dingetje? JJH? kijk maar in kpdquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Over de balzak van dingetje, is die mooi kaal?
Ik heb nog geen toegang tot KPDquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dingetje? JJH? kijk maar in kpd
oh hihi.. ja die is mooi kaal.. wat denkquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb nog geen toegang tot KPD![]()
Moet ik nog steeds aanvragen.
ik zou het doen hahaquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb nog geen toegang tot KPD![]()
Moet ik nog steeds aanvragen.
Ditquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kpd is wel leuk om te kijkenal zie je soms ook dingen die je liever niet ziet
en wie post dat?quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb ooit eens een vriendje gehad, meer een buurjongen, daar heb ik ooit eens seks mee gehad. Die was echt helemaal kaal, oksels geschoren, benen geschoren, etc etc. Zag er vreemd uitquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh hihi.. ja die is mooi kaal.. wat denkdat ik er anders mee wil spelen
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoorquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vriendje gehad, meer een buurjongen, daar heb ik ooit eens seks mee gehad. Die was echt helemaal kaal, oksels geschoren, benen geschoren, etc etc. Zag er vreemd uit![]()
Later bleek dat hij toch meer gevoelens had voor het mannelijke geslacht.
jij post ranzige shit hahahaquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoor
Ik ga me morgen aanmelden. dadelijk komt er een vriendin langs en gaan we heerlijk mijn lasagna eten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die van mij is tot vrijdag weg dus vnaaf lekker koffie drinken met mijn beste vriend en verder weinig doen deze weekquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ga me morgen aanmelden. dadelijk komt er een vriendin langs en gaan we heerlijk mijn lasagna eten.
Vriendlief verwacht ik pas rond een uur of 2 in de nacht thuis. Dat hij me niet wakker maakt, ik moet morgen weer werken
Tijdens de seks merk je er weinig van hoor, maar om iemand dan echt hélemaal echt kaal te zien, dat is toch wel "apart".quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]helemaal volledig kaal vind ik ook een beetje dat ik denk van ..
klein beetje borsthaar vind ik wel sexy.. en onder de armen.. op de benen en de armen zowiezo
quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij post ranzige shit hahaha
en dan bedoel ik niet je naaktfoto's
Ik zeker weten van wel hoor!quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoor
quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan sla ik jouw hersens in met een naaldhak die naast m'n bed ligt
het rijk voor je alleen dusquote:Op maandag 3 september 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij is tot vrijdag weg dus vnaaf lekker koffie drinken met mijn beste vriend en verder weinig doen deze week
Neuh.... Denk dat jij het fijn zou vinden dat ik je wakker maak als ik je wakker zou makenquote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan sla ik jouw hersens in met een naaldhak die naast m'n bed ligt
Ik ben al bezetquote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh.... Denk dat jij het fijn zou vinden dat ik je wakker maak als ik je wakker zou maken
Onze onderburen kunnen dat welquote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom maak ik je ook niet wakker
dat zegt niet altijd allesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |