Collega van jullie heeft ze anders laatst bij het oud vuil gekieptquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Sandd
Postbode bezorgt honderden stempassen niet
Check. Die komt ook eens in de zoveel maanden langs geloof ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
jullie vandaag ook zo'n irritante papiertje van Veronica erbij als HAH?
Yep, vreselijk irritant klote ding was dat. Had vandaag voor 3 postcode gebieden HAH 3 stuks elk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, wel een cadeaubon in de Veronicagids, die er steeds uit viel!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef Deezertje het volgende:
http://www.dichtbij.nl/no(...)terij-ontbreekt.aspx
Eerder meldde het bezorgbedrijf dat een postbezorgster, die nog in haar proeftijd zat, acht tassen met in totaal vierduizend poststukken in een container had gedumpt. De medewerkster heeft laten weten het werk niet aan te kunnen en was op staande voet ontslagen. Aangifte bij de politie vond Postnl niet nodig, volgens woordvoerder Mark Potma.
Uhhhh........ verduistering is toch altijd strafbaar? Maar met aangifte kwam het natuurlijk naar buiten. nu gelukkig niet!!(PostNL logica)
dat levert mij elke keer weer een zgn. "papercut" opquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind die 'flapjes' van tvgidsen en kampioenen altijd zo irritant![]()
Dat gaat bij mij ook bijna altijd scheuren
Auw auw auwquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat levert mij elke keer weer een zgn. "papercut" op
Zeer iritant jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw auw auw![]()
Papiersneetjes onder de nagel
Hier ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Nee, wel een cadeaubon in de Veronicagids, die er steeds uit viel!![]()
Toch vervelend zeg, niet iets om te verwaarlozen lijkt me! Even goed naar ome dokter luisteren!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:16 schreef Selestha het volgende:
Mogelijk bleek mijn been trombose te hebben.
Dus vanaf 1600 in het ziekenhuis gezeten, beenscan, longscan, hartfilmpje, bloedwaarden gemeten (bloeddruk te hoog), maar verder alles in orde. Geen trombose, wel een indicatie van een ontsteking in mijn bloed dus over 8 dagen moet ik terugkomen voor een nieuwe beenscan en verder met de huisarts bekijken wat ik nu moet doen. Gelukkig waarschijnlijk niet ernstig dus
Nee precies, maar goed dat ik toch even gebeld had. Zo zie je maar wat je kunt doen als je toch doorloopt, had ik zo een mogelijke trombose genegeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Toch vervelend zeg, niet iets om te verwaarlozen lijkt me! Even goed naar ome dokter luisteren!
Hoe kunnen ze dat dan doen, een particuliere hah samen met een overheidsverspreiding? Dan zijn ze zeker niet gestapeld.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Rafierafie het volgende:
6 HAH (die veronica dingen krijgen we zaterdag samen met de kandidatenlijsten)
ja heel veel en die lagen om de 5 seconden op de grondquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
die stempassen was niet met ons gelukkig,ja de reacties daar zijn ook niet echt je van hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Collega van jullie heeft ze anders laatst bij het oud vuil gekiept![]()
Overigens Zoom.nl (Sandd) niet ontvangen (eerste maand met abbo ...). Naleverpoging gedaan, ook niet ontvangen. Nu gaan ze'm maar handmatig per post opsturen, in een enveloppe per PostNL.
ik vind het een ernstige zaak,ja mensen denken altijd makkelijk over dit werk,buiten dat het belabberd betaald.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:50 schreef Deezertje het volgende:
http://www.dichtbij.nl/no(...)terij-ontbreekt.aspx
Eerder meldde het bezorgbedrijf dat een postbezorgster, die nog in haar proeftijd zat, acht tassen met in totaal vierduizend poststukken in een container had gedumpt. De medewerkster heeft laten weten het werk niet aan te kunnen en was op staande voet ontslagen. Aangifte bij de politie vond Postnl niet nodig, volgens woordvoerder Mark Potma.
Uhhhh........ verduistering is toch altijd strafbaar? Maar met aangifte kwam het natuurlijk naar buiten. nu gelukkig niet!!(PostNL logica)
Klopt dat wel? Weet je wel zeker dat je die kandidatenlijsten niet donderdag krijgt? Ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat ze uiterlijk 6 september bezorgd moesten worden. En zoals kramerica-industries ook al opmerkte, overheidsmail samen met normale huis aan huis, dat doen ze toch nooit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:41 schreef Rafierafie het volgende:
Leuke dag weer vandaag.
6 HAH (die veronica dingen krijgen we zaterdag samen met de kandidatenlijsten) en veel post én heel veel pakketjes van Van Dijk studieboeken.
Ik vond het ook erg apart maar zo stond het op de HAH planning voor deze week. Ik heb sowieso de indruk dat die planning niet klopt omdat we twee keer deze week exact dezelfde folder moeten bezorgen van roobol en er wordt wel vaker afgeweken van wat er op die planning staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Klopt dat wel? Weet je wel zeker dat je die kandidatenlijsten niet donderdag krijgt? Ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat ze uiterlijk 6 september bezorgd moesten worden. En zoals kramerica-industries ook al opmerkte, overheidsmail samen met normale huis aan huis, dat doen ze toch nooit?
Doe je goed!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef MissSpooky het volgende:
Contract voor onbepaalde tijd binnen met als functie zaterdagbesteller!![]()
Of ik er nou echt nog heel lang wil blijven werken is een tweede, maar werk heb ik in ieder geval nog.
En anders ik wel!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:33 schreef Selestha het volgende:
PostNL: Meer oog voor de medewerkers
Ik ben benieuwd of dat gaat gebeuren
Huis Aan Huis, folders dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef Tyron het volgende:
Wat betekent eigenlijk als er 2 tassen HAH zijn?
Wat is HAH?
Oke dacht ik al, vroeg het me af omdat er de volgende keer "3" stond maar toen waren er maar 2.quote:
Dat verschilt per regio/vestiging en zelfs wijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke dacht ik al, vroeg het me af omdat er de volgende keer "3" stond maar toen waren er maar 2.
Ja dat snap ik maar ik keek op de planning.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat verschilt per regio/vestiging en zelfs wijk.
Als het al gaat gebeuren zal het een jarenlang proces zijn, de afgelopen 10 jaar was juist een beweging in de tegenovergestelde richting en de sfeer en cultuur zijn totaal verziekt.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:33 schreef Selestha het volgende:
Top zeg!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Selestha het volgende:
Nog een ontwikkeling: ik ga vanaf morgen een andere wijk lopen die op het depot zit waar ik vroeger zat, en er nog pal naast ook (is namelijk de weg waar het depot aan ligt) Ideaal dus, minder afstand om met de fiets af te leggen en die vervelende vent niet meer in de buurt
Ik denk dat dat getal slaat op het aantal soorten hah, niet het aantal tassen!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke dacht ik al, vroeg het me af omdat er de volgende keer "3" stond maar toen waren er maar 2.
- En hoe lever je je bezorgrapport dan in?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:29 schreef eigendeegcookie het volgende:
Nou , ik weet wel een besparing hoor :
de postbezorgers worden nu betaald om na de loop de bezorgmapjes weer in te leveren,
zou handiger zijn toch om die dingen door de week bij je te houden?
Hoef je niet voor niks naar het depot terug.
Afgezien van de pakjes, die je incidenteel hebt, kan de rest ook de volgende dag.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
- En hoe lever je je bezorgrapport dan in?
- En het overtollige hah?
- En buspakjes die je niet kwijt kon, en ook niet in de oranje straatbrievenbus passen?
Waar moet je het dan laten? Vooral die platte vierkante bol.com dozen passen bgg nooit in de oranje bus, althans, niet zonder forceren.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons worden de depots toch niet meer leeggehaald, dus pakjes die je niet kwijt kon of overige post mag je absoluut niet op het depot leggen.
mooie reactie's eronder,verder als je oog voor de mensen wilt krijgen,moet je de buitenmensen,quote:Op woensdag 5 september 2012 11:33 schreef Selestha het volgende:
Hier ook die combinatie in de bus ontvangen trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Overheidsmail samen met normale huis aan huis, dat doen ze toch nooit?
Dat is fijn als je depot zo in de buurt is. Mijn vorige depot zat in de straat waar ik begon. Ideaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Selestha het volgende:
Nog een ontwikkeling: ik ga vanaf morgen een andere wijk lopen die op het depot zit waar ik vroeger zat, en er nog pal naast ook (is namelijk de weg waar het depot aan ligt) Ideaal dus, minder afstand om met de fiets af te leggen en die vervelende vent niet meer in de buurt
Aha, dat is veel logischer ja. Zal wel alleen maar Albert Heijn en C1000 hier zijn danquote:Op woensdag 5 september 2012 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik denk dat dat getal slaat op het aantal soorten hah, niet het aantal tassen!
Wat is dat nou weer voor lulkoek? Dacht je dat die mensen binnen niet hard moeten werken? Ik sta iedere ochtend om 6 uur al te sorteren, terwijl jij nog tussen de zure lappen ligt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:13 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooie reactie's eronder,verder als je oog voor de mensen wilt krijgen,moet je de buitenmensen,
meer gaan betalen dan binnen,en ook een salaris op een acceptabel niveau.
Zolang dit niet aan de orde is,zal het nooit goed komen.
Worden die depots bij jullie dan niet leeggehaald met de haalritten van het autobedrijf??quote:Op woensdag 5 september 2012 15:50 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons worden de depots toch niet meer leeggehaald, dus pakjes die je niet kwijt kon of overige post mag je absoluut niet op het depot leggen.
Bij ons doet het autobedrijf alleen nog maar brengritten. Het leeghalen mag de postbode+ doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Worden die depots bij jullie dan niet leeggehaald met de haalritten van het autobedrijf??
Vreemd, bij ons moeten wij (ik niet dan, ik doe geen haalritten meer) dat doen, en moeten scannen. Dus dat alle foutlopers, die briefpakketten etc, terugkomen op de vestiging en die dag nog naar Nieuwegein gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons doet het autobedrijf alleen nog maar brengritten. Het leeghalen mag de postbode+ doen.
Bij ons doet het autobedrijf zo min mogelijk. Eerst deden ze wel nog haalritten, maar dat is afgeschaft. Sterker nog: Ze rijden niet eens meer de container naar binnen. Het is al heel wat dat ze ze nog wel zelf uit de auto halen en niet gewoon achter het stuur blijven zitten. Maar dat is dus geen landelijk beleid?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vreemd, bij ons moeten wij (ik niet dan, ik doe geen haalritten meer) dat doen, en moeten scannen. Dus dat alle foutlopers, die briefpakketten etc, terugkomen op de vestiging en die dag nog naar Nieuwegein gaan.
Dat ook de rolcontainers weggehaald worden, en de lege tassen plus de rest HAH.
Nee, wij moeten gewoon die rolcontainers binnen brengen, en het spul weer mee terugnemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons doet het autobedrijf zo min mogelijk. Eerst deden ze wel nog haalritten, maar dat is afgeschaft. Sterker nog: Ze rijden niet eens meer de container naar binnen. Het is al heel wat dat ze ze nog wel zelf uit de auto halen en niet gewoon achter het stuur blijven zitten. Maar dat is dus geen landelijk beleid?
afgeven bij het postagentschap. Nou ja, tijdens de werkbespreking werd die vraag ook gesteld, en toen was het antwoord dat er geen brievenbuspakjes zijn die niet in de oranje bus passen. Dat is natuurlijk niet waar, tenzij je een aanloopje neemt of zo met je bol pakje, want anders gaat het inderdaad meestal niet lukken. Maar goed, het officiele antwoord is dus: dat kan niet, alles past. Het onofficiele antwoord dus: afgeven bij het postagentschap.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waar moet je het dan laten? Vooral die platte vierkante bol.com dozen passen bgg nooit in de oranje bus, althans, niet zonder forceren.
Nee, bij ons hebben ze de depots uit die ritten geschrapt, als besparing. Dus nu komt er alleen nog iemand om de tassen post te brengen iedere dag, en die neemt dan ook de lege tassen weer mee, en verder niet meerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Worden die depots bij jullie dan niet leeggehaald met de haalritten van het autobedrijf??
Ohhh, dan werkt het bij ons dus schijnbaar toch anders.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, bij ons hebben ze de depots uit die ritten geschrapt, als besparing. Dus nu komt er alleen nog iemand om de tassen post te brengen iedere dag, en die neemt dan ook de lege tassen weer mee, en verder niet meer
Ik geloof dat ze verplicht zijn om dat te vertellen want hier heb ik dat verhaal ook al aan moeten horen. Moeten we dan verplicht na het werk nog even langs de supermarkt o.i.d. om zo'n pakketje kwijt te raken?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
afgeven bij het postagentschap. Nou ja, tijdens de werkbespreking werd die vraag ook gesteld, en toen was het antwoord dat er geen brievenbuspakjes zijn die niet in de oranje bus passen. Dat is natuurlijk niet waar, tenzij je een aanloopje neemt of zo met je bol pakje, want anders gaat het inderdaad meestal niet lukken. Maar goed, het officiele antwoord is dus: dat kan niet, alles past. Het onofficiele antwoord dus: afgeven bij het postagentschap.
dat ik nog in bed lig is niet waar ik ben zelfstandig onderneemsterquote:Op woensdag 5 september 2012 16:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor lulkoek? Dacht je dat die mensen binnen niet hard moeten werken? Ik sta iedere ochtend om 6 uur al te sorteren, terwijl jij nog tussen de zure lappen ligt.
Maar waarom vind je dan dat mensen die ook voorbereiden minder zouden moeten verdienen dan mensen die enkel lopen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:08 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat ik nog in bed lig is niet waar ik ben zelfstandig onderneemster
weken van dik 80/90 uur is vrij normaal
Bij die nieuwe contracten voor voorbereiders wordt amper meer betaalt dan een postbezorger dus die lompe opmerking slaat sowieso nergens op. De naam ophaling heeft hij/zij niet voor niets.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dan dat mensen die ook voorbereiden minder zouden moeten verdienen dan mensen die enkel lopen?
het kwam er misschien wat belabberd uit,maar ik vind dat je buiten toch even wat meer slijtage dan binnen hebt,en met de jarenlange ervaring weet ik dat het hedendaags niet alles meer is als je binnen moet werken.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dan dat mensen die ook voorbereiden minder zouden moeten verdienen dan mensen die enkel lopen?
dat laatste snap ik even niet,iedereen is vrij om welke naam ook te kiezen,quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij die nieuwe contracten voor voorbereiders wordt amper meer betaalt dan een postbezorger dus die lompe opmerking slaat sowieso nergens op. De naam ophaling heeft hij/zij niet voor niets.
Hier ook! Het zou kunnen uitlopen tot ver na de middag, dus maar brood meenemen! Normaal zijn we om een uur of 11 klaar op donderdag met voorbereiden. We hebben gisteren alvast wat ingegooid.quote:
Ik heb dat ook eens moeten doen. We kregen een lijst mee met daarop ieder adres in je wijk en dan moest je iedere keer een 1 of een 0 invullen voor wel of geen HAH.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg net sms dat we vandaag aan moeten geven of een woning wel of niet HAH wil. Nu bezorg ik in een winkelcentrum en heb elke keer meer dan 100 HAH teveel omdat de winkels niet willen.
Als ik bij al deze winkels aangeef dat ze geen HAH willen, gaan ze denk ik veel tijd van de wijk afhalen? Of moet ik alleen nee zetten bij winkels die daadwerkelijk een sticker hebben?
Nou, veel tijd eraf halen zal wel meevallen, want volgens mij krijg je per 100 afgiftepunten huis aan huis maar 5 minuten tijd. Maar je moet inderdaad alleen nee invullen bij adressen met een sticker.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Kreeg net sms dat we vandaag aan moeten geven of een woning wel of niet HAH wil. Nu bezorg ik in een winkelcentrum en heb elke keer meer dan 100 HAH teveel omdat de winkels niet willen.
Als ik bij al deze winkels aangeef dat ze geen HAH willen, gaan ze denk ik veel tijd van de wijk afhalen? Of moet ik alleen nee zetten bij winkels die daadwerkelijk een sticker hebben?
die lijst moet je gewoon thuis een keer invullen,niet onderweg ben je er veel te lang mee bezig.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Vind jij dat? Dat geldt misschien voor TC's en andere leidinggevenden, maar voorbereiden is wel degelijk fysiek zwaar werk. Elke dag urenlang voorbereiden en sorteren is de pest voor je schouders en polsen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:48 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het kwam er misschien wat belabberd uit,maar ik vind dat je buiten toch even wat meer slijtage dan binnen hebt,en met de jarenlange ervaring weet ik dat het hedendaags niet alles meer is als je binnen moet werken.
Misschien ben je verdwaald. Dit is Werk, Geldzaken & Recht en niet Klaagbaak.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:49 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
en dit heet niet voor niets een klaagforum
Dat zal wel meevallen. Als ik bij ons kijk naar het verschil in de officiële looptijd tussen dinsdag en donderdag, komt het er op neer dat je voor dat hah hooguit 15 tot 20 minuten krijgt. En dat is dan voor een wijk met dik 300 hah. Dus als ze er bij jou dan tijd zouden afhalen, zou het hooguit 5 minuten zijn, misschien 10.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef maikel112 het volgende:
Heb je die folder gehad van Kunz, over uren uitbetalen? Ze MOETEN je uitloop uitbetalen, en als ze dat weigeren vul je een oranje kaart in of bel je de vakbond. Hier deden sommige TC's ook moeilijk, daar hebben we meteen de bond op afgestuurd. Dus laat je niet afwimpelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:05 schreef ophaling10 het volgende:
Hier veel post, eigen huis ellende,dikke tijdschriften en andere ellende 14 zakken in totaal
en buiten je tijd krijg niets.
Landelijk gezien wordt er toch met meerdere maten gemeten(bij de ene vesting wel de andere niet)
dit staat bovenaan:quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vind jij dat? Dat geldt misschien voor TC's en andere leidinggevenden, maar voorbereiden is wel degelijk fysiek zwaar werk. Elke dag urenlang voorbereiden en sorteren is de pest voor je schouders en polsen.
[..]
Misschien ben je verdwaald. Dit is Werk, Geldzaken & Recht en niet Klaagbaak.
lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
Nu 3 weken heeeeeeeelemaal niets, lekker vakantie houden
Veel plezier! Verdien je ook wel om eens lekker te ontspannenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef gridjuh het volgende:
Nu 3 weken heeeeeeeelemaal niets, lekker vakantie houden
Vind ik lief van jequote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Veel plezier! Verdien je ook wel om eens lekker te ontspannen
We gaan zowieso een weekje weg met mijn schoonouders, (= gratis)quote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lekker
Geniet ervan. Nog bepaalde dingen doen?
Maar da's dus iets anders dan een klaagFORUM.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:35 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dit staat bovenaan:
Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL
post viel wel mee vandaag (wel hahquote:Op donderdag 6 september 2012 06:52 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hier ook! Het zou kunnen uitlopen tot ver na de middag, dus maar brood meenemen! Normaal zijn we om een uur of 11 klaar op donderdag met voorbereiden. We hebben gisteren alvast wat ingegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |