Ik heb dat ook eens moeten doen. We kregen een lijst mee met daarop ieder adres in je wijk en dan moest je iedere keer een 1 of een 0 invullen voor wel of geen HAH.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg net sms dat we vandaag aan moeten geven of een woning wel of niet HAH wil. Nu bezorg ik in een winkelcentrum en heb elke keer meer dan 100 HAH teveel omdat de winkels niet willen.
Als ik bij al deze winkels aangeef dat ze geen HAH willen, gaan ze denk ik veel tijd van de wijk afhalen? Of moet ik alleen nee zetten bij winkels die daadwerkelijk een sticker hebben?
Nou, veel tijd eraf halen zal wel meevallen, want volgens mij krijg je per 100 afgiftepunten huis aan huis maar 5 minuten tijd. Maar je moet inderdaad alleen nee invullen bij adressen met een sticker.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg net sms dat we vandaag aan moeten geven of een woning wel of niet HAH wil. Nu bezorg ik in een winkelcentrum en heb elke keer meer dan 100 HAH teveel omdat de winkels niet willen.
Als ik bij al deze winkels aangeef dat ze geen HAH willen, gaan ze denk ik veel tijd van de wijk afhalen? Of moet ik alleen nee zetten bij winkels die daadwerkelijk een sticker hebben?
die lijst moet je gewoon thuis een keer invullen,niet onderweg ben je er veel te lang mee bezig.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Vind jij dat? Dat geldt misschien voor TC's en andere leidinggevenden, maar voorbereiden is wel degelijk fysiek zwaar werk. Elke dag urenlang voorbereiden en sorteren is de pest voor je schouders en polsen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het kwam er misschien wat belabberd uit,maar ik vind dat je buiten toch even wat meer slijtage dan binnen hebt,en met de jarenlange ervaring weet ik dat het hedendaags niet alles meer is als je binnen moet werken.
Misschien ben je verdwaald. Dit is Werk, Geldzaken & Recht en niet Klaagbaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
en dit heet niet voor niets een klaagforum
Dat zal wel meevallen. Als ik bij ons kijk naar het verschil in de officiële looptijd tussen dinsdag en donderdag, komt het er op neer dat je voor dat hah hooguit 15 tot 20 minuten krijgt. En dat is dan voor een wijk met dik 300 hah. Dus als ze er bij jou dan tijd zouden afhalen, zou het hooguit 5 minuten zijn, misschien 10.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Heb je die folder gehad van Kunz, over uren uitbetalen? Ze MOETEN je uitloop uitbetalen, en als ze dat weigeren vul je een oranje kaart in of bel je de vakbond. Hier deden sommige TC's ook moeilijk, daar hebben we meteen de bond op afgestuurd. Dus laat je niet afwimpelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef ophaling10 het volgende:
Hier veel post, eigen huis ellende,dikke tijdschriften en andere ellende 14 zakken in totaal
en buiten je tijd krijg niets.
Landelijk gezien wordt er toch met meerdere maten gemeten(bij de ene vesting wel de andere niet)
dit staat bovenaan:quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vind jij dat? Dat geldt misschien voor TC's en andere leidinggevenden, maar voorbereiden is wel degelijk fysiek zwaar werk. Elke dag urenlang voorbereiden en sorteren is de pest voor je schouders en polsen.
[..]
Misschien ben je verdwaald. Dit is Werk, Geldzaken & Recht en niet Klaagbaak.
lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
Nu 3 weken heeeeeeeelemaal niets, lekker vakantie houden
Veel plezier! Verdien je ook wel om eens lekker te ontspannenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
Nu 3 weken heeeeeeeelemaal niets, lekker vakantie houden
Vind ik lief van jequote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Veel plezier! Verdien je ook wel om eens lekker te ontspannen
We gaan zowieso een weekje weg met mijn schoonouders, (= gratis)quote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lekker
Geniet ervan. Nog bepaalde dingen doen?
Maar da's dus iets anders dan een klaagFORUM.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit staat bovenaan:
Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL
post viel wel mee vandaag (wel hahquote:Op donderdag 6 september 2012 06:52 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hier ook! Het zou kunnen uitlopen tot ver na de middag, dus maar brood meenemen! Normaal zijn we om een uur of 11 klaar op donderdag met voorbereiden. We hebben gisteren alvast wat ingegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |