Geen idee, ik heb het ook alleen op mijn schouders, ook geen idee waarom alleen daarquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhm, ik verbrand nooit, maar smeer me ook bijna nooit in, zou het daar aan liggen?![]()
Waarom alleen op mijn buik dan
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze aambeien krijgt
Trolololol?quote:Op maandag 3 september 2012 16:25 schreef CamelNLD het volgende:
Als je er mee zit ga dan een keer naar de hui(s)(d)arts, die laat dan een foto maken om te kijken of je nog meer vlekjes hebt. De plek wat jij nu aanwijst zitten een aantal belangrijke organen van je. Stel dat die aangetast zijn... Je hebt nu 2 jaar gewacht met het zoeken naar informatie, dat is 1 jaar en 50 weken te laat... mijn inziens...
Haha, staat genoteerdquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
Vooral niet degenen die over melanomen beginnen
Ik schrok al een beetje.(naïefquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Ziba het volgende:
Gewoon pigmentvlekken. Jammer dat al die trollen komen trollen enzo.
Ywquote:
Tuurlijk zijn het pigment vlekken, totdat je over een jaartje bij de dokter zit omdat de vlekjes nu toch wat beginnen te groeien... Luister iedereen weet het beter op fok, maar het is jouw lichaam. Als jij het niet vertrouwt (en dat doe je blijkbaar niet want je gooit jezelf open en bloot op fok) dan moet je actie ondernemen.quote:
Ah joh, ik hou wel van wat voller hoor.quote:
Ja, misschien dat ik dat even ga vragen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
YwMaar je kan er alsnog een bezoekje aan de dokter aan wagen, dan weet je het zeker
Ja papa, ik ga nu bellen voor een afspraak.quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn het pigment vlekken, totdat je over een jaartje bij de dokter zit omdat de vlekjes nu toch wat beginnen te groeien... Luister iedereen weet het beter op fok, maar het is jouw lichaam. Als jij het niet vertrouwt (en dat doe je blijkbaar niet want je gooit jezelf open en bloot op fok) dan moet je actie ondernemen.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef Quickie_Brat het volgende:
verkapt "kijk mij slank zijn" topic
quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja papa, ik ga nu bellen voor een afspraak.
Goed zo meisjequote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja papa, ik ga nu bellen voor een afspraak.
Oké, beter even langs gaan dan niet idd.quote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef koelants het volgende:
[..]![]()
Maar, hij heeft op zich best wel een klein beetje gelijk.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, beter even langs gaan dan niet idd.
True.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef CamelNLD het volgende:
Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Kost je hooguit een half uurtje
Als ik naar de dokter ga en een afspraak heb om half 2 dan mag ik blij zijn als ik om 3 uur aan de beurt ben.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef CamelNLD het volgende:
Dit had je gelijk al kunnen zeggen, ipv over melanomen te beginnen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:35 schreef CamelNLD het volgende:
Ervaring... helaasquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit had je gelijk al kunnen zeggen, ipv over melanomen te beginnen.
Het lijken nl. doodgewone pigmentvlekken die veel mensen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |