beter gooi je heel je facebookprofiel weg. dat staat mysterieus en dat wekt interesse bij de vrouwtjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup ik doe 1x in de zoveel tijd even een clean up op facebook.quote:Op maandag 3 september 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, de radiostilte kwam van haar kant, maar ze was ook niet echt bepaald actief op FB. Amper actief en dan een opruiming houden? ... nah weet het niet hoor.
Zou jij 2 maanden wachten? Lijkt mij dat je iemand dan veel eerder verwijdert.
nee. jij hebt firefly3 zijn geniale tactiek in zijn reeks zeker niet gevolgd? eerst hand vastpakken, daarna haar mee naar de kroeg nemen om vervolgens in een donker hoekje je vinger in haar kutje te proppen. lekker dat ze dat vinden, die vrouwen!quote:
Echt wel!quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
nee. jij hebt firefly3 zijn geniale tactiek in zijn reeks zeker niet gevolgd? eerst hand vastpakken, daarna haar mee naar de kroeg nemen om vervolgens in een donker hoekje je vinger in haar kutje te proppen. lekker dat ze dat vinden, die vrouwen!
Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. jij hebt firefly3 zijn geniale tactiek in zijn reeks zeker niet gevolgd? eerst hand vastpakken, daarna haar mee naar de kroeg nemen om vervolgens in een donker hoekje je vinger in haar kutje te proppen. lekker dat ze dat vinden, die vrouwen!
precies, jij bent immers het alfamannetje.quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Zelfs haar vriend, die 2 meter grote kickboxer, zal je niks doen.
Zoveel handen passen er niet inquote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kom je handen te kort, zeg ik je!
Jij wilt Estelle versieren?quote:Op maandag 3 september 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Zelfs haar vriend, die 2 meter grote kickboxer, zal je niks doen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar omdat je zo goed bent in het bespelen en bevredigen van vrouwen zullen ze daarna voor je in de rij staan, geloof dat maar. en dan, tja, je hebt helaas maar 2 handen.quote:
Het hoekje van een cafe maakt je natuurlijk geen koning in vingeren hequote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
nee, maar omdat je zo goed bent in het bespelen en bevredigen van vrouwen zullen ze daarna voor je in de rij staan, geloof dat maar. en dan, tja, je hebt helaas maar 2 handen.
Zelfs Badr Hari is met de tips van Firefly zo mak als een lammetje.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, maar omdat je zo goed bent in het bespelen en bevredigen van vrouwen zullen ze daarna voor je in de rij staan, geloof dat maar. en dan, tja, je hebt helaas maar 2 handen.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Nouja ze is weer de zoveelste rotwijf... dat ze lekker de tering krijgt.
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huisquote:Op maandag 3 september 2012 17:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb jij tijdens de radiostilte iets van je laten horen?quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Nou nou, wat een taalgebruikquote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
nee joh, echte mannen nemen haar ter plekke, 10 minuten wachten en dan nog naar huis, terwijl je in die tijd alweer met de 3e aan de gang had kunnen zijn. je moet immers de 1000 wel halen heh.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Truc die ik zelf altijd toepas is naar de vrouwenwc gaan en dan net doen alsof ik het niet door heb. Je hebt dat nog niet gedaan of je wordt al door een lekkere vrouw aangesproken, een minuut later ben je haar al aan het zoenen en 10 minuten later neem je haar al mee naar huis
Nee meer het totaalplaatje...quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]alleen na aanleiding van het verwijderen?
Waarom wens je dr nare dingen toe? Mensen kunnen weinig doen aan wat ze voelen toch? En dat ze het niet voor jou voelt geeft je het recht niet dr de tering toe te wensen toch?quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Faxie het volgende:
Ik ben altijd bescheiden geblevenquote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
nee joh, echte mannen nemen haar ter plekke, 10 minuten wachten en dan nog naar huis, terwijl je in die tijd alweer met de 3e aan de gang had kunnen zijn. je moet immers de 1000 wel halen heh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |