Mooi woord.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat klinkt toch zoveel beter als je moeder is een milf maar jij bent ook het kapot neuken wel waard meiske.
Wij zeiden: radiobodequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:09 schreef Karina het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
Wat is dat nou weer als ik quoten wil![]()
Enfin dan maar zo: ja helaas, ik had van de AVRO iets meer verwacht, als het nou nog SBS was geweest dan WEET je dat het niks gaat worden...
Gebruik ik geregeld, edoch meestal als 'afijn'.quote:Op zondag 30 september 2012 09:33 schreef Karina het volgende:
En verder nog: enfin, zelf laatst nog gebruikt in een post overigens:
quote:
Amaibel bedoelt gij schavuitquote:
Ergo: het gros van de users is te achterlijk om een dergelijk simpel en eenvoudig topic te snappen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef zaans_boefje het volgende:
Topic idee is in concreto subliminaal goed, jammer dat de berichten zoals reeds geëxerceerd de strategie niet aanhangen, en inhoudelijk tactisch het verkeerde spoor verkiezen te bewandelen.
Maar ach niet alles dient geverifieerd te worden aan de authentieke doelstelling volgens openingspost.
Topic idee: topic aangaande een ideequote:Op maandag 1 oktober 2012 00:44 schreef zaans_boefje het volgende:
Topic idee is in concreto subliminaal goed, jammer dat de berichten zoals reeds geëxerceerd de strategie niet aanhangen, en inhoudelijk tactisch het verkeerde spoor verkiezen te bewandelen.
Maar ach niet alles dient geverifieerd te worden aan de authentieke doelstelling volgens openingspost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |