1 keer verliezen wil niet zeggen dat je slechter bent dan ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ben bang van wel, maar als jij al matig bent en met 2-0 van mij wint xD wat maakt mij dat?
Wanneer doen we nog een potjequote:Op dinsdag 4 september 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1 keer verliezen wil niet zeggen dat je slechter bent dan ik.
Ging jij nog fifa voor de ps3 halen ofniet?quote:
Weet nog niet, zit er wel over na te denken ja!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging jij nog fifa voor de ps3 halen ofniet?
Gele kit zeker?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gele kit zeker?
Heeft poker ook
Southampton als het goed isquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welk team is dat dan?
Die moet ik halen xD
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welk team is dat dan?
Die moet ik halen xD
Ging er vanuit dat de badge wel genoeg zei, maar is Southampton idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Southampton als het goed is
sowieso! brazil kit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gele kit zeker?
Heeft poker ook
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef BDIL het volgende:
3-2 verloren van Pascal , je had wel geluk man 2 x met benzema1e goal meer lichaam dan TOTY Vertonghen en Kompany. 2e goal hoe die bal aankwam van achter is bullshit
Met Falcao was de 3e doelpunt mooi, maar hoe die bal tot Benzema kwam was wel schandaligquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Ik moest wel lachen toen dat lobje erin ging, want ik deed 'm heel zacht, maar jouw verdediger miste de bal compleet.
Ja, Agbonlahor stijl.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met Falcao was de 3e doelpunt mooi, maar hoe die bal tot Benzema kwam was wel schandalig
Met wat minder pace achterin zou ik je wel kunnen hebbenquote:
Ja vast, de gemiddelde tegenstand die ik online krijg is in ieder geval minder dan de tegenstand die ik krijg van jou en Jonnsie, dus jullie skillniveau zal wel iets hoger liggen. Ik heb alleen zo'n duur team dat ik alsnog van jullie win.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met wat minder pace achterin zou ik je wel kunnen hebbenMaar ik word bang als ik TOTY Chielini, TIF Thiago Silva en TOTY Dede ? zie
Zo een potje tegen m'n Eredivisie team? Moet alleen Mertens nog, maar die tuinkabouter is nergens te vinden als LW in 4-3-2-1 opstelling.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met wat minder pace achterin zou ik je wel kunnen hebbenMaar ik word bang als ik TOTY Chielini, TIF Thiago Silva en TOTY Dede ? zie
Ik wil zo wel een potje, gebruik ik zelfde team als gisteren!quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo een potje tegen m'n Eredivisie team? Moet alleen Mertens nog, maar die tuinkabouter is nergens te vinden als LW in 4-3-2-1 opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |