SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
We kunnen ons potje van morgen zo ook wel spelen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
Gaan we zo clubben ? Pascal we kunnen onze poule game nu spelen als je wilt
Goede FIFA spelers kunnen niet tegen hun verlies, ik kan heel slecht tegen mijn verlies bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]!?
Waar maak je dat uit op man?.
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
We kunnen ons potje van morgen zo ook wel spelen?
Mja, je verliest zovaak dat het niet meer leuk is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede FIFA spelers kunnen niet tegen hun verlies, ik kan heel slecht tegen mijn verlies bijvoorbeeld.
Das toch met je eigen ventie?quote:
Wut? Ventie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das toch met je eigen ventie?
Ik heb wel een ventie, alleen speel er eigenlijk vrij weinig mee...
Je moet eens meedoen als je een headsetje hebt. Dan is Mathijs niet steeds de zondebokquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Done!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het bestVoeg me alvast toe IwanovichIzBack
Daarom spelen we ook met HarreGarre en die vriend van Siemquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maakt niet uit johIs toch voor het gezelschap
Prima!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maakt niet uit johIs toch voor het gezelschap
Prima ben zo online 3 minquote:
Siyo is wel een hond, mag hem ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom spelen we ook met HarreGarre en die vriend van Siem
Kietel me even dan kan ik lachen hierom....quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mja, je verliest zovaak dat het niet meer leuk is.
Gelukkig heb ik daar geen last van
Hmm, hij pakt je gamertag niet... Dacht dat ik hem goed ingevoerd had, maar tweede keer pakt ie hem ook niet.. xDquote:
Ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, hij pakt je gamertag niet... Dacht dat ik hem goed ingevoerd had, maar tweede keer pakt ie hem ook niet.. xD
Bestaan nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF LB uit korea dus en IF RB van de club van je RM
quote:
Is goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Potje is done... ff de eindscore nogmaals bekijken met de laatste filmpjes...
Invite jij mij?
Je wilt 1000 toch wel halenquote:
quote:
nog clubs vandaag?quote:
Oh dus ik tel niet mee voor jouquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog clubs vandaag?
ah amper iemand online
Batta van Iwan? Hoeveel werd hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef Jonnsie het volgende:
ow ow ow wat een slechte pot!
Hart liet zo goed als alles door
Jammer manquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:26 schreef Jonnsie het volgende:
ow ow ow wat een slechte pot!
Hart liet zo goed als alles door
7-1quote:
Hier niet, ik kwam nog wel heel dapper op 1-0 voorsprongquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ouch
Al heb ik ook eens 7-1 verloren van Crook, stond het met rust 1-1
Ik heb medelijden met Jonnsie...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hier niet, ik kwam nog wel heel dapper op 1-0 voorsprong
En dan moet hij ook nog tegen jouquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Jonnsie...
Achja, ieder zo zijn ding hé!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Jonnsie...
Ik ga voetbaltrainen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog clubs vandaag?
ah amper iemand online
Oh ik mag serieus spelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef pascal08 het volgende:
Dudeweiser, zet deze even in de OP.
[ afbeelding ]
kquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga voetbaltrainen.misschien later vanavond.
Wil jij ook vandaag spelen ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
6 verschillende doelpuntenmakers ook.
Heb je helemaal niks meer? Je mag mijn Eredivisie team wel even lenen anders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik mag serieus spelen
(heb geen team)
Aight dat zou nog chiller zijn. Ik heb nog 4 gouden spelers (die met blessures en schorsingenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks meer? Je mag mijn Eredivisie team wel even lenen anders.
Npquote:
Hartquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is je beste team eigenlijk?
2-0 tegen Pascal is wel netjes
picsquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks meer? Je mag mijn Eredivisie team wel even lenen anders.
Hij is nog niet af. Moet alleen Mertens, De Jong en Elm nog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aight dat zou nog chiller zijn. Ik heb nog 4 gouden spelers (die met blessures en schorsingen)
Ik vertrouw erop dat je het afmaakt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is nog niet af. Moet alleen Mertens, De Jong en Elm nog.
Welke De Jong gaat het om?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is nog niet af. Moet alleen Mertens, De Jong en Elm nog.
Ik wil welquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog clubs vandaag?
ah amper iemand online
Ziet er vet uitquote:
Was het niet een week voor de release?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef potienza het volgende:
Weet iemand wanneer de 13 web app gelanceerd wordt?
Niet als ik je mijn TOTY team leen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verlies ik toch van al die nerdjes!
Mwah dan nog wel denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet als ik je mijn TOTY team leen.
Ben potje min 30quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah dan nog wel denk ik
Met als excuus dat ik al lang niet meer heb gespeeld natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]Het zou meteen mijn laatste dag op Fok! zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zou meteen mijn laatste dag op Fok! zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]Ja leuk! Daar kreeg ik ook 2-0 mee op de klot'n xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat ik een vrij matige speler ben. Denk dat sommige hier regelrechte bloedbaden mee aanrichten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja leuk! Daar kreeg ik ook 2-0 mee op de klot'n xD
quote:
twitter:Joey7Barton twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 19:18:06Good luck at Stoke @themichaelowen Get practicing your heading lad... reageer retweet
Hahaha, dat zou helemaal bruut zijn. En dan over alle speler een +10 kaart.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan ik dan van mijn 800k nog toty silva en toty buffon erbij doen?
Ja ben bang van wel, maar als jij al matig bent en met 2-0 van mij wint xD wat maakt mij dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is dat ik een vrij matige speler ben. Denk dat sommige hier regelrechte bloedbaden mee aanrichten.
Een goede clubsspeler. Met 1v1 ben ik ook minder dan met clubs want dan ben ik kapot goed!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ben bang van wel, maar als jij al matig bent en met 2-0 van mij wint xD wat maakt mij dat?
1 keer verliezen wil niet zeggen dat je slechter bent dan ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ben bang van wel, maar als jij al matig bent en met 2-0 van mij wint xD wat maakt mij dat?
Wanneer doen we nog een potjequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1 keer verliezen wil niet zeggen dat je slechter bent dan ik.
Ging jij nog fifa voor de ps3 halen ofniet?quote:
Weet nog niet, zit er wel over na te denken ja!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging jij nog fifa voor de ps3 halen ofniet?
Gele kit zeker?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gele kit zeker?
Heeft poker ook
Southampton als het goed isquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welk team is dat dan?
Die moet ik halen xD
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welk team is dat dan?
Die moet ik halen xD
Ging er vanuit dat de badge wel genoeg zei, maar is Southampton idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Southampton als het goed is
sowieso! brazil kit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gele kit zeker?
Heeft poker ook
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef BDIL het volgende:
3-2 verloren van Pascal , je had wel geluk man 2 x met benzema1e goal meer lichaam dan TOTY Vertonghen en Kompany. 2e goal hoe die bal aankwam van achter is bullshit
Met Falcao was de 3e doelpunt mooi, maar hoe die bal tot Benzema kwam was wel schandaligquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Ik moest wel lachen toen dat lobje erin ging, want ik deed 'm heel zacht, maar jouw verdediger miste de bal compleet.
Ja, Agbonlahor stijl.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Falcao was de 3e doelpunt mooi, maar hoe die bal tot Benzema kwam was wel schandalig
Met wat minder pace achterin zou ik je wel kunnen hebbenquote:
Ja vast, de gemiddelde tegenstand die ik online krijg is in ieder geval minder dan de tegenstand die ik krijg van jou en Jonnsie, dus jullie skillniveau zal wel iets hoger liggen. Ik heb alleen zo'n duur team dat ik alsnog van jullie win.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met wat minder pace achterin zou ik je wel kunnen hebbenMaar ik word bang als ik TOTY Chielini, TIF Thiago Silva en TOTY Dede ? zie
Zo een potje tegen m'n Eredivisie team? Moet alleen Mertens nog, maar die tuinkabouter is nergens te vinden als LW in 4-3-2-1 opstelling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met wat minder pace achterin zou ik je wel kunnen hebbenMaar ik word bang als ik TOTY Chielini, TIF Thiago Silva en TOTY Dede ? zie
Ik wil zo wel een potje, gebruik ik zelfde team als gisteren!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo een potje tegen m'n Eredivisie team? Moet alleen Mertens nog, maar die tuinkabouter is nergens te vinden als LW in 4-3-2-1 opstelling.
Dadelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo een potje tegen m'n Eredivisie team? Moet alleen Mertens nog, maar die tuinkabouter is nergens te vinden als LW in 4-3-2-1 opstelling.
Hangt af van wat Jonnsie doet tegen cr00k en of cr00k niet wint van mij.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
DadelijkBen effe aan het eten
BTW hoeveel moet ik tegen Cr00k spelen om door te gaan ?
Wordt een moeilijke wedstrijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hangt af van wat Jonnsie doet tegen cr00k en of cr00k niet wint van mij.
Hij speelt 3-4-1-2 hè? Mja, cr00k heb ik laatst ook Jantje gegeven, dus moet nu ook wel lukken. Als jij dan wint van cr00k, ben je sowieso door.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wordt een moeilijke wedstrijdIk zou als ik jou was 4-3-2-1 Eredivisie squad tegen hem gebruiken, kan je hem op flanken afmaken
Ik ga voor gelijk spelquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij speelt 3-4-1-2 hè? Mja, cr00k heb ik laatst ook Jantje gegeven, dus moet nu ook wel lukken. Als jij dan wint van cr00k, ben je sowieso door.
Triple link met Borini. *fap* *fap*.quote:
Ik doe mijn sportieve plicht wel. Ik hoop alleen dat Kamikazie 2e wordt in poule A, want van Geluidssysteem verlies ik altijd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga voor gelijk spelDoelsaldo wordt dan onmogelijk voor hem als jij wint
Ik laat Mathijs en Laucas dik winnen dus geen probleemquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe mijn sportieve plicht wel. Ik hoop alleen dat Kamikazie 2e wordt in poule A, want van Geluidssysteem verlies ik altijd.
Nee je moet Geluid laten winnen, die moet 1e worden!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik laat Mathijs en Laucas dik winnen dus geen probleem
Nee die moet er dan toch uit anders moet je tegen hem in de finale, misschien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee je moet Geluid laten winnen, die moet 1e worden!
Hybrid met Buttner en Anitaquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar weer lekker silver Ere maken
Oh ja, in dat geval...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee die moet er dan toch uit anders moet je tegen hem in de finale, misschien.
Drenthe zit bij Besiktas.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hybrid met Buttner en AnitaEn Drenthe als hij er dan nog speelt en goed is
Prima, done!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja invite me maar, ik kom eraan.
Niet 100% ere, maar heb ik nu ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hybrid met Buttner en AnitaEn Drenthe als hij er dan nog speelt en goed is
Ik wil sws in de top 3 komenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee je moet Geluid laten winnen, die moet 1e worden!
Mertens al gevonden dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja invite me maar, ik kom eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |