Wij kunnen het ook niet zien.quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben er niet geweest, want zoals ik het al zei heb ik er geen last van. Ben alleen benieuwd.
En wat heeft dat voor nut behalve de zorgkosten omhoog jagen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Pigmentvlekken zo te zien.
Ooit gehoord dat je die kan weg laten halen door laseren ofzo
Gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef D0808 het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor nut behalve de zorgkosten omhoog jagen?
En bedanktquote:Op maandag 3 september 2012 16:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet zien.
Die foto zou ook zomaar een tafelblad kunnen zijn met koffievlekken.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh oke, zou even Googlen.
Tevens is het maar heel klein stukje, weglaseren
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef CamelNLD het volgende:
Houd ze wel goed in de gaten, als ze veranderen van grootte of meer worden sowieso naar de dokter gaan. Als ze ook onderhuids zitten kan je een groter probleem hebben
Kan het maar moeilijk zien, geen foto van iets meer afstandquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit ook iets op je nagelquote:Op maandag 3 september 2012 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn middelvinger heeft niks met mijn buik te maken?
Hoe bedoel je afstand? In de OP staat er eentje van dichtbij hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef 46 het volgende:
[..]
Kan het maar moeilijk zien, geen foto van iets meer afstand
Ik zeg niet dichterbij, ik zeg verder van afquote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afstand? In de OP staat er eentje van dichtbij hoor
Rechtermuisknop >> Afbeelding opslaan als >> angel-joy.jpg >> Enterquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dafuqquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef 46 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dichterbij, ik zeg verder van af
Ja maar stel dat er 10 vlekjes op de buitenkant van je huid zitten, hoeveel zouden er dan onderhuids kunnen zitten. Wil je niet bang maken. Houd het gewoon goed in de gaten en praat er met je ouders over als je het niet zeker weet. (Je post het niet voor niks anoniem op Fok)quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dafuq
Vlekken lijken niet echt op elkaar
Maar zou wel even in de gaten houden ja.
Tevens is het alleen op mijn buik.
Je maakt me bangquote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ja maar stel dat er 10 vlekjes op de buitenkant van je huid zitten, hoeveel zouden er dan onderhuids kunnen zitten. Wil je niet bang maken. Houd het gewoon goed in de gaten en praat er met je ouders over als je het niet zeker weet. (Je post het niet voor niks anoniem op Fok)
nope merk je nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je maakt me bang
Overdrijf je niet een beetje? Want ik zou dan toch al iets van moeten merken.
Ik heb weer een foto erbij voor mijn collectie iigquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
TS probeert ons een beetje op te geilen hier.
Leuk initiatief.
Uhm, ik verbrand nooit, maar smeer me ook bijna nooit in, zou het daar aan liggen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef koelants het volgende:
Ik heb het trouwens op mijn schouders, zijn pigmentvlekken.
Toevallig verbrand geweest door de zon?
Wacht maar tot ze aambeien krijgtquote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik heb weer een foto erbij voor mijn collectie iig
Hmm, naar de huisarts gaan vind ik overdreven, misschien dat ik het ooit vraag als ik er toevalling erheen moet.quote:
Geen idee, ik heb het ook alleen op mijn schouders, ook geen idee waarom alleen daarquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhm, ik verbrand nooit, maar smeer me ook bijna nooit in, zou het daar aan liggen?![]()
Waarom alleen op mijn buik dan
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze aambeien krijgt
Trolololol?quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef CamelNLD het volgende:
Als je er mee zit ga dan een keer naar de hui(s)(d)arts, die laat dan een foto maken om te kijken of je nog meer vlekjes hebt. De plek wat jij nu aanwijst zitten een aantal belangrijke organen van je. Stel dat die aangetast zijn... Je hebt nu 2 jaar gewacht met het zoeken naar informatie, dat is 1 jaar en 50 weken te laat... mijn inziens...
Haha, staat genoteerdquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
Vooral niet degenen die over melanomen beginnen
Ik schrok al een beetje.(naïefquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Ziba het volgende:
Gewoon pigmentvlekken. Jammer dat al die trollen komen trollen enzo.
Ywquote:
Tuurlijk zijn het pigment vlekken, totdat je over een jaartje bij de dokter zit omdat de vlekjes nu toch wat beginnen te groeien... Luister iedereen weet het beter op fok, maar het is jouw lichaam. Als jij het niet vertrouwt (en dat doe je blijkbaar niet want je gooit jezelf open en bloot op fok) dan moet je actie ondernemen.quote:
Ah joh, ik hou wel van wat voller hoor.quote:
Ja, misschien dat ik dat even ga vragen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
YwMaar je kan er alsnog een bezoekje aan de dokter aan wagen, dan weet je het zeker
Ja papa, ik ga nu bellen voor een afspraak.quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn het pigment vlekken, totdat je over een jaartje bij de dokter zit omdat de vlekjes nu toch wat beginnen te groeien... Luister iedereen weet het beter op fok, maar het is jouw lichaam. Als jij het niet vertrouwt (en dat doe je blijkbaar niet want je gooit jezelf open en bloot op fok) dan moet je actie ondernemen.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
verkapt "kijk mij slank zijn" topic
quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja papa, ik ga nu bellen voor een afspraak.
Goed zo meisjequote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja papa, ik ga nu bellen voor een afspraak.
Oké, beter even langs gaan dan niet idd.quote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef koelants het volgende:
[..]![]()
Maar, hij heeft op zich best wel een klein beetje gelijk.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, beter even langs gaan dan niet idd.
True.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef CamelNLD het volgende:
Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Kost je hooguit een half uurtje
Als ik naar de dokter ga en een afspraak heb om half 2 dan mag ik blij zijn als ik om 3 uur aan de beurt ben.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef CamelNLD het volgende:
Dit had je gelijk al kunnen zeggen, ipv over melanomen te beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef CamelNLD het volgende:
Ervaring... helaasquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit had je gelijk al kunnen zeggen, ipv over melanomen te beginnen.
Het lijken nl. doodgewone pigmentvlekken die veel mensen hebben.
Dat is dan rot, maar bij een 15 jarig meisje, daar denk je in de eerste instantie niet aan he.quote:
Bij 25 wel?quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan rot, maar bij een 15 jarig meisje, daar denk je in de eerste instantie niet aan he.
Ik ga altijd express wat laterquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef koelants het volgende:
[..]
Als ik naar de dokter ga en een afspraak heb om half 2 dan mag ik blij zijn als ik om 3 uur aan de beurt ben.
Reken maar op een 45-60 minuten Angel-Joy.
Ook dat zal een uitzondering zijn. Hoe dan ook. Niet gelijk met melanomen gooien.quote:
Geen dank, maar waar blijft die uitgezoomde fotoquote:
Nee. Dan is er wel wat anders aan de hand dan dit.quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef CamelNLD het volgende:
Blijft gewoon feit dat het onder die optie kan vallen.
wordt toch nooit vergoed, het is geen medische aandoening.quote:Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef D0808 het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor nut behalve de zorgkosten omhoog jagen?
quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dus conclusie: niet op internet gooien, maar even langs de dokter als het je niet lekker zit.
Dus omdat ik grotendeels Chinees is reageer je zo?quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onee, chinaah > geel
sorry mijn fout
ik isquote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat ik grotendeels Chinees is reageer je zo?
Oké.
Ach meid toch.quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
juist, je weet wel hoe het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |