Eerste hit ook echt, wou het net postenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef alors het volgende:
Waar is het normale verkiezingsprogramma te vinden? Ik vind op de site alleen maar vage stukjes zonder concrete maatregelen.
Ah gevonden middels google https://www.d66.nl/wp-con(...)ogramma-2012-d66.pdf
Ik vond dus, als mede Boris fan, een goede vervanger in Vera Bergkampquote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
Sowieso gaat mijn stem altijd naar D66. Ik baal alleen ontzettend dat Boris van der Ham weg is, want hij stond echt voor de punten die ik belangrijk vind.
Wie kan ik mijn voorkeursstem het beste geven als ik de volgende punten belangrijk vind:
Liberaal drugsbeleid, persoonlijke vrijheden, privacy, onderwijs, homo-emancipatie?
Zij is mij inderdaad positief opgevallen in een debat met Mona Keijzer (brrr).quote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vond dus, als mede Boris fan, een goede vervanger in Vera Bergkamp.
Dat haal ik echt niet uit die bannerquote:Op woensdag 12 september 2012 13:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Is in principe gewoon het subsidiariteitsbeginsel. Als het beleid in Den Haag gemaakt kan worden dan doe je dat in Den Haag, overstijgen de problemen de nationale grenzen dan zal Brussel het beleid moeten maken.
14 14.gif.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:37 schreef Morthill het volgende:
nummer 14 overigens een plusje gegevenmaar das logisch
Nu maar gewoon een heel erg d66 en betrouwbaar uitziend meisje gevraagd om die stem voor me uit te brengenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef thettes het volgende:
Iemand hier in Amsterdam (oost) die voor mij een volmachtstem op D66 wil uitbrengen? Ik heb zelf al eerder gestemd dus kan die volmacht (van mn zusje) niet meer gebruiken :/
Dank je.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:
Gefeliciteerd met de 2 extra voorlopige zetels*3 smakken*
Denk je dat die elkaar vinden zonder D66/pechtold?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dat VVD en de PvdA zo groot zijn is niet erg gunstig
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 14:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vond dus, als mede Boris fan, een goede vervanger in Vera Bergkamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |