boefjequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:57 schreef dockx het volgende:
Ikke niet hoor, chassé debat kijk ik helemaal uit!
Echte mannen dragen snuggies.quote:
Hoe oud (jong) ben je dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Helaas, dat mag ik alleen in het weekend. Nu moet ik na mijn glaasje warme melk naar bed, om 9 uur.
Bij elkaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:05 schreef Jellereppe het volgende:
Pyjama?Echte mannen gaan naakt in bed.
Dat is behoorlijk vroeg dan, ik ben ook 17 maar mag een uur later en ik dacht dat dat al vroeg was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
17, maar ik moet goed mijn best doen voor school hoor, daarom mag ik niet te laat naar bed.
Zijn jullie serieus...?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:14 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk vroeg dan, ik ben ook 17 maar mag een uur later en ik dacht dat dat al vroeg was.
En daarna, weer op tijd wakker voor college?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:18 schreef t4rt4rus het volgende:
Studenten snuiven coke en gaan door tot 5 uur.
ja...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Marius95 het volgende:
[..]
En daarna, weer op tijd wakker voor college?
Tja, als je wat ouder bent, dan wordt het meestal wat later. Soms wordt het inderdaad 5 uur 's ochtends en dan sta je om 7 uur alweer naast je bed, maar dan ben je na 2 dagen tot weinig meer in staat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef Marius95 het volgende:
[..]
En daarna, weer op tijd wakker voor college?
Ik zou in ieder geval niet tot zo'n tijd op kunnen blijven dus dan maar zo. Pyjama is ook voor de laatste uurtjes op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:20 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
ja...
En we hebben geen pyjama's aan.
Meestal lig ik er om 2 uur wel in. (behalve donderdag)quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet tot zo'n tijd op kunnen blijven dus dan maar zo. Pyjama is ook voor de laatste uurtjes op.
Natuurlijk heb ik wel gewone kleren, maar mijn ouders willen dat ik me dan alvast klaarmaak, uitzondering als ik weg ben en wat later terug. Voordeel, ik kan gelijk mijn bed in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:26 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Meestal lig ik er om 2 uur wel in. (behalve donderdag)
Voor laatste uurtjes?
Heb je geen normale kleren?
Kan je je kleren dan niet uitdoen in 10 seconden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik wel gewone kleren, maar mijn ouders willen dat ik me dan alvast klaarmaak, uitzondering als ik weg ben en wat later terug. Voordeel, ik kan gelijk mijn bed in.
Heb ik nog niet. Dat moet ik dan nog zien, wel om te gaan slapen, voor iets anders......denk het niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Of ga je ook met vriend(dinne)tje met pyjama in bed liggen?
Nee man niet mee gaan slapen dan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:36 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet. Dat moet ik dan nog zien, wel om te gaan slapen, voor iets anders......denk het niet.
Voor nu valt dat wel mee met slapen heb je wel gelijk maar dat merk ik dan toch niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:38 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Neem man niet mee gaan slapen dan.
Eigenlijk gewoon nooit, die dingen zitten voor geen meter.
Mouwen en pijpen gaan altijd omhoog.
Geluk dan. De meesten die ik ken van mijn leeftijd hebben ook geen enkel moeten meer thuis, als ze zich maar gewoon gedragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:40 schreef koenie95 het volgende:
Pfff ben blij dat mijn ouders niet zo streng zijn
Mij ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger, toen ik nog klein was en in pyama voor de tv zat
wordt jequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:59 schreef #ANONIEM het volgende:
TS, ga even de deur opendoen, wordt je lekker gespankt door je vader.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu wel weer lange mouwen en pijpen, voor warmer weer heb ik ook wel shortama.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]O ja. Ik ben natuurlijk niet meer zo klein, maar toch, je idee kan ik me voorstellen.
Mij ook
Alleen was ik toen heel veel jonger...
En had ik toen al een hekel aan pyjama's, gelukkig korte mouwen en pijpen.
Marius95 heeft je pyjama lange mouwen en pijpen?
Sorry, niet goed gequoted. Zie vorige post tesamen met t4rt4rusquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk jongens. Truste, bedtijd voor mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Die neem ook mee naar bed maar niet aan mijn pyjama
Ja leuke jongens zijn altijd leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Leuk jongens. Truste, bedtijd voor mij.
Ja, ik ook. Niet alleen toen ik klein was. Ik was ondertussen alleen overgebleven thuis. Ik werd op zaterdagavond thuis gehouden door mijn moeder, verplicht vaste prik, de hele avond pyjama aan en rond 11 uur naar bed. Dat ik dat toen pikte begrijp ik niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
TS is ook 17. Later zal hij het ook niet begrijpen denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Niet alleen toen ik klein was. Ik was ondertussen alleen overgebleven thuis. Ik werd op zaterdagavond thuis gehouden door mijn moeder, verplicht vaste prik, de hele avond pyjama aan en rond 11 uur naar bed. Dat ik dat toen pikte begrijp ik niet meer.
quote:Op woensdag 5 september 2012 07:34 schreef Don_Vanelli het volgende:
Welke 17-jarige draagt er nog een pyjama
Is het met een motief van de snorkels?
Ha, ha, nu begrijp ik het soms al niet waarom mijn ouders nog steeds zo streng zijn. Ik wijs vaak naar andere ouders maar daar hebben ze maling aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
TS is ook 17. Later zal hij het ook niet begrijpen denk ik.
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Schattig.![]()
Zit je nog op middelbare school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |