Ja drama was dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef svann het volgende:
Om negen uur deed ik er wel een kwartier over om de Blauwpoortsbrug over te steken.
Het lijkt wel drukker dan anders, maar de sfeer is prima.
En het is gelukkig droog gebleven.
Wauw daar zitten mooie foto's bij!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef Stefan het volgende:
Dit zijn mijn foto's
http://www.leidschdagblad.nl/fotoalbum/article18183473.ece
Tot 1:00 maar het is wel stukkies rustiger..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
Is het morgenavond ook nog gezellig? Ben gewend op de tweede te gaan, maar dat kwam niet uit...
Tot ca 5 uur doorgegaan. Ben krap een uurtje wakkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef msacras het volgende:
Iedereen een goede eerste avond gehad?
Gister gewerkt (horeca, in de binnenstad), uit geweest, vanochtend uiteraard haring en wittebrood gehaald bij De Waag en nu even slaap inhalen om vanavond weer vrolijk door te feesten!
Dat zijn de beste avonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tot ca 5 uur doorgegaan. Ben krap een uurtje wakker
Waar ben ik niet geweest?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zijn de beste avonden.Waar ben je heen geweest? En vanavond weer?
Ah klinkt goed, was Lazerus een beetje leuk? Jongen die daar zong in een bandje is iemand die ik ken haha, ik wou nog komen kijken maar ik moest werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar ben ik niet geweest?
Korte samenvatting:
Lazerus bandje gezien..
Rondje op de kermis, en kermispunten met flipperen gewonnen. Moet straks nogmaals gaan
Duke of Oz bandje gezien
Scheltema bandje gezien, overigens erg goede blues/rockabilly iets
Olivier bandje gezien
WW de DJ horen draaien
Lemmys de tap toe zien sluiten
Vanavond met een kennis nog naar bandje kijken bij Lemmy (tenminste, als het er is, anders ergens anders) en even de kermis op. Daarna zal het wel over zijn. Het voornemen is minder bier, kan ik morgen nog wat zinnigs doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |