dingetje? JJH? kijk maar in kpdquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Over de balzak van dingetje, is die mooi kaal?
Ik heb nog geen toegang tot KPDquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dingetje? JJH? kijk maar in kpd
oh hihi.. ja die is mooi kaal.. wat denkquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb nog geen toegang tot KPD![]()
Moet ik nog steeds aanvragen.
ik zou het doen hahaquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb nog geen toegang tot KPD![]()
Moet ik nog steeds aanvragen.
Ditquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kpd is wel leuk om te kijkenal zie je soms ook dingen die je liever niet ziet
en wie post dat?quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb ooit eens een vriendje gehad, meer een buurjongen, daar heb ik ooit eens seks mee gehad. Die was echt helemaal kaal, oksels geschoren, benen geschoren, etc etc. Zag er vreemd uitquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh hihi.. ja die is mooi kaal.. wat denkdat ik er anders mee wil spelen
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoorquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vriendje gehad, meer een buurjongen, daar heb ik ooit eens seks mee gehad. Die was echt helemaal kaal, oksels geschoren, benen geschoren, etc etc. Zag er vreemd uit![]()
Later bleek dat hij toch meer gevoelens had voor het mannelijke geslacht.
jij post ranzige shit hahahaquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoor
Ik ga me morgen aanmelden. dadelijk komt er een vriendin langs en gaan we heerlijk mijn lasagna eten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die van mij is tot vrijdag weg dus vnaaf lekker koffie drinken met mijn beste vriend en verder weinig doen deze weekquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ga me morgen aanmelden. dadelijk komt er een vriendin langs en gaan we heerlijk mijn lasagna eten.
Vriendlief verwacht ik pas rond een uur of 2 in de nacht thuis. Dat hij me niet wakker maakt, ik moet morgen weer werken
Tijdens de seks merk je er weinig van hoor, maar om iemand dan echt hélemaal echt kaal te zien, dat is toch wel "apart".quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]helemaal volledig kaal vind ik ook een beetje dat ik denk van ..
klein beetje borsthaar vind ik wel sexy.. en onder de armen.. op de benen en de armen zowiezo
quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij post ranzige shit hahaha
en dan bedoel ik niet je naaktfoto's
Ik zeker weten van wel hoor!quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoor
quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan sla ik jouw hersens in met een naaldhak die naast m'n bed ligt
het rijk voor je alleen dusquote:Op maandag 3 september 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij is tot vrijdag weg dus vnaaf lekker koffie drinken met mijn beste vriend en verder weinig doen deze week
Neuh.... Denk dat jij het fijn zou vinden dat ik je wakker maak als ik je wakker zou makenquote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan sla ik jouw hersens in met een naaldhak die naast m'n bed ligt
Ik ben al bezetquote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh.... Denk dat jij het fijn zou vinden dat ik je wakker maak als ik je wakker zou maken
Onze onderburen kunnen dat welquote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom maak ik je ook niet wakker
dat zegt niet altijd allesquote:
Ik durf wel in kpd te posten, alleen geen foto's van mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen in kpd durven te posten
Als mijn lief 3 weken op oefening is is het de eerste week wel leuk, rijk helemaal alleen. Maar dan begint toch een soort van leegte te komen, dan mis je hem toch welquote:
hannie de slavin, die zich nooit meer was, alles likken wanneer ze heeft..........quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Pijpen beffen wippen lekker naaien....
Klinkt misschien heel gek, maar als ik trouw ben, dan ben ik ook trouwquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zegt niet altijd alles
die van mij is dus haast nooit weg.. hij had op een gegeven moment om de week 5 dagen vrij.. gek werd ik ervan. .ben erg gesteld op ' me' timequote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als mijn lief 3 weken op oefening is is het de eerste week wel leuk, rijk helemaal alleen. Maar dan begint toch een soort van leegte te komen, dan mis je hem toch wel![]()
En laat mijn vriend nu toch zo ongeveer 5 maanden per jaar van huis wezen, uitzending reken ik dan even niet mee. Dan is het huis (appartement) toch best leeg.
Dikke tiete graaie.. condoompje om.. vibrator in de .... ejaculeren in haar mond...quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Pijpen beffen wippen lekker naaien....
Ik durf het wel, maar liever niet onder deze account, en moet nog steeds een kloon aanmaken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen in kpd durven te posten
waarom is dat gek ?quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel gek, maar als ik trouw ben, dan ben ik ook trouw
mag ook gewoon in whatsapp hoorquote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar liever niet onder deze account, en moet nog steeds een kloon aanmaken.
Ik doe het wel gewoon met dit account.. Dit ben ik namelijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar liever niet onder deze account, en moet nog steeds een kloon aanmaken.
haha knetter vind het bestquote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ook gewoon in whatsapp hoor
daar hebben wij ook geen moeite mee dat jij er geen moeite mee hebtquote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen problemen mee om te posten in kpd....
quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen problemen mee om te posten in kpd....
Ja mag dat?quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ook gewoon in whatsapp hoor
wij?quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
daar hebben wij ook geen moeite mee dat jij er geen moeite mee hebt
Ik heb het geluk dan dat mijn vriend niet stil kan zitten, hij doet van alles erbij. Naar de club, naar voetbal etc.quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij is dus haast nooit weg.. hij had op een gegeven moment om de week 5 dagen vrij.. gek werd ik ervan. .ben erg gesteld op ' me' time
jazeker mijn whatsapp vind dat erg leuk denk ikquote:
Oh ja ik moet er ook niet aan denken dat hij lang weg is.. maar zo een week vind ik heerlijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dan dat mijn vriend niet stil kan zitten, hij doet van alles erbij. Naar de club, naar voetbal etc.
Maar geloof me, als jouw vriend lang weg is, dan ga je hem echt missen.
Toen mijn vriend in Uruzgan zat, ik had het soms echt niet meer.
Ik ken verhalen van collega's van mijn vriend, en die liegen en bedriegen hun partner gewoon. Dat doet me wel pijn.quote:
spreek voor jezelf, heb genoeg dm's gehad die het tegenspraken hoorquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik en mijn medelurkers van FOK!
serieus?! te sneuquote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, heb genoeg dm's gehad die het tegenspraken hoor
Mannen of vrouwen?quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van collega's van mijn vriend, en die liegen en bedriegen hun partner gewoon. Dat doet me wel pijn.
tuurlijk je hebt genoeg vreemdgangers.. maar ook veel loyale trouwe mensen en daarnaast nog de open relaties en andere constructries.. het knapste is uitvinden wat bij jou/jullie past.quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van collega's van mijn vriend, en die liegen en bedriegen hun partner gewoon. Dat doet me wel pijn.
1 week is inderdaad wel fijn, gewoon ff je eigen ding doenquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ja ik moet er ook niet aan denken dat hij lang weg is.. maar zo een week vind ik heerlijk
herkenbaar..quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, heb genoeg dm's gehad die het tegenspraken hoor
ik heb niet zoveel vriendinnenquote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
1 week is inderdaad wel fijn, gewoon ff je eigen ding doen
Met vriendinnen afspreken thuis waar lief een pesthekel aan heeft.
Goed voor jouw, en ook dat je daar eerlijk over kunt zijn en zo een vriend hebt die dat accepteerd. Ik denk dat daar maar weinig exemplaren van zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk je hebt genoeg vreemdgangers.. maar ook veel loyale trouwe mensen en daarnaast nog de open relaties en andere constructries.. het knapste is uitvinden wat bij jou/jullie past.
ik ben zoo blij dat ik er achter ben dat monogaam trouw gewoon niets voor mij is.. heb nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten
quote:
heb bijna 6 jaar een monogame relatie gehad.. werd er depresief vanquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Goed voor jouw, en ook dat je daar eerlijk over kunt zijn en zo een vriend hebt die dat accepteerd. Ik denk dat daar maar weinig exemplaren van zijn.
Het is echter niks voor mij. Ben ik denk ik toch iets te conservatief in
Sommige gasten zijn dat...quote:
Vooral het gevoel hebben dat iets niet mag lijkt me kut...quote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb bijna 6 jaar een monogame relatie gehad.. werd er depresief van
mijn huidige vriend moest er ook wel heel erg goed over nadenken.. en het blijft aftasten en veel en goed praten.. dat we nu een open relatie hebben wil niet zeggen dat dat over 2 jaar nog zo is.. we volgen vooral ons gevoel
Ik vind het knap van julliequote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb bijna 6 jaar een monogame relatie gehad.. werd er depresief van
mijn huidige vriend moest er ook wel heel erg goed over nadenken.. en het blijft aftasten en veel en goed praten.. dat we nu een open relatie hebben wil niet zeggen dat dat over 2 jaar nog zo is.. we volgen vooral ons gevoel
quote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het knap van jullie
Een open relatie moet ik echt niet aan denken.
Natuurlijk, er is liefde, en er is lust. Maar het idee dat mijn toyboy met een andere vrouw in bed ligt vind ik niet fijn.
Kijk, natuurlijk, alles is bespreekbaar, maar wat als mijn vriend dan die andere vrouw verkiest omdat die beter is in bed? Dan heb je het wel mooi zelf verneukt.
Daarom heb ik daar moeite mee.
dat kan ik me voorstellen, maar enerzijds, je hebt een relatie, en anderzijds heb je er "neukertjes" bij.quote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral het gevoel hebben dat iets niet mag lijkt me kut...
Geef me ruimte zeg hey verdomme![]()
Maarja dat ben ik..Heb niet de drang om met jan en alleman het bed in te duiken... Maar dat beperkende idee vind ik maar kut.
dat is ook hetgeen waar ik bang voor was.. dat een andere vrouw knapper zou zijn ofzo.. daarom wil ik ook liever niet dat hij met vrijgezelle vrouwen wat doetquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het knap van jullie
Een open relatie moet ik echt niet aan denken.
Natuurlijk, er is liefde, en er is lust. Maar het idee dat mijn toyboy met een andere vrouw in bed ligt vind ik niet fijn.
Kijk, natuurlijk, alles is bespreekbaar, maar wat als mijn vriend dan die andere vrouw verkiest omdat die beter is in bed? Dan heb je het wel mooi zelf verneukt.
Daarom heb ik daar moeite mee.
tja idd.. ik duik ook niet elke week met iemand anders in bed maar de mogelijkheid hebben is zoo fijn.. het flirten en geilen zonder bang te zijn dat het niet magquote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral het gevoel hebben dat iets niet mag lijkt me kut...
Geef me ruimte zeg hey verdomme![]()
Maarja dat ben ik..Heb niet de drang om met jan en alleman het bed in te duiken... Maar dat beperkende idee vind ik maar kut.
Daarom dus. Veel relaties gaan kapot door slechte seks.quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Waar the fuck is je relatie op gebaseerd als je al weggaat bij je vriendin omdat de seks ergens anders beter is..
Dan is er geen relatie, alles bij ons althans, dat berust op liefde, begrip, en natuurlijk seks.quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Waar the fuck is je relatie op gebaseerd als je al weggaat bij je vriendin omdat de seks ergens anders beter is..
Eh op seks?quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik zou denk ik geen standaard neukertjes erbij hebben...quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, maar enerzijds, je hebt een relatie, en anderzijds heb je er "neukertjes" bij.
Dat idee, ik vind het niet fijn.
Ik doe alles, ben zelfs de Dom in bed, maar hij moet wel van mij zijn.
ik ben juist eerder bang dat het uit gaat als je elkaar niet vrij laat.. dat 1 van de 2 zich opgesloten gaat voelen of dan juist vreemd gaat..quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Mijn ouders hadden een open relatie, mn moeder werd verliefd en nu zijn ze gescheiden, bijna de 25 gehaald. Niet dat t altijd zo moet gaan, maar ik ben er enigszins huiverig voor, hoewel t me wel aantrekt.
hele wijze woordenquote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben juist eerder bang dat het uit gaat als je elkaar niet vrij laat.. dat 1 van de 2 zich opgesloten gaat voelen of dan juist vreemd gaat..
dan liever ' vreemdgaan met toetstemming'
verliefd worden kan altijd
Hehe, hoe kun je dan zoiets zeggen als je nog nooit een relatie hebt gehad?quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben nooit echt verliefd geweest....
Ik kan er eigenlijk niet over oordelen allemaal... Wellicht zou ik dat nooit van mijn leven willen een open relatie...
Ik heb het over dingen als ''lijkt me'' dusja... Maargoedquote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, hoe kun je dan zoiets zeggen als je nog nooit een relatie hebt gehad?
Ah oké. Neem maar aan dat een relatie ook om seks draait, zeker als je nog jong bent.quote:Op maandag 3 september 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen als ''lijkt me'' dusja... Maargoed
Mee eens, maar zeg nou zelf. Helemaal geen/slechte seks in en relatie? Ik zou er niet mee kunnen leven.quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Tamashii het volgende:
Onder andere ja. Ik kan ook zeer genieten van massages, kookkunsten, vriendenavonden, spelletjes spelen en zoenzoenzo.
Spelletjes spelenquote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Tamashii het volgende:
Onder andere ja. Ik kan ook zeer genieten van massages, kookkunsten, vriendenavonden, spelletjes spelen en zoenzoenzo.
Ik doe mee in de hoop dat ik mijn onderbroekje aan mag latenquote:Op maandag 3 september 2012 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hou van spelletjes
stripmonopoly
Daar heb je ook wel n punt. Het komt bij voort uit n soort trauma, dus ben ik eigenlijk al bevooroordeeld.quote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben juist eerder bang dat het uit gaat als je elkaar niet vrij laat.. dat 1 van de 2 zich opgesloten gaat voelen of dan juist vreemd gaat..
dan liever ' vreemdgaan met toetstemming'
verliefd worden kan altijd
quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik doe mee in de hoop dat ik mijn onderbroekje aan mag laten
Ik bedoelde boxer.. ook goed?quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]onderbroekje klink zo onsexy dat je hem aan mag houden hoor
boeiaaaquote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Echt een afknappert. Zeg dan gewoon boxer.
dat maakt geen flikker uit.. als een vent zijn broek uittrekt en er komt een onderbroekje te voorschijn dan lig ik in een lachstuipquote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Grijsbaard het volgende:
Jij weet toch wel hoe de inhoud eruit ziet..
hahaha heb alleen boxers, dus moet ik die eerst nog aanschaffen..quote:Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat maakt geen flikker uit.. als een vent zijn broek uittrekt en er komt een onderbroekje te voorschijn dan lig ik in een lachstuip
boxers kunnen en zijn meestal sexy in mijn ogenquote:Op maandag 3 september 2012 18:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
hahaha heb alleen boxers, dus moet ik die eerst nog aanschaffen..
Welke wil je? Met aapjes?quote:Op maandag 3 september 2012 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
boxers kunnen en zijn meestal sexy in mijn ogen
Wat is die?quote:Op maandag 3 september 2012 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Spelletjes spelen
het mad spelomg tammmmm dat wil ik een keer met jou spelen
Ben ik met je eens. Zeg dan boxer.quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]onderbroekje klink zo onsexy dat je hem aan mag houden hoor
Omgekeerd monopoly zonder huisjes en shit.. je moet van je geld afkomen ipv rijk komen en dat doe dmv debiele opdrachten waaronder: doe een steen naquote:
OMG. Wat the fuck, dat ik daar nog nooit van gehoord heb. Ik wil eigenlijk weer eens een keer weerwolven. Kent iemand dat? Dat is ook een forumspelletje.quote:Op maandag 3 september 2012 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omgekeerd monopoly zonder huisjes en shit.. je moet van je geld afkomen ipv rijk komen en dat doe dmv debiele opdrachten waaronder: doe een steen nade rest beoordeeld of je het goed doet..
of loop met een kaart op je hoofd achteruit rond de tafel en kakel als een kip
quote:Op maandag 3 september 2012 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omgekeerd monopoly zonder huisjes en shit.. je moet van je geld afkomen ipv rijk komen en dat doe dmv debiele opdrachten waaronder: doe een steen nade rest beoordeeld of je het goed doet..
of loop met een kaart op je hoofd achteruit rond de tafel en kakel als een kip
Speedoquote:Op maandag 3 september 2012 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat maakt geen flikker uit.. als een vent zijn broek uittrekt en er komt een onderbroekje te voorschijn dan lig ik in een lachstuip
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdamquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]dat hebben we vroeger zo veel gespeeld!
Weerwolven ken ik niet, Tamashii, leg eens uit?
wel eens van gehoord nog nooit gedaan.. lijkt me wel tofquote:Op maandag 3 september 2012 18:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG. Wat the fuck, dat ik daar nog nooit van gehoord heb. Ik wil eigenlijk weer eens een keer weerwolven. Kent iemand dat? Dat is ook een forumspelletje.
wij ookquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]dat hebben we vroeger zo veel gespeeld!
Weerwolven ken ik niet, Tamashii, leg eens uit?
jij hebt er meer ervaring mee dan ik hoor ik alquote:Op maandag 3 september 2012 18:58 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Stringetjes zitten voor geen meter!
klinkt wel coolquote:Op maandag 3 september 2012 18:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
Sorry, ik kan het niet goed uitleggen. 1 keer gespeeld, maar ben er weg van.
Ik vraag me af of we dat gewoon hier op het forum kunnen doen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel eens van gehoord nog nooit gedaan.. lijkt me wel tof
is dat niet net zoiets als het maffia spel wat er al is op het forumquote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat gewoon hier op het forum kunnen doen.
Klopt.. xDquote:Op maandag 3 september 2012 19:01 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij hebt er meer ervaring mee dan ik hoor ik al
Komt eraan poesje.quote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie gaat mij ff oppeppen moet nog een uur doorwerken. .whatsapp me eens hysterisch grappige foto's ofzo
quote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan vandaag? Vond je uk het leuk op school?
quote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat niet net zoiets als het maffia spel wat er al is op het forum
dat heb ik 1 keer meegedaan
Nee, zometeen gaat het over seks, lingerie, sperma en squirten.quote:Op maandag 3 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Als jullie even verder miepen over spelletjes, dan ga ik ff sporten.
lekker..quote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zometeen gaat het over seks, lingerie, sperma en squirten.
maar dat is pas als jij bent sportenquote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ok, dan lees ik het wel terug straksquote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
en waarover dan precies?quote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb trouwens vandaag wel 4 (!!!!!!!!!!!!) complimenten gekregen!
voor wat?quote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb trouwens vandaag wel 4 (!!!!!!!!!!!!) complimenten gekregen!
Ik zal je even een grappige foto sturenquote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie gaat mij ff oppeppen moet nog een uur doorwerken. .whatsapp me eens hysterisch grappige foto's ofzo
Ik sport niet, alleen in bed.quote:Op maandag 3 september 2012 19:05 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
maar dat is pas als jij bent sporten
quote:
2 van mijn nieuwe klasgenoten dat ik er leuk uitzie..quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal je even een grappige foto sturen
Dachten jullie allemaal dat ik een bengeltje was?quote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
We zijn er allemaal stil van..
Whahaha.. xDquote:Op maandag 3 september 2012 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.. een klant vond mij zwoel klinkenhihi zit hier te giechelen als een schoolmeisje
fruit en waterquote:Op maandag 3 september 2012 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga straks lekker met mn restje kokoskoekjes op de bank zitten en gtst kijken, Vanaf morgen gaan we over op fruit, groente, en veel heel veel water!
Omdat ik zelf een stok achter de deur nodig heb ga ik naar een soort Weightwatchers maar dan zonder punten tellen1x in de week daar op de schaal en kom dan maar op met mn trouwjurk!
Mijn onderrok is binnen, Ik ben flieft
quote:Op maandag 3 september 2012 19:30 schreef Tamashii het volgende:
Mijn katje had problemen buiten, andere kat ofzo, maar nu is ze een beetje gewond.
Succes!quote:Op maandag 3 september 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest de oppas binnenlaten en nu onderweg naar A'dam
hihi dan koop je iets heel kleins en goedkoops voor jezelfquote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wil heel veel leuke dingen kopen, maar moet eerst nog andere rekeningen betalen
Koop voor jezelf een bloemetje mét sierpot!!quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik wil heel veel leuke dingen kopen, maar moet eerst nog andere rekeningen betalen
dan zou ik eerder een mooie hipster of string oid voor mezelf kopenquote:Op maandag 3 september 2012 19:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Koop voor jezelf een bloemetje mét sierpot!!
[ afbeelding ]
stringetje..quote:Op maandag 3 september 2012 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zou ik eerder een mooie hipster of string oid voor mezelf kopen
Ja, ik snap 'm.... Wij gingen 2 weken op vakantie en toen we terugkwamen leefden de orchideeën nog steeds..quote:Op maandag 3 september 2012 19:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als wat water moet hebben gaat dood hierzo! Echte kunst voor mij!
en ik wacht gewoon ff met kopen, Zijn allemaal dingen voor t trouwfeest, dus kan ik nog meer dingen verzinnen die IK nodig vindt vind
dat is jist het punt... Of ik vergeet het, of ik geef teveel waterquote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Die orchideeën hoef je maar 1x per week een heel klein beetje water te geven..
haha... okeequote:Op maandag 3 september 2012 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is jist het punt... Of ik vergeet het, of ik geef teveel water
Woef.quote:
Ja, dat kanquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
Zo. Hondje gegeten, ik gegeten en eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk thuis.
Maaltijdsalade met gerookte zalm, yum ...![]()
Ik zag jullie kletsen over Weerwolven. Dat is een superleuk spel! Heb ik ooit met klasgenoten gedaan, hoe meer mensen hoe leuker. Kan dat inderdaad op een forum? Lijkt me wel lachen om een keer te doen met jullie.
En dan het aantikken via DM oid?quote:Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat kan
Je hebt spelers nodig en een spelleider
I joinquote:Op maandag 3 september 2012 20:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat kan
Je hebt spelers nodig en een spelleider
me 3quote:
Wat snap je niet?quote:
quote:
Mij kan je niet aan.quote:Op maandag 3 september 2012 20:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik hou ook van wilde katjes haha
twitter:AnnieAppelboom twitterde op maandag 03-09-2012 om 19:52:22ik dach net da ik naar een aflevering van Lingo zat te kijken maar toen bleken het gewoon de paralympics te zijn reageer retweet
Flauw.quote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef Grijsbaard het volgende:
twitter:AnnieAppelboom twitterde op maandag 03-09-2012 om 19:52:22ik dach net da ik naar een aflevering van Lingo zat te kijken maar toen bleken het gewoon de paralympics te zijn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha..twitter:AnnieAppelboom twitterde op zondag 02-09-2012 om 20:34:00het heet 'boer zoekt vrouw' maar ze bedoele gewoon 'boer zoekt een slaaf die om vijf uur op wil staan om de koeien te melken' reageer retweet
Jij ook niet.quote:
niks slechts over lucilequote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef Grijsbaard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan niet alles weten hequote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Sorry.. wist niet dat het een familielid van je was..
Not gonna happen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
en daar komen we maar op 1 manier achter
Dan doen wij toch een ander spelletje?quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik snap het spel nog steeds niet
En ik had net kramp in mijn voet, nu is het nog steeds niet weg.
ik toep!quote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doen wij toch een ander spelletje?
Welk spelletje wil jij doen dan?quote:Op maandag 3 september 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doen wij toch een ander spelletje?
Heb ik serieus nog nooit gedaan.quote:
quote:
gaat een stuk sneller inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 20:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Of je neemt iemand gelijk op z'n bek..
Ik dacht dat ik de enige was!quote:
bij de volgende meetquote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb ook nog nooit flesje gedraaid
Je snapt dat we nu heel nieuwsgierig zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Grijsbaard het volgende:
![]()
![]()
Ik helaas wel.... Wil het er niet over hebben...
quote:
Nee.... ander onderwerpquote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu heel nieuwsgierig zijn.
ik sla de heren even over maar het breekt het ijs wel...quote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wil je zo graag zoenen dan? xD
Ah, kom op. Anders vind ik het flauw dat je erover begint.quote:
Oh!?quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik sla de heren even over maar het breekt het ijs wel...
net als een dikke pinguin![]()
Eens. Dan moet je er niet over beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, kom op. Anders vind ik het flauw dat je erover begint.
Hoe was jouw dag vandaag?quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, kom op. Anders vind ik het flauw dat je erover begint.
Wie heb je gezoend?quote:
Whahaha ... Hoe dik? Ik ben namelijk zelf ook mollig.quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb gewoon met een hele dikke vieze zeug gezond.. klaar punt uit. Blegh blegh blegh!!![]()
haha heldendaad manquote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb gewoon met een hele dikke vieze zeug gezond.. klaar punt uit. Blegh blegh blegh!!![]()
Voor sommige mensen wel, vandaar.quote:Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
Dik en mollig is niet hetzelfde. Mollig
Je bent chubby ja?quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha ... Hoe dik? Ik ben namelijk zelf ook mollig.
Chubby zoals ik altijd zie is wel wat overdreven.quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent chubby ja?
Dat idee had ik totaal niet.
Dit dus. Heb je tenminste een beetje houvastquote:Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef schrikbarend het volgende:
mollig is goed, beetje vlees op de botten kan prima
I knowquote:
Ok, dus er is nog een scheidslijn tussen mollig en chubby?quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Chubby zoals ik altijd zie is wel wat overdreven.
Er zijn altijd winnaars en verliezers met spelletjes.quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Grijsbaard het volgende:
En ze was dolblij toen ze mij draaide..![]()
![]()
En ik kon wel janken....
![]()
![]()
en gewoon doen he, voor het vaderlandquote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Grijsbaard het volgende:
En ze was dolblij toen ze mij draaide..![]()
![]()
En ik kon wel janken....
![]()
![]()
Dat blijkt maar weer..quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn altijd winnaars en verliezers met spelletjes.
Geen idee. Ik ben altijd wat steviger geweest, maar ik sinds een jaar ofzo wel echt overgewicht. Alleen ik zag vandaag dat ik weer slanker was geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dus er is nog een scheidslijn tussen mollig en chubby?
Goed om te weten. Je hebt nog babyvetjes?
Ja, haha.. ik ben dan niet flauw......quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
en gewoon doen he, voor het vaderland
Maar ze kon dus ook niet zoenen?quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, haha.. ik ben dan niet flauw......
Dit is sowieso de manier hoe je eigenlijk moet wegen/meten.quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben altijd wat steviger geweest, maar ik sinds een jaar ofzo wel echt overgewicht. Alleen ik zag vandaag dat ik weer slanker was geworden.
Ik kan trouwens niet echt meer wegen, aangezien veel aan krachttraining doe.Ik meet in centimeters.
Ik meet maar 1 ding in centimeters.quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben altijd wat steviger geweest, maar ik sinds een jaar ofzo wel echt overgewicht. Alleen ik zag vandaag dat ik weer slanker was geworden.
Ik kan trouwens niet echt meer wegen, aangezien veel aan krachttraining doe.Ik meet in centimeters.
jammer weer, gewoon volle bak dan hequote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Nou uh.... ik zei dat ze haar tongetje thuis mocht laten....
quote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik meet maar 1 ding in centimeters.
Maar waarom krachttraining?
ditquote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had geen zin in een ziekte. Ik bedankt op zo'n moment..quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jammer weer, gewoon volle bak dan he
Omdat het leuk is.quote:Op maandag 3 september 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom krachttraining?
Beiden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Effectiever voor wat? Afvallen? Of spierbouw?
Spieropbouw. En ik denk ook voor afvallen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Effectiever voor wat? Afvallen? Of spierbouw?
Ok, ik wil alleen afvallen eigenlijk. Ik zal het overwegen.quote:
vet zet zich om in spiermassa, eerst kweken dusquote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spieropbouw. En ik denk ook voor afvallen.
Maar dat hangt van de intensiteit af, maar dat geldt ook voor cardio.
Een combinatie van cardio en krachttraining is ideaal. Ik doe sinds kort Crossfit, dat is beiden in één training.quote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spieropbouw. En ik denk ook voor afvallen.
Maar dat hangt van de intensiteit af, maar dat geldt ook voor cardio.
1.71 mquote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ik wil alleen afvallen eigenlijk. Ik zal het overwegen.
Hoe groot ben je eigenlijk? (even voor de beeldvorming).
Dat kan niet.quote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
vet zet zich om in spiermassa, eerst kweken dus
Ah oke, zal wel net zoiets als bodypump zijn. Krachttraining met een hoog tempo (op muziek).quote:Op maandag 3 september 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Een combinatie van cardio en krachttraining is ideaal. Ik doe sinds kort Crossfit, dat is beiden in één training.
Veel zwaarder dan Bodypump. Bodypump is voor huisvrouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan niet.
[..]
Ah oke, zal wel net zoiets als bodypump zijn. Krachttraining met een hoog tempo (op muziek).
Ze is een vrouw héquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is klein genoeg om geen hulk te worden dalijk.
Even googlen danquote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel zwaarder dan Bodypump. Bodypump is voor huisvrouwen.
Ja, maar als je wat kleiner bent, ben je niet direct zo'n beer.quote:Op maandag 3 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is een vrouw héMaar ook kleine vrouwen kunnen erg (en te) gespierd zijn.
Vrouwen zetten niet zo snel spieren aan. Dat is precies de reden dat veel vrouwen geen krachttraining durven te doen, ze zijn bang dat ze te gespierd worden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is klein genoeg om geen hulk te worden dalijk.
Mja, ik snap wat je bedoeldquote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar als je wat kleiner bent, ben je niet direct zo'n beer.
Al die lange mensen die gespierd worden, zien er direct uit als de hulk.
Ah bah, nee dankje.quote:
Ik ken veel van die roeiers en mijn godquote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 3 september 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen zetten niet zo snel spieren aan. Dat is precies de reden dat veel vrouwen geen krachttraining durven te doen, ze zijn bang dat ze te gespierd worden.
Hoe kan dat nou weer?quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\\
Dat is ook wel weer waar.
Mijn ex trainde best veel maar er kwam geen spier bij. Ik kon me 3 dagen 1 maal per dag 10 keer opdrukken en mijn t-shirt zat strak.
She jelly.
Stouterd! :|quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb alcoholische consumpties genuttigd.
LOL. Dat laatste lijkt me wat overdreven. Zo snel zet je namelijk geen spieren aan.quote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken veel van die roeiers en mijn god. Ze passen ineens niet meer door deuren heen enzo.
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Mijn ex trainde best veel maar er kwam geen spier bij. Ik kon me 3 dagen 1 maal per dag 10 keer opdrukken en mijn t-shirt zat strak.
She jelly.
Geen idee. Laatst weer een week gedaan. 3 series van 10 per dag.quote:
The prophecy was right!quote:
Dat is tenminste geen elektronische zooi wat tegenwoordig alleen maar gemaakt wordtquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Grijsbaard het volgende:
2e nummer is het best.. dat andere is een herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |