he wat leuk!! Als jij een weekje eerder bevalt dan is het op mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend!
En jij op de mijne!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:19 schreef Suikertante het volgende:
Frups! Je bent op mijn verjaardag uitgerekend!
mijlpaalquote:Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag precies 20 weken zwanger. Op de helft gewoon. En voor het eerst dat iemand het zag dat ik zwanger was. Ik zweef nu een beetje
Waar stop jij de bananen?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef Suikertante het volgende:
Dus eigenlijk wel echt óver de helft Ticootje!
En fijn dat alles in orde is -Lise-! Jammer van de DVD...
Ik heb net twee dagen vrij gehad en moet vandaag weer, 8 uur staan en daarna direct door naar yoga Wil geen mietje zijn maar ik voel me niet echt optimaal voor zo'n dag. Ben licht in mijn hoofd en misselijk. En die bananen op het nachtkastje zorgen ervoor dat ik al drie dagen niet naar de wc ben geweest dus ik heb buikpijn.![]()
Goed, zeurmodus uit. Zal toch echt moeten, dus kan maar beter zin maken
Je baarmoeder is beter doorbloed nu. Door de seks kan er best een adertje gesprongen zijn.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry voor de onsmakelijke details maar gisteravond seks gehad en daarna ineens best wel veel bloedverlies. Voor mijn gevoel dan. In werkelijk was het niet zoveel en alleen vlak na de seks toen ik ging plassen, maar ik schrok me rot en heb er niet van kunnen slapen. Die man van mij kan op zijn kop gaan staan, maar mooi dat ik gesloten ben tot ik met de vk heb gepraatwaar hij niet bij is omdat hij ineens heeft gehoord dat ie zondag voor 2 wk naar Engeland moet voor zn werk..
Wat nou als het in die periode toch stiekem mis gaat en hij is er niet...
quote:Op woensdag 5 september 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
Door sex kun je geen miskraam krijgen. Tenzij je hele rare sex doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |