Godsamme, van alle B-artiesten nog de B-variant ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Delfpop... en wie komt er optreden
Jawel..
DEAN SAUNDERS
OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOGOGMOMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, delfzijl heeft nu ook al zijn eigen festival!
Een berichtje van Patti ben ik kwijt, in deze topiek.quote:
In het bruisende centrum?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En verder hoempapa muziek.... combinatieeee hoor!
Welkonquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOGOGMOMG
[..]
Een berichtje van Patti ben ik kwijt, in deze topiek.
Tijdens die muziekdagen was het redelijk druk. 20 mensen op elke hoek van de straat. Waar die mensen vandaan komen? ik weet het niet kind...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jup! Waar de helft van de panden leeg staan..
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijdens die muziekdagen was het redelijk druk. 20 mensen op elke hoek van de straat. Waar die mensen vandaan komen? ik weet het niet kind...
Toen er allemaal hoempapa muziek was op allerlei hoeken van het centrum.quote:
Hmmmm... can not remember. welke tijd van het jaar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen er allemaal hoempapa muziek was op allerlei hoeken van het centrum.
Euhhhhh toen ik met jou en je moeder in de stad was bij die ene winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmmm... can not remember. welke tijd van het jaar?
Oh. zal wel de jaarlijkse indianendag zijn geweest/quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhh toen ik met jou en je moeder in de stad was bij die ene winkel.
Zand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben tenminste nog zulke dingen
Ik ben er ooit 1 keer geweest, in 1993.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Almere. Ik kan me ook niets bij die stad voorstellen.
Toen bestond dat nog niet gek!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben er ooit 1 keer geweest, in 1993.
Ik heb de stad met m'n blote handen mee uit de klei getrokken, rrrahhhhhhhhhhhh!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen bestond dat nog niet gek!
Oh gurl i'm so proud of you!quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de stad met m'n blote handen mee uit de klei getrokken, rrrahhhhhhhhhhhh!
In principe staat dat ook hierquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Almere. Ik kan me ook niets bij die stad voorstellen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
"Delfzijl, lekker leven aan zee"
Dood gevonden in Noord-Limburg: beter dan er moeten leven.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
Noord-Limburg, je zou er maar dood gevonden worden.
ik krijg zin om met tomaten te gooienquote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kan die kop van Roemer niet meer zien. In elke abri in de buurt hangt hij wel.
twitter:MeesterWarbol twitterde op woensdag 05-09-2012 om 12:12:43De populariteit van de uitdrukking "als een baas" blijft me verbazen. Hoezó als een baas? Wie zijn die "bazen" dan? En wat doen ze? #baas reageer retweet
twitter:KwikKwekenKwak twitterde op woensdag 05-09-2012 om 13:09:07@meesterwarbol Wat een bazentweet weer, meester! U bent echt eindbaas! #baas reageer retweet
Intro's zijn toch vaak wel wat eerder klaarquote:Op woensdag 5 september 2012 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr... morgen introductie.. schijnt tot 17.00 te durenDat wordt niet werken
Deed Cee gister tegen mijquote:Op woensdag 5 september 2012 19:38 schreef iBenny het volgende:
Eentje speelt telkens volksliederen tegen mij. Hoe de fuck moet ik nou weer het volkslied van Botswana kennen?
Whuut?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat m'n zusje geluk heeft gehad. Politie in Duitsland hield haar aan omdat ze niet voor een Stop-bord was gestopt. Boete: 10 euro. Ze kon pinnen en door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |