abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116470653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:23 schreef sqdtnz het volgende:
Ik ben benieuwd of het zaterdag ook zo druk wordt. Ik vind het prima, de extra uren kan ik prima gebruiken.

Het enige dat ik echt vervelend vind is als de tassen te laat klaar zijn, en eigenlijk vind ik het nog vervelender als ze van te voren bellen, want dat kost mij een financieel uur ;) anders wacht ik een uurtje op kosten van de baas zullen we maar zeggen, maar als ze net op tijd bellen moet ik een uur thuis zitten niksen.
Hier hebben we zaterdag de Kampioen. Jay.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_116470753
Wat een dag, qua Vos-post voor een donderdag viel het an sich nog wel mee, maar met zoveel machinepost om doorheen te bladeren was echt een crime. Geen enkele extra hulp ook. En dat in een 60 plus en 55 plus team.
pi_116471161
quote:
Ik ben benieuwd of het zaterdag ook zo druk wordt. Ik vind het prima, de extra uren kan ik prima gebruiken.

Het enige dat ik echt vervelend vind is als de tassen te laat klaar zijn, en eigenlijk vind ik het nog vervelender als ze van te voren bellen, want dat kost mij een financieel uur ;) anders wacht ik een uurtje op kosten van de baas zullen we maar zeggen, maar als ze net op tijd bellen moet ik een uur thuis zitten niksen.
Hier zijn ze eigenlijk altijd te laat met doorgeven, hooguit 45 min. van tevoren dus da's altijd doorbetaald wachten. De enkele keer dat ze wel eerder zijn is het een hele vage mededeling als "de tweede rit is mogelijk iets later", dus dat telt natuurlijk niet. })
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_116471337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Rafierafie het volgende:
Hier was het weer drama. Gratis donald duck, plaatselijke zakenkrant, eigen huis en dan nog die kandidatenlijsten.
Gisteren al een deel van de kampioenen gehad en morgen schijnt het ook weer druk te worden.
Als ze dan weer gaan sms'en dat het later komt ga ik echt gillen, dus als jullie morgen geschreeuw in de verte horen... :D
Hoe vroeg moet het bij jullie wel op het depot zijn dan, als 10 over 9 blijkbaar al laat is?
pi_116472610
Gridjuh, prettige vakantie, geniet ervan!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_116473796
quote:

Dat klopt niet helemaal, trouwens. Zelfs als ze het op tijd doorgeven, dan nog ontslaat ze dat slechts van het doorbetalen van de eerste 30 min. Als je wijk een uur te laat is moeten ze in dat geval dus alsnog 30 min wachttijd betalen.
pi_116477028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hoe vroeg moet het bij jullie wel op het depot zijn dan, als 10 over 9 blijkbaar al laat is?
Ik zou willen dat 10 over 9 laat is (in een grijs verleden kwam ik wel om die tijd de post halen :)). Om die tijd kreeg ik weer zo'n fijn sms'je.
De normale starttijd vanaf mijn depot is kwart over tien, half elf ongeveer.

Een nadeel van die ASK sms'jes is dat ze makkelijk kunnen zeggen dat het later komt, terwijl ze voor die tijd gewoon moesten zorgen dat ze op tijd bij de depots waren omdat niemand kon worden ingelicht over vertragingen en dus een bepaalde verplichting hadden.
pi_116482953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

- En hoe lever je je bezorgrapport dan in?
- En het overtollige hah?
- En buspakjes die je niet kwijt kon, en ook niet in de oranje straatbrievenbus passen?
bezorg rapport leg ik de volgende dag in het rooie bakje,
lege tassen volgende dag in de container,
overtollig hah mogen we gewoon weg flikkeren [ik heb meestal te weinig]
en qua post ga ik altijd door tot alles op is.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_116485977
Beginnen om kwart over 10 vind ik dus echt ideaal. Zou willen dat dat bij mijn wijk zo was! Helaas is mijn wijk van 11:00 naar 13:00 gegaan :(
  vrijdag 7 september 2012 @ 08:26:47 #110
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_116488541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:19 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik zou willen dat 10 over 9 laat is (in een grijs verleden kwam ik wel om die tijd de post halen :)). Om die tijd kreeg ik weer zo'n fijn sms'je.
De normale starttijd vanaf mijn depot is kwart over tien, half elf ongeveer.

Een nadeel van die ASK sms'jes is dat ze makkelijk kunnen zeggen dat het later komt, terwijl ze voor die tijd gewoon moesten zorgen dat ze op tijd bij de depots waren omdat niemand kon worden ingelicht over vertragingen en dus een bepaalde verplichting hadden.
Hier komen de smsjes altijd te laat dus kun je nog steeds vanaf oorspronkelijke tijd schrijven.
pi_116488640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

bezorg rapport leg ik de volgende dag in het rooie bakje,
lege tassen volgende dag in de container,
overtollig hah mogen we gewoon weg flikkeren [ik heb meestal te weinig]
en qua post ga ik altijd door tot alles op is.
Bij ons is het ten strengste verboden om hah in de oud papierbak te gooien. Dat MOET ingeleverd!

Overigens is er nog een tweede gevaar als ze gaan instellen dat je niet meer terughoeft. Want dan gaan ze natuurlijk van alle wijken 5 tot 10 min. terugfietstijd afhalen, terwijl ze vergeten dat je heel vaak na het lopen van een wijk alsnog terug moet naar het depot, namelijk om je volgende wijk te pakken. Dus dan ben je iedere x in je eigen tijd aan het terugfietsen. En zegh nou niet "dan halen ze toch alleen tijd van je laatste wijk af?" want dat is ook vragen om problemen. Want dan heeft er bijv. iemand vrij en dan worden de wijken verdeeld, en dan mis je tijd, of een pbz besluit dat 3 wijken op een dag teveel is en stoot de laatste af, etc.
pi_116489262
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:16 schreef Herfstblad het volgende:
Beginnen om kwart over 10 vind ik dus echt ideaal. Zou willen dat dat bij mijn wijk zo was! Helaas is mijn wijk van 11:00 naar 13:00 gegaan :(
Dat vind ik dus ook ideaal, alleen jammer dat dit nu dus steeds minder vaak voorkomt.
Binnenkort sluit hier het VBG en moet de post van een groter VBG verder weg komen. Ik vrees dat het dan helemaal is gedaan met het "vroeg" beginnen.
Ik hoop dat het vandaag weer "met twee vingers in de neus" dag wordt. Heb de rest van de week wel weer genoeg onzin gehad.
pi_116490305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:09 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook ideaal, alleen jammer dat dit nu dus steeds minder vaak voorkomt.
Binnenkort sluit hier het VBG en moet de post van een groter VBG verder weg komen. Ik vrees dat het dan helemaal is gedaan met het "vroeg" beginnen.
Ik hoop dat het vandaag weer "met twee vingers in de neus" dag wordt. Heb de rest van de week wel weer genoeg onzin gehad.
Ik dacht dat er dit jaar geen VBG-en meer zouden dichtgaan? Dit ivm de puinhoop in Brabant en Utrecht.
pi_116491493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons is het ten strengste verboden om hah in de oud papierbak te gooien. Dat MOET ingeleverd!
Serieus? Hier zouden ze er een dagtaak aan hebben als ze dat deden. Tonnen aan HaH gaan iedere piekdag de prullenbak in :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 september 2012 @ 11:24:58 #115
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116492920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik dacht dat er dit jaar geen VBG-en meer zouden dichtgaan? Dit ivm de puinhoop in Brabant en Utrecht.
Volgens mij sluiten hier en daar nog wel kantoren en wordt het werk steeds meer op de hoofdvestiging van het VBG uitgevoerd.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:26:59 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_116492988
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef Selestha het volgende:

[..]

Serieus? Hier zouden ze er een dagtaak aan hebben als ze dat deden. Tonnen aan HaH gaan iedere piekdag de prullenbak in :')
Hier hetzelfde. :+

En ik ben benieuwd naar mijn hoeveelheid vandaag, blijkbaar is de helft van mijn wijk gister blijven staan. Gelukkig wel zonder stemlijsten, die waren er hier vorige week al uit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_116496939
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 08:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Overigens is er nog een tweede gevaar als ze gaan instellen dat je niet meer terughoeft. Want dan gaan ze natuurlijk van alle wijken 5 tot 10 min. terugfietstijd afhalen, terwijl ze vergeten dat je heel vaak na het lopen van een wijk alsnog terug moet naar het depot, namelijk om je volgende wijk te pakken. Dus dan ben je iedere x in je eigen tijd aan het terugfietsen. En zegh nou niet "dan halen ze toch alleen tijd van je laatste wijk af?" want dat is ook vragen om problemen. Want dan heeft er bijv. iemand vrij en dan worden de wijken verdeeld, en dan mis je tijd, of een pbz besluit dat 3 wijken op een dag teveel is en stoot de laatste af, etc.
Ze kunnen qua streeftijd dan er wat afhalen ,
zou niet terecht zijn , want wie zn spullen na het werk niet wil meenemen moet natuurlijk tijd krijgen ze naar het depot te brengen.
maja , je wordt hoe dan ook per uur betaald , het viel me op dat ze deze mogelijkheid te bezuinigen over het hoofd hadden gezien.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_116498913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:37 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

Ze kunnen qua streeftijd dan er wat afhalen ,
zou niet terecht zijn , want wie zn spullen na het werk niet wil meenemen moet natuurlijk tijd krijgen ze naar het depot te brengen.
maja , je wordt hoe dan ook per uur betaald , het viel me op dat ze deze mogelijkheid te bezuinigen over het hoofd hadden gezien.
Ze hebben dit helemaal niet over het hoofd gezien. Lees het maandelijkse OR-krantje er maar op na.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:49:19 #119
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116499606
quote:

[..]

Waarom is dat bij jullie ten strengste verboden dan?
Op meerdere vestigingen waar ik werk is dat de standaard, de oud-papierbak.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116500503
Ik geloof dat het in emmeloord ook zo is. Als ik het zelf even niet bij een steun punt kwijt kan dan gooi ik het thuis in de papierbak :S
pi_116501746
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Volgens mij sluiten hier en daar nog wel kantoren en wordt het werk steeds meer op de hoofdvestiging van het VBG uitgevoerd.
Ons VBG is inderdaad onderdeel van een groter VBG die naar mijn weten gewoon voorlopig nog open blijft.
Voordeel is dat het select aantal bezorgers die nu steeds nog vroeg hun post komen halen straks ook gewoon moeten wachten tot de post op het depot is. Gerechtigheid!! Ik ben samen met een aantal anderen al een hele tijd niet meer welkom op kantoor om de post te halen.

Hebben we nu met het nuon blaadje alles voorlopig weer gehad?
Golf blaadje, zeil blaadje, kampioen, villa d'arte, h&m seizoensgids en eigen huis heb ik nu allemaal in korte tijd lang zien komen. Ik vergeet toch niks?
pi_116503809
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waarom is dat bij jullie ten strengste verboden dan?
Op meerdere vestigingen waar ik werk is dat de standaard, de oud-papierbak.
Omdat Jan Publiek verkeerde ideeën kan krijgen als ze zien dat een postbode dingen in een oud papierbak gooit. En dat leidt dan weer tot onnodige klachten. Pas kwam er nog een klacht binnen van iemand die meende gezien te hebben dat een postbode een tas met post weggooide. Bij navraag bleek het om een lege binnentas te gaan waar de rits van kapot was. Het oud papier MOET bij ons ingeleverd worden op het depot, waarvandaan het Autobedrijf het ophaalt, en op de vestiging gaat het in de oud papierbak.
pi_116503946
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Omdat Jan Publiek verkeerde ideeën kan krijgen als ze zien dat een postbode dingen in een oud papierbak gooit. En dat leidt dan weer tot onnodige klachten. Pas kwam er nog een klacht binnen van iemand die meende gezien te hebben dat een postbode een tas met post weggooide. Bij navraag bleek het om een lege binnentas te gaan waar de rits van kapot was. Het oud papier MOET bij ons ingeleverd worden op het depot, waarvandaan het Autobedrijf het ophaalt, en op de vestiging gaat het in de oud papierbak.
Oh zo, ja bij ons staat een oud papierbak op het depot. Het was mij niet duidelijk dat je het daar over had. Ik dacht dat je bedoelde dat je de HaH op de vestiging moest gaan inleveren.
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:32:51 #124
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116505519
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ahhhhh ok, ik snap het nu :)
Ik bedoelde dus ook die papierbakken op de vestiging. Niet lukraak in een papiercontainer aan de straat.
Maar nu snap ik jouw verhaal, en ja, klinkt logisch.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116505724
quote:

[..]

Ja, dat heb ik 1 keer gehad. Bij ons staat geen oud papierbak op het depot. En aangezien mijn wijk naast een oudpapier verzamelpunt stopt gooide ik mijn 2 overgebleven bundels huis aan huis daar in, kwam er meteen een kerel aan "Hey, je gooit toch niet zomaar post weg? Dat moet je bezorgen! "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')