Uiteraardquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en dan zeker erg laconiek reageren van. so what..![]()
![]()
![]()
of niet?
Ik denk dat er iets in de lucht van kapsalons zit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]Pittige kapsels intrigeren me. Er is een kentering in je leven waarin je bepaalt of je het wel of niet doet. De redenen om het NIET te doen zijn zo veel talrijker dan de redenen om het wel te doen. En toch... doen mensen het.
Ik snap hem ook niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach Rotterdam ---> Brabant.. Dat is een enorme cultuurshock
OMG...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer dit programma in Nederland komt
Ik bedoel dat het verschil met Brabant en regio Rotjeknor nog al groot kan zijnquote:
Nou hier zijn de moeders in groep acht ook meestal tussen de 25 en 45 en vaak voorzien van kort pittig kapsel, das echt niet gebonden aan de provincie hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het verschil met Brabant en regio Rotjeknor nog al groot kan zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Lutte het volgende:
SPOILER: Studiegeblaat :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt goed! Is echt even wennen enzo, in het ritme komen etc etc..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Jij bent geen mamaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb standaard een kort pittig kapsel.
een moeder die 25 is en een kind in groep 8 heeft zitten? Dat kind is dan dus 11/12... uhhhquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou hier zijn de moeders in groep acht ook meestal tussen de 25 en 45 en vaak voorzien van kort pittig kapsel, das echt niet gebonden aan de provincie hoor
Shit happensquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
een moeder die 25 is en een kind in groep 8 heeft zitten? Dat kind is dan dus 11/12... uhhh
Nee, okee. Klopt wel:quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou hier zijn de moeders in groep acht ook meestal tussen de 25 en 45 en vaak voorzien van kort pittig kapsel, das echt niet gebonden aan de provincie hoor
Nou ja dat wordt hier dan weer niet gevraagdquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee. Klopt wel:
Mijn pa's buurvrouw heeft ook een kort kapsel en ik heb al iemand horen zeggen/vragen of het geen pot is (heeft wel een zoon van 13, maar gescheiden)
![]()
![]()
Mijn kapsel is heel wat makkelijker dan een kort kapsel hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n kapsel is makkelijk, jezelf wegcijferen voor de rest van het gezin.![]()
Lekker vlot, lekker vlug, tijd genoeg over om de aardappels te schillen en naar Chakra cursus te gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n kapsel is makkelijk, jezelf wegcijferen voor de rest van het gezin.![]()
Ik zat met acht als leeftijd te rekenen hahahaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
een moeder die 25 is en een kind in groep 8 heeft zitten? Dat kind is dan dus 11/12... uhhh
Niet aan buurvrouw zelf he, maar iemand vroeg het mijn vaderquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat wordt hier dan weer niet gevraagd
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.html
Die is vast ouder dan jouquote:
Het blijkt toch op de een of andere manier te kunnen. Triest is het wel WIe heeft het kind in hemelsnaam zwanger gemaakt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan heul niet toch, die menstrueert nog niet.
Ja, Bert van 45.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)eder-ter-wereld.html
Dan nog... dan moet er een tweede speler zijnquote:Lina Medina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Al bij 8 maanden na haar geboorte begon haar menstruatie. Toen ze 4 was, waren haar borsten volgroeid en op 5 jarige leeftijd groeide haar bekken en verouderden haar botten.
quote:
Dit is gewoon ziekquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Dan nog... dan moet er een tweede speler zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
ik ben moeeeeee!![]()
Onwijze rampendag gehad met het ov.
Doe er normaal ongeveer 1 1/2 uur over van huis naar opdracht (ik werk dus voor een detacheringsbureau en zit nu qua reistijd op een best verre opdracht) en vanochtend deed ik er 2 uur over en vanmiddag / vanavond.. schrik niet.. 3 1/2 uur!!![]()
Hoop dat morgen alles weer goed gaat!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat met acht als leeftijd te rekenen hahaha
Heeeeerlijk, 5,5 uur in jouw favoriete vervoersmiddel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
ik ben moeeeeee!![]()
Onwijze rampendag gehad met het ov.
Doe er normaal ongeveer 1 1/2 uur over van huis naar opdracht (ik werk dus voor een detacheringsbureau en zit nu qua reistijd op een best verre opdracht) en vanochtend deed ik er 2 uur over en vanmiddag / vanavond.. schrik niet.. 3 1/2 uur!!![]()
Hoop dat morgen alles weer goed gaat!
17 is inderdaad wel vroeg, maar ik heb dan wel het gevoel dat de oorzaak van de zwangerschap een bewuste daad is...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
maar dan nog, op je 25e een kind van 8 hebben vind ik niet bepaald ehhh gangbaar om het maar even netjes te zeggen
nou was een groot genot inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeeeerlijk, 5,5 uur in jouw favoriete vervoersmiddel.![]()
Die andere had er ook plezier in. Maar als het hoorcollege zo interessant is, waarom neem je dan de tijd om andere te fotograferenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
We hadden vandaag een hoorcollege. Ik vond hem interessant, het meisje naast me niet zo__!
Cursusje Aura Lezen erbij, 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker vlot, lekker vlug, tijd genoeg over om de aardappels te schillen en naar Chakra cursus te gaan.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
Geweldige foto, Benny!Ik zit me te bedenken waarom ik dat vroeger niet deed maar
a) we letten vruuuuuger gewoon altijd kaiiiii-goed op tijdens de les en
b) het geluid van het doordraaien van een fotorolletje maakte te veel herrie.
Geweldige foto, Benny!Ik zit me te bedenken waarom ik dat vroeger niet deed maar
ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het OV, het kost je uiteindelijk levensjaren. Wat een ellende.
Neuhj. Is maar bij een afstudeerrichting bij 1 opleiding. Vorig jaar kwam daar nauwelijks mensen opdagen, terwijl er wel dure zalen voor werd afgehuurdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Renesite het volgende:
Trouwens Benny, HvA gaat werken met stickertjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |