Ge-edit, mein Jung!quote:
Nouja, aangezien je in de gemeente Katwijk woont kun je daar altijd nog naar overstappen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:43 schreef CasB het volgende:
Ik ben eigenlijk geen Leidenaar meer, maar ik wil ook zeker niet gekwalificeerd worden als Rijnsburger.
Waardeiland is ehm hoe zal ik het zeggen, een eiland vol elitaire types die denken dat omdat ze op een eiland wonen ze beter zijn en meer rechten hebben dan de rest van de stad. Je moet er maar tussen willen wonen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef TerugnaarNL het volgende:
En in Leiden zelf zag ik het Waardeiland. Dat ziet er ook erg leuk uit. Soort dorp in een stad maar toch dichtbij het centrum.
Gezellig tochquote:
Zeg dat! Ik zou zeggen: MEET!quote:
Als jullie maar op mij wachten, want ik heb geen zin om daarna weer terug naar Dordrecht te rijden.quote:
Nu wel!quote:
Ben wel import!quote:
Eens. Ben er een paar keer geweest, en is een leuk cafeetje vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 07:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ben wel import!
Mr. Jansen is een leuke meetplaats.
Liever niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nouja, aangezien je in de gemeente Katwijk woont kun je daar altijd nog naar overstappen.
Gaat alleen te vroeg dichtquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:03 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Eens. Ben er een paar keer geweest, en is een leuk cafeetje vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop