Truste Kalster!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog even hangen en dan ook te bedde![]()
Lekk0rrrs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaja, twee stuks, gemarineerd in de mayo
Van top tot teenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik maak aldoor een dansje op mijn stoel als ik zie dat Tante Cee weer tegen mij gespeeld heeft op Song Pop
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En ik sla mezelf heel hard voor m'n kop als ik weer domme fouten maak
Siewosie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Standaard als wij twee er zijn
Godsamme, van alle B-artiesten nog de B-variant ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Delfpop... en wie komt er optreden
Jawel..
DEAN SAUNDERS
OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOGOGMOMGquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, delfzijl heeft nu ook al zijn eigen festival!
Een berichtje van Patti ben ik kwijt, in deze topiek.quote:
In het bruisende centrum?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En verder hoempapa muziek.... combinatieeee hoor!
Welkonquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMGOMGOMGOMGOMGOGOGMOMG
[..]
Een berichtje van Patti ben ik kwijt, in deze topiek.
Tijdens die muziekdagen was het redelijk druk. 20 mensen op elke hoek van de straat. Waar die mensen vandaan komen? ik weet het niet kind...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jup! Waar de helft van de panden leeg staan..
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tijdens die muziekdagen was het redelijk druk. 20 mensen op elke hoek van de straat. Waar die mensen vandaan komen? ik weet het niet kind...
Toen er allemaal hoempapa muziek was op allerlei hoeken van het centrum.quote:
Hmmmm... can not remember. welke tijd van het jaar?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen er allemaal hoempapa muziek was op allerlei hoeken van het centrum.
Euhhhhh toen ik met jou en je moeder in de stad was bij die ene winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmmm... can not remember. welke tijd van het jaar?
Oh. zal wel de jaarlijkse indianendag zijn geweest/quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhh toen ik met jou en je moeder in de stad was bij die ene winkel.
Zand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben tenminste nog zulke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |