Wordt lastig ivm de reeks.quote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, flikker maar dicht Benny, maar een nieuwe.
Gewoon opnieuw koppelen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt lastig ivm de reeks.
Noem eens een leuke titel...
Ja ik had even een mindere minuut. Komt goed. Langzaam op gang.quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik won overtuigend van Cee, is ze echt zo goed, of kunnen jullie er gewoon niks van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar PatriQue89 lapohunters wegpestquote:Op maandag 3 september 2012 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt lastig ivm de reeks.
Noem eens een leuke titel...
Nou, ksst.. weg dan!quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waar PatriQue89 lapohunters wegpest
waarover hebben jullie het? een soort spel?quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik had even een mindere minuut. Komt goed. Langzaam op gang.
Oh shit, metal.
GODVER, BOS.
Posts verwijderenquote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan gaat hij bij het openen van een nieuw topic klagen
OrgieD.quote:Op maandag 3 september 2012 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarover hebben jullie het? een soort spel?
ik geloof het nietquote:
Bureauquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oude laptop fikt zo weg... lekker heet.
Nee, (nog) niet, is 't wat? Ik ken haar alleen maar van die stickertjes die een collega aan me mee gaf om aan het dochtertje van een vriendin van me te geven. En van de plakplaatjes van de vriend van Keet. Oh wacht: Keet! Vergeet het uitroepteken niet.quote:Op maandag 3 september 2012 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ceee, ben je al naar wicked geweest met Keet! ?
quote:Op maandag 3 september 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik had even een mindere minuut. Komt goed. Langzaam op gang.
Oh shit, metal.
GODVER, BOS.
Heb hier en daar wel wat gehoord. Valt me 100% mee denk ik. 14 oktober heen. Ik vind alles prima, als Ferry Doedens maar niet speeltquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, (nog) niet, is 't wat? Ik ken haar alleen maar van die stickertjes die een collega aan me mee gaf om aan het dochtertje van een vriendin van me te geven. En van de plakplaatjes van de vriend van Keet. Oh wacht: Keet! Vergeet het uitroepteken niet.
Maar Ferry is toch je dushi?quote:Op maandag 3 september 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb hier en daar wel wat gehoord. Valt me 100% mee denk ik. 14 oktober heen. Ik vind alles prima, als Ferry Doedens maar niet speelt
Zo noem je maar iemand anders. Mij niet.quote:Op maandag 3 september 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik zit, flapdrol?
Ok kusje !quote:Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo noem je maar iemand anders. Mij niet.
Ik dacht da je in bed lag okay
Nu is het 3-0. Maar ik vermoed dat het nu 3-1 gaat wordenquote:
Shit. shit shit sthis hst sh it. SHIT.quote:Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu is het 3-0. Maar ik vermoed dat het nu 3-1 gaat worden
Benny en Vaduz zijn gevaarlijke outsiders.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Tegen Benny en Vaduz sta ik overigens wel gewoon achter![]()
rrrrr Nu moet ik ook naar Benny and the Jets luisteren. Goed nummertquote:Op maandag 3 september 2012 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny en Vaduz zijn gevaarlijke outsiders.
Nu heb ik Benny and the Jets van Elton John in m'n hoofd, maar dan met de tekst "B-b-b-benny and Vaduzzzzzzzzzz".
Have fun en slaap lekkerquote:Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik hou vooor vandaag songpop voor gezien overigens. Ik ga nog wat spelletjes doen (niet op laptop) en dan nog wat lezen en dan slapen...
sochtends-savonds?quote:Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
Ik stap ook mijn bed in. Morgen mijn eerste schooldag na de vakantie.... meteen van half 9 tot 9
quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:15 schreef Kally het volgende:
Michael Clarke Duncan is overleden![]()
(voor de niet wetenden, die boom uit The Green Mile)
Hai!quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:43 schreef Renesite het volgende:
Wie nog nooit the green mile gezien heeft....... Sjees!!!
Niettttttttquote:
Nou.. ik weet niet... ik heb mn best gedaan. hij doet het weer... alleen het opstarten afsluiten is nog dramatisch langzaam. Misschien dat René er van het weekend even naar kan kijken, anders alsnog even wegbrengenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat, was het zo makkelijk.
Ben snotverkouden en nu komt de hoest er ook bij. Superduper.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt hem even wat tegen het plafond gegooid hoor ik. Professioneel.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat pakt die oldie het nu goed op dan.
En de serie The Finder, ook zoquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:19 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Hoe kan zo'n joekeloekes van een vent nou... Hij was nog maar... Nou ja. Meuh.
(Pssst, mocht iemand de film The Green Mile nog nooit hebben gezien: aanrader!)
Verder: goedemorgen!Straks aan die Arbeit en daarna naar m'n zusje en haar vakantie-verhalen aanhoren. Ze is met d'r vriend 2 weken naar Canada geweest en 't vuige kreng heeft 18 beren gezien. Ter indicatie: toen ik daar 3 weken was zag ik er 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |