Hier ook die combinatie in de bus ontvangen trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Overheidsmail samen met normale huis aan huis, dat doen ze toch nooit?
Dat is fijn als je depot zo in de buurt is. Mijn vorige depot zat in de straat waar ik begon. Ideaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Selestha het volgende:
Nog een ontwikkeling: ik ga vanaf morgen een andere wijk lopen die op het depot zit waar ik vroeger zat, en er nog pal naast ook (is namelijk de weg waar het depot aan ligt) Ideaal dus, minder afstand om met de fiets af te leggen en die vervelende vent niet meer in de buurt
Aha, dat is veel logischer ja. Zal wel alleen maar Albert Heijn en C1000 hier zijn danquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik denk dat dat getal slaat op het aantal soorten hah, niet het aantal tassen!
Wat is dat nou weer voor lulkoek? Dacht je dat die mensen binnen niet hard moeten werken? Ik sta iedere ochtend om 6 uur al te sorteren, terwijl jij nog tussen de zure lappen ligt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooie reactie's eronder,verder als je oog voor de mensen wilt krijgen,moet je de buitenmensen,
meer gaan betalen dan binnen,en ook een salaris op een acceptabel niveau.
Zolang dit niet aan de orde is,zal het nooit goed komen.
Worden die depots bij jullie dan niet leeggehaald met de haalritten van het autobedrijf??quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons worden de depots toch niet meer leeggehaald, dus pakjes die je niet kwijt kon of overige post mag je absoluut niet op het depot leggen.
Bij ons doet het autobedrijf alleen nog maar brengritten. Het leeghalen mag de postbode+ doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Worden die depots bij jullie dan niet leeggehaald met de haalritten van het autobedrijf??
Vreemd, bij ons moeten wij (ik niet dan, ik doe geen haalritten meer) dat doen, en moeten scannen. Dus dat alle foutlopers, die briefpakketten etc, terugkomen op de vestiging en die dag nog naar Nieuwegein gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons doet het autobedrijf alleen nog maar brengritten. Het leeghalen mag de postbode+ doen.
Bij ons doet het autobedrijf zo min mogelijk. Eerst deden ze wel nog haalritten, maar dat is afgeschaft. Sterker nog: Ze rijden niet eens meer de container naar binnen. Het is al heel wat dat ze ze nog wel zelf uit de auto halen en niet gewoon achter het stuur blijven zitten. Maar dat is dus geen landelijk beleid?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vreemd, bij ons moeten wij (ik niet dan, ik doe geen haalritten meer) dat doen, en moeten scannen. Dus dat alle foutlopers, die briefpakketten etc, terugkomen op de vestiging en die dag nog naar Nieuwegein gaan.
Dat ook de rolcontainers weggehaald worden, en de lege tassen plus de rest HAH.
Nee, wij moeten gewoon die rolcontainers binnen brengen, en het spul weer mee terugnemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons doet het autobedrijf zo min mogelijk. Eerst deden ze wel nog haalritten, maar dat is afgeschaft. Sterker nog: Ze rijden niet eens meer de container naar binnen. Het is al heel wat dat ze ze nog wel zelf uit de auto halen en niet gewoon achter het stuur blijven zitten. Maar dat is dus geen landelijk beleid?
afgeven bij het postagentschap. Nou ja, tijdens de werkbespreking werd die vraag ook gesteld, en toen was het antwoord dat er geen brievenbuspakjes zijn die niet in de oranje bus passen. Dat is natuurlijk niet waar, tenzij je een aanloopje neemt of zo met je bol pakje, want anders gaat het inderdaad meestal niet lukken. Maar goed, het officiele antwoord is dus: dat kan niet, alles past. Het onofficiele antwoord dus: afgeven bij het postagentschap.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waar moet je het dan laten? Vooral die platte vierkante bol.com dozen passen bgg nooit in de oranje bus, althans, niet zonder forceren.
Nee, bij ons hebben ze de depots uit die ritten geschrapt, als besparing. Dus nu komt er alleen nog iemand om de tassen post te brengen iedere dag, en die neemt dan ook de lege tassen weer mee, en verder niet meerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Worden die depots bij jullie dan niet leeggehaald met de haalritten van het autobedrijf??
Ohhh, dan werkt het bij ons dus schijnbaar toch anders.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, bij ons hebben ze de depots uit die ritten geschrapt, als besparing. Dus nu komt er alleen nog iemand om de tassen post te brengen iedere dag, en die neemt dan ook de lege tassen weer mee, en verder niet meer
Ik geloof dat ze verplicht zijn om dat te vertellen want hier heb ik dat verhaal ook al aan moeten horen. Moeten we dan verplicht na het werk nog even langs de supermarkt o.i.d. om zo'n pakketje kwijt te raken?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
afgeven bij het postagentschap. Nou ja, tijdens de werkbespreking werd die vraag ook gesteld, en toen was het antwoord dat er geen brievenbuspakjes zijn die niet in de oranje bus passen. Dat is natuurlijk niet waar, tenzij je een aanloopje neemt of zo met je bol pakje, want anders gaat het inderdaad meestal niet lukken. Maar goed, het officiele antwoord is dus: dat kan niet, alles past. Het onofficiele antwoord dus: afgeven bij het postagentschap.
dat ik nog in bed lig is niet waar ik ben zelfstandig onderneemsterquote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor lulkoek? Dacht je dat die mensen binnen niet hard moeten werken? Ik sta iedere ochtend om 6 uur al te sorteren, terwijl jij nog tussen de zure lappen ligt.
Maar waarom vind je dan dat mensen die ook voorbereiden minder zouden moeten verdienen dan mensen die enkel lopen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat ik nog in bed lig is niet waar ik ben zelfstandig onderneemster
weken van dik 80/90 uur is vrij normaal
Bij die nieuwe contracten voor voorbereiders wordt amper meer betaalt dan een postbezorger dus die lompe opmerking slaat sowieso nergens op. De naam ophaling heeft hij/zij niet voor niets.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dan dat mensen die ook voorbereiden minder zouden moeten verdienen dan mensen die enkel lopen?
het kwam er misschien wat belabberd uit,maar ik vind dat je buiten toch even wat meer slijtage dan binnen hebt,en met de jarenlange ervaring weet ik dat het hedendaags niet alles meer is als je binnen moet werken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dan dat mensen die ook voorbereiden minder zouden moeten verdienen dan mensen die enkel lopen?
dat laatste snap ik even niet,iedereen is vrij om welke naam ook te kiezen,quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij die nieuwe contracten voor voorbereiders wordt amper meer betaalt dan een postbezorger dus die lompe opmerking slaat sowieso nergens op. De naam ophaling heeft hij/zij niet voor niets.
Hier ook! Het zou kunnen uitlopen tot ver na de middag, dus maar brood meenemen! Normaal zijn we om een uur of 11 klaar op donderdag met voorbereiden. We hebben gisteren alvast wat ingegooid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |