Leuke homecoming gehad?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:38 schreef Obey. het volgende:
Bijna lid van Augustinus, vrijdag inauguratie!!
Volgens mij bij Voorschoten, zoiets kreeg ik mee via Twitter. Gebeurt het vaker daar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
weer iemand voor de trein gesprongen bij de vink
ja zit toch dat gekkenhuis, ontzettend vaakquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgens mij bij Voorschoten, zoiets kreeg ik mee via Twitter. Gebeurt het vaker daar?
Gekkenhuis?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:56 schreef leeell het volgende:
[..]
ja zit toch dat gekkenhuis, ontzettend vaak
Alsof ze daar dagelijks voor de trein springenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:58 schreef Hukkie het volgende:
Denk dat ie in de war is met Oegstgeest.
Kan ook niet, want Oegstgeest heeft geen station. Maar dat is wel waar de gekkenhuizen zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Alsof ze daar dagelijks voor de trein springendat heeft toch weinig met elkaar te maken denk ik.
Vond het tegenvallen, had veel meer meuk verwacht!quote:
Ja, dat was vorige jaren beter. Ik was er zelf nu niet, maar ik ben een paar keer volledig wit naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:47 schreef Obey. het volgende:
[..]
Vond het tegenvallen, had veel meer meuk verwacht!
De vink, zit tussen voorschoten & Leiden in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Volgens mij bij Voorschoten, zoiets kreeg ik mee via Twitter. Gebeurt het vaker daar?
Wat ze tegenwoordig kunst noemenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef Stefan het volgende:
En toen was er taart. Wie wil er een stukje? De Leidse Burcht is nu een grote taart. Met kaarsjes. En een video!
http://www.leidschdagblad(...)roomtaart?lref=vptop
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
*burp*![]()
Een frikadel in je bledder![]()
Haha, Amerikaanse taferelen aan de Rijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
*burp*![]()
Een frikadel in je bledder![]()
Ik mis Leiden wat dat aangaat ook enorm hoor..quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef Silmarwen het volgende:
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3 oktober!
Stappen ga ik niet meer, en dit is het laatste jaar dat mijn dochter niet leerplichtig is. 3 oktober gaan we dus naar de optocht, eerst 2 oktober de taptoe en slapen bij oma (die nu in Sassenheim woont maar ook een Leienaar is)
Dan mis is Leiden zo vreselijk veel he.
Het was niet de vraag óf de Rijnlandroute er zou komen maar welke variant het zou moeten zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef glaba het volgende:
Welke partijen zijn ervoor verantwoordelijk dat de rijnlandroute er nu komt?
http://sleutelstad.nl/nie(...)oen-niet-aan-kieswetquote:De gemeente Leiden gebruikt stembussen die niet voldoen aan de Kieswet. Een woordvoerder van de Kiesraad in Den Haag reageert verbaast: "In 2010 hebben we na klachten van kiezers al vastgesteld dat Leiden een verkeerd type stembus gebruikt.
Serieus, die rechter stembus zag ik inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 15:18 schreef Hitori het volgende:
[..]
http://sleutelstad.nl/nie(...)oen-niet-aan-kieswet
Serieus?
Beetje laat mee, eh?quote:Op maandag 17 september 2012 18:37 schreef Obey. het volgende:
Word gek van het heen en weer reizen, snel een kamer fixen in de binnenstad.
Dan rijst bij mij toch heel stiekem de vraag wat de neuk doe je in Leiderdorp dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef msacras het volgende:
Officieel Leiderdorper maar Leienaar in hart en nieren meldt zich.
Tsja, ik heb ook niet gekozen waar mijn ouders zijn gaan wonen zo'n 19 jaar geleden. :\ Maar ik ga naar school in Leiden, ik werk in Leiden, ik besteed een groot deel van de rest van m'n tijd in Leiden, bijna al m'n vrienden wonen daar, en aangezien Leiderdorp tegenwoordig bijna aan Leiden vastgeplakt zit kan ik toch wel zeggen dat ik in Leiden "woon" vind ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:26 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan rijst bij mij toch heel stiekem de vraag wat de neuk doe je in Leiderdorp dan?
Ook een Leiderdorper hier, en eens. De voordelen van een beetje rust in je woonomgeving, gecombineerd met de nabijheid van de stad. Ideale combinatie.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef Karstman het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een buitenwijk van Leiden maar dat moet je dan weer niet te hard zeggen in Leiderdorp
Moet nog lukken, heb nog echt geen tijd gehad om te hospiteren de laatste tijd..quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beetje laat mee, eh?
Meeste kamers zijn al aan studenten vergeven....
Waarom moet dat de landelijke pers halen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:34 schreef Karstman het volgende:
Minerva dicht:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijdelijk-dicht.html
Ze maken er een behoorlijk zootje van naar het schijnt.
Minerva is best belangrijk voor 3 oktober. Ze hebben al meerdere keren de 3 Octobervereniging financieel uit de brand (see what i did there) geholpen. Er is ook altijd een hutspotdiner met allemaal bobo's daar. En dat gaat dus even niet door dit jaar, best wel een behoorlijke blamage voor die ballentent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom moet dat de landelijke pers halen?Minerva is nou niet van landsbelang..
Wel grappig, bij Minerva hangt op de Breestraat nu een vlag die aftelt tot 3 oktober
Knappe vlag danquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom moet dat de landelijke pers halen?Minerva is nou niet van landsbelang..
Wel grappig, bij Minerva hangt op de Breestraat nu een vlag die aftelt tot 3 oktober
Ik begreep dat het Leidsch Dagblad een poging doet om alle optredens overal vast te leggen in 1 agenda misschien komt die nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Keroppi het volgende:
Waar vind ik een beetje duidelijk overzicht wat overal 2/3 oktober in de horeca te doen is. Qua optredens etc
Oh dat is lekker bij mij om de hoek. En waar kunnen we die avond Barrie Badpak vinden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Karstman het volgende:
Staat er meestal ook niet iets in het Leids Nieuwsblad?
Ik ben 2 okt voor Jewelste bij de Morspoort (vanaf 23.00), voor de rest weet ik het nog niet.
Frikandel in je bledderquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:31 schreef Karstman het volgende:
Geen idee, op 3 oktober is hij 's avonds in de Hut van Ome Henne.
Precies, hoewel ik toch meer voor banaan met slagroom ga op 3 oktoberquote:
Wat hij zegt!quote:
tot jet vuurwerk, daarna is t wel overquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is het morgenavond ook nog gezellig? Ben gewend op de tweede te gaan, maar dat kwam niet uit...
Ja drama was dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef svann het volgende:
Om negen uur deed ik er wel een kwartier over om de Blauwpoortsbrug over te steken.
Het lijkt wel drukker dan anders, maar de sfeer is prima.
En het is gelukkig droog gebleven.
Wauw daar zitten mooie foto's bij!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef Stefan het volgende:
Dit zijn mijn foto's
http://www.leidschdagblad.nl/fotoalbum/article18183473.ece
Tot 1:00 maar het is wel stukkies rustiger..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is het morgenavond ook nog gezellig? Ben gewend op de tweede te gaan, maar dat kwam niet uit...
Tot ca 5 uur doorgegaan. Ben krap een uurtje wakkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef msacras het volgende:
Iedereen een goede eerste avond gehad?
Gister gewerkt (horeca, in de binnenstad), uit geweest, vanochtend uiteraard haring en wittebrood gehaald bij De Waag en nu even slaap inhalen om vanavond weer vrolijk door te feesten!
Dat zijn de beste avonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tot ca 5 uur doorgegaan. Ben krap een uurtje wakker
Waar ben ik niet geweest?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zijn de beste avonden.Waar ben je heen geweest? En vanavond weer?
Ah klinkt goed, was Lazerus een beetje leuk? Jongen die daar zong in een bandje is iemand die ik ken haha, ik wou nog komen kijken maar ik moest werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar ben ik niet geweest?
Korte samenvatting:
Lazerus bandje gezien..
Rondje op de kermis, en kermispunten met flipperen gewonnen. Moet straks nogmaals gaan
Duke of Oz bandje gezien
Scheltema bandje gezien, overigens erg goede blues/rockabilly iets
Olivier bandje gezien
WW de DJ horen draaien
Lemmys de tap toe zien sluiten
Vanavond met een kennis nog naar bandje kijken bij Lemmy (tenminste, als het er is, anders ergens anders) en even de kermis op. Daarna zal het wel over zijn. Het voornemen is minder bier, kan ik morgen nog wat zinnigs doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |