quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
Geweldige foto, Benny!Ik zit me te bedenken waarom ik dat vroeger niet deed maar
a) we letten vruuuuuger gewoon altijd kaiiiii-goed op tijdens de les en
b) het geluid van het doordraaien van een fotorolletje maakte te veel herrie.
In Rotterdam?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
Ik had vruuuuger trouwens wel les in een kubuswoning.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vergat ook mijn geluid uit te zetten, ze werd er wakker van
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vroeger gewoon les op een basisschool, aan het eind van de straat
Morgen weer lekkere dampende alcoholisten, mannen in Gaastra jassen met een mayonaisesnor van Smullers. #wanneerishetweekendquote:
In Helliemunt hedde ze ok, die zijn nog niet zo lang geleden in het nieuws geweest vanwege brandquote:
gewoon vlak bij mijquote:
Ook dat moet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die andere had er ook plezier in. Maar als het hoorcollege zo interessant is, waarom neem je dan de tijd om andere te fotograferen
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Helliemunt hedde ze ok, die zijn nog niet zo lang geleden in het nieuws geweest vanwege brand
Helmond?quote:
Moet je eens voorstellen hoe vaak we slechts 5 meter van elkaar af moeten hebben gelopen! Kans is groot! Rotterdam ook, maar de kans ook! Heb er 4,5 jaar auf der Schule gezeten dus is goed mogelijk. Genoeg tussen-uren gehad die ik spendeerde in de Koopgoot.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe vaak we slechts 5 meter van elkaar af moeten hebben gelopen! Kans is groot! Rotterdam ook, maar de kans ook! Heb er 4,5 jaar auf der Schule gezeten dus is goed mogelijk. Genoeg tussen-uren gehad die ik spendeerde in de Koopgoot.
Ja sorry Carice, volgende keer beterquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
@Raarstefeiten: Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Kan er ook nog wel bij. HOUDT HET DAN NOOIT OP??!!
Heb je Carice haar single al gehoord? Zo emotieloos als een dode bambi.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja sorry Carice, volgende keer beter
Oh nee, gaat ze nu ook nog zingen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je Carice haar single al gehoord? Zo emotieloos als een dode bambi.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen weer lekkere dampende alcoholisten, mannen in Gaastra jassen met een mayonaisesnor van Smullers. #wanneerishetweekend
Jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je Carice haar single al gehoord? Zo emotieloos als een dode bambi.
NOESSSS!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
@Raarstefeiten: Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen.
Kan er ook nog wel bij. HOUDT HET DAN NOOIT OP??!!
Wel echt vet hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Audiovisuele Vormgeving aan de Willem de Kooning. Bietje arty farty doen enzulks.
Ja ik volg Carice nietquote:
Levert aftrek op, dat is gunstig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
NOESSSS!!!![]()
Maar ik knip trouwens met rechts, is het dan anders?
ah ok, nou fijn, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Levert aftrek op, dat is gunstig.
Of d'r jeweetwel dicht hebben gespijkerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
Zou ze dr shirt bij deze opnames wel gewoon aan gelaten hebben?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aha, er komt nu dus uit meer dan één lichaamsopening van Carice pure evil.
Lekker slapen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, nou fijn, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Toedelssss, truste allemaal!
Daar kwam het geluid toch uit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of d'r jeweetwel dicht hebben gespijkerd.
Trustequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, nou fijn, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Toedelssss, truste allemaal!
AND I WON! WHOEHOEEEEEquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb dat liedje van Carice nu twee keer gehoord, het is echt het ene oor in, het andere oor uit, en voor degenen die onder de indruk zijn van het feit dat De Grote Interessante Carice Van Houten is gaan zingen, is het vast geweldig.
Overigens, PatriQue, sorry pop, ik heb jou gebruikt als proefkonijn voor m'n eerste SongPop potje in de recentelijk aangeschafte categorie National Anthems.
Die crush ik Cee, ik laat ze allemaal lopen uit respect voor het land.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Overigens, PatriQue, sorry pop, ik heb jou gebruikt als proefkonijn voor m'n eerste SongPop potje in de recentelijk aangeschafte categorie National Anthems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |