Wordt lastig ivm de reeks.quote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, flikker maar dicht Benny, maar een nieuwe.
Gewoon opnieuw koppelen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt lastig ivm de reeks.
Noem eens een leuke titel...
Ja ik had even een mindere minuut. Komt goed. Langzaam op gang.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik won overtuigend van Cee, is ze echt zo goed, of kunnen jullie er gewoon niks van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar PatriQue89 lapohunters wegpestquote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt lastig ivm de reeks.
Noem eens een leuke titel...
Nou, ksst.. weg dan!quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waar PatriQue89 lapohunters wegpest
waarover hebben jullie het? een soort spel?quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik had even een mindere minuut. Komt goed. Langzaam op gang.
Oh shit, metal.
GODVER, BOS.
Posts verwijderenquote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan gaat hij bij het openen van een nieuw topic klagen
OrgieD.quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarover hebben jullie het? een soort spel?
ik geloof het nietquote:
Bureauquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oude laptop fikt zo weg... lekker heet.
Nee, (nog) niet, is 't wat? Ik ken haar alleen maar van die stickertjes die een collega aan me mee gaf om aan het dochtertje van een vriendin van me te geven. En van de plakplaatjes van de vriend van Keet. Oh wacht: Keet! Vergeet het uitroepteken niet.quote:Op maandag 3 september 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ceee, ben je al naar wicked geweest met Keet! ?
quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik had even een mindere minuut. Komt goed. Langzaam op gang.
Oh shit, metal.
GODVER, BOS.
Heb hier en daar wel wat gehoord. Valt me 100% mee denk ik. 14 oktober heen. Ik vind alles prima, als Ferry Doedens maar niet speeltquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, (nog) niet, is 't wat? Ik ken haar alleen maar van die stickertjes die een collega aan me mee gaf om aan het dochtertje van een vriendin van me te geven. En van de plakplaatjes van de vriend van Keet. Oh wacht: Keet! Vergeet het uitroepteken niet.
Maar Ferry is toch je dushi?quote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb hier en daar wel wat gehoord. Valt me 100% mee denk ik. 14 oktober heen. Ik vind alles prima, als Ferry Doedens maar niet speelt
Zo noem je maar iemand anders. Mij niet.quote:Op maandag 3 september 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik zit, flapdrol?
Ok kusje !quote:Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo noem je maar iemand anders. Mij niet.
Ik dacht da je in bed lag okay
Nu is het 3-0. Maar ik vermoed dat het nu 3-1 gaat wordenquote:
Shit. shit shit sthis hst sh it. SHIT.quote:Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu is het 3-0. Maar ik vermoed dat het nu 3-1 gaat worden
Benny en Vaduz zijn gevaarlijke outsiders.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Tegen Benny en Vaduz sta ik overigens wel gewoon achter![]()
rrrrr Nu moet ik ook naar Benny and the Jets luisteren. Goed nummertquote:Op maandag 3 september 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny en Vaduz zijn gevaarlijke outsiders.
Nu heb ik Benny and the Jets van Elton John in m'n hoofd, maar dan met de tekst "B-b-b-benny and Vaduzzzzzzzzzz".
Have fun en slaap lekkerquote:Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik hou vooor vandaag songpop voor gezien overigens. Ik ga nog wat spelletjes doen (niet op laptop) en dan nog wat lezen en dan slapen...
sochtends-savonds?quote:Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
Ik stap ook mijn bed in. Morgen mijn eerste schooldag na de vakantie.... meteen van half 9 tot 9
quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:15 schreef Kally het volgende:
Michael Clarke Duncan is overleden![]()
(voor de niet wetenden, die boom uit The Green Mile)
Hai!quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef Renesite het volgende:
Wie nog nooit the green mile gezien heeft....... Sjees!!!
Niettttttttquote:
Nou.. ik weet niet... ik heb mn best gedaan. hij doet het weer... alleen het opstarten afsluiten is nog dramatisch langzaam. Misschien dat René er van het weekend even naar kan kijken, anders alsnog even wegbrengenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat, was het zo makkelijk.
Ben snotverkouden en nu komt de hoest er ook bij. Superduper.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt hem even wat tegen het plafond gegooid hoor ik. Professioneel.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat pakt die oldie het nu goed op dan.
En de serie The Finder, ook zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:19 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Hoe kan zo'n joekeloekes van een vent nou... Hij was nog maar... Nou ja. Meuh.
(Pssst, mocht iemand de film The Green Mile nog nooit hebben gezien: aanrader!)
Verder: goedemorgen!Straks aan die Arbeit en daarna naar m'n zusje en haar vakantie-verhalen aanhoren. Ze is met d'r vriend 2 weken naar Canada geweest en 't vuige kreng heeft 18 beren gezien. Ter indicatie: toen ik daar 3 weken was zag ik er 2.
Ik zie je al zitten tussen het korte pittige kapselfront.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:08 schreef Kally het volgende:
Pffff, moet ik straks nog naar een info avond op school ook
Maar ja groep 8 dus wil wel even goed op de hoogte zijn.
Wie heet ook al weer dat boek geschreven?quote:
SPOILER: Studiegeblaat :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel iets voor SBS zijn met Gordon, Joling of Boooo als presentatorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer dit programma in Nederland komt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
Awwww.SPOILER: Studiegeblaat :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer rustig te blijven!
That's all folks!
Komt goed, is gewoon even routine erin krijgenSPOILER: Studiegeblaat :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dan, ik heb even teveel info gehad net![]()
En Duz, 2 die geen pittig kapsel hebben
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik dus en nog een mamaquote:
en dan zeker erg laconiek reageren van. so what..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dus en nog een mama
En uiteraard, altijd dezelfde ouders die saampjes komen en altijd te laat, gewoon 10 minuten te laat binnen stappen pfff, dochterlief ook iedere morgen te laat
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed, is gewoon even routine erin krijgen
Zo dan, ik heb even teveel info gehad net![]()
En Duz, 2 die geen pittig kapsel hebben
Ach Rotterdam ---> Brabant.. Dat is een enorme cultuurshockquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
TweeWaarom?
Als je kinderen in groep acht zitten ben je nog helemaal zo oud niet..
?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach Rotterdam ---> Brabant.. Dat is een enorme cultuurshock
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan zeker erg laconiek reageren van. so what..![]()
![]()
![]()
of niet?
Ik denk dat er iets in de lucht van kapsalons zit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]Pittige kapsels intrigeren me. Er is een kentering in je leven waarin je bepaalt of je het wel of niet doet. De redenen om het NIET te doen zijn zo veel talrijker dan de redenen om het wel te doen. En toch... doen mensen het.
Ik snap hem ook niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach Rotterdam ---> Brabant.. Dat is een enorme cultuurshock
OMG...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer dit programma in Nederland komt
Ik bedoel dat het verschil met Brabant en regio Rotjeknor nog al groot kan zijnquote:
Nou hier zijn de moeders in groep acht ook meestal tussen de 25 en 45 en vaak voorzien van kort pittig kapsel, das echt niet gebonden aan de provincie hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het verschil met Brabant en regio Rotjeknor nog al groot kan zijn
SPOILER: Studiegeblaat :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt goed! Is echt even wennen enzo, in het ritme komen etc etc..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Jij bent geen mamaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb standaard een kort pittig kapsel.
een moeder die 25 is en een kind in groep 8 heeft zitten? Dat kind is dan dus 11/12... uhhhquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou hier zijn de moeders in groep acht ook meestal tussen de 25 en 45 en vaak voorzien van kort pittig kapsel, das echt niet gebonden aan de provincie hoor
Shit happensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
een moeder die 25 is en een kind in groep 8 heeft zitten? Dat kind is dan dus 11/12... uhhh
Nee, okee. Klopt wel:quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou hier zijn de moeders in groep acht ook meestal tussen de 25 en 45 en vaak voorzien van kort pittig kapsel, das echt niet gebonden aan de provincie hoor
Nou ja dat wordt hier dan weer niet gevraagdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Klopt wel:
Mijn pa's buurvrouw heeft ook een kort kapsel en ik heb al iemand horen zeggen/vragen of het geen pot is (heeft wel een zoon van 13, maar gescheiden)
![]()
![]()
Mijn kapsel is heel wat makkelijker dan een kort kapsel hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n kapsel is makkelijk, jezelf wegcijferen voor de rest van het gezin.![]()
Lekker vlot, lekker vlug, tijd genoeg over om de aardappels te schillen en naar Chakra cursus te gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n kapsel is makkelijk, jezelf wegcijferen voor de rest van het gezin.![]()
Ik zat met acht als leeftijd te rekenen hahahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
een moeder die 25 is en een kind in groep 8 heeft zitten? Dat kind is dan dus 11/12... uhhh
Niet aan buurvrouw zelf he, maar iemand vroeg het mijn vaderquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat wordt hier dan weer niet gevraagd
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.html
Die is vast ouder dan jouquote:
Het blijkt toch op de een of andere manier te kunnen. Triest is het wel WIe heeft het kind in hemelsnaam zwanger gemaakt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan heul niet toch, die menstrueert nog niet.
Ja, Bert van 45.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.html
Dan nog... dan moet er een tweede speler zijnquote:Lina Medina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Al bij 8 maanden na haar geboorte begon haar menstruatie. Toen ze 4 was, waren haar borsten volgroeid en op 5 jarige leeftijd groeide haar bekken en verouderden haar botten.
quote:
Dit is gewoon ziekquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Dan nog... dan moet er een tweede speler zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
ik ben moeeeeee!![]()
Onwijze rampendag gehad met het ov.
Doe er normaal ongeveer 1 1/2 uur over van huis naar opdracht (ik werk dus voor een detacheringsbureau en zit nu qua reistijd op een best verre opdracht) en vanochtend deed ik er 2 uur over en vanmiddag / vanavond.. schrik niet.. 3 1/2 uur!!![]()
Hoop dat morgen alles weer goed gaat!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat met acht als leeftijd te rekenen hahaha
Heeeeerlijk, 5,5 uur in jouw favoriete vervoersmiddel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
ik ben moeeeeee!![]()
Onwijze rampendag gehad met het ov.
Doe er normaal ongeveer 1 1/2 uur over van huis naar opdracht (ik werk dus voor een detacheringsbureau en zit nu qua reistijd op een best verre opdracht) en vanochtend deed ik er 2 uur over en vanmiddag / vanavond.. schrik niet.. 3 1/2 uur!!![]()
Hoop dat morgen alles weer goed gaat!
17 is inderdaad wel vroeg, maar ik heb dan wel het gevoel dat de oorzaak van de zwangerschap een bewuste daad is...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
maar dan nog, op je 25e een kind van 8 hebben vind ik niet bepaald ehhh gangbaar om het maar even netjes te zeggen
nou was een groot genot inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, 5,5 uur in jouw favoriete vervoersmiddel.![]()
Die andere had er ook plezier in. Maar als het hoorcollege zo interessant is, waarom neem je dan de tijd om andere te fotograferenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
We hadden vandaag een hoorcollege. Ik vond hem interessant, het meisje naast me niet zo__!
Cursusje Aura Lezen erbij, 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker vlot, lekker vlug, tijd genoeg over om de aardappels te schillen en naar Chakra cursus te gaan.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
Geweldige foto, Benny!Ik zit me te bedenken waarom ik dat vroeger niet deed maar
a) we letten vruuuuuger gewoon altijd kaiiiii-goed op tijdens de les en
b) het geluid van het doordraaien van een fotorolletje maakte te veel herrie.
Geweldige foto, Benny!Ik zit me te bedenken waarom ik dat vroeger niet deed maar
ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het OV, het kost je uiteindelijk levensjaren. Wat een ellende.
Neuhj. Is maar bij een afstudeerrichting bij 1 opleiding. Vorig jaar kwam daar nauwelijks mensen opdagen, terwijl er wel dure zalen voor werd afgehuurdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Renesite het volgende:
Trouwens Benny, HvA gaat werken met stickertjes?
In Rotterdam?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik had vruuuuger trouwens wel les in een kubuswoning.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergat ook mijn geluid uit te zetten, ze werd er wakker van
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vroeger gewoon les op een basisschool, aan het eind van de straat
Morgen weer lekkere dampende alcoholisten, mannen in Gaastra jassen met een mayonaisesnor van Smullers. #wanneerishetweekendquote:
In Helliemunt hedde ze ok, die zijn nog niet zo lang geleden in het nieuws geweest vanwege brandquote:
gewoon vlak bij mijquote:
Ook dat moet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die andere had er ook plezier in. Maar als het hoorcollege zo interessant is, waarom neem je dan de tijd om andere te fotograferen
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Helliemunt hedde ze ok, die zijn nog niet zo lang geleden in het nieuws geweest vanwege brand
Helmond?quote:
Moet je eens voorstellen hoe vaak we slechts 5 meter van elkaar af moeten hebben gelopen! Kans is groot! Rotterdam ook, maar de kans ook! Heb er 4,5 jaar auf der Schule gezeten dus is goed mogelijk. Genoeg tussen-uren gehad die ik spendeerde in de Koopgoot.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe vaak we slechts 5 meter van elkaar af moeten hebben gelopen! Kans is groot! Rotterdam ook, maar de kans ook! Heb er 4,5 jaar auf der Schule gezeten dus is goed mogelijk. Genoeg tussen-uren gehad die ik spendeerde in de Koopgoot.
Ja sorry Carice, volgende keer beterquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
@Raarstefeiten: Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Kan er ook nog wel bij. HOUDT HET DAN NOOIT OP??!!
Heb je Carice haar single al gehoord? Zo emotieloos als een dode bambi.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja sorry Carice, volgende keer beter
Oh nee, gaat ze nu ook nog zingen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je Carice haar single al gehoord? Zo emotieloos als een dode bambi.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen weer lekkere dampende alcoholisten, mannen in Gaastra jassen met een mayonaisesnor van Smullers. #wanneerishetweekend
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je Carice haar single al gehoord? Zo emotieloos als een dode bambi.
NOESSSS!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
@Raarstefeiten: Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Kan er ook nog wel bij. HOUDT HET DAN NOOIT OP??!!
Wel echt vet hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Audiovisuele Vormgeving aan de Willem de Kooning. Bietje arty farty doen enzulks.
Ja ik volg Carice nietquote:
Levert aftrek op, dat is gunstig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
NOESSSS!!!![]()
Maar ik knip trouwens met rechts, is het dan anders?
ah ok, nou fijn, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Levert aftrek op, dat is gunstig.
Of d'r jeweetwel dicht hebben gespijkerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
Zou ze dr shirt bij deze opnames wel gewoon aan gelaten hebben?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aha, er komt nu dus uit meer dan één lichaamsopening van Carice pure evil.
Lekker slapen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, nou fijn, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Toedelssss, truste allemaal!
Daar kwam het geluid toch uit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of d'r jeweetwel dicht hebben gespijkerd.
Trustequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, nou fijn, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Toedelssss, truste allemaal!
AND I WON! WHOEHOEEEEEquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb dat liedje van Carice nu twee keer gehoord, het is echt het ene oor in, het andere oor uit, en voor degenen die onder de indruk zijn van het feit dat De Grote Interessante Carice Van Houten is gaan zingen, is het vast geweldig.
Overigens, PatriQue, sorry pop, ik heb jou gebruikt als proefkonijn voor m'n eerste SongPop potje in de recentelijk aangeschafte categorie National Anthems.
Die crush ik Cee, ik laat ze allemaal lopen uit respect voor het land.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Overigens, PatriQue, sorry pop, ik heb jou gebruikt als proefkonijn voor m'n eerste SongPop potje in de recentelijk aangeschafte categorie National Anthems.
Het was best vet, uiteindelijk niet geheel nuttig voor m'n verdere carrière, maar wel grappig. Kregen we gast-les van Handige Harry van Bassie en Adriaan (weet z'n echte naam niet) en ook een keer van Rembo (niet Maxim, die andere). Die was raarrrrrr.quote:
Truste Kalster!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even hangen en dan ook te bedde![]()
Lekk0rrrs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaja, twee stuks, gemarineerd in de mayo
Van top tot teenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik maak aldoor een dansje op mijn stoel als ik zie dat Tante Cee weer tegen mij gespeeld heeft op Song Pop
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ik sla mezelf heel hard voor m'n kop als ik weer domme fouten maak
Siewosie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Standaard als wij twee er zijn
Godsamme, van alle B-artiesten nog de B-variant ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Delfpop... en wie komt er optreden
Jawel..
DEAN SAUNDERS
OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOGOGMOMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, delfzijl heeft nu ook al zijn eigen festival!
Een berichtje van Patti ben ik kwijt, in deze topiek.quote:
In het bruisende centrum?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En verder hoempapa muziek.... combinatieeee hoor!
Welkonquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOGOGMOMG
[..]
Een berichtje van Patti ben ik kwijt, in deze topiek.
Tijdens die muziekdagen was het redelijk druk. 20 mensen op elke hoek van de straat. Waar die mensen vandaan komen? ik weet het niet kind...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jup! Waar de helft van de panden leeg staan..
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijdens die muziekdagen was het redelijk druk. 20 mensen op elke hoek van de straat. Waar die mensen vandaan komen? ik weet het niet kind...
Toen er allemaal hoempapa muziek was op allerlei hoeken van het centrum.quote:
Hmmmm... can not remember. welke tijd van het jaar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen er allemaal hoempapa muziek was op allerlei hoeken van het centrum.
Euhhhhh toen ik met jou en je moeder in de stad was bij die ene winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmmm... can not remember. welke tijd van het jaar?
Oh. zal wel de jaarlijkse indianendag zijn geweest/quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhh toen ik met jou en je moeder in de stad was bij die ene winkel.
Zand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben tenminste nog zulke dingen
Ik ben er ooit 1 keer geweest, in 1993.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Almere. Ik kan me ook niets bij die stad voorstellen.
Toen bestond dat nog niet gek!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er ooit 1 keer geweest, in 1993.
Ik heb de stad met m'n blote handen mee uit de klei getrokken, rrrahhhhhhhhhhhh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen bestond dat nog niet gek!
Oh gurl i'm so proud of you!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de stad met m'n blote handen mee uit de klei getrokken, rrrahhhhhhhhhhhh!
In principe staat dat ook hierquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Almere. Ik kan me ook niets bij die stad voorstellen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
"Delfzijl, lekker leven aan zee"
Dood gevonden in Noord-Limburg: beter dan er moeten leven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
Noord-Limburg, je zou er maar dood gevonden worden.
ik krijg zin om met tomaten te gooienquote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kan die kop van Roemer niet meer zien. In elke abri in de buurt hangt hij wel.
twitter:MeesterWarbol twitterde op woensdag 05-09-2012 om 12:12:43De populariteit van de uitdrukking "als een baas" blijft me verbazen. Hoezó als een baas? Wie zijn die "bazen" dan? En wat doen ze? #baas reageer retweet
twitter:KwikKwekenKwak twitterde op woensdag 05-09-2012 om 13:09:07@meesterwarbol Wat een bazentweet weer, meester! U bent echt eindbaas! #baas reageer retweet
Intro's zijn toch vaak wel wat eerder klaarquote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr... morgen introductie.. schijnt tot 17.00 te durenDat wordt niet werken
Deed Cee gister tegen mijquote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef iBenny het volgende:
Eentje speelt telkens volksliederen tegen mij. Hoe de fuck moet ik nou weer het volkslied van Botswana kennen?
Whuut?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat m'n zusje geluk heeft gehad. Politie in Duitsland hield haar aan omdat ze niet voor een Stop-bord was gestopt. Boete: 10 euro. Ze kon pinnen en door.
10 euroquote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat m'n zusje geluk heeft gehad. Politie in Duitsland hield haar aan omdat ze niet voor een Stop-bord was gestopt. Boete: 10 euro. Ze kon pinnen en door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |