hahaquote:
quote:
En mensen geloofden mij hier in dit topic niet toen ik vertelde dat ik op m'n laatste stageschool een collega had met een nog grotere bril dan die van Rabberingquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zag gisteren Winston Gerstenattekuttevietsj op tv. Zijn bril is haast nog groter dan dat rek van Rabbering.
Het is ook schier onmogelijk, maar toch slaagt een aantal mensen erinquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
En mensen geloofden mij hier in dit topic niet toen ik vertelde dat ik op m'n laatste stageschool een collega had met een nog grotere bril dan die van Rabbering
Ach, ik ben allang blij dat de bril niet meer alleen maar een hulpstuk is, maar ook gezien mag worden tegenwoordig. Alhoewel die echt grote brillen mij ook een stapje te ver gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is ook schier onmogelijk, maar toch slaagt een aantal mensen erin.
Perfect!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zag gisteren Winston Gerstenattekuttevietsj op tv. Zijn bril is haast nog groter dan dat rek van Rabbering.
Nope, ik ben het ook spuugzat. Zit een film te kijken, vind ik een stuk interessanterquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef themauster het volgende:
Ben ik echt de enige die het politieke gewauwel nu wel zat is. Van mij mag het nu wel 12 september zijn dan zijn we er weer klaar mee.
Ik probeer die debatten ook zoveel mogelijk te vermijden. Lezen van partijprogramma's heb je meer aan. Al dat oeverloze geneuzel van die lijsttrekkersquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef themauster het volgende:
Ben ik echt de enige die het politieke gewauwel nu wel zat is. Van mij mag het nu wel 12 september zijn dan zijn we er weer klaar mee.
Dit is de eerste die ik kijk, vind het opzich wel grappigquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:30 schreef themauster het volgende:
Voor jou is het natuurlijk ook de 1e keer dat je mag stemmen, ik word er na 3 Tweede Kamerverkiezingen,2 gemeenteraadsverkiezingen en 2 Statenverkiezingen in 6 jaar tijd wel een beetje zat van. Hopelijk komt er nu een stabiel kabinet (mijn voorkeur:VVD/PvdA/D66+CDA of GL) die eens de volle rit gaat uitzitten en voldoende dingen gaat doen om onze begroting weer in orde te krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is de eerste die ik kijk, vind het opzich wel grappig.
Wij zijn even oud toch? Ik zat me laatst ook al te bedenken hoe onnozel vaak ik al gestemd heb, gezien mijn leeftijd. Ik hoop ook op meer stabiliteit, ik wil pas over 4 jaar weer gaan stemmen voor de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook de 1e keer dat je mag stemmen, ik word er na 3 Tweede Kamerverkiezingen,2 gemeenteraadsverkiezingen en 2 Statenverkiezingen in 6 jaar tijd wel een beetje zat van. Hopelijk komt er nu een stabiel kabinet (mijn voorkeur:VVD/PvdA/D66+CDA of GL) die eens de volle rit gaat uitzitten en voldoende dingen gaat doen om onze begroting weer in orde te krijgen
het is voor mij de 10e keer stemmen sinds 2002quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
Ik zit naar het debat te kijken, maar ik ben geneigd af te haken. Het duurt tot half 12 vanavond, er is maar ongeveer een kwartier per onderwerp, lijsttrekkers die he-le-maal over een rode loper naar mevrouw Petra Grijzen moeten voor wat lastige vragen en dan heb je ook nog die vervelende fanclubs aka klapvee. Tv-debatten vind ik verder niet erg, maar het moet wel anders dan. Ik ben geneigd om met Roel mee te gaan wat betreft het ontwijken van volgende debatten. Partijprogramma's lezen doe ik sowieso.
[..]
Wij zijn even oud toch? Ik zat me laatst ook al te bedenken hoe onnozel vaak ik al gestemd heb, gezien mijn leeftijd. Ik hoop ook op meer stabiliteit, ik wil pas over 4 jaar weer gaan stemmen voor de Tweede Kamer.
Ik heb voor het eerst gestemd in 2006 en ik geloof inderdaad dat we even oud zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
Ik zit naar het debat te kijken, maar ik ben geneigd af te haken. Het duurt tot half 12 vanavond, er is maar ongeveer een kwartier per onderwerp, lijsttrekkers die he-le-maal over een rode loper naar mevrouw Petra Grijzen moeten voor wat lastige vragen en dan heb je ook nog die vervelende fanclubs aka klapvee. Tv-debatten vind ik verder niet erg, maar het moet wel anders dan. Ik ben geneigd om met Roel mee te gaan wat betreft het ontwijken van volgende debatten. Partijprogramma's lezen doe ik sowieso.
[..]
Wij zijn even oud toch? Ik zat me laatst ook al te bedenken hoe onnozel vaak ik al gestemd heb, gezien mijn leeftijd. Ik hoop ook op meer stabiliteit, ik wil pas over 4 jaar weer gaan stemmen voor de Tweede Kamer.
Toen ben ik inderdaad ook 18 geworden en kon ik gelijk al aan de bakquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst gestemd in 2006 en ik geloof inderdaad dat we even oud zijn.
Vorige keer heb ik de debatten enzo ook wel beetje gevolgd, maar moet nu meer ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook de 1e keer dat je mag stemmen, ik word er na 3 Tweede Kamerverkiezingen,2 gemeenteraadsverkiezingen en 2 Statenverkiezingen in 6 jaar tijd wel een beetje zat van. Hopelijk komt er nu een stabiel kabinet (mijn voorkeur:VVD/PvdA/D66+CDA of GL) die eens de volle rit gaat uitzitten en voldoende dingen gaat doen om onze begroting weer in orde te krijgen
Ah, ik begrijp inderdaad dat nu het laatste onderwerp aan bod komt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik de debatten enzo ook wel beetje gevolgd, maar moet nu meer ja.
@cindy: het duurt korter, er is ook nog een stuk nabeschouwing.
Zal mij benieuwen of ie dan, net als de vorige jaren, ook in de categorie "Nou, als ik een slootje pils op zou hebben, dan..." valt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Dus Domien is in de komende 90s clip Celine Dion...
...
Ik heb al bij 6 verkiezingen mogen kiezen, de eerste 2x heb ik overgeslaan. Gewoon complete desinteresse. En eigenlijk gaat me heel dat over-en-weer-gemekker en gevingerwijs mij over het hoofd. Een stemwijzer moeten ze voor mij in Jip en Janneke taal uitleggen. En dan die debatten. Elkaar verwijten naar het hoofd gooien en elkaars partij zwart maken en vooral niet bezig zijn met het proberen te 'verkopen' van de eigen partij. Dan haak ik af, voor zover ik nog enigszins was ingehaakt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is voor mij de 10e keer stemmen sinds 2002
Zo is dat. En het is geen dilemma, met beer goggles op kan ie het zo van me krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
...
Gelukkig is daar ondertussen toekomstig dictator Sersj en zijn Domiendilemma.
ik hoop een leuke?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik ben het ook spuugzat. Zit een film te kijken, vind ik een stuk interessanter
mmm, nee....trekt mij ook niet echt. wel een manier om pathégangers eens iets anders dan een blockbuster voor te schotelen. kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geslaagd is, maar een enkeling zal aangenaam verrast zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik hoop een leuke?
Ik kom net bij de sneak preview vandaan.. Shadow Dancer
Wat een KUT FILM. Ga ik voor het eerst ooit naar de sneak, serveren ze me dit soort pretentieuze filmhuisbagger voor!!!
Krijg de klaphik Pathé. Zo, dat.
Een derde van de zaal liep weg en de persoon rechts van mij sliep.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, nee....trekt mij ook niet echt. wel een manier om pathégangers eens iets anders dan een blockbuster voor te schotelen. kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geslaagd is, maar een enkeling zal aangenaam verrast zijn
wehehe, ja dat is het risico. ik zou iig niet weglopen denk ik....als ik er tenminste voor betaald hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een derde van de zaal liep weg en de persoon rechts van mij sliep.
Dude, where's my car? En nu Taxi. Kwam toevallig achter elkaar aan, ik ben te lui om te zappenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik hoop een leuke?
Ik kom net bij de sneak preview vandaan.. Shadow Dancer
Wat een KUT FILM. Ga ik voor het eerst ooit naar de sneak, serveren ze me dit soort pretentieuze filmhuisbagger voor!!!
Krijg de klaphik Pathé. Zo, dat.
onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:34 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie deze video al bekeken dat dansje![]()
niet onder die van jouwquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten?
nope, dan had ik het wel gevoeldquote:
ook nog wakker?quote:
Net thuis van het werkquote:
owja, jij hebt van die vage werktijden.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net thuis van het werk. Vakantie zit er alweer op. Nu nog 2 nachtjes en dan lang weekend, corso!!
Zappen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dude, where's my car? En nu Taxi. Kwam toevallig achter elkaar aan, ik ben te lui om te zappen![]()
![]()
Toffe films wel
Mooi tijd om even drinken te pakken of te piesenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zappen.
M.a.w. de reclame blokken worden onderbroken door stukjes film
Trustequote:Op dinsdag 4 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jij hebt van die vage werktijden.....
maar ik sta eigenlijk op het punt naar bed te gaan....
trusten
Mooiquote:Op woensdag 5 september 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
.
Drukke dag vandaag met veel klanten over de vloer, dus weinig activiteit van mijn kant vandaag op het forum
Neem jij ff mijn zaken waar hier?quote:
Jawoor broertie, ik houd het nest warmquote:Op woensdag 5 september 2012 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Neem jij ff mijn zaken waar hier?
"WAUW WAUW WAUW, te gek hee! WAUW!" Tissue.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat een helse ochtend. Trijntje, Waylon, Fresku
Daarom, om 10 uur pas inschakelen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Domien is niet veel beterquote:Op woensdag 5 september 2012 10:04 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, om 10 uur pas inschakelen.
Edwin Eversquote:Op woensdag 5 september 2012 09:52 schreef henkde_j het volgende:
Dat dansje is echt de shitquote:Op woensdag 5 september 2012 10:24 schreef Evertjan het volgende:
zie die Koreanen is uit hun dak gaan
Ik heb het niet gehoord, maar ik zag een foto van Trijntje en daar had ik geen tissues bij nodig, za'k maar zeggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"WAUW WAUW WAUW, te gek hee! WAUW!" Tissue.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar ik zag een foto van Trijntje en daar had ik geen tissues bij nodig, za'k maar zeggen.
Die man is alweer ruim 20 jaar dood! Fuckin' hell.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom is er nog niks van Queen gedraaid ter gelegenheid van Freddie's geboortedag?
Idd...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man is alweer ruim 20 jaar dood! Fuckin' hell.
20 jaar al?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man is alweer ruim 20 jaar dood! Fuckin' hell.
Mwah. Ben nooit een fan geweest van z'n solowerk en ik heb zwaar het idee dat Innuendo zo goed is omdat ie wist dat het z'n laatste werk was.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd...
Ik had heel graag willen zien/horen wat hij muzikaal nog zou hebben voortgebracht, mocht de beste man de kans hebben gekregen...
Solowerk was idd minder (op enkele uitzondering na). Innuendo (het nummer, maar ook het album eigenlijk) blijft een van hun muzikale pareltjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Ben nooit een fan geweest van z'n solowerk en ik heb zwaar het idee dat Innuendo zo goed is omdat ie wist dat het z'n laatste werk was.
Domien snapt het nietquote:Op woensdag 5 september 2012 11:51 schreef Sersjee het volgende:
ABBA kán geen guilty pleasure zijn. Daar zijn de liedjes simpelweg veel te goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |