SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 03-09-2012 19:30:36 ]
Is goed.quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef mar456 het volgende:
Maurisioo als we met een paar gasten online gaan in creative ofz kunnen we best een mooie survival island maken?
kom lkr alcatraz bouwn jongens komquote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef maurisioo het volgende:
Ben nu bezig een world vol water te maken in mcedit.
Die moet ik er dan even in plaatsen, maar lukt denk ik wel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef mar456 het volgende:
Je moet dan zorgen dat er een spawner dicht in de buurt zit en mineshaft.
Mijn ideale survival island.
Gefeliciteerd! Laten we het vieren met een event!quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef tuut-chips het volgende:
Krijg een ziekte met je events.
IK HEB EEN RIJBEWIJS MOTHERFUCKAAAAAAAAAAAAAHS
Mag ik dan creative om een achtbaan te bouwen een eindje verderop?quote:Op maandag 3 september 2012 19:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Laten we het vieren met een event!![]()
Alleen als hij dan de moeite waard is om in te gaan. De vorige was waardeloos.quote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mag ik dan creative om een achtbaan te bouwen een eindje verderop?
nog een brokkenpiloot.. weet je wel niet wat dat met de verzekeringstarieven gaat doenquote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef tuut-chips het volgende:
Krijg een ziekte met je events.
IK HEB EEN RIJBEWIJS MOTHERFUCKAAAAAAAAAAAAAHS
Haha.quote:Op maandag 3 september 2012 23:05 schreef Lorrelies het volgende:
Ik geloof dat Mor het kent want...
"OH MY GOD, JA DAT, DAT IS ZO GAAF" ineens naast me
Ja die heb je ook. En nog over de geschiedenis dacht ik.quote:Op maandag 3 september 2012 23:08 schreef shaderon het volgende:
DAT KEN IK OMG oMGOMG
Maar dan een aflevering dat ze door het menselijk lichaam lopen
Geweldige serie was dat jaquote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja die heb je ook. En nog over de geschiedenis dacht ik.
Die muziek![]()
Denk ook wel meer jongensachtigquote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef Lorrelies het volgende:
Herken het wel, maar keek het nooit
Nooit het einde gezien.quote:Op maandag 3 september 2012 23:26 schreef Ame_thyst het volgende:
De BoomhutEn idd de konijnenheuvel en beestenbos, dat liep toch zo triest af? Een van die 2
quote:Op maandag 3 september 2012 23:35 schreef maurisioo het volgende:
Vroeger had je trouwens ook nog kindernet. Wat was daar ook alweer op eigenlijk?
Oh god ja ik ken hetquote:
Baby dino's!!!!quote:Op maandag 3 september 2012 23:43 schreef shaderon het volgende:
geweldig allemaal.
Je had ook een soort dino achtige figuren serie. Ik bedoel niet digimon.
Jullie een idee?
Meh ja ik weet welke je bedoelt denk ik, maar kan 'm niet vinden...quote:Op maandag 3 september 2012 23:44 schreef shaderon het volgende:
Oke trusten, dat was hem niet btw. Het was wel een cartoon
Die heb ik een tijdje terug gedownload (deel II dan)quote:
Awesome!quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja die heb je ook. En nog over de geschiedenis dacht ik.
Die muziek![]()
20 jaar in mijn gevalquote:Op maandag 3 september 2012 23:17 schreef shaderon het volgende:
10 jaar geleden waren de series voor kinderen sowieso veeel leuker dan dat ze nu zijn.
zielig/depri? nee johquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:47 schreef Lorrelies het volgende:
Ik miste Alfred al ja, maar dat was ook altijd zielig/depri
Wel, vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:55 schreef vogelkooi het volgende:
Nostalgische golf hier, zo leuk was het vroeger niet hoor.
Nee je hebt gelijk hoor. Maar toch is het leuk om alles terug te zien.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:57 schreef vogelkooi het volgende:
Vraag lorre maar die deed/doed psychologische dingen op school en als ik het goed onthouden heb onthoud je alleen de leuke dingen en daardoor lijkt het dat het vroeger leuker was. En verkeerd beeld, hoe dit verschijnsel heet weet ik niet meer.
Net als het beeld dat vroeger de muziek ook beter was.
Kinderen zijn daar heel gevoelig voor, daarom moet je nooit suggestieve vragen aan ze stellen, want ze creëren veel makkelijker een eigengemaakte herinneringquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:00 schreef vogelkooi het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herinneringsvervalsing
Oh haha ik heb 'm nu bekeken en ik zag de beer nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Dingen over perceptie vind ik zelf wel interssant. Alleen niet veel over gehad tijdens mijn opleiding (HBO)
Zo is er een docu over een marketing bureau waarin te zien is hoe erg mensen onbewust dingen van bijvoorbeeld posters opnemen en zonder dat ze dit zelf weten gebruiken in het dagelijks leven.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:43 schreef maurisioo het volgende:
Kennen jullie trouwens worldpainter? Daarmee kun je heel makkelijk zelf een map maken en het aantal ores bepalen enzo. Kwam gister pas achter deze tool.
http://www.minecraftforum(...)or-work-in-progress/
Ik begin volgende week dinsdag pas. Heb 4 dagen weekend en 3 dagen college, dus zelfs dan ben ik vaak onlinequote:Op dinsdag 4 september 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
Hebben jullie allemaal nog vakantie ofzo? Nog 15 minuten pauze over.
Welk nummer?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Top weer dit, denk laat ik eens een favoriete nummers playlist maken in Spotify. 2e nummer dat ik erin wil zetten staat er al niet op.
...
En dan inclusief ss tekens en nazi kruizen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:39 schreef bobbernaut het volgende:
Wat ik graag wil zien op AldieCRAFT:
Een kloot-creative wereld. Waar we /i kunnen doen (handig met TMI aangezien creative inv zuigt.) en /toggledownfall (of /weather sunny) en /time day kunnen doen
En als we dat niet doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En dan inclusief ss tekens en nazi kruizen?gisteren trok die server het niet echt na die vlammen/spawn rampage. Daarom had ik die flatmap gewist.
En ja die map hogw. is al verkloot helaas. Gangen met redstone. penissen van ijs. Mobs gespawned etc
Ik kijk wel of ik het ergens anders kan maken.
Waarom niet? En maak je hogwarts nou maar johquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Nemen jullie die hogw map maar. Gewoon zoals ie is. Die extra commands komen er toch niet. Dus creative heb je al.
dat is wel weer triest....quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En dan inclusief ss tekens en nazi kruizen?gisteren trok die server het niet echt na die vlammen/spawn rampage. Daarom had ik die flatmap gewist.
En ja die map hogw. is al verkloot helaas. Gangen met redstone. penissen van ijs. Mobs gespawned etc
Ik kijk wel of ik het ergens anders kan maken.
Owh ja misschien omdat alleen ik er wat van zeg als iemand mijn bouwwerkjes sloopt, ja verdomme kan ik toch geen ene fuck aan doen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:35 schreef vogelkooi het volgende:
Als je puur op feiten kijkt dan is het 1000%.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:40 schreef vogelkooi het volgende:
Meestal blijft het daar niet bij als ik het zo hoor, en zelf meemaak,
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:40 schreef vogelkooi het volgende:
Je kruipt langs de schaduw van mijn irritatie af en toe.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ja plexcon is terug!
Bedankt yvonne!
Mooi weertje buiten, een oude bekende die ik eigenlijk altijd met de hitte van duizend zonne heb aanbeden begon ineens weer tegen me te praten terwijl daar geen onderliggende reden voor was. En ik heb ook nog eens uitstekend gedineerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door MineraalWater op 04-09-2012 20:07:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok ik.
[ Bericht 13% gewijzigd door SosuaCafe op 04-09-2012 20:05:51 (Hij segt viesu dinge.) ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi weertje buiten, een oude bekende die ik eigenlijk altijd met de hitte van duizend zonne heb aanbeden begon ineens weer tegen me te praten terwijl daar geen onderliggende reden voor was. En ik heb ook nog eens uitstekend gedineerd.FTFYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi weertje buiten, een oude bekende die ik eigenlijk altijd met de hitte van duizend zonne heb aanbeden begon ineens weer tegen me te praten terwijl daar geen onderliggende reden voor was. En ik heb ook nog eens uitstekend gedineerd.Dat van skype? YEAH BUDDYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
oud nieuws en hij heeft t gehaald.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat nummer is van GTA:SASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gok ik.
Ik 1.20 perquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef -Datdus- het volgende:
Bij de ah in Rotterdam betaal je voor gekoeld water 1,25 en voor normaal water 25 cent.![]()
![]()
![]()
Het is geen troll, eerlijkquote:
Rotterdam, Amsterdam ik weet allemaal nie waar da ligt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef -Datdus- het volgende:
Bij de ah in Rotterdam betaal je voor gekoeld water 1,25 en voor normaal water 25 cent.![]()
![]()
![]()
wss voor stof en andere dampen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:08 schreef Lorrelies het volgende:
We hebben sinds gister een oventje, en in de gebruiksaanwijzing stond dat we 'm voor we 'm konden gebruiken op z'n heetst moesten zetten met de deur open, dus dat doen we nu
Beetje raar alleen
Een tosti heet dat in de volksmond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:20 schreef Lorrelies het volgende:
Oehhhh lekker...
Morgen maar eens beslissen wat ik ga doen met deze berg aan nieuwe bak mogelijkheden
Cakejes, ovengerechten, gesmolten kaasboterham....... yay
Nee joh, dat zijn twee boterhammen op elkaar met ham en kaas ertussen en die bak je gewoon in de panquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Een tosti heet dat in de volksmond.
Gadverdamme, ik moest op de middelbare school (kantinedienstquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn twee boterhammen op elkaar met ham en kaas ertussen en die bak je gewoon in de pan(tosti ijzers zijn voor ... noem zelf maar wat stoms
)
Gewoon een boterham met kaas in de oven. Ik noemde het vroeger altijd heel simpel "kaas uit de oven"Heerlijk. Doe ik op mijn werk ook altijd
Gooi ik even een boterham bij de croissants of zo.
I do love me some Titty sprinkles.quote:
Hee hee hee, microwaven is anders dan de oven heaquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik moest op de middelbare school (kantinedienst) ook altijd broodjes kaas microwaven, die lucht.
Ik moet gewoon kokhalzen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hee hee hee, microwaven is anders dan de oven heaBoterham met kaas in de magnetron is vies, dan wordt het zompig en niet knapperig en zo.
Bah.
Maar goedNu krijg ik honger...
quote:
Zeker heel saai, sand eilandje met en boom.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:38 schreef maurisioo het volgende:
De Survival Island map is bijna af!
[ link | afbeelding ]
Gaat erom wat eronder ligt he.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zeker heel saai, sand eilandje met en boom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
lies, dat was iemand anders.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Die gebruikte jij eerder bij elke post dus.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef quer het volgende:
Jullie hebben een nieuwe aanwinst in dit topiqueHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef quer het volgende:
Jullie hebben een nieuwe aanwinst in dit topiqueWaar speel jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was het gisteren rustig bij aldie..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
vroeger was t wel grappig met skate enzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:41 schreef Lorrelies het volgende:
Gamekings
* Lorrelies is waarschijnlijk één van de weinige meisjes die dat vanaf het begin al kijkt
Stef stunt piloot zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:29 schreef Lorrelies het volgende:
Het oventje is gedoopt en de loempiaatjes waren lekker
Hoezee. En nu nog even wat leuks doen voor ik naar bed ga
Ik nietquote:
Vertel, waar heeft hij het overquote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
doet mijn begeleider de deur van zijn kantoor dicht zodat ik hem niet kan horen bellen; hoor ik hem dwars door de muur heen.
Volgende week ga ik naar Italië brah.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:21 schreef maurisioo het volgende:
Alleen heb over 10 weken weer stage
Totaal niet boeiend; hij kon net zo goed de deur open laten.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Vertel, waar heeft hij het over
Italië?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar Italië brah.
In Amerika willen ze graag naar Rome en dan ga jij naar Amerika.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Italië?![]()
Is niks, ik ben net terug uit Amerika.![]()
Hehe.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren trouwens 121.000 euro overgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dure hoer heb je.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren trouwens 121.000 euro overgemaakt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hehe.Overgemaakt? Je zat toch niet in die afdeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Jawel, alleen moesten anderen het wel controleren.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Overgemaakt? Je zat toch niet in die afdeling?
Ja vertel hoe je aan dat liteken net boven je lies bent gekomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja broeder; zal ik je nu een ander verhaal vertellen?
grgrgrg
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Mordecai het volgende:
Ik wil meloenen voor decoratieve doeleinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, ten westen van mn boomhut.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Bobber jij ook weer he. Je hebt zelfs nog meegeholpen waarom klik je op volgende week pas.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:54 schreef bobbernaut het volgende:
ook al is ie 10000 keer gepost, 10000 huillachjes
ja dat was ik!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Bobber jij ook weer he. Je hebt zelfs nog meegeholpen waarom klik je op volgende week pas.
Oh die post en vote waren zo ongeveer gelijk en ik had al zo'n vermoeden dat jij die zou aanklikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja dat was ik!hoe wist je dat? eniewees ik drukte verkeerd
quote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb alleen nog een oudere backup waar de laatste paar kleine dingen niet instaan dus maak maar lekker zelf
stop er trouwens gewoon geen tnt in, is veel leuker als mensen heel veel moeite doen om niet op de verkeerde pressure plate te lopen terwijl het gewoon veilig is.
ja de hele cave daar is opgeblazenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb alleen nog een oudere backup waar de laatste paar kleine dingen niet instaan dus maak maar lekker zelf
stop er trouwens gewoon geen tnt in, is veel leuker als mensen heel veel moeite doen om niet op de verkeerde pressure plate te lopen terwijl het gewoon veilig is.
Hele cave.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja de hele cave daar is opgeblazenof doe ff WE erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |