Leuk jongens. Truste, bedtijd voor mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Die neem ook mee naar bed maar niet aan mijn pyjama
Ja leuke jongens zijn altijd leukquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Leuk jongens. Truste, bedtijd voor mij.
Ja, ik ook. Niet alleen toen ik klein was. Ik was ondertussen alleen overgebleven thuis. Ik werd op zaterdagavond thuis gehouden door mijn moeder, verplicht vaste prik, de hele avond pyjama aan en rond 11 uur naar bed. Dat ik dat toen pikte begrijp ik niet meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger, toen ik nog klein was en in pyama voor de tv zat
TS is ook 17. Later zal hij het ook niet begrijpen denk ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:02 schreef pqrstuvw het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Niet alleen toen ik klein was. Ik was ondertussen alleen overgebleven thuis. Ik werd op zaterdagavond thuis gehouden door mijn moeder, verplicht vaste prik, de hele avond pyjama aan en rond 11 uur naar bed. Dat ik dat toen pikte begrijp ik niet meer.
quote:Op woensdag 5 september 2012 07:34 schreef Don_Vanelli het volgende:
Welke 17-jarige draagt er nog een pyjama
Is het met een motief van de snorkels?
Ha, ha, nu begrijp ik het soms al niet waarom mijn ouders nog steeds zo streng zijn. Ik wijs vaak naar andere ouders maar daar hebben ze maling aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
TS is ook 17. Later zal hij het ook niet begrijpen denk ik.
Ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:26 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Schattig.![]()
Zit je nog op middelbare school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |