Dat verbaast me echtquote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef ook_gek het volgende:
Ik mocht tijd een pinkje wijn proeven
Pink dompelen in de wijn en aflikken![]()
Toen ik op me 15de in de horeca ging werken ging het mis
Vaak hoor je dat als ze van je zelf zijn het opeens een ander verhaal is.quote:
Hoezoquote:
Soms hoor je het ook andersom.quote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vaak hoor je dat als ze van je zelf zijn het opeens een ander verhaal is.
Je bent 15 als je dan in de horeca gaat werken dan drink je echt geen cola, maar gewoon baco's tussendoorquote:
Dat dachten die van mij ookquote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou de grap is dat mijn zusje en ik allebei nauwelijks drinken
dit tot de grote verbazing van mijn ouders maar goed
Nou ik moest bier drinken, maar dat lust ik niet. Dus toen maar aan de vieux 7up. Daar ben ik mee begonnen met drinken, whisky cola, baco er na. Toen een hele tijd vodka cola en in de zomer vodka jus en nu bacardi lemmon 7up of raz 7upquote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent 15 als je dan in de horeca gaat werken dan drink je echt geen cola, maar gewoon baco's tussendoor
Mijn ouders hebben me wel eens een preek gegeven of gevraagt of ik miss niet teveel drink.quote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
Nou de grap is dat mijn zusje en ik allebei nauwelijks drinken
dit tot de grote verbazing van mijn ouders maar goed
Zo praten we hier op Fok toch ook. behalve dan dat praktijkgedeelte ontbreekt...quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
Ga je op de enige vrije plek in het eetgedeelte zitten, zit je naast twer oversekste studentes. Zo weet ik in 3 minuten. Zo weet ik nu dat Luco Lisa goed gevingerd heeft en dat Elise een slet is die Alexander en Alejandro al heeft geneukt. Eet smakelijk.
Die Elise toch ook.quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
Ga je op de enige vrije plek in het eetgedeelte zitten, zit je naast twer oversekste studentes. Zo weet ik in 3 minuten. Zo weet ik nu dat Luco Lisa goed gevingerd heeft en dat Elise een slet is die Alexander en Alejandro al heeft geneukt. Eet smakelijk.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
Zeker niemand post er meer na deze opmerkingquote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef kree het volgende:
Ik wil wel kinderen.
Ok nu vallen allen meiden af in dit topic
Jij wilt toch wel afvallen?quote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niemand post er meer na deze opmerkingZe passen wel op!
Dat had ik me ook al bedacht. Maar boeie mijn ideequote:Op maandag 3 september 2012 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker niemand post er meer na deze opmerkingZe passen wel op!
Wat ga je voor ze koken in je schuurtje?quote:Op maandag 3 september 2012 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Dat had ik me ook al bedacht. Maar boeie mijn idee
Iedereen mag denken wat ie wil.
Mij lijkt een gezinnetje wel leuk eigenlijk.
ssst doe ik alquote:
Wat is er precies dan?quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ssst doe ik al![]()
bleh sommige mannen zijn rare zwakke wezens die hun kop laten verneuken door kwaadaardige jaloerse wijven en drugs bleggg. Mijn bui voor vandaag is weer goed depressief!
Precies. Staat je immers beter dan een baby met poepluier in je arm. En minder herrie.quote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. + schoenen + overhemd
Ik laat niet dat je je je zo verlaagt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Elise toch ook.
Zeg haar maar dat ik nog single ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |