :o
pi_116413082
Belle en Klumsy, gefeliciteerd met jullie mijlpalen en Lot gefeliciteerd met je bijna mijlpaal *O*

Ik heb erg moeten lachen om de tips hierboven. :)
pi_116413510
Ik wil ook een keer weer hele dag in bed! Liep vanmorgen om 9 uur met de 2 jongsten in de stad. Toen we thuis waren 3 wasmanden met was weg gevouwen en nu Leander zijn kast aan het uitzoeken en opruimen. Kan daar zo de kleding van zijn zusje bij in!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116413685
Kasten opruimen, dat moet ik ook doen ja!

Weekend zit weer eens helemaal vol. Maar ik heb al een hele kant van de kast voor baby. Maar de kant waar de zooi van de meisjes in zit puilt uit en het meeste wordt niet gedragen en zomer zooi moet eruit. En ik moet de ondergoedlades uitzoeken. Vanmorgen kon J geen sokken meer vinden voor Leyla.
pi_116413693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En dood zijn. Denk ik. Lijkt me in ieder geval niet goed voor je hersenen enzo :')

Ik realiseerde me vanmorgen dat ik na de bevalling niet ineens *poef* mijn oude figuur terug heb. Maar dat ik dan eerst een lege buik heb die moet terugplooien, en dat hopelijk ook doet. En dat ik misschien altijd wel loshangend vel overhoud.

Niet dat ik dat nou een ramp zou vinden ofzo, maar ik heb het me nooit echt bewust gerealiseerd. Heb wel vanaf begin af aan gezegd dat ik na de bevalling weer ga sporten om de kilo's eraf te krijgen (wilde er sowieso wat kwijt), maar vanochtend realiseerde ik me pas echt dat ik waarschijnlijk buik teveel heb na de bevalling, en evt. vel teveel overhoud. Was een rare gewaarwording :D :+
pi_116413734
Haha Coco :D
Het kan heel erg meevallen trouwens :Y
pi_116413746
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dood zijn. Denk ik. Lijkt me in ieder geval niet goed voor je hersenen enzo :')

Ik realiseerde me vanmorgen dat ik na de bevalling niet ineens *poef* mijn oude figuur terug heb. Maar dat ik dan eerst een lege buik heb die moet terugplooien, en dat hopelijk ook doet. En dat ik misschien altijd wel loshangend vel overhoud.

Niet dat ik dat nou een ramp zou vinden ofzo, maar ik heb het me nooit echt bewust gerealiseerd. Heb wel vanaf begin af aan gezegd dat ik na de bevalling weer ga sporten om de kilo's eraf te krijgen (wilde er sowieso wat kwijt), maar vanochtend realiseerde ik me pas echt dat ik waarschijnlijk buik teveel heb na de bevalling, en evt. vel teveel overhoud. Was een rare gewaarwording :D :+
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.
pi_116413832
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef freecell het volgende:
Haha Coco :D
Het kan heel erg meevallen trouwens :Y
Oh ja, als ik naar vriendinnen en mijn schoonzusje kijk, die zien er allemaal prima uit! Maar het hoeft natuurlijk niet :+ En ik heb er gewoon echt niet eerder bij stilgestaan (moest ook om mezelf lachen, soms ben ik wat onnozel :D).

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:
Je mag pas na 6 weken weer gaan sporten. Ik vond het heerlijk om wat correctiekleding te dragen als ondergoed, omdat dat het nare flubbergevoel tegen gaat. Het houdt alle slappe hap ff lekker bij elkaar.
Jaaa! Ik stel me nu een buik voor als een grote leeggelopen ballon. Kan me goed voorstellen dat zo'n kleding dan fijn is :Y

Mgoed, misschien heb ik geluk, misschien niet. We zullen zien :s)
pi_116413859
Zou zoiets daar fijn voor zijn?
Kwam het toevallig tegen bij het googelen. Niet dat ik het voorlopig nodig heb ;).
http://www.bellybandit.nl/
pi_116413915
Schattig vanmorgen: had 't erover tegen M. dat ik best moe was, want niet zo goed geslapen. Hij ook niet, blijkbaar had ik de hele nacht gesnurkt.

"Normaal rol ik je dan om op je andere zij, en dan hou je op. Maar dat gaat nu niet. Of ik geef je een flinke por, maar dat vind ik nu rot, want dan denk ik 'zij heeft haar rust hard nodig'. Dus ik heb een beetje tegen je aan zitten duwen en je werd steeds een beetje wakker, gedesoriënteerd, en dan vroeg je wat er was. Om vervolgens weer te gaan snurken."

:+ :')
pi_116413925
In elk geval een goede naam!
Onee, ik ben er niet.
pi_116413953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Kwam het toevallig tegen bij het googelen. Niet dat ik het voorlopig nodig heb ;).
Sluitlakens heb je ook.
pi_116413971
Coco wat lief :D
pi_116413985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sluitlakens heb je ook.
Is dat de niet-commerciële variant?
pi_116414056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Geen idee of zoiets echt werkt eigenlijk. De spelfouten op de site (en de zinsopbouw) zijn in ieder geval dusdanig dat ik 't meteen al niet helemaal serieus meer kan nemen. Maar ik ben dan ook gevoelig voor dat soort dingen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116414062
Ik werk er trouwens naast in een winkel. Voor jullie denken dat ik met een cappuccino in mijn hand en mijn benen op het bureau ontspannen thuis zit. In werkelijkheid verstop ik me nu even achter de toonbank. ;)
pi_116414125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef Suikertante het volgende:
Ik werk er trouwens naast in een winkel. Voor jullie denken dat ik met een cappuccino in mijn hand en mijn benen op het bureau ontspannen thuis zit. In werkelijkheid verstop ik me nu even achter de toonbank. ;)
:D

Ik had even pauze hiero. Ga nog even wat te drinken halen en dan ook weer aan de slag :s)
pi_116414211
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik na 4 weken weer gaan sporten, speciale cursus onder begeleiding van een bekkenfysio. Vond dat echt een aanrader. Rustig aan weer beginnen, je lijf weer een beetje leren kennen, even eruit zijn. Aanrader!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 5 september 2012 @ 11:18:35 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116414354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wilde je laatst net vragen hoe het met je nieuwe terras. is! Hier vandaag ook de WJO gekregen .. en alweer uit haha. Help me eraan herinneren dat ik tegen de tijd dat ik beval een foto naar ze wil. Wil natuurlijk nog wel een jaar WJO ontvangen!

Coco die kat van jou .. geweldig!! =)

Ik ga lekker zwemmen en bijbeppen. En dat sluiten we zoals altijd traditioneel af met een rondje McDonalds .... heul vervelend (a)
:D Whihi Ja ik heb 'm ook in 1 dag uitgelezen. vind het voornamelijk reclame magoed.. XD
Mn terras is heerlijk.. gister ook buiten gegeten, wat een weelde dat je gewoon naar buiten kan stappen en kan gaan zitten zeg (en niet eerst een stuk jungle hoeft te pletten :D)
Oeh de Mac :9
En 32 weken! :* :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:17 schreef Limone het volgende:

[..]

Mehehe :7

Ja het was mijn eerste keer :)

Jeej voor je geboortekaartje! Ik ben benieuwd!

Wat een romantisch huis Suikertante! En dan ook allebei thuiswerken... het heeft iets filmisch.
:')
Leuk joh :D
Jaaa. O+ Ik zal tzt een gecensureerde versie hier plaatsen :P

Omentielvo mijlpaal! :D *G*

En hier gaat het minder ;( Gister echt onwijze last van mn bekken, plus dat mevrouw gaat indalen volgens mij :X in plaats van mn liezen ook lekker pijn onderin mn buik.
Maar voel mn bekken ook een stuk meer, normaal voelde ik het alleen in mn liezen maar nu ook heel laag in mn onderrug aan beide kanten zeg maar -O-
Vanochtend gelukkig fysio dus ik hoop dat dat wat helpt, maar ik heb niet echt mn dag.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_116414534
ik heb na bevalling 2 een dag of 5 een sluitlaken gedragen, gewoon gemaakt van een laken en sluitspelden. Daarna overgegaan op de correctieonderbroeken model fietsbroek van de hema + bekkenband. Het gaf me letterlijk veel steun, maar ik deed het dan ook omdat mijn bekken aan gort was. Je lijkt er inderdaad ook dunner door en je buik flubbert minder, dat vond ik erg fijn. Maar je heupen staan toch echt nog effe in standje bevallen en dat lost het niet op,
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_116414651
Klumsy 15 weken alweer *O*

En voor alle mijlpalen natuurlijk een *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_116414952
Ik vandaag ook 35 weken *O*

Krijg volgende week een draaipoging!
Zat in het consult vrij relaxed, zo van oh ja, ok, sgoed. Krijg ik bij de afspraakbalie info over infuus, weeënremmers, ctg, dus op tijd aanwezig zijn en op een uur of 4 rekenen.
Pas toen dacht ik, waar begin ik eigenlijk aan? :{
pi_116415000
En ik lees de hele tijd "stuitlaken" :D
pi_116415049
Jeetje Mango, zo klinkt het opeens best heftig allemaal... Knap dat je het aan durft!
pi_116415112
Ja kijk stiekemwel tegen een eventuele flubberbuik op. Wat is het geheim van Doutzen en Heidi? Ben altijd zon meisje geweest met maat 36 en alles strak.. dat zal dadelijk wel heul anders zijn. Ben er wel van overtuigd dat ik die zwangerschapskilos eraf ga krijgen .. dat zit wel snor!
pi_116415230
Pffff.... Ik probeer hier steeds mee te lezen en eigenlijk wil ik ook nog steeds op iedereen reageren... Maar op de een of andere manier lukt het niet! Ik ga mn meisje daarom ook maar gewoon lekker meenemen en ik denk dat we binnenkort wel een keer opduiken in het baby topic!

:W
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_116415734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja kijk stiekemwel tegen een eventuele flubberbuik op. Wat is het geheim van Doutzen en Heidi? Ben altijd zon meisje geweest met maat 36 en alles strak.. dat zal dadelijk wel heul anders zijn. Ben er wel van overtuigd dat ik die zwangerschapskilos eraf ga krijgen .. dat zit wel snor!
Sporten... Dat is het geheim.. ook gewoon blijven sporten en blijven opletten wat je eet in je zwangerschap. Wat er niet aankomt hoeft er niet af...
En dan na de bevalling hebben die een personal trainer en hangen ze waarschijnlijk een uurtje of wat in de sportschool.
pi_116416198
ik zat inderdaad ook al te denken aan corrigerend ondergoed voor de eerste weken na de bevalling. Dat flubberige lijkt me ook niks.

Vanmorgen weer naar de vk geweest. Alles goed! Meisje is alleen nog niet helemaal ingedaald. Dus al zouden mijn vliezen nu breken dan moet ik meteen plat, omdat er anders een handje/navelstreng in kan dalen. Jammer, ik dacht dat ze al vast lag.

Verder heb ik echt een hele erge voorkeur voor 1 van de 3 vk's van de praktijk. (Haar had ik dus vanmorgen weer, zo'n fijn mens). Dus ik duim en hoop dat ik haar heb tijdens de bevalling!
pi_116416500
Ik denk eigenlijk alleen maar aan hele grote joggingbroeken na de bevalling.
Grote onderbroeken zijn ook top!

Vamperotica het gaat ook wel heeeel snel. Maar soms een kleine update kan ook toch?
pi_116416579
Is er ook weer
Hier gaat alles heel erg goed vermoeidheid is iets minder
Groeien doet ze nu ook .
pi_116417130
M. kwam net met een leuk idee (ik copy-paste het even uit zijn mail). Hij heeft 't ook weer ergens anders gelezen, dus misschien kennen jullie het wel. Maar zo niet, ik vond het zo'n tof idee, dat ik het wil delen :) Misschien vinden jullie het net zo tof en dan zou het jammer zijn als je er niet van wist :)

quote:
My parents gave me copies of every Newspaper from the day I was born.
Net erover gehad om het dan uit te breiden met tijdschriften/tv-gidsen/reclamefolders/etc van diezelfde dag/week. In een kistje ofzo bewaren en dan zoveel jaar laten aan je kind geven. Lijkt me echt leuk om te zien/lezen wat er aan de hand was rondom je geboorte :D En te lachen om de hippe kledingfolders etc :+
pi_116417246
Leuk idee inderdaad! Al zou ik er dan voor kiezen om alleen de krant te bewaren, de rest vind ik mimder interessant.
pi_116417299
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, een schone want gaat om het maatje :P en hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
pi_116417317
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:55 schreef Kwisted het volgende:
Leuk idee inderdaad! Al zou ik er dan voor kiezen om alleen de krant te bewaren, de rest vind ik mimder interessant.
Oh neeee! Ik heb Het Beste boekjes (Reader's Digest) van M.'s oma van zoveel-jaar-geleden. De advertenties zijn een van de leukste dingen :D Voordal die van de jaren '60/'70. Als je echt van je vrouw houdt, dan koop je haar deze stofzuiger. Dat soort dingen :D Of de mode.. Oh, de mode!! :D :s)

Maar kranten doen we sowieso. De rest moeten we nog even precies bedenken.
Als het aan mij ligt, verzamelen we zo divers mogelijke dingen :Y
pi_116417324
dubbel!
pi_116417355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, en hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
Tof! Tenminste, mij lijkt dat zo gaaf om dan later te kunnen geven (en te kunnen krijgen :+).

Behalve die luier dan. Dat vind ik wat, ehrm, "minder". :+

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 05-09-2012 13:04:42 ]
pi_116417374
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tof! Tenminste, mij lijkt dat zo gaaf om dan laten te kunnen geven (en te kunnen krijgen :+).

Behalve die luier dan. Dat vind ik wat, ehrm, "minder". :+

;)
Had hem al aangepast :P
pi_116417388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:00 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Had hem al aangepast :P
Hihihi :+
pi_116417423
Coco, wat lief van je man O+

Haha, Suikertante. Ik zie je al zitten achter de toonbank. Ik werk gelukkig op een kantoor en niemand kan onverwacht achter me komen staan. Dat scheelt

Enferma, alweer 32 weken. Wat gaat dat snel. Was jij nu al met verlof? *O*
Verder sterkte hoor. Niet leuk die ongemakken. Hopelijk dat de fysio een beetje helpt:*

Mango, *O*

Kwisted, ik ga meeduimen dat je die VK krijgt. Kan je dat bespreekbaar maken daar?
pi_116417487
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Coco de krant heb ik ook van de jongens bewaard. Van Matthias niet want die was op een zondag. Verder wel meer eerste dingen. In de box zitten ook eerste kleertjes, geboortekaartje, de felicitatiekaartjes. Een eerste luier, een schone want gaat om het maatje :P en hun eerste speentje. En ga zo maar door. Ik doe dat tot ze 4 jaar zijn.
Ooh, wat een leuk idee *O*
pi_116417592
Bij deze kom ik mij hier ook aanmelden bijna 4mnd nu O+
“I must be an optimist, because a pessimist is never disappointed”
pi_116417668
Hallo CookieTime :W
  woensdag 5 september 2012 @ 13:12:09 #90
381212 Gulara
From the future
pi_116417722
Julie gaan me were veel te snel!

Snel alles even teruggelezen.

Ik zag een heleboel mijlpalen. *O*

Hier zelf ook weer een 'mijlpaal': 14 weken! *O*

Voel me al een paar dagen niet zo lekker, zeurende buik, blegh. Dus ik duik zometeen lekker op tijd m'n bed in.
Zal morgen even proberen wat uitgebreider te reageren. Fijne dag voor jullie!
pi_116417752
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef CookieTime het volgende:
Gefeliciteerd en welkom *O* .
  woensdag 5 september 2012 @ 13:17:28 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116417883
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:24 schreef mefke79 het volgende:
ik heb na bevalling 2 een dag of 5 een sluitlaken gedragen, gewoon gemaakt van een laken en sluitspelden. Daarna overgegaan op de correctieonderbroeken model fietsbroek van de hema + bekkenband. Het gaf me letterlijk veel steun, maar ik deed het dan ook omdat mijn bekken aan gort was. Je lijkt er inderdaad ook dunner door en je buik flubbert minder, dat vond ik erg fijn. Maar je heupen staan toch echt nog effe in standje bevallen en dat lost het niet op,
Ohja, dat is ook een goed idee idd... En die correctieonderbroeken ja :D
Heb nog zo'n bekkenband liggen dus die kan ik straks ook nog gebruiken :Y thanks!
Hoe snel was jij van je klachten af? En nog fysio daarna neem ik aan?

Oeh mango, spannend! Ja, er zitten natuurlijk wel risico's aan die ze moeten vertellen, lastig hoor.. Maar je gaat het wel gewoon doen dus? Knap hoor idd :*

Coco wat een leuk idee! O+ Die ga ik idd onthouden :D
Maar dan gewoon 1 krant idd, verder niet denk ik.. :P

Omentielvo: haha ik was 33 weken gister, denk dat ik het een beetje raar neergezet had maar ik feliciteerde Twinks met haar 32 jubileum :P

Maar ben al met verlof ja, vanaf een week of 31 door mn bekken :)
Thanks :* Ja, ik hoop het ook.. Ga zo nog maar even liggen want zitten wordt ook niet al te prettig meer. :{
Hoe ist met jou verder? :*

Cookietime :* :D
  woensdag 5 september 2012 @ 13:18:15 #93
381212 Gulara
From the future
pi_116417906
Scherm te lang open... Welkom CookieTime! *O*
pi_116418205
Thx! :*

Ik lees al een hele tijd mee :)

*O* voor de mijlpalen, en een :* voor Mango.
pi_116418371
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohja, dat is ook een goed idee idd... En die correctieonderbroeken ja :D
Heb nog zo'n bekkenband liggen dus die kan ik straks ook nog gebruiken :Y thanks!
Hoe snel was jij van je klachten af? En nog fysio daarna neem ik aan?

Compleet van mijn klachten af? Nog steeds niet. Maar het was na een maand of 3 wel zo ver dat het redelijk te doen was. En ik heb nog steeds fsyio.
Ik ben wel redelijk streng tegen mezelf geweest de eerste dagen. Dus sluitlaken, geen traplopen voor 5 dagen, zitten/liggen/bijna niet lopen. Ik had daar ook een schema van de fysio voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 5 september 2012 @ 13:34:57 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116418483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:31 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Compleet van mijn klachten af? Nog steeds niet. Maar het was na een maand of 3 wel zo ver dat het redelijk te doen was. En ik heb nog steeds fsyio.
Ik ben wel redelijk streng tegen mezelf geweest de eerste dagen. Dus sluitlaken, geen traplopen voor 5 dagen, zitten/liggen/bijna niet lopen. Ik had daar ook een schema van de fysio voor.
Oh joh, he jeetje -O- Wat vervelend!
Ja precies... Ja, dat was ik ook al van plan, heel rustig aan doen de eerste dagen en idd niet naar beneden gaan.
Thanks voor je tips iig! :*
pi_116418540
Leuk idee Coco! O+

Hey CT :*

Ik heb de laatste paar dagen zo'n last van m'n banden, steeds van die steken :X Nouja, wel een teken dat het allemaal groeit vanbinnen :).
pi_116418701
Net weer terug van de VK, alles was weer prima. Mijn bloeddruk is voor het eerst deze zwangerschap iets hoger wat erop kan duiden dat mijn lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling. Maar goed, wanneer hij komt blijft natuurlijk de vraag!
Zal zo maar eens mijn vluchttas inpakken, hoop hem niet nodig te hebben maar het moet he!
pi_116418988
Lot.. Ik heb sinds een paar dagen ook weer last van mijn banden, je weet dat het geen kwaad kan maar af en toe is het toch schrikken als je te snel opstaat en even niet meer recht op komt :') Sterkte :*

Frups goedgekeurd *O*
pi_116419061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef Mangostine het volgende:
Ik vandaag ook 35 weken *O*

Krijg volgende week een draaipoging!
Zat in het consult vrij relaxed, zo van oh ja, ok, sgoed. Krijg ik bij de afspraakbalie info over infuus, weeënremmers, ctg, dus op tijd aanwezig zijn en op een uur of 4 rekenen.
Pas toen dacht ik, waar begin ik eigenlijk aan? :{
Ik heb een (mislukte) draaipoging gehad.. Ben je idd een aardige tijd mee zoet! Ik heb geloof ik wel 5 uur gezeten..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 5 september 2012 @ 13:52:18 #101
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_116419074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:49 schreef CookieTime het volgende:
Lot.. Ik heb sinds een paar dagen ook weer last van mijn banden, je weet dat het geen kwaad kan maar af en toe is het toch schrikken als je te snel opstaat en even niet meer recht op komt :') Sterkte :*

Frups goedgekeurd *O*
Ik had dat in het begin ook heel erg, flinke steken in mijn onderbuik en aan de zijkanten. Vroeg me toen ook wel eens af of dat wel goed was. Maar hoort erbij!
pi_116419251
CT welkom :*
Last van mijn banden heb ik nu behoorlijk....alles doet zeer :(
pi_116420173
Oeh die draaipoging klinkt dan ineens wel heftig Mango .. Sta je er nog wel volledig achter?

Ja Frups dan zou je toch zeggen dat je lichaam zich klaar maakt :D

Ik wilde ook alvast mijn tas in gaan pakken maja, met 32 weken is dat ergens wellicht ook wat optimistisch :@ .. Laat het nog maar even zitten anders gaat mijn vent ook van alles denken :')

Cookie welkom en gefeliciteerd! *O*

Coco jouw idee is inderdaad wel erg leuk hoor! Die ga ik wel in mijn achterhoofd houden :)

Kan dat indalen echt zo''n pijn doen ja? Hier nog niks aan de hand wat dat betreft .. Hoop dat de pijn die daarmee gepaard gaat mee valt .. Rustig aan Enf :*

Ik word zo ontvoerd naar de Ikea, da''s mooi. Kan ik daar even het beddengoed voor beebje bij elkaar scharrelen want ik heb nog niks :o .. Arm mormel, alles in huis. Behalve bedje wat nog gespreid moet worden :+ :@
  woensdag 5 september 2012 @ 14:25:03 #104
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116420258
welkom cookietime :)

vanochtend weer goedgekeurd bij de v.k.
alleen m'n bloeddruk stijgt met 10 elke keer als ik daar kom :P
1e x 110,2e x 120 en vandaag 130 grappig.
daarna door naar de fysio dat was wel weer even lekker had gister en vandaag echt heel veel last van pijn, terwijl ik voor mijn gevoel niet iets bijzonders had gedaan behalve het bed verschonen, dat bleek dus alweer genoeg te zijn.
tegenwoordig ben ik ook al een paar nachten om half 4 klaar met slapen want dan kan ik van de pijn niet meer liggen :(

en voor het leuke nieuws :)
gezellig met (8> naar de baby winkel geweest en het 1e pakje uitgezocht O+
en samen gekeken wat we leuk vinden voor jongens en meisjes dus dat kan ik dan van de week gaan kopen zonder hem.
hebben we toch nog samen kleren uitgezocht voor de mini
W
Z
E
pi_116421588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Frups dan zou je toch zeggen dat je lichaam zich klaar maakt :D

Kan dat indalen echt zo''n pijn doen ja? Hier nog niks aan de hand wat dat betreft .. Hoop dat de pijn die daarmee gepaard gaat mee valt .. Rustig aan Enf :*

Ik hoop het, van mij mag het beginnen haha! De laatste loodjes zijn heel lastig voor mij...heb gewoon geen geduld! Ben zo ontzettend benieuwd naar ons mannetje en wil hem zo graag aan zijn grote zus voorstellen!

Indalen kan inderdaad heel erg pijn geven, ik kon het het beste vergelijken met messteken. Hele felle pijnscheuten down there :X
pi_116422328
Welkom CookieTime!

Vandaag les 2 gehad van de individuele mensendieck cursus. In totaal 2 lesjes en klaar. Ideaal echt iets voor mij. Ben er samen met mijn man heen geweest. Eerste les was alleen theorie van het begin tot eind van een bevalling. Vandaag ademhalingstechnieken en perstechnieken besproken. Was allemaal erg duidelijk en to the point. Ik heb ook dat boek besteld "Duik in je weeën" dat is ook geschreven door iemand die mensendieck trainingen geeft. Alles staat daar ook duidelijk in. Is wel een aanrader.
pi_116422413
Welkom CookieTime en gefeliciteerd *O*

Gulara, beterschap. Hopelijk voel je jezelf morgen weer beter. Wel een *O* voor je 14 weken

Frups, spannend hoor. Ik hoop dat het inderdaad een teken is dat de bevalling snel gaat komen.

Rebel-Angel, fijn dat jij ook weer goedgekeurd bent. *O* Wel opvallend dat je bloeddruk telkens stijgt.
pi_116423858
Even klagen hoor...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116423928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Even klagen hoor...
SPOILER
Duidelijk.... Zwanger.
pi_116423978
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Duidelijk.... Zwanger.
:') het luchtte wel op :@
pi_116424043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Duidelijk.... Zwanger.
:Y
pi_116424072
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

:Y
Dit blijft toch niet tot het einde zo he? :')
pi_116424081
Wat gaan jullie hard. En dan nog veel aan het werk ook. Ik heb vandaag mijn pt dag.

CookieTimee welkom :W

En *O* voor de mijlpalen en voor de goedgekeurde dames
pi_116424118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Dit blijft toch niet tot het einde zo he? :')
vast niet. :*
pi_116424119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Even klagen hoor...
SPOILER
Oh! Weet je waar ik spierpijn heb? Of standaard 'pijn' die als spierpijn voelt? In mijn liesstreek :D Ik zeg altijd tegen M. dat het net lijkt of ik me de hele nacht keihard heb laten nemen door een hele grote neger. Zo voelt het althans wel. Denk ik.
pi_116424152
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Weet je waar ik spierpijn heb? Of standaard 'pijn' die als spierpijn voelt? In mijn liesstreek :D Ik zeg altijd tegen M. dat het net lijkt of ik me de hele nacht keihard heb laten nemen door een hele grote neger. Zo voelt het althans wel. Denk ik.
Pijn bij mn stuit en in mn liezen... Ik weet niet wat J uitvreet met me als ik slaap...
pi_116424297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Pijn bij mn stuit en in mn liezen... Ik weet niet wat J uitvreet met me als ik slaap...

Ik neem aan dat Martijn netjes is 's nachts. Alhoewel het zou verklaren waarom ik zo slecht slaap :') Oh, en ik zou het hem niet eens heel kwalijk nemen gezien de hoeveelheid batswerk die er tussen ons plaatsvindt de laatste tijd :+
pi_116424300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen skullfucking in elk geval.
Sarcasme. Herken het.
pi_116424342
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Martijn netjes is 's nachts. Alhoewel het zou verklaren waarom ik zo slecht slaap :') Oh, en ik zou het hem niet eens heel kwalijk nemen gezien de hoeveelheid batswerk die er tussen ons plaatsvindt de laatste tijd :+
20x in 3 maanden?
pi_116424365
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Geen skullfucking in elk geval.
Nee, ik heb geen last van hoofdpijn inderdaad. :D

En na 2 kinderen zou ik het Joene niet eens kwalijk kunnen nemen dat hij ook wel eens wat strakkers wilt.
pi_116424441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
:')
Ik heb vandaag vooral rugpijn, maar m'n schouders en nek kunnen er ook wat van.
pi_116424458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

20x in 3 maanden?
Denk Weet ik helaas absoluut zeker, zonder enige twijfel mogelijk, dat we dat niet eens redden :')

Hij is er zo een die bang is dat ons kind straks met een deuk in zijn/haar hoofd geboren wordt :')
pi_116424608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Denk Weet ik helaas absoluut zeker, zonder enige twijfel mogelijk, dat we dat niet eens redden :')

Hij is er zo een die bang is dat ons kind straks met een deuk in zijn/haar hoofd geboren wordt :')
Kuiltjes in de wangen is toch juist lief?
pi_116424829
:D mooie reactie tico!

*valt binnen*

Druk gehad, veel gewerkt, verhuist. Nu vakantie en gewoon al weer op de helft (morgen 21 weken). Nog geen 20 weken echo gehad, maar die heb ik dus nog te goed.

Jompel voor alle babtjes, mijlpalen en nieuwe zwangeren :)
  woensdag 5 september 2012 @ 17:24:37 #125
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116427228
Wat is trouwens het beste volgens jullie wat betreft bh's ed, gaan shoppen voor grotere maten bij groeiende en irritante borsten of toch al gaan kijken voor zwangerschapsbh's?
Ik merk nu na een klein aantal weken zwangerschap dat ze wel meer ondersteuning nodig hebben.

Welkom Cookietime!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116427945
Ik heb de vorige keer bij de 1e cupvergroting nieuwe bh's gekocht (bij de hema voor 5 euro p/s (inmiddels zijn ze 7 euro). Later in de zwangerschap (en weer een maat groter) heb ik voedingsbh's gekocht die meerekken. Overigens heb ik na de bevalling een cupmaat groter overgehouden dus ik was wel blij dat ik nog bh's in die maat had.
pi_116429165
Mijn boobs zijn nog niet heel erg gegroeid volgens mij, misschien een beetje. Heb er ook niet heel erg last van behalve wat pijnlijke tepels. Zat al op 70D dus er hoeft wmb ook niet heel veel bij, 1 à 2 cups kan nog wel maar daarna wordt het overdreven :')
  woensdag 5 september 2012 @ 18:21:36 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_116429393
Leuk, een nieuwe zwangere! Gefeliciteerd!

(nou ja, vier maanden is niet echt nieuw, maar toch welkom en zo :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 september 2012 @ 18:25:41 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116429519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:15 schreef L0t.. het volgende:
Mijn boobs zijn nog niet heel erg gegroeid volgens mij, misschien een beetje. Heb er ook niet heel erg last van behalve wat pijnlijke tepels. Zat al op 70D dus er hoeft wmb ook niet heel veel bij, 1 à 2 cups kan nog wel maar daarna wordt het overdreven :')
Ha, same here L0t :Y De eerste week na de positieve test werden ze iets voller (en gevoeliger ja!), maar ik pas mn eigen bh's nog.

Steken las ik ook over; check :') raar gevoel hoor!

En ik heb een vraagje: ik loop al 2 weken met een gevoel alsof er iets knel zit, rechts van mn stuitje. Heel vervelend met lopen, en bukken. Normaal gesproken haal ik dat los door ff flink met mn heupen te schudden, of even met opgetrokken knieën te gaan liggen, maar die trucjes werken nu allemaal niet. Klinkt het hier bekend als iets dat met je bekken te maken kan hebben? ik ben vrij mobiel, dus ben als de dood dat ik daar mee ga lopen klooien :@
pi_116430442
Omentielvo 20 weken *O*

Ticootje 21 weken *O* Zeker over de helft nu

Klumsy 15 weken *O*

Ik heb ook voornamelijk pijn in mn liezen, spierpijn gevoel. Het is daar ook opgezet. Loop er zelfs een beetje raar door :') met mn benen een beetje wijd. Help vast mn bekken naar de kl*te zo :{
Verder regelmatig krampen en steken in mn onderbuik en liezen, heel erg heftig soms. In het begin schrok ik er elke keer van maar nu blijf ik gelukkig rustig.

Nieuwe bh's zijn hier nog niet nodig. Is nou net t enige waar ik naar uitkijk qua groeien :P

:W welkom CookieTime
pi_116430669
Ik heb stevige dure sportbhs gekocht. die meegroeibehas gaven mij niet het gevoel dat ze de boel goed ondersteunden. dat is nu wel het geval.

Missie beddengoed is geslaagd! Zometeen mooi bedje opmaken .. kan kraamzorg dat morgen gelijk keuren.

Nu nog een flessenborstel en dan zijn we aardig compleet. Over een paar weken mag ze komen!
pi_116430779
SPOILER
pi_116430813
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:18 schreef Enfermera het volgende:

En hier gaat het minder ;( Gister echt onwijze last van mn bekken, plus dat mevrouw gaat indalen volgens mij :X in plaats van mn liezen ook lekker pijn onderin mn buik.
Maar voel mn bekken ook een stuk meer, normaal voelde ik het alleen in mn liezen maar nu ook heel laag in mn onderrug aan beide kanten zeg maar -O-
Vanochtend gelukkig fysio dus ik hoop dat dat wat helpt, maar ik heb niet echt mn dag.
Ach :* Ik hoop dat de dag toch nog een beetje is opgeklaard..!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. kwam net met een leuk idee (ik copy-paste het even uit zijn mail). Hij heeft 't ook weer ergens anders gelezen, dus misschien kennen jullie het wel. Maar zo niet, ik vond het zo'n tof idee, dat ik het wil delen :) Misschien vinden jullie het net zo tof en dan zou het jammer zijn als je er niet van wist :)

[..]

Net erover gehad om het dan uit te breiden met tijdschriften/tv-gidsen/reclamefolders/etc van diezelfde dag/week. In een kistje ofzo bewaren en dan zoveel jaar laten aan je kind geven. Lijkt me echt leuk om te zien/lezen wat er aan de hand was rondom je geboorte :D En te lachen om de hippe kledingfolders etc :+
Leuk! Mijn ouders hebben van mijn geboortedag de krant bewaard en volgens mij ook een weekmedia-ding want ook de hitlijst van die week staat daar in :D

Welkom CookieTime!

LadyBlack! Ik schud ook mijn heupen (of naja het is meer een soort van draai) om, in mijn geval, mijn onderrug los te krijgen, herkenbaar! Dat stuitje is trouwens niet herkenbaar.. Maar, ik had gister wel zo vaak mijn onderrug losgewiebeld dat het aan het einde van de dag helemaal vast zat :@ , misschien zit je stuitje ook wel een beetje vast?
pi_116430962
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:03 schreef CookieTime het volgende:
SPOILER
*O* Een meisje *O*
pi_116430990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

*O* Een meisje *O*
Ik ben helemaal van slag!!!
pi_116431091
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:09 schreef CookieTime het volgende:

[..]

Ik ben helemaal van slag!!!
Haha ja dat zal wel even wennen worden :D Dat gaat helemaal goed komen met die leuke oudere broers O+
pi_116431158
Wat ik me net bedenk, vraag voor de ervaren draaipoging-moeders:

Moet je voor de draaipoging rekening houden met eten, qua maaginhoud die onder druk kan komen te staan? Hebben ze nl niets over gezegd en staat ook niet vermeld in de brochure.
pi_116431174
En welkom cookietime! *O*
  woensdag 5 september 2012 @ 19:16:10 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_116431222
quote:
SPOILER
Wat leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116431226
Wat leuk, een meisje, CT! *O*
  woensdag 5 september 2012 @ 19:18:38 #141
258612 nytar
boys boys boys
pi_116431291
welkom cookietime en gefeli met het meisje op komst! Ik begrijpt je al 2 jongens hebt? Hoe oud zijn ze?
pi_116431329
Ben zo blij! Durfde het niet te hopen.. pfffff even ontladen en eten koken ben helemaal in de war O+
pi_116431354
Ben je de oude Cookie in een nieuw jasje CookieTime???
pi_116431411
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:20 schreef amaranta het volgende:
Ben je de oude Cookie in een nieuw jasje CookieTime???
Nee voor zo ver ik weet niet :)
En 3 jongens :)
  woensdag 5 september 2012 @ 19:29:38 #145
258612 nytar
boys boys boys
pi_116431637
Wauw! En als klap op de vuurpijl een meisje erbij. Dat moet wel bijzonder voelen O+
pi_116431696
quote:
SPOILER
Wat leuk! *O* *O*

SPOILER
Edit: spuit 11...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 05-09-2012 19:32:05 (anders lees je eerst even verder....) ]
pi_116431967
CT wat gaaaaaaaaaaf *O* O+
pi_116432885
Welkom CT en wat leuk een meisje.

Zo weer aan de badminton na een zomerstop van 2,5 maand. jeetje wat is mijn conditie achteruit gegaan dus voel hem wel. Maar wat is het ook heerlijk om weer wat te doen!!!
  woensdag 5 september 2012 @ 20:16:59 #149
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116433605
Twink :D
Nou ik zit er ook al over te denken om alvast wat in de tas te gooien hoor :@ Waarom niet? Dan staat ie maar vast klaar :+ oftewel hormoon-excuus enzo :')

Nouja, pijn, pijn... wat krampjes zeg maar die ik ken van menstruatie, gewoon anders dan mn banden die ik al tijden voel XD het is niet dat ik moet gaan puffen of moet stoppen waar ik mee bezig ben :P

Oeh, Ikea! O+ Leukleuk. Heb daar ook een dekbedovertrekje vandaan, zo leuk :D

:* voor zandsculptuur! soms moet je idd gewoon even klagen :P

Coco; die pijn in je liezen heb ik ook, dat zijn je banden/bekken waar je last van hebt dan :P En idd, stuitje, check..

Mandy; bij mij groeide ze in het begin vooral erg veel, heb 1 normale bh een maat groter gekocht. Ga binnenkort eens kijken voor een voedingsbh :) Maaar het is maar wat je prettig vind denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef Limone het volgende:

[..]

Ach :* Ik hoop dat de dag toch nog een beetje is opgeklaard..!

[..]

Leuk! Mijn ouders hebben van mijn geboortedag de krant bewaard en volgens mij ook een weekmedia-ding want ook de hitlijst van die week staat daar in :D

Welkom CookieTime!

LadyBlack! Ik schud ook mijn heupen (of naja het is meer een soort van draai) om, in mijn geval, mijn onderrug los te krijgen, herkenbaar! Dat stuitje is trouwens niet herkenbaar.. Maar, ik had gister wel zo vaak mijn onderrug losgewiebeld dat het aan het einde van de dag helemaal vast zat :@ , misschien zit je stuitje ook wel een beetje vast?
:* thx! Nou, nog best heel aardig! Mn moeder kwam koffie drinken en zag idd al dat ik een beetje somber was :+ heb lekker wat cake weggewerkt :9 en toen mn moeder weer weg was belde ze me later op toen ze thuis was, zo van; we zouden toch nog voor wat dingetjes gaan shoppen?! XD Ik zo; kan best, ik vergeet van alles :') Dus dat hebben we nog even gedaan (nieuwe strijkplank + keukenmachine, die zou ik nog krijgen van ze) en ook nog een heul leuk pakje bij de hema O+ :D Dus al met al nog een heel geslaagd dagje!
  woensdag 5 september 2012 @ 20:21:16 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116433808
Keukenmachine, fijne dingen!! Ik heb een ieniemini van 20 jaar oud ofzo, maar wel vet handig :Y Als ik meer ruimte in de keuken had zou ik zo'n heel toffe uitgebreide kopen :9~

Oh en ik ga vrijdag, als de echo goed is, ook shoppen met mn vriend. Ik heb nog niks zelf gekocht, alleen een paar dingetjes cadeau gekregen. Nu wil ik ook een rompertje of wat sokjes ofzo kopen O+

En een kinderwagen, ik kwijl echt bij een paar die ik op Marktplaats zie O+
  woensdag 5 september 2012 @ 20:29:20 #151
378192 -mandy-
I am who I am
pi_116434150
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:

Oh en ik ga vrijdag, als de echo goed is, ook shoppen met mn vriend. Ik heb nog niks zelf gekocht, alleen een paar dingetjes cadeau gekregen. Nu wil ik ook een rompertje of wat sokjes ofzo kopen O+

Altijd leuk om te shoppen! Geniet ervan!

Ik heb ook al een paar hele leuke kinderwagens gezien op Marktplaats, en ook allemaal in de buurt van Assen. Nu heb ik nog een paar maanden de tijd om die dingen aan te schaffen, maar alvast gaan kijken wat er te koop is marktplaats kan nooit kwaad.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_116434479
Ik vind het aanbod tweelingkinderwagens beroerd. Ook op marktplaats. En ik heb geen zin in een hele dure bugaboo.

Leuk shoppen LadyBlack! Heb ook nog niks voor de kleintjes gekocht maar ik wacht nog even tot we het geslacht weten, dan kan ik wat gerichter kopen (we hebben natuurlijk nog de nodige kleertjes klaar liggen).
pi_116434580
Ja dat aanbod is zeker beroerd! Wij wwaren wel voor de donkey van bugaboo gegaan, maar kregen hem zo goed als cadeau van opa's en oma's
pi_116434687
Donkey O+
:+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116434757
Cookie, welkom & hurray want meisje O+ *O*

Enf, pijn in liesstreek zijn dus je banden/bekken? Ik ging er wel vanuit dat het kwam door allerlei rektoestanden enzo, maar had het niet specifiek aan banden/bekken gelinkt :+ Dat merk ik normaal alleen als ik echt veel heb gelopen/gedaan, of als ik 's avonds al even op bed heb gelegen en dan op wil staan om naar het toilet te gaan (dat is na een paar uur rust/slapen alweer praktisch weg).

LB, leuk is dat, de eerste spulletjes kopen O+ Veel plezier ermee morgen :)

Ik ga film kijken in bed, welterusten alvast!
  woensdag 5 september 2012 @ 20:47:36 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116434859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Keukenmachine, fijne dingen!! Ik heb een ieniemini van 20 jaar oud ofzo, maar wel vet handig :Y Als ik meer ruimte in de keuken had zou ik zo'n heel toffe uitgebreide kopen :9~

Ja handig he :D Wij hadden er nog geen, alleen een blender, en dan is het toch behelpen als je worst/nootjes/brood klein wilt krijgen ofzo :+
Oeh, leukleuk! :D *O*

Coco: ja, wat ik begreep van mijn fysio wel :) als je kijkt naar een plaatje van je bekken en dan vooral de weke delen (bij je schaambeen bijv, maar ook bij je liezen (of daar vlakbij) en bij je SI-gewricht (achterkant) kan je dus last krijgen.
Haha ja idd :P Nou ik moet echt heel voorzichtig overeind komen anders voel ik ze gelijk, altijd knieën bij elkaar enzo, via mn zij mn bed uit, etc.

Kijkze! :* :W
pi_116434951
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef bitterend het volgende:
Donkey O+
ga je me sponsoren?
pi_116435008
*)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116435085
Cookie welkom :W
  woensdag 5 september 2012 @ 21:20:02 #160
374977 eliis
Relativeer!
pi_116436486
Hi allemaal! Hele poos niet ingelogd, was even te druk, jammer hoor! Volgens mij zijn er hier alweer heel veel kindjes geboren, gefeliciteerd iedereen! :)

Wat gaat het snel, zo'n zwangerschap! Ik ben inmiddels morgen 22 weken zwanger, en alles is helemaal goed! De 20wkn echo was goed, m'n buik groeit mooi en sinds twee weken voel ik allerlei beweging in m'n buik. Het meest bijzondere gevoel dat ik ooit heb gehad O+ En niks geen luchtbelletjes, kleine vlindertjes of wat dan ook; gewoon echt trapjes, m'n buik beweegt ook soms al van de trapjes in m'n buik, wat een geweldig gezicht!

En verder geen last van pijntjes, spanning in m'n rug, misselijkheid. Wat een geluk! Ik ben aan het genieten :) En zal de komende tijd weer wat meer hier zijn, want vind het veel te leuk, al die andere zwangeren ;)
pi_116437271
Eliis wat een fijne berichten allemaal, leuk zeg!!

Enne CT... O+ *O*
pi_116438314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef eliis het volgende:
Het meest bijzondere gevoel dat ik ooit heb gehad O+ En niks geen luchtbelletjes, kleine vlindertjes of wat dan ook; gewoon echt trapjes, m'n buik beweegt ook soms al van de trapjes in m'n buik, wat een geweldig gezicht!
Wat klinkt dat heerlijk O+
pi_116438497
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het aanbod tweelingkinderwagens beroerd. Ook op marktplaats. En ik heb geen zin in een hele dure bugaboo.

Leuk shoppen LadyBlack! Heb ook nog niks voor de kleintjes gekocht maar ik wacht nog even tot we het geslacht weten, dan kan ik wat gerichter kopen (we hebben natuurlijk nog de nodige kleertjes klaar liggen).
Die bugaboo is wel heel erg mooi enzo. Collega heeft m. Kan ook omgetoverd worden naar een enkele wagen.
  woensdag 5 september 2012 @ 21:56:18 #164
374977 eliis
Relativeer!
pi_116438559
Bedankt Suikertante!
En Zandsculptuur....het is ook heerlijk!! Eerst voelde ik het alleen als ik op de bank lag of in bed lag, dus als ik ontspande. Maar inmiddels ook als ik op m'n werk achter de computer zit, ben meteen helemaal afgeleid dan en kom meteen niet meer aan werken toe :D

En jullie allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :)
  woensdag 5 september 2012 @ 22:14:18 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_116439609
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:38 schreef Kyara het volgende:
Echt? Hier was laatst een festival in de stad, en ik struikelde constant over de duowagens :D moest steeds aan je denken! Maar geen idee van de prijs / kwaliteit op marktplaats enzo natuurlijk oO<

quote:
Ja jij hebt waarschijnlijk nog genoeg schattigs liggen! Ik heb 1 rompertje en een paar slofjes gekregen, maar zelf bewust nog niks gekocht. Dus er is nog héél veel dat ik gewoon neutraal kan kopen O+

Het lijkt er trouwens op dat mn vriend best om te praten is naar wel het geslacht te horen krijgen :Y we shall see...
  woensdag 5 september 2012 @ 23:02:01 #166
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_116442093
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:43 schreef bitterend het volgende:
Donkey O+
Echt wel! O+ O+ O+
Wat een topwagen!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_116442411
Jee, nooit gedacht dat niezen zo'n pijn kon doen :').
pi_116448021
Wakker worden om te plassen en vervolgens half onderuit gaan is niet leuk :')

Straks keuring bij de gyn om 08:10 blijft spannend ondanks leuke en positieve echo gister.

En die Donkey is idd mooi zeg O+
pi_116448293
kijk je uit ct? :*
pi_116448398
31 weken vandaag :s) Vanmiddag gyn & echo. Ben benieuwd hoe groot de beeb nu is :) Tenminste, neem aan dat ze oa dat gaan controleren.

Geen enkele reden om me ongerust te maken ofzo, maar ben nu toch al wat zenuwachtig :+
pi_116448829
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef CookieTime het volgende:

[..]

Nee voor zo ver ik weet niet :)
En 3 jongens :)
Wat leuk is dat hè? Wij krijgen ook na 3 jongens een meisje!! Al geloven we het nog steeds niet.
  donderdag 6 september 2012 @ 08:20:36 #172
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_116448953
Welkom en gefeliciteerd CT! *O* Leuk hoor, een meisje. O+ Succes met de echo vandaag!

Succes vanmiddag Coco!

Ik mag morgen weer voor een controle, ben ook weer zenuwachtig. :')
A grand adventure has begun.
pi_116449034
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef Enfermera het volgende:

:* thx! Nou, nog best heel aardig! Mn moeder kwam koffie drinken en zag idd al dat ik een beetje somber was :+ heb lekker wat cake weggewerkt :9 en toen mn moeder weer weg was belde ze me later op toen ze thuis was, zo van; we zouden toch nog voor wat dingetjes gaan shoppen?! XD Ik zo; kan best, ik vergeet van alles :') Dus dat hebben we nog even gedaan (nieuwe strijkplank + keukenmachine, die zou ik nog krijgen van ze) en ook nog een heul leuk pakje bij de hema O+ :D Dus al met al nog een heel geslaagd dagje!
Wat fijn! En wat een lieve moeder! En praktisch ook: met z'n tweetjes is zo'n strijkplank toch makkelijker te dragen :+

Succes en vooral veel plezier zo, Coco!

Ik ben acht weken vandaag, jeej!
  donderdag 6 september 2012 @ 08:29:00 #174
258612 nytar
boys boys boys
pi_116449046
mijlpaal! 27 weken vandaag! *O*

vandaag een rustig dagje met mn peuter. Beetje schoonmaken, boodschapje doen. En niet te vergeten lekker een middagdutje! O+
pi_116449064
Gisteravond zijn er bij haar met spoed 2 kiezen getrokken .
Dit ivm dat ze zowat flauw viel van de pijn.
Ze wou niet naar de tandarts eerst ivm zwangerschap en wou nog even wachten ,maar het kon zo niet langer.
Nu moesten ze wel een foto maken ,maar dit gebeurde zonder een schort (las het later pas dat ze een schort moest gebruiken.
In hoeverre kan het kwaad dat ze verdovingen heeft gehad en een foto ??.
Tandarts wel verteld dat ze 14 weken zwanger was.
Dan zal die toch wel weten hoe te doen bij zwangerschap lijkt mij,maar ben nog wat ongerust erover
pi_116449065
jammer: edit en quote door elkaar halen :')

Anayway. Ik wilde editten dat ik op 1/5e zit! :o :D
pi_116449076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Gisteravond zijn er bij haar met spoed 2 kiezen getrokken .
Dit ivm dat ze zowat flauw viel van de pijn.
Ze wou niet naar de tandarts eerst ivm zwangerschap en wou nog even wachten ,maar het kon zo niet langer.
Nu moesten ze wel een foto maken ,maar dit gebeurde zonder een schort (las het later pas dat ze een schort moest gebruiken.
In hoeverre kan het kwaad dat ze verdovingen heeft gehad en een foto ??.
Tandarts wel verteld dat ze 14 weken zwanger was.
Dan zal die toch wel weten hoe te doen bij zwangerschap lijkt mij,maar ben nog wat ongerust erover
Als dat soort dingen uitgesteld kunnen worden, dan liever uitstellen... Maar wat niet gaat gaat niet he?

Oh en de straling is zo klein dat het eigenlijk geen kwaad kan voor de baby, zeker niet als je de eerste 3 maanden al voorbij bent. Vroeger was de straling bij dit soort foto's veel hoger, tegenwoordig is het te vergelijken met straling die je toch wel oploopt door buiten te zijn.
  donderdag 6 september 2012 @ 08:38:25 #178
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116449186
quote:
Een onderzoek bij een zwangere vrouw waarbij de straling niet in de buurt komt van de baarmoeder, zoals een foto van de longen of van de neusbijholten, kan zonder enig gevaar voor de zwangerschap plaatsvinden.
van radiologen.nl
W
Z
E
pi_116449250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:38 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

van radiologen.nl
Tegenwoordig heb je amper meer te maken met strooistraling ja... Het beperkt zich echt tot het gebied van de foto...

Als je een foto in het ziekenhuis moet maken, of je kind ligt op de fototafel, dan draag je wel een schort.
pi_116449296
Oh en poortjes op het vliegveld, dat is ook maar net waar je bent... Op schiphol werd ik erlangs gestuurd, in Napels moest ik er gewoon doorheen...

Ach, baby droeg geen gevaarlijke dingen, dus het zat wel goed. Mn flesje water werd wel in beslag genomen. :'(
  donderdag 6 september 2012 @ 08:46:42 #181
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116449329
:{w tssss beetje water van zwangere vrouwen afpakken
W
Z
E
pi_116449354
Ze blijft vandaag toch even thuis ,maar even rust.
Gister al genoeg ellende gehad met de werkbegeleider (net 21 jaar.)
Ze viel zowat flauw van de pijn en telkens overstuur ,maar ze mocht niet naar huis toen het echt niet meer ging om 13.30 uur ,en altyd alles maar op de zwangerschap af te schuiven volgens hem .
Dat was gewoon niet het geval ,maar gewoon enorme hoofdpijn en steken en veel pijn.
Ze heeft nu der coach gemaild en gevraagd om een arboarts.
Mede omdat de zelfde begeleider haar ook wou dwingen om in een ruimte met schadelijke stoffen te werken .
Hij zij van je staat er 7 meter van af dus niks aan de hand.
Heeft ze geweigerd ivm geen afzuiging en damp die bleef hangen.
Op de bus stond inderdaad dat de nevel schadelijk was bij inademen en iriterend
pi_116449408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:46 schreef rebel-angel het volgende:
:{w tssss beetje water van zwangere vrouwen afpakken
Dat vond ik ook!!!
:{w
pi_116449414
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh en poortjes op het vliegveld, dat is ook maar net waar je bent... Op schiphol werd ik erlangs gestuurd, in Napels moest ik er gewoon doorheen...
Kan je dat gewoon van te voren melden?
  donderdag 6 september 2012 @ 08:51:37 #185
265732 Keshet
pi_116449415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:48 schreef asfalthooligan het volgende:

Dat staat ook op WC-verfrissers. :')

Als ze zich ziek wil melden dan moet ze dat doen; ze heeft van niemand toestemming nodig om naar huis te kunnen gaan, gisteren dus ook niet.

En, een dagje thuisblijven nadat er 2 kiezen getrokken zijn lijkt me niet zo heel vreemd.

Ik bedoel het minder rot dan dat het er nu uit komt: Open aub een topic in WGR als je dit soort dingen wilt delen of er vragen over hebt.
pi_116449442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:

Ach, baby droeg geen gevaarlijke dingen, dus het zat wel goed. Mn flesje water werd wel in beslag genomen. :'(
Ja serieus?! Ik moet volgende week vliegen en had hier totaaaal niet over nagedacht. Bedoel je de poort bij de bagageband?
Sarcasme. Herken het.
pi_116449450
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:51 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Kan je dat gewoon van te voren melden?
Ik vroeg het gewoon aan de chaggo meneer die bij de lopende band stond.. Of het kwaad kon.. En die wuifde meteen zo foulieerdame erbij en moest ik er langs lopen..

Prima.. Ze wilde ff aan mn tieten voelen denk ik.
pi_116449468
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja serieus?! Ik moet volgende week vliegen en had hier totaaaal niet over nagedacht. Bedoel je de poort bij de bagageband?
Het poortje bij de douane ja... Waar je je riem en je schoenveters af en uit moet doen.
pi_116449502
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:51 schreef Keshet het volgende:

[..]

Dat staat ook op WC-verfrissers. :')

Als ze zich ziek wil melden dan moet ze dat doen; ze heeft van niemand toestemming nodig om naar huis te kunnen gaan, gisteren dus ook niet.

En, een dagje thuisblijven nadat er 2 kiezen getrokken zijn lijkt me niet zo heel vreemd.

Ik bedoel het minder rot dan dat het er nu uit komt: Open aub een topic in WGR als je dit soort dingen wilt delen of er vragen over hebt.
Als ik mn badkamer een chloortje geef heb ik ook geirriteerde luchtwegen :')
pi_116449506
Kwartet
pi_116449513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ook, lekker nog even naar de zon O+
pi_116449551
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Goed smeren he?
Niet dat je met een lelijk zwangerschapsmasker terug komt.

Ik bleef lekker uit de zon, mij te warm.
pi_116449564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Barcelona O+ voor werk ;( Wat betekent dat ik, heel rot, in een 5 sterren hoten wordt opgesloten 3 dagen lang en sufgetraind wordt en nog representatief en leuk moet doen ook... ik zie me al zitten daar met mn moeie hormoonhoofd :')

Mag je trouwens het water uit de kraan in Barcelona gewoon drinken? Ik weet echt niks ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116449612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Barcelona O+ voor werk ;( Wat betekent dat ik, heel rot, in een 5 sterren hoten wordt opgesloten 3 dagen lang en sufgetraind wordt en nog representatief en leuk moet doen ook... ik zie me al zitten daar met mn moeie hormoonhoofd :')

Mag je trouwens het water uit de kraan in Barcelona gewoon drinken? Ik weet echt niks ;(
Ik drink geen water uit de kraan bij zuidelijke landen. Ze voegen er sowieso een chloorverbinding aan toe en das onwijs ranzig. Water kost een drol.
pi_116449617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Goed smeren he?
Niet dat je met een lelijk zwangerschapsmasker terug komt.

Ik bleef lekker uit de zon, mij te warm.
Yes, ik heb factor 50 gehaald, en doe daar gewoon altijd een petje of hoed op, en bij het zwembad ga ik in de schaduw liggen. Komt goed! :)
pi_116449653
Lekker hoor, ik blijf wel gewoon thuis oké? Denk dat een vakantie er niet meer echt in zit eigenlijk.. Hmm. Misschien nog even een tweepersoons weekje waddeneiland plannen denk ik nu!
pi_116449682
Ik wil echt nog wel een weekendje weg hoor... Ff nog met de kindjes de hele dag in zwembad hangen.
pi_116449686
34w vandaag *O*

Coco succes, maar vooral heel veel plezier vanmiddag. Baby gluren O+
pi_116449700
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je amper meer te maken met strooistraling ja... Het beperkt zich echt tot het gebied van de foto...

Als je een foto in het ziekenhuis moet maken, of je kind ligt op de fototafel, dan draag je wel een schort.
De afgelopen weken mocht ik er steeds niet bij zijn als ze foto's van Matthias zijn been gingen maken. Zelfs niet met schort. Elke foto ook met schort pak je iets van mee. En helemaal omdat hij nog wel vaak moest!!
  donderdag 6 september 2012 @ 09:05:16 #200
265732 Keshet
pi_116449706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik drink geen water uit de kraan bij zuidelijke landen. Ze voegen er sowieso een chloorverbinding aan toe en das onwijs ranzig. Water kost een drol.
Je zei chloor en ranzig in 1 zin! :o

Woah Skoap! 34 weken! Heb je nu ook verlof?
pi_116449711
Ik begin me nogal ernstig te verheugen op de echo!
Coco heel veel plezier!!
pi_116449725
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

De afgelopen weken mocht ik er steeds niet bij zijn als ze foto's van Matthias zijn been gingen maken. Zelfs niet met schort. Elke foto ook met schort pak je iets van mee. En helemaal omdat hij nog wel vaak moest!!
Dat is een veel hogere straling ook.. Terecht dat je er niet bij mocht.
pi_116449757
34 weken alweer :o *O*

Vanavond naar Soldaat van Oranje en morgen lekker een weekendje naar Keulen O+
heb er zin in!
pi_116449776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil echt nog wel een weekendje weg hoor... Ff nog met de kindjes de hele dag in zwembad hangen.
Heerlijk lijkt me dat! Volgend jaar gaan we ook gewoon met z'n drietjes naar de zon, daar kan ik nu al naar uitkijken.
pi_116449785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is een veel hogere straling ook.. Terecht dat je er niet bij mocht.
Ik dacht dat het allemaal hetzelfde was.
  donderdag 6 september 2012 @ 09:09:46 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116449805
quote:
17s.gif Op woensdag 5 september 2012 13:07 schreef CookieTime het volgende:
Was jij hier eerder ook met een nick die heel erg op deze nickname lijkt?

In any case, gefeliciteerd! *O*
pi_116449830
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
*O*

Ik ben vandaag 9 weken :)

Skoap 34 weken *O* Nytar 3e trimester *O*

Coco, veel succes en plezier vanmiddag!

Ik ga de eerste 2 weken van november nog heerlijk op vakantie naar de zon O+ Ben er ook behoorlijk aan toe eerlijk gezegd. Ik ga gewoon onder m'n gigantische zonnehoed met factor hoog, zal wel goedkomen dan :9
  † In Memoriam † donderdag 6 september 2012 @ 09:11:16 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116449834
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:48 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze blijft vandaag toch even thuis ,maar even rust.
Gister al genoeg ellende gehad met de werkbegeleider (net 21 jaar.)
Ze viel zowat flauw van de pijn en telkens overstuur ,maar ze mocht niet naar huis toen het echt niet meer ging om 13.30 uur ,en altyd alles maar op de zwangerschap af te schuiven volgens hem .
Dat was gewoon niet het geval ,maar gewoon enorme hoofdpijn en steken en veel pijn.
Ze heeft nu der coach gemaild en gevraagd om een arboarts.
Mede omdat de zelfde begeleider haar ook wou dwingen om in een ruimte met schadelijke stoffen te werken .
Hij zij van je staat er 7 meter van af dus niks aan de hand.
Heeft ze geweigerd ivm geen afzuiging en damp die bleef hangen.
het is ook wel constant kommer en kwel bij jullie he?

gebeurt er ook nog wel eens iets leuks?
  donderdag 6 september 2012 @ 09:11:38 #209
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116449844
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:07 schreef klumsy het volgende:
34 weken alweer :o *O*

Vanavond naar Soldaat van Oranje en morgen lekker een weekendje naar Keulen O+
heb er zin in!
soldaat van oranje is zooo mooi, ben toen naar de try outs geweest duurde de voorstelling 3 uur
wil eigenlijk nog een keer omdat ik wel benieuwd ben hoe het uiteindelijk is geworden.
en je kan even naar me zwaaien woon er vlakbij :W
W
Z
E
pi_116449851
Wat zijn eigenlijk leuke tijdschriften voor tijdens de zwangerschap? Ik woon in een dorp, dus kan hier niet uitgebreid tussen de tijdschriften gaan staan neuzen zonder dat iedereen het gelijk weet :') maar ik wil op Schiphol m'n slag slaan voor op vakantie :).
pi_116449876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:11 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat zijn eigenlijk leuke tijdschriften voor tijdens de zwangerschap? Ik woon in een dorp, dus kan hier niet uitgebreid tussen de tijdschriften gaan staan neuzen zonder dat iedereen het gelijk weet :') maar ik wil op Schiphol m'n slag slaan voor op vakantie :).
Ouders van nu en Wij jonge ouders hebben allebei een zwangerversie van hun tijdschrift, ik vond die op zich wel leuk om te lezen.
pi_116449884
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Keshet het volgende:

[..]

Je zei chloor en ranzig in 1 zin! :o

Woah Skoap! 34 weken! Heb je nu ook verlof?
Ja dat klopt. Moest van de VK met 34w met verlof. Al werk ik morgen nog wel (dagen geruild) zodat ik nog 1 dag kan samen werken met collega uit NY die in Nederland is..

Vind het ook niet zo erg, heb zo weinig vakantiedagen opgenomen dit jaar (kon niet door drukte) dat ik geregeld heb dat ik 5 dagen mee neem naar volgend jaar en nog 5 dagen achter mijn verlof aan plak. O+
pi_116449931
Ja hij lijkt me ook erg mooi! En ik zal even zwaaien ;)

Vandaag wel lekker vrij genomen omdat ik bang was dat ik anders halverwege in slaap zou vallen... normaal lig ik riond 9 uur op bed, dus nu vanmiddag even slapen zodat ik vanavond minder moe ben :)
pi_116450018
Verlof... jaloers! ik ben echt aan het aftellen...
En na m'n verlof ga ik 2 dagen werken en neem ik 2 dagen ouderschapsverlof op,
kan ik in de tussentijd mooi opzoek naar ander werk O+
pi_116450050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef klumsy het volgende:
Ja hij lijkt me ook erg mooi! En ik zal even zwaaien ;)

Vandaag wel lekker vrij genomen omdat ik bang was dat ik anders halverwege in slaap zou vallen... normaal lig ik riond 9 uur op bed, dus nu vanmiddag even slapen zodat ik vanavond minder moe ben :)
HA!! Bekend!! Ik slaap tussen 5 en 7 en lig om 9 uur alweer op apegapen. Morgenavond een bruiloft vanaf 9 uur aan de andere kant van het land en zaterdag naar Wicked.... Ben benieuwd hoe ik dat ga overleven zonder red bull :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116450099
Gister weer wezen sporten.. Dat is best fijn.. Energie enzo..

Morgen ga ik lekker zwemmen met Leyla. Mag best wat beweging in dat lompe lijf van me komen weer.
pi_116450110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

HA!! Bekend!! Ik slaap tussen 5 en 7 en lig om 9 uur alweer op apegapen. Morgenavond een bruiloft vanaf 9 uur aan de andere kant van het land en zaterdag naar Wicked.... Ben benieuwd hoe ik dat ga overleven zonder red bull :P
OEH!

Mijn verslaving.
pi_116450132
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

OEH!

Mijn verslaving.
Ja maar dat mag dus niet meer van internet ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116450228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar dat mag dus niet meer van internet ;(
Tja...
Je kindje wordt er onrustig van... Koffie mag toch ook?

Ik weet heus wel dat het niet helemaal gezond is, maar dat is zoveel niet. Ik ga niet echt alles opgeven. Ik ben al gestopt met roken, ik drink niet meer... Ik vind het wel prima.
pi_116450293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tja...
Je kindje wordt er onrustig van... Koffie mag toch ook?

Ik weet heus wel dat het niet helemaal gezond is, maar dat is zoveel niet. Ik ga niet echt alles opgeven. Ik ben al gestopt met roken, ik drink niet meer... Ik vind het wel prima.
Oh ik dacht dat hetook gevolgen had voor deo ntwikkeling later enzo. ANyways, ik doe het liever niet meer. In red bull zit evenveel caffeine als in 8 koppen koffie ofzo, en je mag max 4 koffie per dag.

Waarom weet ik dit uit mn hoofd :')
Sarcasme. Herken het.
pi_116450296
Yugh!! Red Bull :r

Eh ik voel me nu een beetje raar. Ik heb voor de zekerheid toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik nog steeds dagelijks wat bloed in mijn afscheiding heb en die heeft me meteen doorverwezen voor een echo :{ Nu krijg ik de 12e al een echo, ik vind het retespannend. Ze was toch bezorgd dat het misschien een lange aanloop van een miskraam kon zijn ;(

Ik besefte tijdens het gesprek dat ik alleen belde om mijn goede gevoel bevestigd te krijgen maar nu ben ik ineens weer onzeker. Niet heel slim van me eigenlijk. Nouja. Als alles goed is heb ik wel een extra echo O+ En iedereen die ik gesproken hebt klinkt wel ontzettend lief.
pi_116450316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Suikertante het volgende:

Eh ik voel me nu een beetje raar. Ik heb voor de zekerheid toch maar even de verloskundige gebeld omdat ik nog steeds dagelijks wat bloed in mijn afscheiding heb en die heeft me meteen doorverwezen voor een echo :{ Nu krijg ik de 12e al een echo, ik vind het retespannend. Ze was toch bezorgd dat het misschien een lange aanloop van een miskraam kon zijn ;(

Ik besefte tijdens het gesprek dat ik alleen belde om mijn goede gevoel bevestigd te krijgen maar nu ben ik ineens weer onzeker. Niet heel slim van me eigenlijk. Nouja. Als alles goed is heb ik wel een extra echo O+ En iedereen die ik gesproken hebt klinkt wel ontzettend lief.
He bah!! Wat doodeng. Dat wil je toch niet horen?! ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116450336
Vandaag meteen echo?

Spannend hoor.
pi_116450361
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Suikertante het volgende:

Ik duim voor je dat het niets is :*
pi_116450363
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat hetook gevolgen had voor deo ntwikkeling later enzo. ANyways, ik doe het liever niet meer. In red bull zit evenveel caffeine als in 8 koppen koffie ofzo, en je mag max 4 koffie per dag.

Waarom weet ik dit uit mn hoofd :')
Monster, die is goed!! Echt stuiter stuiter.
pi_116450693
Ik ga ook duimen voor je Suiktertante :*

Ik ga dit jaar nog een weekend naar de camping om de caravan winterklaar te maken (doet mijn vader dan eerlijk gezegd) en daarna ga ik pas weer weg als de baby er is O+
pi_116450729
Camping :'(

Ik vind het echt zo onwijs stom dat we dit jaar niet konden... Maar we gaan heel heel hard sparen voor volgend jaar.
pi_116450813
de 12e van september, niet het 12e uur van vandaag.. dus pas over 6 nachtjes. Maar dat vind ik ook al best snel.
  donderdag 6 september 2012 @ 09:53:26 #229
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116450820
oh ik wil ook verlof..... (nog 12.5 week :P )
Ik wilde na mijn verlof ook ouderschapsverlof opnemen (12 uur verlof met daarbij 2*9 op kantoor en 6 uur thuis = 36 uur) maar het mag niet van de baas.
Dus ik ga 3 maanden 3*9 op kantoor werken... meest voordelig is toch om meteen weer 36 uur te gaan werken maar dat wil ik niet.

Ik drink nu maar 3 koppen koffie per dag. Ik vroeg me af hoe het zit als je al verder in de zwangerschap bent. In het begin mag je maar weinig ivm eventuele miskraam. Wijzigt die kans op een miskraam niet gedurende de zwangerschap?
pi_116450940
Verlof.. Das nog zo ver!!

Ik neem 2 weken vakantiedagen mee naar volgend jaar. Dus die plak ik meteen achter mn verlof.
pi_116450941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:53 schreef becky27 het volgende:
oh ik wil ook verlof..... (nog 12.5 week :P )
Ik wilde na mijn verlof ook ouderschapsverlof opnemen (12 uur verlof met daarbij 2*9 op kantoor en 6 uur thuis = 36 uur) maar het mag niet van de baas.
Dus ik ga 3 maanden 3*9 op kantoor werken... meest voordelig is toch om meteen weer 36 uur te gaan werken maar dat wil ik niet.

Ik drink nu maar 3 koppen koffie per dag. Ik vroeg me af hoe het zit als je al verder in de zwangerschap bent. In het begin mag je maar weinig ivm eventuele miskraam. Wijzigt die kans op een miskraam niet gedurende de zwangerschap?
Sowieso wordt die kans toch steeds kleiner naarmate de baby verder ontwikkeld?
Sarcasme. Herken het.
pi_116450999
Over de koffie: het voedingscentrum heeft de aanbeveling ineens aangepast van 400 mg cafeïne (4 koppen) naar 100 mg (1 kop) per dag ivm risico miskraam. Ik heb ze een tijdje geleden gemaild met de vraag voor meer info, maar heb uiteindelijk weken later alleen een bevestiging gekregen dat het zo was, geen verdere info over die wijziging in inzicht. Ben wel nieuwsgierig want het Voedingscentrum wijzigt normaal gesproken niet zomaar een aanbeveling, alleen op advies van de Gezondheidsraad.
pi_116451019
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Over de koffie: het voedingscentrum heeft de aanbeveling ineens aangepast van 400 mg cafeïne (4 koppen) naar 100 mg (1 kop) per dag ivm risico miskraam. Ik heb ze een tijdje geleden gemaild met de vraag voor meer info, maar heb uiteindelijk weken later alleen een bevestiging gekregen dat het zo was, geen verdere info over die wijziging in inzicht. Ben wel nieuwsgierig want het Voedingscentrum wijzigt normaal gesproken niet zomaar een aanbeveling, alleen op advies van de Gezondheidsraad.
Het voedingscentrum :')
pi_116451028
Aha, ik dacht altijd een kop maar zie overal vier koppen. Nu drink ik er twee, want dat lijkt me een mooi gemiddelde en ik kom net de dag door ;)
pi_116451076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag meteen echo?

Spannend hoor.
De 12e toch? Niet 12u.

Suiker, ik duim voor je :Y Het kan gewoon alle kanten opgaan, en de onzekerheid is gewoon echt klote. Kan de echo niet wat eerder dan de 12e worden gedaan?
pi_116451100
Ik dacht dat je helemaal geen koffie mocht in het begin.
Naja, ik mis het gelukkig ook niet echt ;)
pi_116451101
Coco, ik ben dan over de 7 weken heen en ze hoopte dat ik dan meteen een hartslag zou zien, vond ik wel plausibel klinken. Als het mis gaat voel ik me echt genept door mijn lichaam zeg :( En zou ik natuurlijk ook heel verdrietig zijn. Maar ik ga er nog steeds ergens vanuit dat het goed zit, merk ik. Ik weet niet of dat nu maar het beste is of dat ik een struisvogel ben.
pi_116451114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik ben dan over de 7 weken heen en ze hoopte dat ik dan meteen een hartslag zou zien, vond ik wel plausibel klinken. Als het mis gaat voel ik me echt genept door mijn lichaam zeg :( En zou ik natuurlijk ook heel verdrietig zijn. Maar ik ga er nog steeds ergens vanuit dat het goed zit, merk ik. Ik weet niet of dat nu maar het beste is of dat ik een struisvogel ben.
In any case is het beter dan bij de pakken neer te gaan zitten :)
Sarcasme. Herken het.
pi_116451128
Oh mijn laatste keer bij de vk was op 15 aug en mn volgende afspraak is de 26e deze maand... :') Hoe bedoel je drukke agenda. :')
pi_116451148
En ik weet niet waar je die ene kop vandaan haalt, maar op de website van voedingscentrum vind ik dit:

Koffie bevat cafeïne. Een algemene waarschuwing voor cafeïne geldt voor kinderen, zwangeren, personen met hart- en vaatziekten en epilepsie. Volwassenen die gevoelig zijn voor cafeïne wordt aangeraden zich te beperken tot ongeveer 400 mg cafeïne per dag. Dat komt neer op ca. 5 kopjes koffie.
Sarcasme. Herken het.
pi_116451158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Coco, ik ben dan over de 7 weken heen en ze hoopte dat ik dan meteen een hartslag zou zien, vond ik wel plausibel klinken. Als het mis gaat voel ik me echt genept door mijn lichaam zeg :( En zou ik natuurlijk ook heel verdrietig zijn. Maar ik ga er nog steeds ergens vanuit dat het goed zit, merk ik. Ik weet niet of dat nu maar het beste is of dat ik een struisvogel ben.
Ik denk wel dat het beter is om positief te blijven, als je nu alvast 6 dagen depri gaat zijn wordt het er ook niet beter op :*. En vaak is bloedverlies wel echt onschuldig hoor, kijk maar naar mij :) Ik duim voor je!

Ik drink bijna helemaal geen koffie meer nu en probeer ook cafeïnevrije thee te drinken. Gewoon voor de zekerheid..
pi_116451169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:07 schreef Ticootje het volgende:
Oh mijn laatste keer bij de vk was op 15 aug en mn volgende afspraak is de 26e deze maand... :') Hoe bedoel je drukke agenda. :')
Ja ik ook. Laatste keer was 8 aug en nu moet ik 13 sept weer.
pi_116451179
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het beter is om positief te blijven, als je nu alvast 6 dagen depri gaat zijn wordt het er ook niet beter op :*. En vaak is bloedverlies wel echt onschuldig hoor, kijk maar naar mij :) Ik duim voor je!

Ik drink bijna helemaal geen koffie meer nu en probeer ook cafeïnevrije thee te drinken. Gewoon voor de zekerheid..
Rooibos mag toch? Das wel lekker.
pi_116451195
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mjah, vind ik te zoet. Drink nu veel groene thee.
pi_116451201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja ik ook. Laatste keer was 8 aug en nu moet ik 13 sept weer.
In dat soort dingen merk ik gewoon dat het zwangerschap zoveel is... Joh het gaat toch prima, als er iets is bel ik wel even...
pi_116451204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Mjah, vind ik te zoet. Drink nu veel groene thee.
die met cranberry :9
pi_116451209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja daar zit geen caffeine in.

Waar ik trouwens van baal is dat kaneel ook schadelijk blijkt te zijn in grote hoeveelheden... En net nu de chocoladepepernoten weer in de winkel liggen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116451217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Keshet het volgende:
Succes vanmiddag Coco!

Ik mag morgen weer voor een controle, ben ook weer zenuwachtig. :')
Thx! Het blijft idd spannend he? :s)

Limone, 8 weken *O*
Nytar 27 weken *O*
Skoap alweer 34 weken :o *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Water kost een drol.
Mental image :D :+ :')

Suiker, ah ja. Dat zeiden ze bij mij ook toen ik bij deze zwangerschap wat bloedverlies & flinke krampen had. Beter wachten tot de 7 weken, want de kans is vrij groot dat de echo anders nog steeds geen uitsluitsel geeft. Tis crap, maar anders zit je misschien nog steeds in de zenuwen (als je een echo hebt die toch niks uitwijst). :*
pi_116451225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja daar zit geen caffeine in.

Waar ik trouwens van baal is dat kaneel ook schadelijk blijkt te zijn in grote hoeveelheden... En net nu de chocoladepepernoten weer in de winkel liggen ;(
Ja in grote hoeveelheden!!! Kom op, dat eet je niet weg hoor met kruidnoten.. Als wel, dan respect.
pi_116451234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

In dat soort dingen merk ik gewoon dat het zwangerschap zoveel is... Joh het gaat toch prima, als er iets is bel ik wel even...
Ja dat heb ik precies zelfde. Weet het allemaal wel. En tussendoor was nog de SEO dus heb je dat ook weer even gezien enzo.
pi_116451248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja in grote hoeveelheden!!! Kom op, dat eet je niet weg hoor met kruidnoten.. Als wel, dan respect.
Ik krijg zo'n zak wel weg hoor :@
Sarcasme. Herken het.
pi_116451253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik precies zelfde. Weet het allemaal wel. En tussendoor was nog de SEO dus heb je dat ook weer even gezien enzo.
Ja dat dus ook... Dus daarom vond ik het ook niet raar om de afspraak nog een week naar achter te zetten.. En daarna nog eens. :')
pi_116451258
Hier is de eerste zak kruidnoten al op :Y)
pi_116451261
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Burp?
pi_116451269
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Burp?
Ja en kotsmisselijk. Maar het gaat om het principe.
Sarcasme. Herken het.
pi_116451271
Ik koop ze nog niet hoor!

Ik zag die kleine zakjes liggen, vond ik leuk voor mee naar school... Maar kom op, het is niet eens oktober. Nee het ging me echt te ver.
pi_116451284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:

Ik zag die kleine zakjes liggen, vond ik leuk voor mee naar school... Maar kom op, het is niet eens oktober. Nee het ging me echt te ver.
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met chocoladepepernoten :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_116451293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:

Ja die had mijn buurvrouw en die smaakte zo goed dat ik lief naar de winkel heb gestuurd voor een grote zak. En ook een zak met van die chocoladenoten :Y O+
pi_116451299
Ohhh chocoladepepernoten :9~
pi_116451308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met chocoladepepernoten :{w
Ik was net een kilo of wat afgevallen... Dus ik was eigenlijk niet van plan alles er weer aan te eten in de zwangerschap.

Dus ik pas echt even.
pi_116451326
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik was net een kilo of wat afgevallen... Dus ik was eigenlijk niet van plan alles er weer aan te eten in de zwangerschap.

Dus ik pas echt even.
Ik koop zelf ook niks, maar vriendlief vindt dat ik alles mag eten nu in zwanger ben. De feeder :(
Sarcasme. Herken het.
pi_116451355
Ik eet ook alles gewoon. Ben nog steeds niet aangekomen dus kan best :9
pi_116451359
L0t en Coco, jullie zijn mijn bloody queens *O*

(en chocoladepepernoten :9~ )
  donderdag 6 september 2012 @ 10:18:31 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_116451364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik koop zelf ook niks, maar vriendlief vindt dat ik alles mag eten nu in zwanger ben. De feeder :(
Zolang hij het niet in je mond stopt, doe je het echt zelf hoor ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 september 2012 @ 10:18:53 #265
265732 Keshet
pi_116451375
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik geloof dat je kilo's kaneel weg moet werken voordat 't stofje gevaar op kán gaan leveren. Geniet van je kruidnoten. :D
pi_116451381
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Zolang hij het niet in je mond stopt, doe je het echt zelf hoor ;)
Laat me met rust ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_116451394
We hebben trouwens het geboortekaartje al klaar. Met zo'n leuk gedichtje O+ . En nu moeten we nog zo lang wachten tot we hem kunnen laten zien }:|
pi_116451405
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Laat me met rust ;(
pi_116451415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Laat me met rust ;(
Neem nog een zak kruidnoten :P
pi_116451435
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het voedingscentrum :')
En kun je dat ook onderbouwen? Toch niet die crap over gesponsorde adviezen he :')
Je kunt zeggen over het VC wat je wil, maar hun aanbevelingen over cafeïne zullen echt niet gesponsord worden door de cafeïnevrije koffiebranche. Ik heb ook mijn vraagtekens bij dit advies, maar normaal gesproken wordt een aanbeveling niet zomaar gewijzigd.
  donderdag 6 september 2012 @ 10:24:27 #271
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116451522
We moeten nog beginnen aan geboortekaartje (en schoonpapa is drukker/DTP-er en wil onze kaartjes betalen maar dat zijn standaard boekenkaartjes en dat wil ik eigenlijk niet, vent wel want kost al geld zat, daarbij wil ik niet dat schoonpa de naam van te voren weet en vent maakt het niets uit, stom gedoe die kaartjes).
pi_116451549
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:24 schreef becky27 het volgende:
We moeten nog beginnen aan geboortekaartje (en schoonpapa is drukker/DTP-er en wil onze kaartjes betalen maar dat zijn standaard boekenkaartjes en dat wil ik eigenlijk niet, vent wel want kost al geld zat, daarbij wil ik niet dat schoonpa de naam van te voren weet en vent maakt het niets uit, stom gedoe die kaartjes).
Je kunt de kaartjes toch laten drukken wanneer je alle gegevens hebt - naam, gewicht, etc, na de geboorte? Dan vertel je het eerst persoonlijk en daarna laat je ze pas drukken.
pi_116451551
http://www.zoombee.nl/contents/nl/d13_slaapzak.html

Ik moet zo'n slaapzakje... Ik was er al helemaal verliefd op toen ik kleine Leyla had... Nu moet ik!!!

En geboorte kaartje, we hebben een soort opzet, een paar ideeen...
pi_116451566
quote:
Wow! O+

roze ster :')
  donderdag 6 september 2012 @ 10:26:58 #275
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116451571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:25 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Je kunt de kaartjes toch laten drukken wanneer je alle gegevens hebt - naam, gewicht, etc, na de geboorte? Dan vertel je het eerst persoonlijk en daarna laat je ze pas drukken.
Dat kan sowieso pas na de geboorte, maar je krijgt vaak een proefversie van het kaartje.
  donderdag 6 september 2012 @ 10:26:59 #276
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_116451573
die van limo basic ?
W
Z
E
pi_116451625
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dat kan sowieso pas na de geboorte, maar je krijgt vaak een proefversie van het kaartje.
En kun je die niet met een andere naam in jullie lettertype laten proefdrukken?
pi_116451710
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik laat wat PDF proefjes maken met verschillende letterypes en dan komt er op de plaats van de namen (daar zijn we nog niet helemaal uit) gewoon "naam" te staan.
Met een meidenkwartet
pi_116451757
Dat is precies hoe dat normaal gaat ja. Sommige mensen weten uberhaupt nog niet of het een jongetje of een meisje wordt, dus er is niks geks aan om eerst een tijdelijke tekst te gebruiken.
  donderdag 6 september 2012 @ 10:39:13 #280
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116451843
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:28 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

En kun je die niet met een andere naam in jullie lettertype laten proefdrukken?
ja dat was mijn idee maar vent vind het maar stom dat wij nu niet de naam aan schoonpa gaan vertellen... :P
pi_116451938
Deze kwam ik gister tegen http://www.kaartje2go.nl/geboortekaartjes/ O+

En verder, helemaal goedgekeurd :)
pi_116452031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:26 schreef rebel-angel het volgende:
die van limo basic ?
Die is super leuk O+!

Ik weet al precies hoe ik het geboortekaartje wil hebben.
Naam zijn we ook al bijna over uit, babykamer ook.
Kunnen ze zo'n zwangerschap niet gewoon met 6 maanden inkorten? :')
pi_116452039
Fijn CT! :)

Ohh, ik had die 2 crackers met brie niet moeten eten ;(
pi_116452058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:46 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Die is super leuk O+!

Ik weet al precies hoe ik het geboortekaartje wil hebben.
Naam zijn we ook al bijna over uit, babykamer ook.
Kunnen ze zo'n zwangerschap niet gewoon met 6 maanden inkorten? :')
Hahaha herkenbaar, wij hebben vanaf gister de naam nu ook helemaal voor elkaar O+ mag wel febr. zijn van mij (alhoewel moeten nog kleertjes hebben maar voor de rest mag de tijd wel vooruit gaan). :D
pi_116452091
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:46 schreef L0t.. het volgende:
Fijn CT! :)

Ohh, ik had die 2 crackers met brie niet moeten eten ;(
Oei! Brie brrrr :P (terwijl ik er normaal gek op ben).
Bij mij hielp vanille vla tegen de misselijkheid :')
pi_116452158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:47 schreef CookieTime het volgende:

[..]

Hahaha herkenbaar, wij hebben vanaf gister de naam nu ook helemaal voor elkaar O+ mag wel febr. zijn van mij (alhoewel moeten nog kleertjes hebben maar voor de rest mag de tijd wel vooruit gaan). :D
Iedereen zegt dat een zwangerschap altijd zo snel gaat, dus daar reken ik dan maar op ;).
Ik kan gewoon niet wachten om te zien wat voor frummel er straks uit gaat komen!
  donderdag 6 september 2012 @ 10:53:24 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116452200
fijn CT dat alles goed was!

Brie, jammie, oeh krijg spontaan trek, zit nu aan een appel :(

Ons kaartje bij Noortje was zo, wil wel weer iets in die trant, eens gaan zoeken of ik dat ook online kan vinden:
SPOILER
pi_116452212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:43 schreef CookieTime het volgende:

Daar hebben wij kaartje van de jongste ook vandaan. En voor deze ook weer. Vind het een super site!!
pi_116452270
Mijn collega ontwerpt kaartjes voor die site. :D
  donderdag 6 september 2012 @ 10:59:45 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116452364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:53 schreef becky27 het volgende:
fijn CT dat alles goed was!

Brie, jammie, oeh krijg spontaan trek, zit nu aan een appel :(

Ons kaartje bij Noortje was zo, wil wel weer iets in die trant, eens gaan zoeken of ik dat ook online kan vinden:
SPOILER
Waarom dan niet hetzelfde kaartje met een andere tekst en andere kleur print?
  donderdag 6 september 2012 @ 11:00:25 #291
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116452377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waarom dan niet hetzelfde kaartje met een andere tekst en andere kleur print?
ja dat zou ook nog kunnen, als ie nog beschikbaar is, dat weten we nog niet.
pi_116452493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:43 schreef CookieTime het volgende:

Beantwoord jij de vraag van brighteyes eerder eens O-)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116452577
Becky leuk kaartje, misschien zelfde maar dan andere kleur idd? :)

Dizzy al gedaan, en nee ik ben niet die Cookie O+

En nu proberen nog even een uurtje liggen na een nacht van 4u slaap :+
pi_116452622
Oh Sorry ik zag nergens een antwoord. Gefeliciteerd in ieder geval!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 6 september 2012 @ 11:28:35 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_116453237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 08:28 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat fijn! En wat een lieve moeder! En praktisch ook: met z'n tweetjes is zo'n strijkplank toch makkelijker te dragen :+

Succes en vooral veel plezier zo, Coco!

Haha ja ze is echt een schat O+ overlaad me met cadeau's en dingen (1e kleinkind he..), maar is ook wel zo dat als ik het vervelend vind ik het gewoon kan zeggen :)
Oh ik mocht niet eens dragen joh :') dat deed zij :P
8 weken! *O* O+

Skoap alweer 34, wat schiet dat ook op zeg! *G*

Suikertante wat spannend zeg. :*

Ik heb in het begin wel eens koffie gedronken (was al niet een onwijze fan) maar nu met mn maagzuur en het kind wat lekker hoog zit, no thanks XD Dus lekker thee :9

Ohhh shit ja kruidnoten :o :o Daar had ik ook zo'n zin in laatst.. zo ff halen :9 :D

MeNicole oh wat leuk O+ Haha ja moeilijk is dat he, geheim houden :D Wij hebben 'm ook besteld en hij is ZO leuk :D
pi_116453613
Mijn god, is die agressie normaal in een zwangerschap? Ik heb zojuist bijna een collega door de telefoon getrokken...
Sarcasme. Herken het.
pi_116453679
Zand: in het begin had ik ook pijn in mijn onderrug bij het niezen. Dat is in het tweede trimester een tijdje weg geweest. Maar nu in het derde trimester heb ik het wel weer terug. In het eerste trimester nieste ik ook belachelijk veel trouwens! Dat is nu dan niet meer gelukkig. Nou ja, de een piest der broek gelijk vol, de ander krijgt een scherpe steek in haar onderrug :+

Coco mijlpaal *O* ... Veel succes straks bij de controle! Ben benieuwd hoe groot jullie beebje is O+

Een *O* voor alle andere mijlpalen van vandaag! :)

Klumsy ik ben jaloers op je! Wil daar ook heel graag nog heen, helaas nu even de financiele middelen niet. Hij schijnt echt super te zijn! Alvast veel plezier! :)

Suikertante, da''s nog bijna een hele week in spanning zitten dus voor jou .. Ik hoop dat het allemaal niks voor blijkt te stellen ^O^

Ons kaartje: http://www.greetz.nl/gebo(...)ette-harms/pagina/2/ ... En dan rechts onderin met ''Babetje is geboren'' waar zo''n kleintje tussen papa en mama in zit. We gaan der geen Babetje noemen overigens :+

Kraamzorg is geweest .. Alles dik in orde, fijn mens :) .. Nu weer afwachten voor een paar weekjes en dan mag het wel gebeuren allemaal :)
pi_116453687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn god, is die agressie normaal in een zwangerschap? Ik heb zojuist bijna een collega door de telefoon getrokken...
pi_116453693
Becky, leuk kaartje! Zoiets wil ik ook. Lekker simpel, niet teveel gedoe. Tof! :Y
pi_116453760
quote:
Ja? Irritatieniveau kan behoorlijk laag zijn...
  donderdag 6 september 2012 @ 11:45:32 #301
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_116453781
quote:
Dat was bij mij de reden dat mijn baas het vrij vlot wist :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')