dingetje? JJH? kijk maar in kpdquote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Over de balzak van dingetje, is die mooi kaal?
Ik heb nog geen toegang tot KPDquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dingetje? JJH? kijk maar in kpd
oh hihi.. ja die is mooi kaal.. wat denkquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb nog geen toegang tot KPD![]()
Moet ik nog steeds aanvragen.
ik zou het doen hahaquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb nog geen toegang tot KPD![]()
Moet ik nog steeds aanvragen.
Ditquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kpd is wel leuk om te kijkenal zie je soms ook dingen die je liever niet ziet
en wie post dat?quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb ooit eens een vriendje gehad, meer een buurjongen, daar heb ik ooit eens seks mee gehad. Die was echt helemaal kaal, oksels geschoren, benen geschoren, etc etc. Zag er vreemd uitquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh hihi.. ja die is mooi kaal.. wat denkdat ik er anders mee wil spelen
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoorquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vriendje gehad, meer een buurjongen, daar heb ik ooit eens seks mee gehad. Die was echt helemaal kaal, oksels geschoren, benen geschoren, etc etc. Zag er vreemd uit![]()
Later bleek dat hij toch meer gevoelens had voor het mannelijke geslacht.
jij post ranzige shit hahahaquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoor
Ik ga me morgen aanmelden. dadelijk komt er een vriendin langs en gaan we heerlijk mijn lasagna eten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die van mij is tot vrijdag weg dus vnaaf lekker koffie drinken met mijn beste vriend en verder weinig doen deze weekquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ga me morgen aanmelden. dadelijk komt er een vriendin langs en gaan we heerlijk mijn lasagna eten.
Vriendlief verwacht ik pas rond een uur of 2 in de nacht thuis. Dat hij me niet wakker maakt, ik moet morgen weer werken
Tijdens de seks merk je er weinig van hoor, maar om iemand dan echt hélemaal echt kaal te zien, dat is toch wel "apart".quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]helemaal volledig kaal vind ik ook een beetje dat ik denk van ..
klein beetje borsthaar vind ik wel sexy.. en onder de armen.. op de benen en de armen zowiezo
quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij post ranzige shit hahaha
en dan bedoel ik niet je naaktfoto's
Ik zeker weten van wel hoor!quote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post ook en lange niet iedereen wil mij in mijn blootje zien hoor
quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan sla ik jouw hersens in met een naaldhak die naast m'n bed ligt
het rijk voor je alleen dusquote:Op maandag 3 september 2012 17:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij is tot vrijdag weg dus vnaaf lekker koffie drinken met mijn beste vriend en verder weinig doen deze week
Neuh.... Denk dat jij het fijn zou vinden dat ik je wakker maak als ik je wakker zou makenquote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan sla ik jouw hersens in met een naaldhak die naast m'n bed ligt
Ik ben al bezetquote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh.... Denk dat jij het fijn zou vinden dat ik je wakker maak als ik je wakker zou maken
Onze onderburen kunnen dat welquote:Op maandag 3 september 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom maak ik je ook niet wakker
dat zegt niet altijd allesquote:
Ik durf wel in kpd te posten, alleen geen foto's van mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen in kpd durven te posten
Als mijn lief 3 weken op oefening is is het de eerste week wel leuk, rijk helemaal alleen. Maar dan begint toch een soort van leegte te komen, dan mis je hem toch welquote:
hannie de slavin, die zich nooit meer was, alles likken wanneer ze heeft..........quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Pijpen beffen wippen lekker naaien....
Klinkt misschien heel gek, maar als ik trouw ben, dan ben ik ook trouwquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zegt niet altijd alles
die van mij is dus haast nooit weg.. hij had op een gegeven moment om de week 5 dagen vrij.. gek werd ik ervan. .ben erg gesteld op ' me' timequote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Als mijn lief 3 weken op oefening is is het de eerste week wel leuk, rijk helemaal alleen. Maar dan begint toch een soort van leegte te komen, dan mis je hem toch wel![]()
En laat mijn vriend nu toch zo ongeveer 5 maanden per jaar van huis wezen, uitzending reken ik dan even niet mee. Dan is het huis (appartement) toch best leeg.
Dikke tiete graaie.. condoompje om.. vibrator in de .... ejaculeren in haar mond...quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
Pijpen beffen wippen lekker naaien....
Ik durf het wel, maar liever niet onder deze account, en moet nog steeds een kloon aanmaken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen in kpd durven te posten
waarom is dat gek ?quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel gek, maar als ik trouw ben, dan ben ik ook trouw
mag ook gewoon in whatsapp hoorquote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar liever niet onder deze account, en moet nog steeds een kloon aanmaken.
Ik doe het wel gewoon met dit account.. Dit ben ik namelijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar liever niet onder deze account, en moet nog steeds een kloon aanmaken.
haha knetter vind het bestquote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ook gewoon in whatsapp hoor
daar hebben wij ook geen moeite mee dat jij er geen moeite mee hebtquote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen problemen mee om te posten in kpd....
quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen problemen mee om te posten in kpd....
Ja mag dat?quote:Op maandag 3 september 2012 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ook gewoon in whatsapp hoor
wij?quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
daar hebben wij ook geen moeite mee dat jij er geen moeite mee hebt
Ik heb het geluk dan dat mijn vriend niet stil kan zitten, hij doet van alles erbij. Naar de club, naar voetbal etc.quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij is dus haast nooit weg.. hij had op een gegeven moment om de week 5 dagen vrij.. gek werd ik ervan. .ben erg gesteld op ' me' time
jazeker mijn whatsapp vind dat erg leuk denk ikquote:
Oh ja ik moet er ook niet aan denken dat hij lang weg is.. maar zo een week vind ik heerlijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dan dat mijn vriend niet stil kan zitten, hij doet van alles erbij. Naar de club, naar voetbal etc.
Maar geloof me, als jouw vriend lang weg is, dan ga je hem echt missen.
Toen mijn vriend in Uruzgan zat, ik had het soms echt niet meer.
Ik ken verhalen van collega's van mijn vriend, en die liegen en bedriegen hun partner gewoon. Dat doet me wel pijn.quote:
spreek voor jezelf, heb genoeg dm's gehad die het tegenspraken hoorquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik en mijn medelurkers van FOK!
serieus?! te sneuquote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, heb genoeg dm's gehad die het tegenspraken hoor
Mannen of vrouwen?quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van collega's van mijn vriend, en die liegen en bedriegen hun partner gewoon. Dat doet me wel pijn.
tuurlijk je hebt genoeg vreemdgangers.. maar ook veel loyale trouwe mensen en daarnaast nog de open relaties en andere constructries.. het knapste is uitvinden wat bij jou/jullie past.quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ken verhalen van collega's van mijn vriend, en die liegen en bedriegen hun partner gewoon. Dat doet me wel pijn.
1 week is inderdaad wel fijn, gewoon ff je eigen ding doenquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh ja ik moet er ook niet aan denken dat hij lang weg is.. maar zo een week vind ik heerlijk
herkenbaar..quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, heb genoeg dm's gehad die het tegenspraken hoor
ik heb niet zoveel vriendinnenquote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
1 week is inderdaad wel fijn, gewoon ff je eigen ding doen
Met vriendinnen afspreken thuis waar lief een pesthekel aan heeft.
Goed voor jouw, en ook dat je daar eerlijk over kunt zijn en zo een vriend hebt die dat accepteerd. Ik denk dat daar maar weinig exemplaren van zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk je hebt genoeg vreemdgangers.. maar ook veel loyale trouwe mensen en daarnaast nog de open relaties en andere constructries.. het knapste is uitvinden wat bij jou/jullie past.
ik ben zoo blij dat ik er achter ben dat monogaam trouw gewoon niets voor mij is.. heb nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten
quote:
heb bijna 6 jaar een monogame relatie gehad.. werd er depresief vanquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Goed voor jouw, en ook dat je daar eerlijk over kunt zijn en zo een vriend hebt die dat accepteerd. Ik denk dat daar maar weinig exemplaren van zijn.
Het is echter niks voor mij. Ben ik denk ik toch iets te conservatief in
Sommige gasten zijn dat...quote:
Vooral het gevoel hebben dat iets niet mag lijkt me kut...quote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb bijna 6 jaar een monogame relatie gehad.. werd er depresief van
mijn huidige vriend moest er ook wel heel erg goed over nadenken.. en het blijft aftasten en veel en goed praten.. dat we nu een open relatie hebben wil niet zeggen dat dat over 2 jaar nog zo is.. we volgen vooral ons gevoel
Ik vind het knap van julliequote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb bijna 6 jaar een monogame relatie gehad.. werd er depresief van
mijn huidige vriend moest er ook wel heel erg goed over nadenken.. en het blijft aftasten en veel en goed praten.. dat we nu een open relatie hebben wil niet zeggen dat dat over 2 jaar nog zo is.. we volgen vooral ons gevoel
quote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het knap van jullie
Een open relatie moet ik echt niet aan denken.
Natuurlijk, er is liefde, en er is lust. Maar het idee dat mijn toyboy met een andere vrouw in bed ligt vind ik niet fijn.
Kijk, natuurlijk, alles is bespreekbaar, maar wat als mijn vriend dan die andere vrouw verkiest omdat die beter is in bed? Dan heb je het wel mooi zelf verneukt.
Daarom heb ik daar moeite mee.
dat kan ik me voorstellen, maar enerzijds, je hebt een relatie, en anderzijds heb je er "neukertjes" bij.quote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral het gevoel hebben dat iets niet mag lijkt me kut...
Geef me ruimte zeg hey verdomme![]()
Maarja dat ben ik..Heb niet de drang om met jan en alleman het bed in te duiken... Maar dat beperkende idee vind ik maar kut.
dat is ook hetgeen waar ik bang voor was.. dat een andere vrouw knapper zou zijn ofzo.. daarom wil ik ook liever niet dat hij met vrijgezelle vrouwen wat doetquote:Op maandag 3 september 2012 18:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik vind het knap van jullie
Een open relatie moet ik echt niet aan denken.
Natuurlijk, er is liefde, en er is lust. Maar het idee dat mijn toyboy met een andere vrouw in bed ligt vind ik niet fijn.
Kijk, natuurlijk, alles is bespreekbaar, maar wat als mijn vriend dan die andere vrouw verkiest omdat die beter is in bed? Dan heb je het wel mooi zelf verneukt.
Daarom heb ik daar moeite mee.
tja idd.. ik duik ook niet elke week met iemand anders in bed maar de mogelijkheid hebben is zoo fijn.. het flirten en geilen zonder bang te zijn dat het niet magquote:Op maandag 3 september 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral het gevoel hebben dat iets niet mag lijkt me kut...
Geef me ruimte zeg hey verdomme![]()
Maarja dat ben ik..Heb niet de drang om met jan en alleman het bed in te duiken... Maar dat beperkende idee vind ik maar kut.
Daarom dus. Veel relaties gaan kapot door slechte seks.quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Waar the fuck is je relatie op gebaseerd als je al weggaat bij je vriendin omdat de seks ergens anders beter is..
Dan is er geen relatie, alles bij ons althans, dat berust op liefde, begrip, en natuurlijk seks.quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Waar the fuck is je relatie op gebaseerd als je al weggaat bij je vriendin omdat de seks ergens anders beter is..
Eh op seks?quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik zou denk ik geen standaard neukertjes erbij hebben...quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellen, maar enerzijds, je hebt een relatie, en anderzijds heb je er "neukertjes" bij.
Dat idee, ik vind het niet fijn.
Ik doe alles, ben zelfs de Dom in bed, maar hij moet wel van mij zijn.
ik ben juist eerder bang dat het uit gaat als je elkaar niet vrij laat.. dat 1 van de 2 zich opgesloten gaat voelen of dan juist vreemd gaat..quote:Op maandag 3 september 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
Mijn ouders hadden een open relatie, mn moeder werd verliefd en nu zijn ze gescheiden, bijna de 25 gehaald. Niet dat t altijd zo moet gaan, maar ik ben er enigszins huiverig voor, hoewel t me wel aantrekt.
hele wijze woordenquote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben juist eerder bang dat het uit gaat als je elkaar niet vrij laat.. dat 1 van de 2 zich opgesloten gaat voelen of dan juist vreemd gaat..
dan liever ' vreemdgaan met toetstemming'
verliefd worden kan altijd
Hehe, hoe kun je dan zoiets zeggen als je nog nooit een relatie hebt gehad?quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben nooit echt verliefd geweest....
Ik kan er eigenlijk niet over oordelen allemaal... Wellicht zou ik dat nooit van mijn leven willen een open relatie...
Ik heb het over dingen als ''lijkt me'' dusja... Maargoedquote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, hoe kun je dan zoiets zeggen als je nog nooit een relatie hebt gehad?
Ah oké. Neem maar aan dat een relatie ook om seks draait, zeker als je nog jong bent.quote:Op maandag 3 september 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen als ''lijkt me'' dusja... Maargoed
Mee eens, maar zeg nou zelf. Helemaal geen/slechte seks in en relatie? Ik zou er niet mee kunnen leven.quote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Tamashii het volgende:
Onder andere ja. Ik kan ook zeer genieten van massages, kookkunsten, vriendenavonden, spelletjes spelen en zoenzoenzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |