abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116449838
Here we go again! Ze zijn wéér laat!
Ik krijg hier echt moordneigingen van.
  donderdag 6 september 2012 @ 09:26:15 #77
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_116450190
Kreeg net sms dat we vandaag aan moeten geven of een woning wel of niet HAH wil. Nu bezorg ik in een winkelcentrum en heb elke keer meer dan 100 HAH teveel omdat de winkels niet willen.

Als ik bij al deze winkels aangeef dat ze geen HAH willen, gaan ze denk ik veel tijd van de wijk afhalen? Of moet ik alleen nee zetten bij winkels die daadwerkelijk een sticker hebben?
pi_116450317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg net sms dat we vandaag aan moeten geven of een woning wel of niet HAH wil. Nu bezorg ik in een winkelcentrum en heb elke keer meer dan 100 HAH teveel omdat de winkels niet willen.

Als ik bij al deze winkels aangeef dat ze geen HAH willen, gaan ze denk ik veel tijd van de wijk afhalen? Of moet ik alleen nee zetten bij winkels die daadwerkelijk een sticker hebben?
Ik heb dat ook eens moeten doen. We kregen een lijst mee met daarop ieder adres in je wijk en dan moest je iedere keer een 1 of een 0 invullen voor wel of geen HAH.
Bij ons werd er in iedere geval alleen gelet op de stickers.
Als jij hebt afgesproken met de winkelier dat die geen HAH krijgt maar hij heeft geen sticker, geldt dat alsnog als HAH adres.
  donderdag 6 september 2012 @ 09:38:39 #79
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_116450462
Stemlijsten en stempassen zijn hier door concurrent bezorgd, scheelt wel een hoop werk.
Overigens is hier de post ook vaak een half uur tot een uur te laat en het smsje krijg ik dan pas net van tevoren dus gewoon schrijven die tijd. Ze moeten minimaal een uur van tevoren laten weten dat de post te laat is anders kun je gewoon schrijven.
pi_116451401
Hier is gewaarschuwd dat het heel erg druk zou worden vandaag en dat de post misschien laat zou zijn :X
Nog niks gehoord iig :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116452007
quote:

Nou, veel tijd eraf halen zal wel meevallen, want volgens mij krijg je per 100 afgiftepunten huis aan huis maar 5 minuten tijd. Maar je moet inderdaad alleen nee invullen bij adressen met een sticker.
pi_116460089
Hier veel post, eigen huis ellende,dikke tijdschriften en andere ellende 14 zakken in totaal
en buiten je tijd krijg niets.
Landelijk gezien wordt er toch met meerdere maten gemeten(bij de ene vesting wel de andere niet)
pi_116460137
quote:

die lijst moet je gewoon thuis een keer invullen,niet onderweg ben je er veel te lang mee bezig.
(mocht je alle afgiftepunten kennen)
pi_116460233
de kandidatenlijst kreeg ik net binnen,wordt door een sociale werkplaats rondgebracht.
incl. een gemeentegids.
pi_116461164
Ik ga vanaf dinsdag een wijk lopen die èn meer uren heeft, èn dichter bij mijn huis is.. ideaal dus.. :)
pi_116461451
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het kwam er misschien wat belabberd uit,maar ik vind dat je buiten toch even wat meer slijtage dan binnen hebt,en met de jarenlange ervaring weet ik dat het hedendaags niet alles meer is als je binnen moet werken.
Vind jij dat? Dat geldt misschien voor TC's en andere leidinggevenden, maar voorbereiden is wel degelijk fysiek zwaar werk. Elke dag urenlang voorbereiden en sorteren is de pest voor je schouders en polsen.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

en dit heet niet voor niets een klaagforum
Misschien ben je verdwaald. Dit is Werk, Geldzaken & Recht en niet Klaagbaak.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 6 september 2012 @ 15:44:41 #87
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116461564
Ik krijg klachten van collega chauffeurs :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116461716
quote:

Dat zal wel meevallen. Als ik bij ons kijk naar het verschil in de officiële looptijd tussen dinsdag en donderdag, komt het er op neer dat je voor dat hah hooguit 15 tot 20 minuten krijgt. En dat is dan voor een wijk met dik 300 hah. Dus als ze er bij jou dan tijd zouden afhalen, zou het hooguit 5 minuten zijn, misschien 10.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef ophaling10 het volgende:
Hier veel post, eigen huis ellende,dikke tijdschriften en andere ellende 14 zakken in totaal
en buiten je tijd krijg niets.
Landelijk gezien wordt er toch met meerdere maten gemeten(bij de ene vesting wel de andere niet)
Heb je die folder gehad van Kunz, over uren uitbetalen? Ze MOETEN je uitloop uitbetalen, en als ze dat weigeren vul je een oranje kaart in of bel je de vakbond. Hier deden sommige TC's ook moeilijk, daar hebben we meteen de bond op afgestuurd. Dus laat je niet afwimpelen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_116462914
Hier was het best weinig voor een donderdag. 3.5 zak, normaal 5-6 zakken. :)
pi_116463288
Hier was het ook niet extreem veel. Ik moest een wijk doen die ik misschien 1of 2 keer gelopen heb, 1,5 jaar geleden of zo, maar was ruim binnen de tijd klaar, had nog wel zo'n 45 minuten over.
pi_116463702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Vind jij dat? Dat geldt misschien voor TC's en andere leidinggevenden, maar voorbereiden is wel degelijk fysiek zwaar werk. Elke dag urenlang voorbereiden en sorteren is de pest voor je schouders en polsen.

[..]

Misschien ben je verdwaald. Dit is Werk, Geldzaken & Recht en niet Klaagbaak.
dit staat bovenaan:
Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL
pi_116464304
Nu 3 weken heeeeeeeelemaal niets, lekker vakantie houden :)
  donderdag 6 september 2012 @ 17:12:05 #93
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116465165
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
lekker :)
Geniet ervan. Nog bepaalde dingen doen?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116465726
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
Veel plezier! Verdien je ook wel om eens lekker te ontspannen :)
pi_116465908
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Veel plezier! Verdien je ook wel om eens lekker te ontspannen :)
Vind ik lief van je :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

lekker :)
Geniet ervan. Nog bepaalde dingen doen?
We gaan zowieso een weekje weg met mijn schoonouders, (= gratis)
En 2 weken lekker aanrommelen, en af en toe dagje weg.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 6 september 2012 @ 18:10:56 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116467346
Veel plezier, gridjuh
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116467564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

dit staat bovenaan:
Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL
Maar da's dus iets anders dan een klaagFORUM. :P
  donderdag 6 september 2012 @ 18:17:37 #98
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_116467589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 06:52 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Hier ook! Het zou kunnen uitlopen tot ver na de middag, dus maar brood meenemen! Normaal zijn we om een uur of 11 klaar op donderdag met voorbereiden. We hebben gisteren alvast wat ingegooid.
post viel wel mee vandaag (wel hah :{ ) veel minder dan dinsdag :)
maar moest wel de andere helpen (2 uur klaar)
morgen moet ik weer werken (voor het eerst op vrijdag)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_116467816
Ik ben benieuwd of het zaterdag ook zo druk wordt. Ik vind het prima, de extra uren kan ik prima gebruiken.

Het enige dat ik echt vervelend vind is als de tassen te laat klaar zijn, en eigenlijk vind ik het nog vervelender als ze van te voren bellen, want dat kost mij een financieel uur ;) anders wacht ik een uurtje op kosten van de baas zullen we maar zeggen, maar als ze net op tijd bellen moet ik een uur thuis zitten niksen.
pi_116467943
Hier was het weer drama. Gratis donald duck, plaatselijke zakenkrant, eigen huis en dan nog die kandidatenlijsten.
Gisteren al een deel van de kampioenen gehad en morgen schijnt het ook weer druk te worden.
Als ze dan weer gaan sms'en dat het later komt ga ik echt gillen, dus als jullie morgen geschreeuw in de verte horen... :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')