Bij 25 wel?quote:Op maandag 3 september 2012 16:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat is dan rot, maar bij een 15 jarig meisje, daar denk je in de eerste instantie niet aan he.
Ik ga altijd express wat laterquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef koelants het volgende:
[..]
Als ik naar de dokter ga en een afspraak heb om half 2 dan mag ik blij zijn als ik om 3 uur aan de beurt ben.
Reken maar op een 45-60 minuten Angel-Joy.
Ook dat zal een uitzondering zijn. Hoe dan ook. Niet gelijk met melanomen gooien.quote:
Geen dank, maar waar blijft die uitgezoomde fotoquote:
Nee. Dan is er wel wat anders aan de hand dan dit.quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef CamelNLD het volgende:
Blijft gewoon feit dat het onder die optie kan vallen.
wordt toch nooit vergoed, het is geen medische aandoening.quote:Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef D0808 het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor nut behalve de zorgkosten omhoog jagen?
quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dus conclusie: niet op internet gooien, maar even langs de dokter als het je niet lekker zit.
Dus omdat ik grotendeels Chinees is reageer je zo?quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onee, chinaah > geel
sorry mijn fout
ik isquote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat ik grotendeels Chinees is reageer je zo?
Oké.
Ach meid toch.quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
juist, je weet wel hoe het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |