Wij kunnen het ook niet zien.quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben er niet geweest, want zoals ik het al zei heb ik er geen last van. Ben alleen benieuwd.
En wat heeft dat voor nut behalve de zorgkosten omhoog jagen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:01 schreef Barbapapamama het volgende:
Pigmentvlekken zo te zien.
Ooit gehoord dat je die kan weg laten halen door laseren ofzo
Gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:02 schreef D0808 het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor nut behalve de zorgkosten omhoog jagen?
En bedanktquote:Op maandag 3 september 2012 16:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet zien.
Die foto zou ook zomaar een tafelblad kunnen zijn met koffievlekken.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh oke, zou even Googlen.
Tevens is het maar heel klein stukje, weglaseren
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef CamelNLD het volgende:
Houd ze wel goed in de gaten, als ze veranderen van grootte of meer worden sowieso naar de dokter gaan. Als ze ook onderhuids zitten kan je een groter probleem hebben
Kan het maar moeilijk zien, geen foto van iets meer afstandquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit ook iets op je nagelquote:Op maandag 3 september 2012 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn middelvinger heeft niks met mijn buik te maken?
Hoe bedoel je afstand? In de OP staat er eentje van dichtbij hoorquote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef 46 het volgende:
[..]
Kan het maar moeilijk zien, geen foto van iets meer afstand
Ik zeg niet dichterbij, ik zeg verder van afquote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afstand? In de OP staat er eentje van dichtbij hoor
Rechtermuisknop >> Afbeelding opslaan als >> angel-joy.jpg >> Enterquote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dafuqquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef 46 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dichterbij, ik zeg verder van af
Ja maar stel dat er 10 vlekjes op de buitenkant van je huid zitten, hoeveel zouden er dan onderhuids kunnen zitten. Wil je niet bang maken. Houd het gewoon goed in de gaten en praat er met je ouders over als je het niet zeker weet. (Je post het niet voor niks anoniem op Fok)quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dafuq
Vlekken lijken niet echt op elkaar
Maar zou wel even in de gaten houden ja.
Tevens is het alleen op mijn buik.
Je maakt me bangquote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ja maar stel dat er 10 vlekjes op de buitenkant van je huid zitten, hoeveel zouden er dan onderhuids kunnen zitten. Wil je niet bang maken. Houd het gewoon goed in de gaten en praat er met je ouders over als je het niet zeker weet. (Je post het niet voor niks anoniem op Fok)
nope merk je nietquote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je maakt me bang
Overdrijf je niet een beetje? Want ik zou dan toch al iets van moeten merken.
Ik heb weer een foto erbij voor mijn collectie iigquote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
TS probeert ons een beetje op te geilen hier.
Leuk initiatief.
Uhm, ik verbrand nooit, maar smeer me ook bijna nooit in, zou het daar aan liggen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef koelants het volgende:
Ik heb het trouwens op mijn schouders, zijn pigmentvlekken.
Toevallig verbrand geweest door de zon?
Wacht maar tot ze aambeien krijgtquote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik heb weer een foto erbij voor mijn collectie iig
Hmm, naar de huisarts gaan vind ik overdreven, misschien dat ik het ooit vraag als ik er toevalling erheen moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |