Ik vertrouw erop dat je het afmaakt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is nog niet af. Moet alleen Mertens, De Jong en Elm nog.
Welke De Jong gaat het om?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is nog niet af. Moet alleen Mertens, De Jong en Elm nog.
Ik wil welquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog clubs vandaag?
ah amper iemand online
Ziet er vet uitquote:
Was het niet een week voor de release?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef potienza het volgende:
Weet iemand wanneer de 13 web app gelanceerd wordt?
Niet als ik je mijn TOTY team leen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verlies ik toch van al die nerdjes!
Mwah dan nog wel denk ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet als ik je mijn TOTY team leen.
Ben potje min 30quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah dan nog wel denk ik
Met als excuus dat ik al lang niet meer heb gespeeld natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]Het zou meteen mijn laatste dag op Fok! zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het zou meteen mijn laatste dag op Fok! zijn.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]Ja leuk! Daar kreeg ik ook 2-0 mee op de klot'n xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat ik een vrij matige speler ben. Denk dat sommige hier regelrechte bloedbaden mee aanrichten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja leuk! Daar kreeg ik ook 2-0 mee op de klot'n xD
quote:
twitter:Joey7Barton twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 19:18:06Good luck at Stoke @themichaelowen Get practicing your heading lad... reageer retweet
Hahaha, dat zou helemaal bruut zijn. En dan over alle speler een +10 kaart.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan ik dan van mijn 800k nog toty silva en toty buffon erbij doen?
Ja ben bang van wel, maar als jij al matig bent en met 2-0 van mij wint xD wat maakt mij dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is dat ik een vrij matige speler ben. Denk dat sommige hier regelrechte bloedbaden mee aanrichten.
Een goede clubsspeler. Met 1v1 ben ik ook minder dan met clubs want dan ben ik kapot goed!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ben bang van wel, maar als jij al matig bent en met 2-0 van mij wint xD wat maakt mij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |