hahaquote:
quote:
En mensen geloofden mij hier in dit topic niet toen ik vertelde dat ik op m'n laatste stageschool een collega had met een nog grotere bril dan die van Rabberingquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zag gisteren Winston Gerstenattekuttevietsj op tv. Zijn bril is haast nog groter dan dat rek van Rabbering.
Het is ook schier onmogelijk, maar toch slaagt een aantal mensen erinquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En mensen geloofden mij hier in dit topic niet toen ik vertelde dat ik op m'n laatste stageschool een collega had met een nog grotere bril dan die van Rabbering
Ach, ik ben allang blij dat de bril niet meer alleen maar een hulpstuk is, maar ook gezien mag worden tegenwoordig. Alhoewel die echt grote brillen mij ook een stapje te ver gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is ook schier onmogelijk, maar toch slaagt een aantal mensen erin.
Perfect!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zag gisteren Winston Gerstenattekuttevietsj op tv. Zijn bril is haast nog groter dan dat rek van Rabbering.
Nope, ik ben het ook spuugzat. Zit een film te kijken, vind ik een stuk interessanterquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef themauster het volgende:
Ben ik echt de enige die het politieke gewauwel nu wel zat is. Van mij mag het nu wel 12 september zijn dan zijn we er weer klaar mee.
Ik probeer die debatten ook zoveel mogelijk te vermijden. Lezen van partijprogramma's heb je meer aan. Al dat oeverloze geneuzel van die lijsttrekkersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef themauster het volgende:
Ben ik echt de enige die het politieke gewauwel nu wel zat is. Van mij mag het nu wel 12 september zijn dan zijn we er weer klaar mee.
Dit is de eerste die ik kijk, vind het opzich wel grappigquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef themauster het volgende:
Voor jou is het natuurlijk ook de 1e keer dat je mag stemmen, ik word er na 3 Tweede Kamerverkiezingen,2 gemeenteraadsverkiezingen en 2 Statenverkiezingen in 6 jaar tijd wel een beetje zat van. Hopelijk komt er nu een stabiel kabinet (mijn voorkeur:VVD/PvdA/D66+CDA of GL) die eens de volle rit gaat uitzitten en voldoende dingen gaat doen om onze begroting weer in orde te krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is de eerste die ik kijk, vind het opzich wel grappig.
Wij zijn even oud toch? Ik zat me laatst ook al te bedenken hoe onnozel vaak ik al gestemd heb, gezien mijn leeftijd. Ik hoop ook op meer stabiliteit, ik wil pas over 4 jaar weer gaan stemmen voor de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook de 1e keer dat je mag stemmen, ik word er na 3 Tweede Kamerverkiezingen,2 gemeenteraadsverkiezingen en 2 Statenverkiezingen in 6 jaar tijd wel een beetje zat van. Hopelijk komt er nu een stabiel kabinet (mijn voorkeur:VVD/PvdA/D66+CDA of GL) die eens de volle rit gaat uitzitten en voldoende dingen gaat doen om onze begroting weer in orde te krijgen
het is voor mij de 10e keer stemmen sinds 2002quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
Ik zit naar het debat te kijken, maar ik ben geneigd af te haken. Het duurt tot half 12 vanavond, er is maar ongeveer een kwartier per onderwerp, lijsttrekkers die he-le-maal over een rode loper naar mevrouw Petra Grijzen moeten voor wat lastige vragen en dan heb je ook nog die vervelende fanclubs aka klapvee. Tv-debatten vind ik verder niet erg, maar het moet wel anders dan. Ik ben geneigd om met Roel mee te gaan wat betreft het ontwijken van volgende debatten. Partijprogramma's lezen doe ik sowieso.
[..]
Wij zijn even oud toch? Ik zat me laatst ook al te bedenken hoe onnozel vaak ik al gestemd heb, gezien mijn leeftijd. Ik hoop ook op meer stabiliteit, ik wil pas over 4 jaar weer gaan stemmen voor de Tweede Kamer.
Ik heb voor het eerst gestemd in 2006 en ik geloof inderdaad dat we even oud zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
Ik zit naar het debat te kijken, maar ik ben geneigd af te haken. Het duurt tot half 12 vanavond, er is maar ongeveer een kwartier per onderwerp, lijsttrekkers die he-le-maal over een rode loper naar mevrouw Petra Grijzen moeten voor wat lastige vragen en dan heb je ook nog die vervelende fanclubs aka klapvee. Tv-debatten vind ik verder niet erg, maar het moet wel anders dan. Ik ben geneigd om met Roel mee te gaan wat betreft het ontwijken van volgende debatten. Partijprogramma's lezen doe ik sowieso.
[..]
Wij zijn even oud toch? Ik zat me laatst ook al te bedenken hoe onnozel vaak ik al gestemd heb, gezien mijn leeftijd. Ik hoop ook op meer stabiliteit, ik wil pas over 4 jaar weer gaan stemmen voor de Tweede Kamer.
Toen ben ik inderdaad ook 18 geworden en kon ik gelijk al aan de bakquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst gestemd in 2006 en ik geloof inderdaad dat we even oud zijn.
Vorige keer heb ik de debatten enzo ook wel beetje gevolgd, maar moet nu meer ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook de 1e keer dat je mag stemmen, ik word er na 3 Tweede Kamerverkiezingen,2 gemeenteraadsverkiezingen en 2 Statenverkiezingen in 6 jaar tijd wel een beetje zat van. Hopelijk komt er nu een stabiel kabinet (mijn voorkeur:VVD/PvdA/D66+CDA of GL) die eens de volle rit gaat uitzitten en voldoende dingen gaat doen om onze begroting weer in orde te krijgen
Ah, ik begrijp inderdaad dat nu het laatste onderwerp aan bod komt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik de debatten enzo ook wel beetje gevolgd, maar moet nu meer ja.
@cindy: het duurt korter, er is ook nog een stuk nabeschouwing.
Zal mij benieuwen of ie dan, net als de vorige jaren, ook in de categorie "Nou, als ik een slootje pils op zou hebben, dan..." valt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Dus Domien is in de komende 90s clip Celine Dion...
...
Ik heb al bij 6 verkiezingen mogen kiezen, de eerste 2x heb ik overgeslaan. Gewoon complete desinteresse. En eigenlijk gaat me heel dat over-en-weer-gemekker en gevingerwijs mij over het hoofd. Een stemwijzer moeten ze voor mij in Jip en Janneke taal uitleggen. En dan die debatten. Elkaar verwijten naar het hoofd gooien en elkaars partij zwart maken en vooral niet bezig zijn met het proberen te 'verkopen' van de eigen partij. Dan haak ik af, voor zover ik nog enigszins was ingehaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is voor mij de 10e keer stemmen sinds 2002
Zo is dat. En het is geen dilemma, met beer goggles op kan ie het zo van me krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
...
Gelukkig is daar ondertussen toekomstig dictator Sersj en zijn Domiendilemma.
ik hoop een leuke?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik ben het ook spuugzat. Zit een film te kijken, vind ik een stuk interessanter
mmm, nee....trekt mij ook niet echt. wel een manier om pathégangers eens iets anders dan een blockbuster voor te schotelen. kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geslaagd is, maar een enkeling zal aangenaam verrast zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik hoop een leuke?
Ik kom net bij de sneak preview vandaan.. Shadow Dancer
Wat een KUT FILM. Ga ik voor het eerst ooit naar de sneak, serveren ze me dit soort pretentieuze filmhuisbagger voor!!!
Krijg de klaphik Pathé. Zo, dat.
Een derde van de zaal liep weg en de persoon rechts van mij sliep.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, nee....trekt mij ook niet echt. wel een manier om pathégangers eens iets anders dan een blockbuster voor te schotelen. kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geslaagd is, maar een enkeling zal aangenaam verrast zijn
wehehe, ja dat is het risico. ik zou iig niet weglopen denk ik....als ik er tenminste voor betaald hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een derde van de zaal liep weg en de persoon rechts van mij sliep.
Dude, where's my car? En nu Taxi. Kwam toevallig achter elkaar aan, ik ben te lui om te zappenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik hoop een leuke?
Ik kom net bij de sneak preview vandaan.. Shadow Dancer
Wat een KUT FILM. Ga ik voor het eerst ooit naar de sneak, serveren ze me dit soort pretentieuze filmhuisbagger voor!!!
Krijg de klaphik Pathé. Zo, dat.
onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie deze video al bekeken dat dansje![]()
niet onder die van jouwquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten?
nope, dan had ik het wel gevoeldquote:
ook nog wakker?quote:
Net thuis van het werkquote:
owja, jij hebt van die vage werktijden.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net thuis van het werk. Vakantie zit er alweer op. Nu nog 2 nachtjes en dan lang weekend, corso!!
Zappen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dude, where's my car? En nu Taxi. Kwam toevallig achter elkaar aan, ik ben te lui om te zappen![]()
![]()
Toffe films wel
Mooi tijd om even drinken te pakken of te piesenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zappen.
M.a.w. de reclame blokken worden onderbroken door stukjes film
Trustequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jij hebt van die vage werktijden.....
maar ik sta eigenlijk op het punt naar bed te gaan....
trusten
Mooiquote:Op woensdag 5 september 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
.
Drukke dag vandaag met veel klanten over de vloer, dus weinig activiteit van mijn kant vandaag op het forum
Neem jij ff mijn zaken waar hier?quote:
Jawoor broertie, ik houd het nest warmquote:Op woensdag 5 september 2012 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem jij ff mijn zaken waar hier?
"WAUW WAUW WAUW, te gek hee! WAUW!" Tissue.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat een helse ochtend. Trijntje, Waylon, Fresku
Daarom, om 10 uur pas inschakelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Domien is niet veel beterquote:Op woensdag 5 september 2012 10:04 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, om 10 uur pas inschakelen.
Edwin Eversquote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Dat dansje is echt de shitquote:Op woensdag 5 september 2012 10:24 schreef Evertjan het volgende:
zie die Koreanen is uit hun dak gaan
Ik heb het niet gehoord, maar ik zag een foto van Trijntje en daar had ik geen tissues bij nodig, za'k maar zeggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"WAUW WAUW WAUW, te gek hee! WAUW!" Tissue.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar ik zag een foto van Trijntje en daar had ik geen tissues bij nodig, za'k maar zeggen.
Die man is alweer ruim 20 jaar dood! Fuckin' hell.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is er nog niks van Queen gedraaid ter gelegenheid van Freddie's geboortedag?
Idd...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man is alweer ruim 20 jaar dood! Fuckin' hell.
20 jaar al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man is alweer ruim 20 jaar dood! Fuckin' hell.
Mwah. Ben nooit een fan geweest van z'n solowerk en ik heb zwaar het idee dat Innuendo zo goed is omdat ie wist dat het z'n laatste werk was.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd...
Ik had heel graag willen zien/horen wat hij muzikaal nog zou hebben voortgebracht, mocht de beste man de kans hebben gekregen...
Solowerk was idd minder (op enkele uitzondering na). Innuendo (het nummer, maar ook het album eigenlijk) blijft een van hun muzikale pareltjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Ben nooit een fan geweest van z'n solowerk en ik heb zwaar het idee dat Innuendo zo goed is omdat ie wist dat het z'n laatste werk was.
Domien snapt het nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Sersjee het volgende:
ABBA kán geen guilty pleasure zijn. Daar zijn de liedjes simpelweg veel te goed voor.
ABBA zou bij wet verboden moeten worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Sersjee het volgende:
ABBA kán geen guilty pleasure zijn. Daar zijn de liedjes simpelweg veel te goed voor.
Hou nu maar even ruim een half uur je bek, das beter...quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Rolfje, heb jij nog wat te mekkeren?
Heb je niet van die schattige lelletjes onder je kin hangen dan?quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 september 2012 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
NERINA PALLOT
EVERYBODY'S GONE TO WAR
?
Ze draaien hem nu... Paul, ben jij het?!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:24 schreef wolfrolf het volgende:
Doe mij een pallot nerina whahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ja zie je mij niet fokk0n op de webcam dan gr grquote:Op woensdag 5 september 2012 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze draaien hem nu... Paul, ben jij het?!
Neen, ik hou niet van webcamstarenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja zie je mij niet fokk0n op de webcam dan gr gr
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hij heeft een nieuwe CD opgenomen.
En een neusquote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef minthy het volgende:
Trijntje heeft toch best wel een dijk van een stem
Succes!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef borisz het volgende:
Tijd om weer gevaar op de weg te gaan Spelen
Ik vind haar derriere zó geniaal. Her ass is a spaceship I want to ridequote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef minthy het volgende:
Trijntje heeft toch best wel een dijk van een stem
Luister je naar 3 nu?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind haar derriere zó geniaal. Her ass is a spaceship I want to ride
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik zo niet meer... Misschien via de playlist op de site te achterhalen?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef TheGloaming het volgende:
Welk nummer werd net gedraaid op de radio? Tussen het nummer van coldplay en van maroon5 in?
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/zoeken#searchquote:Op woensdag 5 september 2012 15:40 schreef TheGloaming het volgende:
Welk nummer werd net gedraaid op de radio? Tussen het nummer van coldplay en van maroon5 in?
Het heeft wel die sound ja, vorige single ook, die vond ik ook echt heel goedquote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef themauster het volgende:
Het lijkt btw wel heel veel op Kings of Leon.
Ik vind hem ook tofquote:Op woensdag 5 september 2012 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Het heeft wel die sound ja, vorige single ook, die vond ik ook echt heel goed![]()
Wat de fuckquote:
Skande!!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat de fuck![]()
En minthy, nee ik heb nog geen seconde 3FM gehoord deze week.
Wat zit er een prachtige moraal in dat verhaalquote:
Die is ergquote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn hemel.
[ afbeelding ]
Zo flauwOh haaai NOEZJE en Henkie dan
Moets ik ff over nadenken... Geeft niks, ben blond. Kwartjes vallen hier wel vaker laat. Of niet.quote:
Hebbie em wel ontcijferd?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Moets ik ff over nadenken... Geeft niks, ben blond. Kwartjes vallen hier wel vaker laat. Of niet.
Je bent het legoblokje van dit topic!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft die afbeelding iets met mij te maken of..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je bent het legoblokje van dit topic!Ach, boeiend, dat doen zoveel FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ja, Roos draait best grappige plaatjes!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef Evertjan het volgende:
is dit het grappige plaatjes topic?
Baardenbaasquote:
Tamelijkquote:
Ik had me een hele andere vent voorgesteld bij die stem...quote:
Editors had ik ook niet gedacht nee. Zo'n klein mannetjequote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had me een hele andere vent voorgesteld bij die stem...![]()
Had ik bij de zanger van Editors ook, maar daarbij was ik blij verrast na het zien van een foto
Alstublieft.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
Gitaren![]()
Daar heb ik meer behoefte aan dan aan dubstep op het moment
Ja, maar ook nog zo'n jonkie! En dat met zo'n volwassen stemquote:Op woensdag 5 september 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Editors had ik ook niet gedacht nee. Zo'n klein mannetje![]()
Live concerten van Blaudzun zijn trouwens echt aan te raden
Slayer!!quote:
Reden voor om geen concerten te bezoeken?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog zo'n jonkie! En dat met zo'n volwassen stem(die smilie is voor de stem, niet voor het feit dat het nog zo'n broekie is
)
Concerten doe ik niet aan
Hij's van '74!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ook nog zo'n jonkie! En dat met zo'n volwassen stem(die smilie is voor de stem, niet voor het feit dat het nog zo'n broekie is
)
Concerten doe ik niet aan
Voornamelijk de vaak hysterische drukte, die trek ik slecht... Een tijd terug ben ik naar De Staat geweest met een collega, dat trok ik nog. Kleine zaal en ik liep op krukken. Iedereen ging voor me aan de kantquote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Reden voor om geen concerten te bezoeken?
Dan stuur ik ze NU een mail met de vraag welke gezichtscreme hij gebruiktquote:
Kleine zalen zijn juist, mits uitverkocht, het ergste! Erg krap, matige klimaatbeheersing... Doe mij maar een uitverkochte HMH.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Voornamelijk de vaak hysterische drukte, die trek ik slecht... Een tijd terug ben ik naar De Staat geweest met een collega, dat trok ik nog. Kleine zaal en ik liep op krukken. Iedereen ging voor me aan de kant
Openlucht concertenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kleine zalen zijn juist, mits uitverkocht, het ergste! Erg krap, matige klimaatbeheersing... Doe mij maar een uitverkochte HMH.
Eenschquote:Op woensdag 5 september 2012 23:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kleine zalen zijn juist, mits uitverkocht, het ergste! Erg krap, matige klimaatbeheersing... Doe mij maar een uitverkochte HMH.
Geen idee! HMH ben ik nog nooit geweest (of in vergelijkbare toko's). Voordeel van een klein zaaltje is dat je achterin kan gaan staan en toch dichtbij het podium staat. Ik zat bij de knoppenschuivers, kon zo recht op het podium kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de HMH kan je zelfs zitten op een tribunequote:Op woensdag 5 september 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! HMH ben ik nog nooit geweest (of in vergelijkbare toko's). Voordeel van een klein zaaltje is dat je achterin kan gaan staan en toch dichtbij het podium staat. Ik zat bij de knoppenschuivers, kon zo recht op het podium kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Gut, geen idee. Ik ben compleet wereldvreemd op dat gebiedquote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de HMH kan je zelfs zitten op een tribuneEn in mijn herinnering is de afstand tot het podium ook niet zo groot, ook al zal het natuurlijk nooit zo dichtbij zijn als in een kleine zaal.
Zo is dat. Vorige week stond ik met Roel achterin Paradiso en je kon geen 5 cm. bewegen zonder tegen iemand aan te botsen. Ik haat dat echt, maar ik zet me eroverheen, anders kan ik nooit naar een concert.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
EenschKan je nog eens je armen spreiden zonder een ander een tik voor z'n bakkes te verkopen.
Het podium is idd niet ver weg. Daarbij is het geluid beter dan in welke kleine zaal ik ooit ben geweest en dat vind ik bij een concert het allerbelangrijkste.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de HMH kan je zelfs zitten op een tribuneEn in mijn herinnering is de afstand tot het podium ook niet zo groot, ook al zal het natuurlijk nooit zo dichtbij zijn als in een kleine zaal.
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:25 schreef henkde_j het volgende:
Vond HMH een prima zaal. Lekker klimaat en prima geluid. En biermannetjes
Biermannetjes en -vrouwtjes zijn vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen ze met zo'n giga ding op hun rug tegen iedereen op te botsen, beetje fatsoen is er ook niet bij.
Beter dan met 8 bier in je handen zelf door de mensenmassa te rennenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Biermannetjes en -vrouwtjes zijn vervelendLopen ze met zo'n giga ding op hun rug tegen iedereen op te botsen, beetje fatsoen is er ook niet bij.
Das juist een toffe uitdagingquote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beter dan met 8 bier in je handen zelf door de mensenmassa te rennen
Gewoon zorgen dat jij niet het bokje bentquote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beter dan met 8 bier in je handen zelf door de mensenmassa te rennen
Ik zie dat het vanaf Zwolle 1 overstap is op Utrecht, dus als je dat niet redt, moet je misschien wat aan je analfabetisme doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Gut, geen idee. Ik ben compleet wereldvreemd op dat gebied![]()
Volgens mij zou de reis met de trein er naartoe me al teveel zijn, vermoed dat ik in Maastricht uitkom
Misschien... Reis hooguit eens per jaar met de trein (met een clubje waar ik achteraan hobbel), ben er niet zo bedreven inquote:Op woensdag 5 september 2012 23:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie dat het vanaf Zwolle 1 overstap is op Utrecht, dus als je dat niet redt, moet je misschien wat aan je analfabetisme doen.
Vrouwenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat jij niet het bokje bentGaat me altijd prima af
Meer dan kijken naar welk perron je toe moet is het nietquote:Op woensdag 5 september 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien... Reis hooguit eens per jaar met de trein (met een clubje waar ik achteraan hobbel), ben er niet zo bedreven in
Nah, blijf liever thuis of ik ga met de auto. Dan loop ik wel het risico om bij Amsterdam te verdwalen, maar ach... Schiphol is ook leuk om even rond te loerenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Meer dan kijken naar welk perron je toe moet is het niet
Ja, ze kondigt het net afquote:Op woensdag 5 september 2012 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Is dit een nieuw nummer van the XX?
Schiphol? Stap in Zwolle in de trein en stap in Schiphol weer uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, blijf liever thuis of ik ga met de auto. Dan loop ik wel het risico om bij Amsterdam te verdwalen, maar ach... Schiphol is ook leuk om even rond te loeren
Verdwalen is leuker! Een paar jaar geleden ook hopeloos gedaan in die contreien, kwam door de leukste dorpjesquote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schiphol? Stap in Zwolle in de trein en stap in Schiphol weer uit.
Verdwalen is heerlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdwalen is leuker! Een paar jaar geleden ook hopeloos gedaan in die contreien, kwam door de leukste dorpjes![]()
Even een retourtje naar het AMC voor een onderzoek in de ochtend, was tegen de avond net op tijd op het werk![]()
Dat is dan weer iets waar ik niet tegen kan, ik wil zo snel mogelijk van A naar B. Ik zucht ook altijd diep en kijk ongeveer zoquote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdwalen is leuker! Een paar jaar geleden ook hopeloos gedaan in die contreien, kwam door de leukste dorpjes![]()
Even een retourtje naar het AMC voor een onderzoek in de ochtend, was tegen de avond net op tijd op het werk![]()
Inderdaad! Net als in je kop krijgen dat je de volgende ochtend wel eens naar de Ardennen wilt gaan. Rond een uur of 4 vertrekken en gewoon maar zien waar je uitkomtquote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets waar ik niet tegen kan, ik wil zo snel mogelijk van A naar B. Ik zucht ook altijd diep en kijk ongeveer zo![]()
als m'n vader in de provincie Groningen weer eens een of andere toeristische route of een snellere route 'weet'. Komt er altijd op neer dat we in the middle of fucking no where moeten concluderen dat we maar weer beter terug kunnen gaan en de originele route gaan volgen.
Haha toeren door Noord-Groningen ik herken het. Des te leger het landschap des te beterquote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad! Net als in je kop krijgen dat je de volgende ochtend wel eens naar de Ardennen wilt gaan. Rond een uur of 4 vertrekken en gewoon maar zien waar je uitkomt
[..]![]()
als ik ergens een afspraak heb oid, dan vind ik het wat anders, dan ga ik ook voor de snelste/meest betrouwbare route.
Verder kan het me geen bal schelen, vorig jaar rond deze tijd heb ik nog een dagje in noord-Groningen rondgereden/gekeken, erg geslaagd
Oef... In X kan je niks vinden, maar daar was je volgens mij zelf ook al achterquote:Op woensdag 5 september 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
Ohja, minthy, over verdwalen en de snelste routes enzo... Waar kan ik computers in X vinden voor algemeen gebruik met een printer in de buurt?
We gaan patsen.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:41 schreef CindieY het volgende:
Gaan we patsen? Dan kom ik niet zo ver qua zalen
HMH --> Moke en het Metropole Orkest/White Lies
Tivoli Utrecht --> Customs
Vera Groningen --> Green Lizard en Ramroosjes (Heideroosjes als tribute voor de Ramones)
Hedon Zwolle --> Beestenboel, hosted by Rico en Sticks. Mini-hiphop-festival-achtig iets.
Voor de rest altijd alles op festivals en dergelijke gezien.
Klopt. Ik moet morgen eerst naar X1, om spullen te halen, dan naar X0, om toetsen af te nemen, dan naar X7 om de toetsen in te leveren. En voor die tijd moet ik nog een klassenlijst uitprintenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... In X kan je niks vinden, maar daar was je volgens mij zelf ook al achter![]()
Er is wel een plein op een van de hogere verdiepingen (vanaf 7 kijk je erop vanuit de lokalen), maar geen idee of daar een printer staat
Zit in een ander gebouwquote:
Dan zou ik eerst langs een ander gebouw gaan, of langs de Repro, dan heb je meer zekerheidquote:Op woensdag 5 september 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet morgen eerst naar X1, om spullen te halen, dan naar X0, om toetsen af te nemen, dan naar X7 om de toetsen in te leveren. En voor die tijd moet ik nog een klassenlijst uitprinten
Gewoon de mediatheek op de eerste verdieping pakken dan, er is wel een deur vanuit B rechtstreeks de mediatheek in. Kom je in het docentenopleidinggedeelte van de mediatheekquote:Op woensdag 5 september 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst langs een ander gebouw gaan, of langs de Repro, dan heb je meer zekerheid![]()
Ik weet het in ons eigen domein ook niet meer, we zijn verhuisd naar B
Ik neem aan dat je nu toch ook wel een docenten-inlog hebt waarmee je op de niet-algemene pc's kan inloggen?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon de mediatheek op de eerste verdieping pakken dan, er is wel een deur vanuit B rechtstreeks de mediatheek in. Kom je in het docentenopleidinggedeelte van de mediatheekIk hop morgenochtend wel langs de mediahteek dan.
Was het maar waarquote:Op donderdag 6 september 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu toch ook wel een docenten-inlog hebt waarmee je op de niet-algemene pc's kan inloggen?
Welke richting?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was het maar waarIk heb alleen docentenrechten op 1 blackboardcursus, ik ga morgen een kopieerpas halen en voor een sleutel moet ik ook elke les opnieuw langs X1. Voor de rest ben ik nog gewoon student
Wat bedoel je? Ik geef 2 uurtjes per week spelling, 1 klas is een eerstejaars rechten, de ander een eerstejaars communicatie. Allebei van de Business School.quote:
Sail van Awolnation? Timur draaide afgelopen weekend een ander nummer van ze. weet niet meer hoe het heet, maar klonk echt anders....in mijn oren danquote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik geef 2 uurtjes per week spelling, 1 klas is een eerstejaars rechten, de ander een eerstejaars communicatie. Allebei van de Business School.
SAIL
Oh wist niet dat er spelling gegeven werd aan HBO'ersquote:Op donderdag 6 september 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik geef 2 uurtjes per week spelling, 1 klas is een eerstejaars rechten, de ander een eerstejaars communicatie. Allebei van de Business School.
SAIL
Awolnation, ja. Ik heb het album ook een paar luisterpogingen gegeven, maar Sail sprong als enige echt tussenuit en ik vond de rest ook wat braafjes in vergelijking met dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sail van Awolnation? Timur draaide afgelopen weekend een ander nummer van ze. weet niet meer hoe het heet, maar klonk echt anders....in mijn oren dan
ik heb het album op mn mp3speler staan. duurt nog wel ff voor ie aan de beurt is, zit nu middenin DeWolff en het gaat op alfabet....quote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Awolnation, ja. Ik heb het album ook een paar luisterpogingen gegeven, maar Sail sprong als enige echt tussenuit en ik vond de rest ook wat braafjes in vergelijking met dit.
De taaltoets wordt op steeds meer opleidingen verplichtquote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er spelling gegeven werd aan HBO'ers
als ik zie hoe "de jeugd van tegenwoordig" spelt, ook wanneer het "officieel" is, verbaast me dat niets. ik wil niet zeggen dat ik perfect spel, maar beter als de gemiddelde havo-eindexamenkandidaat...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er spelling gegeven werd aan HBO'ers
Oh, wat een flauwekul...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was het maar waarIk heb alleen docentenrechten op 1 blackboardcursus, ik ga morgen een kopieerpas halen en voor een sleutel moet ik ook elke les opnieuw langs X1. Voor de rest ben ik nog gewoon student
Tsja, ik heb het zelf nooit echt gemist. Maar ik merk nu wel dat nu ik een Engelstalige studie volg m'n Nederlands zwaar achteruit gaatquote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zie hoe "de jeugd van tegenwoordig" spelt, ook wanneer het "officieel" is, verbaast me dat niets. ik wil niet zeggen dat ik perfect spel, maar beter als de gemiddelde havo-eindexamenkandidaat...
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik zie hoe "de jeugd van tegenwoordig" spelt, ook wanneer het "officieel" is, verbaast me dat niets. ik wil niet zeggen dat ik perfect spel, maar beter als dan de gemiddelde havo-eindexamenkandidaat...
van Faith no More? topplaat!quote:
Ik hield me in, daaraan mag ik me niet meer ergerenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe m'n uiterste best als docent (in opleiding). Het probleem is op de middelbare school dat in de bovenbouw nauwelijks meer aandacht is voor spelling en formuleren, waardoor het allemaal weer wegzakt.
Vond het nu wel toepasselijk om het te verbeteren, normaal doe ik dat ook niet hier op het forum hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hield me in, daaraan mag ik me niet meer ergeren
als/dan is idd iets waar ik moeite mee hebquote:Op donderdag 6 september 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe m'n uiterste best als docent (in opleiding). Het probleem is op de middelbare school dat in de bovenbouw nauwelijks meer aandacht is voor spelling en formuleren, waardoor het allemaal weer wegzakt.
Herkenbaar, helaas maakt een aantal klasgenoten daar handig gebruik van... "Noehoes?? Wil je ons verslag even nakijken?"quote:Op donderdag 6 september 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vond het nu wel toepasselijk om het te verbeteren, normaal doe ik dat ook niet hier op het forum hoorStudiegenoten verbeter ik wel, maar dat vind ik logisch als je docent Nederlands wil worden.
dat heb ik op m'n werk ook. morgen ff een sollicatiebrief nalezen om te kijken of de zinnen een beetje lekker lopen. en memo's die geschreven moeten worden? Rockie doet dat wel evenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, helaas maakt een aantal klasgenoten daar handig gebruik van... "Noehoes?? Wil je ons verslag even nakijken?"
Mja, wat moet je daar nog van zeggen inderdaad...quote:Op donderdag 6 september 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als/dan is idd iets waar ik moeite mee heb![]()
Wanneer ik mensen van 24 met Havo-achtergrond serieus "gezecht" zie typen vraag ik me echt af of die persoon niet stiekem debiel is. en nee, dyslexie is niet aan de orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geld voor vragenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, helaas maakt een aantal klasgenoten daar handig gebruik van... "Noehoes?? Wil je ons verslag even nakijken?"M'n zusje komt nu ook steeds met die vraag bij me
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, wat moet je daar nog van zeggen inderdaad...ow, die spoilert gaat ik proberuh te ondhaudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geld voor vragenM'n zusje komt nu ook steeds met die vraag bij me
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
En desnoodsquote:Op donderdag 6 september 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, die spoilert gaat ik proberuh te ondhauden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal je m'n rekeningnummer even PM'en.
Ook herkenbaar! Als er een schrijven uitmoet naar onze bewoners, dan vragen ze van mij ook eerst een spellingscheck. Vooral op d/dt-gebruik, dat doe ik aardig. De meeste bewoners zijn zelf aardige spellingsnazi's en om te voorkomen dat we 30 mails terugkrijgen met "dat eindigt op dt, stomme begeleiders. Mooi voorbeeld zijn jullie!!" kijken we ze liever nog een keer extra naquote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik op m'n werk ook. morgen ff een sollicatiebrief nalezen om te kijken of de zinnen een beetje lekker lopen. en memo's die geschreven moeten worden? Rockie doet dat wel even
De deur is los is heul niet Gronings, dat is iets wat uit het oosten komt. En vragen waar iemand weg komt heb ik ook jarenlang gedaan hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Als/dan, ik/mij
Blijft ook iets wat ik verkeerd blijf doen.
En een aantal gare zinnen die buiten Groningen blijkbaar niet correct zijn![]()
"De deur is los"
"Waar kom jij weg?"
Dat is nog best een goeie!quote:Op donderdag 6 september 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Geld voor vragenM'n zusje komt nu ook steeds met die vraag bij me
De deuren en ramen staan hier ook altijd los. Dat doen ze nou eenmaal, doe je niks aanquote:Op donderdag 6 september 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Als/dan, ik/mij
"De deur is los"
"Waar kom jij weg?"
* CindieY neemt een gereedschapskist mee naar iedereen die nog durft te beweren dat de deuren en ramen los staan. Wie niet luisteren wil, zal wel zien wat 'los' isquote:Op donderdag 6 september 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
De deuren en ramen staan hier ook altijd los. Dat doen ze nou eenmaal, doe je niks aan
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
* CindieY neemt een gereedschapskist mee naar iedereen die nog durft te beweren dat de deuren en ramen los staan. Wie niet luisteren wil, zal wel zien wat 'los' is
de deur is los gebruik ik ook. werd er door mijn Groningse ex constant op gewezen dat dat niet kloptquote:Op donderdag 6 september 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
Als/dan, ik/mij
"De deur is los"
"Waar kom jij weg?"
quote:Op donderdag 6 september 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
En desnoodsvoor mij klinkt "ik ben groter als jij bent" hetzelfde als "ik ben groter dan jij bent".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal je m'n rekeningnummer even PM'en.
Volgens mij gebruik ik nooit dan ipv als, maar wel als ipv dan. Ik zal in bovenstaande zin dan ook nooit "hetzelfde dan" gebruiken
ach, iedereen maakt fouten. persoonlijk vind ik d's en t's storender dan als/dan, maar dat zal wel komen omdat ik d's en t's meestal wel goed zonder erover na te hoeven denkenMAar pas echt storend wordt het voor mij wanneer het echt josti-taal wordt.....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
flink met een engelse sleutel erop beuken!quote:
Goed gereedschap kan tegen een stootjequote:Op donderdag 6 september 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
flink met een engelse sleutel erop beuken!
met goed gereedschap kun je ook nog flink stotenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goed gereedschap kan tegen een stootje
en zie dan maar wat het gereedschap is
yup, een fijne bahco op de balzakquote:Op donderdag 6 september 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
Zeg, zitten jullie nu jezelf op te geilen met de gedachte aan wat je met de inhoud van een gereedschapskoffer kan doen?!
Ja, prachtig! Geen klachten over het weer tijdens deze vakantiequote:
Ik heb nu al zin in december, want weer vakantiequote:Op donderdag 6 september 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nu al zin in 22 september want:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |