Ik zit ook midden in het hosselen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog met iemand bezig om te hosselen
Ik zei tegen Paiq meisje vindt je wel aardig. Nou helpt want ze wil graag verder praten.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Zeggen: He, ik vind je leuk.
Ahhhh.quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef debeterebob het volgende:
Bij dezen verklaar ik den liefden aan Kneeltjen, omdat hij anders tot in lengten van dagen alleen zou moeten blijven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
*badum-tsssjjj.....quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Misschien spreek je gewoon de verkeerden aan, Kree. Meisjes van 14 zijn nu eenmaal nog niet zo heel zelfverzekerd, vaak.
Het is maar net welke rol je liever speeltquote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit ook midden in het hosselen.
Of gehosseld worden, het is maar hoe je het bekijkt
Ik dacht dat jij al een vriendin had Myst. Of is dat al weer oud nieuws?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit ook midden in het hosselen.
Of gehosseld worden, het is maar hoe je het bekijkt
Ze is 25quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Misschien spreek je gewoon de verkeerden aan, Kree. Meisjes van 14 zijn nu eenmaal nog niet zo heel zelfverzekerd, vaak.
Een fokker?quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog met iemand bezig om te hosselen
Dat is alweer oud nieuws. Deze jongen is weer vrijgezel.quote:Op maandag 3 september 2012 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al een vriendin had Myst. Of is dat al weer oud nieuws?
Jij bent echt gemeen hequote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
Wat is daar help aan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zei tegen Paiq meisje vindt je wel aardig. Nou helpt want ze wil graag verder praten.
Met wat suikerklontjes en een wortel zeker.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook gehosseld. Geen idee hoe het me gelukt is, overigens.
Noem je mijn vriend nou een paardquote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Met wat suikerklontjes en een wortel zeker.
Ohjee, en het klonk zo mooiquote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is alweer oud nieuws. Deze jongen is weer vrijgezel.
Ga jij ontkennen dat hij wortels en suikerklontjes eet?quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je mijn vriend nou een paard? Zal hij leuk vinden
.
Ja, dat krijg je op die leeftijd he. Hoe jonger, hoe minder ze tegenstribbelen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef kree het volgende:
Heb trouwens ruzie met die meid van niet 14 maar 16.
Ja, want welk normaal mens eet er nu suikerklontjesquote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ga jij ontkennen dat hij wortels en suikerklontjes eet?
Ahw, kusjekroelquote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had je al bovenaan de gastenlijst voor de bruiloft staan.
Dat is het doel natuurlijk. Maar moeten we nog ff verder praten eerst. Dus zit nog bij stap 1quote:Op maandag 3 september 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is daar help aan?
Praat gewoon met haar, leer haar een beetje kennen en ga op date met haar.
Als ik haar was had ik gezegd:"Het is vind."quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zei tegen Paiq meisje vindt je wel aardig. Nou helpt want ze wil graag verder praten.
Ik. Donders lekker. En wel chill als je lang geconcentreerd moet zijn om hoofdpijn te voorkomenquote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want welk normaal mens eet er nu suikerklontjes.
Er zijn gelukkig ook normale fokkersquote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!kers op je bruiloft. Ben je lekker mee.
FIPO!
Pics van je zusje!
Je moeder!
2 keer de helft, hehehehe.
Ja, ik had hem toch gekocht!:'(:D
2/10
LAPO
Misschien zei hij 'Kreetje vindt jou aardig'quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik haar was had ik gezegd:"Het is vind."
Echt? Ik vind suikerklontjes echt ranzig. Helpt zuigen tegen hoofdpijn ja?quote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik. Donders lekker. En wel chill als je lang geconcentreerd moet zijn om hoofdpijn te voorkomen
Blijkbaar boeit het haar net zo min als mij dus al een pluspunt.quote:Op maandag 3 september 2012 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik haar was had ik gezegd:"Het is vind."
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK!kers op je bruiloft. Ben je lekker mee.
FIPO!
Pics van je zusje!
Je moeder!
2 keer de helft, hehehehe.
Ja, ik had hem toch gekocht!:'(:D
2/10
LAPO
Ja.quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind suikerklontjes echt ranzig. Helpt zuigen tegen hoofdpijn ja?
Vrouwen hebben toch altijd hoofdpijn als de man seks voorsteltquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso helpt seks.. dus zuigen vast ook wel
Grappig. Ik ga straks maar eens wat lolly's kopen dan.quote:
Dat zijn domme vrouwenquote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef debeterebob het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd hoofdpijn als de man seks voorstelt
"Ik weet niet of ik je net zo aardig vind als in mfn, maar jij bent wél m'n type."quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien zei hij 'Kreetje vindt jou aardig'
EDIT: Zonder hoofdletter natuurlijk.
Welke dan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is wel een beetje een afwijking van mij. Je moet me ook nooit die dextrodingen geven. Ik eet ze echt allemaal op zodat mijn suikerspiegel binnen no-time verneukt isquote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig. Ik ga straks maar eens wat lolly's kopen dan.
quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke dan?De leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erge is dat hij daardoor een date met een fokker mis liep toch?quote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
"Ik weet niet of ik je net zo aardig vind als in mfn, maar jij bent wél m'n type."
Dextro's mag ik van mezelf ook niet, om dezelfde redenquote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel een beetje een afwijking van mij. Je moet me ook nooit die dextrodingen geven. Ik eet ze echt allemaal op zodat mijn suikerspiegel binnen no-time verneukt is
Moonwalk?quote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Erge is dat hij daardoor een date met een fokker mis liep toch?
Ah, Twi, Myr en ik dus.quote:
Onder anderequote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonwalk?
[..]
Ah, Twi, Myr en ik dus.
Heb met alles moeite om maat te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dextro's mag ik van mezelf ook niet, om dezelfde reden.
Ik alleen met lekkere dingen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb met alles moeite om maat te houden
Zijn er bruidsmeisjes? Dan kom ik ook.quote:
En kree wil nu ookquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn er bruidsmeisjes? Dan kom ik ook.
Als ik ooit ga trouwen komen er alleen maar FOK!kersquote:Op maandag 3 september 2012 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen nodig ik wel fokkers uit hoor
En je familie? Of zitten die ook allemaal op FOK!?quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen komen er alleen maar FOK!kers
We maken wel een huwelijkstopic voor je aan.quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen geschreven lied gebaseerd op Kedeng Kedeng ten gehore brengen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik geen FIPO gaan roepen.
Als kree niet als bruidsmeisje gaat, is hij veilig.quote:
Is Merel- dan bruidsmeisje trouwens?quote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is echt het recept naar succes ja.quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn collega gaat trouwen omdat hij zijn vriendin, waarmee het uit was, zwanger heeft geschopt.
Ik zou haar eerder weer on-zwanger schoppen voor het in mij opkwam er ermee te trouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn collega gaat trouwen omdat hij zijn vriendin, waarmee het uit was, zwanger heeft geschopt.
Dat zei ik hem ookquote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt het recept naar succes ja.
Dus hij gaat trouwen omdat zij een miskraam krijgt?quote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Nee, een relatie beginnen om het nog een keer te proberen zou ik al raar vinden. Maar direct trouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is te proberen natuurlijk.
Ze denken aan het belang van het kind, dat is lovenswaardig in ieder geval.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een relatie beginnen om het nog een keer te proberen zou ik al raar vinden. Maar direct trouwen.
Kinderen worden niet blij van ongelukkige ouders die samen zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze denken aan het belang van het kind, dat is lovenswaardig in ieder geval.
Ik denk er tegenwoordig wel eens over na, een relatie beginnen met een vrouw met een kind.quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een relatie beginnen om het nog een keer te proberen zou ik al raar vinden. Maar direct trouwen.
Ik weet niet hoe erg de relatie verstoord was he. Met een ouder opgroeien is ook verre van ideaal.quote:Op maandag 3 september 2012 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kinderen worden niet blij van ongelukkige ouders die samen zijn.
Ik zou het zien als een soort beperking, voor mij ook de reden waarom ik de komende jaren nog geen kind wil. Ook als het niet jouw kind is ben je toch verplicht er rekening mee te houden en is het steeds lastiger om gewoon lekker samen te zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk er tegenwoordig wel eens over na, een relatie beginnen met een vrouw met een kind.
Ik wilde dat nooit, want ik ga niet anderman zijn kind opvoeden. Dat gaat in tegen alles wat Darwin ons leert.
Maar ik vraag me wel af hoe het zou zijn. De kans is natuurlijk wat groter, als je wat ouder wordt.
Kan prima natuurlijk, maar het kan zijn dat de kinderen echt een pleurishekel aan je hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk er tegenwoordig wel eens over na, een relatie beginnen met een vrouw met een kind.
Ik wilde dat nooit, want ik ga niet anderman zijn kind opvoeden. Dat gaat in tegen alles wat Darwin ons leert.
Maar ik vraag me wel af hoe het zou zijn. De kans is natuurlijk wat groter, als je wat ouder wordt.
Maar dit is meer de discussie of je wel of geen kind wil he. Dat is een andere discussie dan een kind van een ander al dan niet op willen voeden!quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het zien als een soort beperking, voor mij ook de reden waarom ik de komende jaren nog geen kind wil. Ook als het niet jouw kind is ben je toch verplicht er rekening mee te houden en is het steeds lastiger om gewoon lekker samen te zijn.
Het belang van het nu nog hoopje cellen is ouders hebben met een evenwichtige relatie.quote:Op maandag 3 september 2012 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze denken aan het belang van het kind, dat is lovenswaardig in ieder geval.
Ik heb 3 klassen aan kinderen die een hekel aan me hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan prima natuurlijk, maar het kan zijn dat de kinderen echt een pleurishekel aan je hebbenDaar moet je bedacht op zijn
Precies. Het samenzijn zal er onder lijden.quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het zien als een soort beperking, voor mij ook de reden waarom ik de komende jaren nog geen kind wil. Ook als het niet jouw kind is ben je toch verplicht er rekening mee te houden en is het steeds lastiger om gewoon lekker samen te zijn.
Nee, want als je vriend(in) een kind heeft zit je nog net zo erg met het feit dat je er altijd voor dat kind moet zijn. Niet meer zomaar overal heen kan en vooral dat je op een andere manier gaat samenleven, het is een snelle stap naar burgerlijkheid.quote:Op maandag 3 september 2012 15:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar dit is meer de discussie of je wel of geen kind wil he. Dat is een andere discussie dan een kind van een ander al dan niet op willen voeden!
Je snapt mijn punt niet. Ik kan me prima voorstellen dat je geen kinderen wil en dat je ook geen kinderen van anderen wil. Maar als je wel kinderen wil kan je alsnog veel meer moeite hebben om kinderen van een ander op te voeden dan die van jezelf. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want als je vriend(in) een kind heeft zit je nog net zo erg met het feit dat je er altijd voor dat kind moet zijn. Niet meer zomaar overal heen kan en vooral dat je op een andere manier gaat samenleven, het is een snelle stap naar burgerlijkheid.
Jij ook al niet. Wat is dat toch tegenwoordig. Echt bijna niemand die nog een kind zou willenquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nooit een vriend willen die een kind heeft of een kind wil.
Ik wil denk ik wel kinderen hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Wat is dat toch tegenwoordig. Echt bijna niemand die nog een kind zou willen
Die hoor ik ook echt zo vaakquote:Op maandag 3 september 2012 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil denk ik wel kinderen hoor.
Maar nu nog niet
komt door 'de jeugd van tegenwoordig'quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij ook al niet. Wat is dat toch tegenwoordig. Echt bijna niemand die nog een kind zou willen
Ik vind dat ik het kind nu niet genoeg kan bieden.quote:
Excuses voor mijn bestaanquote:Op maandag 3 september 2012 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komt door 'de jeugd van tegenwoordig'
die is zo kut dat je er zelf niet aan bij wil dragen
Het leven is veel te leuk om te laten binden door kinderen. Daar ben ik nog lang niet klaar voor. Ik heb het idee dat ik pas net begonnen ben.quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel geniaal om met mijn zoon van 18 bier te gaan drinken in de kroegquote:Op maandag 3 september 2012 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het kind nu niet genoeg kan bieden.
Zolang ik het cafe nog heb wil ik in ieder geval geen kinderen
Dat krijg ik ook vaak te horen, snap er niks vanquote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg van de week nog te horen dat ik een goede papa zou zijn
Mijn pa nam me mee naar de kroeg toen ik net het ziekenhuis uitmocht als baby.quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me wel geniaal om met mijn zoon van 18 bier te gaan drinken in de kroeg![]()
Ongetwijfeld slecht voorbeeld en zo, maar ach
quote:Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb leren tappen van mijn ouders zodat ik dat op feestjes kon doen
was handig
ik was 6 of zo
Ik vind kinderen kut.quote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat verbaast me echtquote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef ook_gek het volgende:
Ik mocht tijd een pinkje wijn proeven
Pink dompelen in de wijn en aflikken![]()
Toen ik op me 15de in de horeca ging werken ging het mis
Vaak hoor je dat als ze van je zelf zijn het opeens een ander verhaal is.quote:
Hoezoquote:
Soms hoor je het ook andersom.quote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vaak hoor je dat als ze van je zelf zijn het opeens een ander verhaal is.
Je bent 15 als je dan in de horeca gaat werken dan drink je echt geen cola, maar gewoon baco's tussendoorquote:
Dat dachten die van mij ookquote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou de grap is dat mijn zusje en ik allebei nauwelijks drinken
dit tot de grote verbazing van mijn ouders maar goed
Nou ik moest bier drinken, maar dat lust ik niet. Dus toen maar aan de vieux 7up. Daar ben ik mee begonnen met drinken, whisky cola, baco er na. Toen een hele tijd vodka cola en in de zomer vodka jus en nu bacardi lemmon 7up of raz 7upquote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent 15 als je dan in de horeca gaat werken dan drink je echt geen cola, maar gewoon baco's tussendoor
Mijn ouders hebben me wel eens een preek gegeven of gevraagt of ik miss niet teveel drink.quote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou de grap is dat mijn zusje en ik allebei nauwelijks drinken
dit tot de grote verbazing van mijn ouders maar goed
Zo praten we hier op Fok toch ook. behalve dan dat praktijkgedeelte ontbreekt...quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
Ga je op de enige vrije plek in het eetgedeelte zitten, zit je naast twer oversekste studentes. Zo weet ik in 3 minuten. Zo weet ik nu dat Luco Lisa goed gevingerd heeft en dat Elise een slet is die Alexander en Alejandro al heeft geneukt. Eet smakelijk.
Die Elise toch ook.quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
Ga je op de enige vrije plek in het eetgedeelte zitten, zit je naast twer oversekste studentes. Zo weet ik in 3 minuten. Zo weet ik nu dat Luco Lisa goed gevingerd heeft en dat Elise een slet is die Alexander en Alejandro al heeft geneukt. Eet smakelijk.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
Zeker niemand post er meer na deze opmerkingquote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef kree het volgende:
Ik wil wel kinderen.
Ok nu vallen allen meiden af in dit topic
Jij wilt toch wel afvallen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niemand post er meer na deze opmerkingZe passen wel op!
Dat had ik me ook al bedacht. Maar boeie mijn ideequote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niemand post er meer na deze opmerkingZe passen wel op!
Wat ga je voor ze koken in je schuurtje?quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht. Maar boeie mijn idee
Iedereen mag denken wat ie wil.
Mij lijkt een gezinnetje wel leuk eigenlijk.
ssst doe ik alquote:
Wat is er precies dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst doe ik al![]()
bleh sommige mannen zijn rare zwakke wezens die hun kop laten verneuken door kwaadaardige jaloerse wijven en drugs bleggg. Mijn bui voor vandaag is weer goed depressief!
Precies. Staat je immers beter dan een baby met poepluier in je arm. En minder herrie.quote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. + schoenen + overhemd
Ik laat niet dat je je je zo verlaagt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Elise toch ook.
Zeg haar maar dat ik nog single ben.
Ik vind bruine lakschoenen + spijkerbroek + bruine riem + mooi overhemd ook wel tof. als ik geld heb wil ik datquote:Op maandag 3 september 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Staat je immers beter dan een baby met poepluier in je arm. En minder herrie.
Ik wil een foto van jou in je nieuwe pak.quote:
Weet ik niet precies. Maar het is raar als iemand die je al 7 jaar kent ineens onzin begint te blaten als in : Negeer me maar op skype terwijl je er niet eens bent.. En dan huilie huilie doen onzin blaten en raar doen en zeggen dat het beter is als de wegen parten oid.quote:
Kom maar op mijn met staal versterkte schoot zitten en vertel ome kaneel wat er aan de hand is.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst doe ik al![]()
bleh sommige mannen zijn rare zwakke wezens die hun kop laten verneuken door kwaadaardige jaloerse wijven en drugs bleggg. Mijn bui voor vandaag is weer goed depressief!
Je hebt mijn rug, bra.quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat niet dat je je je zo verlaagt.
Beetje onsamenhangend verhaal. Maar sowieso sterktequote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar het is raar als iemand die je al 7 jaar kent ineens onzin begint te blaten als in : Negeer me maar op skype terwijl je er niet eens bent.. En dan huilie huilie doen onzin blaten en raar doen en zeggen dat het beter is als de wegen parten oid.
WTF Drugs of kwaadaardige ex van mn ex is weer eens bezig.. is de enige verklaring die ik hier voor heb. Maar goed overal geblokkeerd. Ik ben beter waard dan mensen die me zo denken te behandelen. opgelost.
Maar maakt me er niet vrolijk om..
WTF
Tja sommige mensenquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Maar het is raar als iemand die je al 7 jaar kent ineens onzin begint te blaten als in : Negeer me maar op skype terwijl je er niet eens bent.. En dan huilie huilie doen onzin blaten en raar doen en zeggen dat het beter is als de wegen parten oid.
WTF Drugs of kwaadaardige ex van mn ex is weer eens bezig.. is de enige verklaring die ik hier voor heb. Maar goed overal geblokkeerd. Ik ben beter waard dan mensen die me zo denken te behandelen. opgelost.
Maar maakt me er niet vrolijk om..
WTF
Moet ik nog steeds makenquote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil een foto van jou in je nieuwe pak.
Zeker snap er ook serieus echt de ballen van. Vandaar de verklaring drugs of kwaadaardige jaloerse ex van mn exquote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje onsamenhangend verhaal. Maar sowieso sterkte
Cool. Laat me weten hoe het ging.quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds maken![]()
Ik ga naar huis zwemmen!![]()
[ afbeelding ]
Verkeerde printer geselecteerd?quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Waarom als ik iets wil printen bij Word vraagt ie of ik het wil opslaan als .xms bestand? waarom drukt ie niet gewoon af?
Maar gewoon negeren gaat sowieso wel helpen tochquote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker snap er ook serieus echt de ballen van. Vandaar de verklaring drugs of kwaadaardige jaloerse ex van mn ex(heeft ze wel eens eerder geflikt.. stoken in mijn vriendschappen vandaar.. En ze was mn ex ook weer lekker aan het bewerken onlangs over mij
whaha omg.. niet zo'n vreemde gedachte).
Hm dan heb je volgens mij 'print to file' aangevinkt staan... bij de printer properties volgens mij...quote:
Geen idee. Opslaan als PDF en dan afdrukken?quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Waarom als ik iets wil printen bij Word vraagt ie of ik het wil opslaan als .xps bestand? waarom drukt ie niet gewoon af?
Dan heb je de verkeerder printer geselecteerd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Waarom als ik iets wil printen bij Word vraagt ie of ik het wil opslaan als .xps bestand? waarom drukt ie niet gewoon af?
Nee, ook nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm dan heb je volgens mij 'print to file' aangevinkt staan... bij de printer properties volgens mij...
Eh, let's try.quote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Opslaan als PDF en dan afdrukken?
Neeeee, ik heb echt de goedequote:Op maandag 3 september 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerder printer geselecteerd.
Standaard staat er een xps printer in
Sommige mensen zijn zo kwaadaardig... die houden het liefst nooit opquote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar gewoon negeren gaat sowieso wel helpen toch
dus je weet niet wat er aan de hand is, maar het ligt aan drugs of een ex. omdat je zelf niks anders kan bedenken?quote:
Probeer anders grote vriend Google evenquote:Op maandag 3 september 2012 17:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ook niet
[..]
Eh, let's try.
[..]
Neeeee, ik heb echt de goede
En maar vol houden dat we ongelijk hadden hequote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef Joysa het volgende:
OH ik zie het al.
ik heb wel de verkeerde want hij heeft mijn printer eruit gesmeten.
No way dat ik die er ooit weer in krijg want nu krijg ik dat active directory domain services gekanker weer
wat voor gekut?quote:Op maandag 3 september 2012 17:08 schreef Joysa het volgende:
No way dat ik die er ooit weer in krijg want nu krijg ik dat active directory domain services gekanker weer
soms wil je ze gewoon in 1 vloeiende beweging de nek breken hequote:Op maandag 3 september 2012 17:09 schreef Evie het volgende:
Ze komen er ooit zelf wel achter.. en tegen die tijd is het niet mijn loss meerbleh mensen
Dat jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En maar vol houden dat we ongelijk hadden he
quote:Op maandag 3 september 2012 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En maar vol houden dat we ongelijk hadden he
Ik geef het nu toch toequote:
Geen last van.quote:Op maandag 3 september 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
soms wil je ze gewoon in 1 vloeiende beweging de nek breken he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, als ik een printer wil toevoegen. (draadloze)The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Soms wil ik dat ze eens wat eerder inzien wat er aan de hand is of leren nadenken, of dingen leren zien voor wat het is, ipv dat ze na weet ik hoeveel jaren eens achter de waarheid komen en zichzelf voor de kop slaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
soms wil je ze gewoon in 1 vloeiende beweging de nek breken he
quote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]zit je op een domein dan dat je via AD zoekt? kan ie niet lokaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, als ik een printer wil toevoegen. (draadloze)
ijsmeisje?quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef Faxie het volgende:
Verwaterd ijsmeisje heeft me uit d'r FB geknikkerd
Ik druk op printer toevoegen omdat ie 'm niet zelf vind en dan krijg ik dit?quote:Op maandag 3 september 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
zit je op een domein dan dat je via AD zoekt? kan ie niet lokaal?
Wie?quote:Op maandag 3 september 2012 17:19 schreef Faxie het volgende:
Verwaterd ijsmeisje heeft me uit d'r FB geknikkerd
Mja voor jouw tijd denk ik...quote:
draadloze printer onder windows 7 moet je volgens mij met airprint doen. weet niet precies hoe, aangezien ik al lang geen windows meer heb en airprint onder osx standaard ondersteund wordt. google is je verdere vriend.quote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik druk op printer toevoegen omdat ie 'm niet zelf vind en dan krijg ik dit?
Gokje: ze heeft iemand anders gevonden en houdt oudere contacten daarom niet meer aan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
Gekke is, het waren leuke datesSnap d'r niks van.
Echt?quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
ijsmeis.rar is je reinste kinderporno man.
Vind het zelf niet gek om na 2 maanden radiostilte een date uit de FB te flikkeren. Zou ik ook gedaan hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
Gekke is, het waren leuke datesSnap d'r niks van.
Nee lijkt me niet, maar het zou in principe wel kunnen ja.quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gokje: ze heeft iemand anders gevonden en houdt oudere contacten daarom niet meer aan.
Als je 2 maanden niks van je hebt laten horen is dat toch niet zo gekquote:Op maandag 3 september 2012 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja voor jouw tijd denk ik...
Paar dates mee gehad, en toen radiostilte...
En nu na 2 maanden onderhand pleurt ze me opeens uit d'r FB![]()
Ach ze dacht nog wel aan me dus
Ik kijk nooit naar dat soort shit, maar weet wel van het bestaan afquote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. ze was toen 16 of 17 of zo ongeveer.
bovendien helemaal niet sexy of geil of wat dan ook.
ik snap geen fuck van wat google daarover zegt. en ik vind alleen dat het van ios devices naar windows isquote:Op maandag 3 september 2012 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
draadloze printer onder windows 7 moet je volgens mij met airprint doen. weet niet precies hoe, aangezien ik al lang geen windows meer heb en airprint onder osx standaard ondersteund wordt. google is je verdere vriend.
ik heb het, net als heel veel fokkers destijds, vrijwel in het begin al gezien.quote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar dat soort shit, maar weet wel van het bestaan af_!
Nouja, de radiostilte kwam van haar kant, maar ze was ook niet echt bepaald actief op FB. Amper actief en dan een opruiming houden? ... nah weet het niet hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het zelf niet gek om na 2 maanden radiostilte een date uit de FB te flikkeren. Zou ik ook gedaan hebben
niet over nadenken, je bent verwijderd. klaar. NEXTquote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, de radiostilte kwam van haar kant, maar ze was ook niet echt bepaald actief op FB. Amper actief en dan een opruiming houden? ... nah weet het niet hoor.
Zou jij 2 maanden wachten? Ljikt mij dat je iemand dan veel eerder verwijdert.
Ach het was gewoon dat meisje van dat filmpjequote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, de radiostilte kwam van haar kant, maar ze was ook niet echt bepaald actief op FB. Amper actief en dan een opruiming houden? ... nah weet het niet hoor.
Ik hou 1x in de zoveel tijd opruiming op m'n FB. Gewoon met een paar tegelijk worden ze eruit gegooid. Of iemand moet heeeel irritant zijn, dan gaat ie gelijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
Ach iedereen ruimt wel eens mensen. En als je ooit iets van een date hebt gehad en verder niks, is het niet zo raar.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een rij vol wachtendequote:Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
niet over nadenken, je bent verwijderd. klaar. NEXT
Nouja 't zit 'm in de context...quote:Op maandag 3 september 2012 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je 2 maanden niks van je hebt laten horen is dat toch niet zo gek
Dit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou 1x in de zoveel tijd opruiming op m'n FB. Gewoon met een paar tegelijk worden ze eruit gegooid. Of iemand moet heeeel irritant zijn, dan gaat ie gelijk.
http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Install-a-printerquote:Op maandag 3 september 2012 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik snap geen fuck van wat google daarover zegt. en ik vind alleen dat het van ios devices naar windows is
Welke context? de radiostilte en de toch redelijk leuke dates?quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't zit 'm in de context...
Ach het zal allemaal wel, her loss.
het is facebook. get over it.quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't zit 'm in de context...
Ach het zal allemaal wel, her loss.
Zo kom je nooit aan 378 vrienden.quote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik hou 1x in de zoveel tijd opruiming op m'n FB. Gewoon met een paar tegelijk worden ze eruit gegooid. Of iemand moet heeeel irritant zijn, dan gaat ie gelijk.
Filmpje?quote:Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach het was gewoon dat meisje van dat filmpje![]()
Wees blij dat je er vanaf bent!
en dit natuurlijk. wel eerst even haar hand vastpakken.quote:Op maandag 3 september 2012 17:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je haar toevallig nog tegen komt gewoon vingeren op straat
Dan voegt ze je wel weer toequote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
en dit natuurlijk. wel eerst even haar hand vastpakken.
thanksquote:Op maandag 3 september 2012 17:29 schreef dawg het volgende:
[..]
http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows7/Install-a-printer
http://windows.microsoft.(...)s-or-network-devices
wellicht heb je hier wat aan.
Zodat zij het voor kan doen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
en dit natuurlijk. wel eerst even haar hand vastpakken.
beter gooi je heel je facebookprofiel weg. dat staat mysterieus en dat wekt interesse bij de vrouwtjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup ik doe 1x in de zoveel tijd even een clean up op facebook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou jij 2 maanden wachten? Lijkt mij dat je iemand dan veel eerder verwijdert.
nee. jij hebt firefly3 zijn geniale tactiek in zijn reeks zeker niet gevolgd? eerst hand vastpakken, daarna haar mee naar de kroeg nemen om vervolgens in een donker hoekje je vinger in haar kutje te proppen. lekker dat ze dat vinden, die vrouwen!quote:
Echt wel!quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
nee. jij hebt firefly3 zijn geniale tactiek in zijn reeks zeker niet gevolgd? eerst hand vastpakken, daarna haar mee naar de kroeg nemen om vervolgens in een donker hoekje je vinger in haar kutje te proppen. lekker dat ze dat vinden, die vrouwen!
Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. jij hebt firefly3 zijn geniale tactiek in zijn reeks zeker niet gevolgd? eerst hand vastpakken, daarna haar mee naar de kroeg nemen om vervolgens in een donker hoekje je vinger in haar kutje te proppen. lekker dat ze dat vinden, die vrouwen!
precies, jij bent immers het alfamannetje.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Zelfs haar vriend, die 2 meter grote kickboxer, zal je niks doen.
Zoveel handen passen er niet inquote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kom je handen te kort, zeg ik je!
Jij wilt Estelle versieren?quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Zelfs haar vriend, die 2 meter grote kickboxer, zal je niks doen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar omdat je zo goed bent in het bespelen en bevredigen van vrouwen zullen ze daarna voor je in de rij staan, geloof dat maar. en dan, tja, je hebt helaas maar 2 handen.quote:
Het hoekje van een cafe maakt je natuurlijk geen koning in vingeren hequote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
nee, maar omdat je zo goed bent in het bespelen en bevredigen van vrouwen zullen ze daarna voor je in de rij staan, geloof dat maar. en dan, tja, je hebt helaas maar 2 handen.
Zelfs Badr Hari is met de tips van Firefly zo mak als een lammetje.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar omdat je zo goed bent in het bespelen en bevredigen van vrouwen zullen ze daarna voor je in de rij staan, geloof dat maar. en dan, tja, je hebt helaas maar 2 handen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Nouja ze is weer de zoveelste rotwijf... dat ze lekker de tering krijgt.
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huisquote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb jij tijdens de radiostilte iets van je laten horen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Nou nou, wat een taalgebruikquote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
nee joh, echte mannen nemen haar ter plekke, 10 minuten wachten en dan nog naar huis, terwijl je in die tijd alweer met de 3e aan de gang had kunnen zijn. je moet immers de 1000 wel halen heh.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huis
Nee meer het totaalplaatje...quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]alleen na aanleiding van het verwijderen?
Waarom wens je dr nare dingen toe? Mensen kunnen weinig doen aan wat ze voelen toch? En dat ze het niet voor jou voelt geeft je het recht niet dr de tering toe te wensen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Ik ben altijd bescheiden geblevenquote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, echte mannen nemen haar ter plekke, 10 minuten wachten en dan nog naar huis, terwijl je in die tijd alweer met de 3e aan de gang had kunnen zijn. je moet immers de 1000 wel halen heh.
Met mate, maar ja. Ik ga niet opdringerig zitten doen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb jij tijdens de radiostilte iets van je laten horen?
Heb je haar ooit een bericht ofzo op facebook gestuurd?
Ene grapjas pakte me ooit ook op mn bek.. nadat hij 2 meter van de toiletten vandaan, de weg naar het toillet vroegquote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huis
Hij leeft nog?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ene grapjas pakte me ooit ook op mn bek.. nadat hij 2 meter van de toiletten vandaan, de weg naar het toillet vroegNot amused!
jaja, je geeft gewoon niet toe aan je oergevoel, eeuwige geilheid en zulks. nepperd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben altijd bescheiden gebleven
Die moet duidelijk meer PUA-boeken lezenquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ene grapjas pakte me ooit ook op mn bek.. nadat hij 2 meter van de toiletten vandaan, de weg naar het toillet vroegNot amused!
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mooie uitspraak van een mooi meisje en mooi geciteerd door jou
joyco?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
precies leer ze hun taal te kuisen joyco
joycoquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Evie het volgende:
[..]
precies leer ze hun taal te kuisen joyco
Ik wens haar alle voorspoed van de wereld, zo beter?quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom wens je dr nare dingen toe? Mensen kunnen weinig doen aan wat ze voelen toch? En dat ze het niet voor jou voelt geeft je het recht niet dr de tering toe te wensen toch?
Stel je hebt een date met een lief, maar niet echt leuk voor je gevoel meisje. Het is best gezellig.. maar je besluit dr niet te willen kwetsen, dus radiostilte en na 2 maanden gooi je dr je feestboekje uit! Moet ze je dan de tering toewensen?
Nee hoeren ding. kan juiste stuurprogramma niet vinden ofzo. Dat ie lekker de tyfus krijgt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukt met printer? al zal ik een 'handje' helpen?
met een klap in zn gezicht erbij heb ik hem verlaten die avond. Daarna maar 2 keer gezien. 1 keer probeerde hij het weer en de andere keer staarde hij alleen maar naar mn reet. Geen idee of hij nog leeftquote:
Wel een paar keer gehad dat er een vrouw de mannen wc binnenkwam terwijl ik stond te plassen. Ze waren snel weer weg.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
oehquote:
Zeker beter!!quote:Op maandag 3 september 2012 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wens haar alle voorspoed van de wereld, zo beter?
vrouwen en techniek.quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee hoeren ding. kan juiste stuurprogramma niet vinden ofzo. Dat ie lekker de tyfus krijgt.
Of een afspraak niet nakomen, bewust 1,5 uur niet reageren op een bericht terwijl ze een paar minuten daarvoor gelijk wat terugstuurde nog, om de volgende dag de hele dag met d'r beste maatje op de Genste feesten rondgehangen te hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze weinig misdaan..
Heb je geen pauzeknop?quote:Op maandag 3 september 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben aan het gamen en ga een glas drinken pakken. Ik sta verstopt in een hoekje in een lege gang.
Kom terug, zie ik nog 8 orks die op mijn levenloze lichaam aan het inhakken zijn. Goed bezig.
Is goed kom ff hierheen dan mag jij mn benen harsenquote:
jongeeeee. ik duw de goede knopjes toch inquote:
Das geen martelen dat is fijnquote:
hadden jullie samen een contract? je weet wel, met verplichtingen enzo?quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of een afspraak niet nakomen, bewust 1,5 uur niet reageren op een bericht terwijl ze een paar minuten daarvoor gelijk wat terugstuurde nog, om de volgende dag de hele dag met d'r beste maatje op de Genste feesten rondgehangen te hebben?
Om maar wat te noemen... d'r zijn nog wat dingetjes hoor...
Afspraak niet nakomen is idd slecht.quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
Of een afspraak niet nakomen, bewust 1,5 uur niet reageren op een bericht terwijl ze een paar minuten daarvoor gelijk wat terugstuurde nog, om de volgende dag de hele dag met d'r beste maatje op de Genste feesten rondgehangen te hebben?
Ze mag niet druk zijn met andere dingen en met dr beste maatje naar de gentse feesten?quote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
te makkelijk dus ik laat hem gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
jongeeeee. ik duw de goede knopjes toch in
Dan laat maar weer.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed kom ff hierheen dan mag jij mn benen harsen
Ouch!quote:
Doe eens normaal man.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed kom ff hierheen dan mag jij mn benen harsen
Ghehequote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat maar weer.
* Royco1 bergt zijn koffertje weer op
Mijn benen wil je toch wel harsen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan laat maar weer.
* Royco1 bergt zijn koffertje weer op
Daar zitten vast geen naalden inquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar zitten vast geen naalden in
Je kan het proberen natuurlijkquote:Op maandag 3 september 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook niet als ik er lief bij kijk?Zijn mooie benen verdorie
En toch lijk jij me wel zo'n type die met plezier zn chick helpt met dat soort dingenquote:
Nah da's niet iets wat opeens tussendoor kwam hoorquote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afspraak niet nakomen is idd slecht.
1,5 uur niet reageren, dat heeft misschien iets met drukte te maken? Iets wat tussendoor kwam?
en dat ze naar die feesten gaat? wat heb jij daarmee te maken?
quote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch lijk jij me wel zo'n type die met plezier zn chick helpt met dat soort dingen
Nee toch nietquote:Op maandag 3 september 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch lijk jij me wel zo'n type die met plezier zn chick helpt met dat soort dingen
Geen probleem, maar zeg dan 'Sorry ik kan vanavond niet want ik ben morgen vroeg weg'quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze mag niet druk zijn met andere dingen en met dr beste maatje naar de gentse feesten?
Vertel dan ook gelijk even het hele verhaal, scheelt wat langs elkaar heen gepraat hierquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Faxie het volgende:
Nah da's niet iets wat opeens tussendoor kwam hoor![]()
Dat ze naar die feesten gaat betekent dat ze sowieso niet van plan was om die avond te komen. Ze had dus al iets staan, vervolgens spreekt ze met mij af, dan negeert ze me en daagt niet op.
Dat zijn rotstreken
Ja, doodsbangquote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]Scheermesjes en waxkits zijn natuurlijk anders dan naalden
![]()
Ben je ook bang voor naaldhakken royco?
Ok en nu op chronologische volgorde! Lijkt verdorie net alsof ik weer memento kijkquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen probleem, maar zeg dan 'Sorry ik kan vanavond niet want ik ben morgen vroeg weg'
Oid...
Gewoon, wat fatsoenlijke mensen zouden doen....
't Ligt toch allemaal aan mij, zoals gewoonlijkquote:Op maandag 3 september 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel dan ook gelijk even het hele verhaal, scheelt wat langs elkaar heen gepraat hier
What else is newquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Ligt toch allemaal aan mij, zoals gewoonlijk
In dit geval wel, want we zijn afhankelijk van wat jij verteltquote:Op maandag 3 september 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
't Ligt toch allemaal aan mij, zoals gewoonlijk
Postopkrikkenquote:
Eet smakelijk schatquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...
Ik ga eten...
Truequote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of sluiting van het topic\
Beide mag vast niet
eetsmakelijkquote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Ga het er verder ook niet meer over hebben want het verandert toch niets...
Ik ga eten...
quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of sluiting van het topic\
Beide mag vast niet
Nee hoorquote:Op maandag 3 september 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]Mag wel.. geef de lapo aan een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |