SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
We kunnen ons potje van morgen zo ook wel spelen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:51 schreef BDIL het volgende:
Gaan we zo clubben ? Pascal we kunnen onze poule game nu spelen als je wilt
Goede FIFA spelers kunnen niet tegen hun verlies, ik kan heel slecht tegen mijn verlies bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]!?
Waar maak je dat uit op man?.
Ik vind het bestquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
We kunnen ons potje van morgen zo ook wel spelen?
Mja, je verliest zovaak dat het niet meer leuk is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede FIFA spelers kunnen niet tegen hun verlies, ik kan heel slecht tegen mijn verlies bijvoorbeeld.
Das toch met je eigen ventie?quote:
Wut? Ventie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Das toch met je eigen ventie?
Ik heb wel een ventie, alleen speel er eigenlijk vrij weinig mee...
Je moet eens meedoen als je een headsetje hebt. Dan is Mathijs niet steeds de zondebokquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Done!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het bestVoeg me alvast toe IwanovichIzBack
Daarom spelen we ook met HarreGarre en die vriend van Siemquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maakt niet uit johIs toch voor het gezelschap
Prima!quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maakt niet uit johIs toch voor het gezelschap
Prima ben zo online 3 minquote:
Siyo is wel een hond, mag hem ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom spelen we ook met HarreGarre en die vriend van Siem
Kietel me even dan kan ik lachen hierom....quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mja, je verliest zovaak dat het niet meer leuk is.
Gelukkig heb ik daar geen last van
Hmm, hij pakt je gamertag niet... Dacht dat ik hem goed ingevoerd had, maar tweede keer pakt ie hem ook niet.. xDquote:
Ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hmm, hij pakt je gamertag niet... Dacht dat ik hem goed ingevoerd had, maar tweede keer pakt ie hem ook niet.. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |