Een afwasmachine is echt heel laatste dat ik mis in mijn huis. Ik vind het afwassen niet zo'n ramp als verwacht. Het natte handen hebben van het afwassen vind ik wel irritant, maar het net uit-de-afwasmachine-afkomstige borden vastpakken vond ik ook irritant.quote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef rhubarbje het volgende:
dat wil nog niet zeggen dat ik er zin in heb
en we doen allebei twee studies dus het is niet alsof we de hele dag tellsell zitten te kijken
ik zou niet zonder kunnenquote:Op maandag 3 september 2012 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een afwasmachine is echt heel laatste dat ik mis in mijn huis. Ik vind het afwassen niet zo'n ramp als verwacht. Het natte handen hebben van het afwassen vind ik wel irritant, maar het net uit-de-afwasmachine-afkomstige borden vastpakken vond ik ook irritant.
het is het eerste wat ik gekocht heb voor hier in huisquote:Op maandag 3 september 2012 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een afwasmachine is echt heel laatste dat ik mis in mijn huis. Ik vind het afwassen niet zo'n ramp als verwacht. Het natte handen hebben van het afwassen vind ik wel irritant, maar het net uit-de-afwasmachine-afkomstige borden vastpakken vond ik ook irritant.
Een droger, dat mis ik! Maar met droger mis ik weer de geur van schone was in huis
Er bestaan ook wasmachines met ingebouwde drogerfunctie.quote:Op maandag 3 september 2012 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is het eerste wat ik gekocht heb voor hier in huis
ten koste van een droger want ik had maar plek voor 1 van de 2
geen geld voorquote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er bestaan ook wasmachines met ingebouwde drogerfunctie.
Oh ja, ik was ook niet elke dag ofzo, maar vind het een veel vervelender klusje.quote:Op maandag 3 september 2012 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb, sinds ik weer alleen woon, maar 2 wassen in de week
dat ookquote:Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
Droger vind ik zo zonde van de energie die het verbruikt. Ook niet erg milieuvriendelijk. En de geur van net opgehangen was in het trapgat.
Het is net een saterquote:
Mijn vader zei altijd; als dat het een stuk is, is het ander ook stuk. Niet handig dusquote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Er bestaan ook wasmachines met ingebouwde drogerfunctie.
Ophangen vind ik even irritant, verder niet.quote:Op maandag 3 september 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik was ook niet elke dag ofzo, maar vind het een veel vervelender klusje.
Ja, dat is enige irritante aan was te drogen hangen, van die harde handdoeken.quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind de droger juist fijn, lekkere zachte handdoeken.En alles is sneller klaar.
als de wasmachine stuk is heb je ook geen droger nodigquote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd; als dat het een stuk is, is het ander ook stuk. Niet handig dus
Ik ook, en toch worden ze niet zo zacht als uit de droger.quote:Op maandag 3 september 2012 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is enige irritante aan was te drogen hangen, van die harde handdoeken.
En ja, ik gebruik echt wel wasverzachter
Iddquote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, en toch worden ze niet zo zacht als uit de droger.
Maar als de droger stuk is, heb je wel een wasmachine nodigquote:Op maandag 3 september 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
als de wasmachine stuk is heb je ook geen droger nodigdus zo vreselijk hoeft dat nou ook weer niet te zijn
Wanneer gaan we met z'n alleen naar de beurs?quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Wat een gezellig huishoudbeursgesprek
Heb jij nog huishoudtips?quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel me gelijk weer thuis.quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
ja, laat het een ander doenquote:
Ik vind het alleen erg als het zich maar opstapelt.quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind afwassen echt verschrikkelijk
Ja want een werkende droger hebben is kei handig als de wasmachine stuk is.quote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd; als dat het een stuk is, is het ander ook stuk. Niet handig dus
ik vind het allemaal niks.quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Vaatwasser > droger
Ik vind afwassen echt verschrikkelijk
Een werkende wasmachine als de droger kapot is, is echter wel weer keihandig. Dus...quote:Op maandag 3 september 2012 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja want een werkende droger hebben is kei handig als de wasmachine stuk is.
Dat geldt voor ingebouwde dvd-spelers enzo jaquote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vent, jij mag dat vinden.quote:Op maandag 3 september 2012 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niks.
Het is een wonder dat ik het hier leefbaar weet te houden
nou dan zal ik toch maar toegeven dat er iets mis is met mijn genen want ik faal daar hard inquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent een vent, jij mag dat vinden.
Ik ben een vrouw en van mij wordt verwacht dat ik een foutloos huishouden run en alle klusjes op tijd uitvoer
Je maakt je eigen verwachtingen hoor - van mij verwacht niemand datquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en van mij wordt verwacht dat ik een foutloos huishouden run en alle klusjes op tijd uitvoer
Ik ken geen enkele vrouw die goed is in het huishouden.quote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is iedereen wel heel erg verbaasd als je iets heel goed hebt schoongemaaktquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je maakt je eigen verwachtingen hoor - van mij verwacht niemand dat
M'n moederquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die goed is in het huishouden.
Ik kan niet eens strijkenquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
De was ophangen vind ik ook lekker trouwens. Als je het goed doet, hoef je niet te strijken.
4.quote:
elke vrouw van mijn mama's generatie die ik ken is goed in het huishoudenquote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moederEn m'n zus is net zo. En dan kom ik, ik lijk meer op m'n broer wat dat betreft, maar bij hem is het goed en ik ben een slons.
yayquote:
Ja, je bent vergeten je adres door te sturen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yay
kan het kloppen dat ik mijn jurk nog niet binnen heb?![]()
Ik kom echt uit zo'n familie met vrouwen die de hele tijd alleen maar schoonmaken volgens mij. En alles moet perfect zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elke vrouw van mijn mama's generatie die ik ken is goed in het huishouden
en mijn zusje en haar vriendinnen zijn dat ook
en mijn schoonzus ook al
alleen ik faal hard![]()
Spannendquote:Op maandag 3 september 2012 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
4.
Ben zelf ook een ramp in huishouden, volgens mijn moeder dan. Ik vind het wel prima zo.
Geen hekel aan afwassen, dus als de afwasmachine kapot is, zie ik dat niet zo als een probleem.
Alleen strijken, daar heb ik echt een hekel aan. Blegh.
...de zijkant?quote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom echt uit zo'n familie met vrouwen die de hele tijd alleen maar schoonmaken volgens mij. En alles moet perfect zijn.
Ik weet nog toen ik 12 was ofzo en bij m'n tante was, en we hadden iets op toastjes, en toen flipte m'n tante omdat ik de brie op de verkeerde kant van het toastje smeerde. Zo gaat het hier
Die dingen hebben een onderkant en een bovenkant. Als je het op de onderkant smeert, breekt ie sneller ofzo. Dat weet ik nu, maar op je 12equote:
Hebben toastjes een onder- en bovenkant?quote:Op maandag 3 september 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen hebben een onderkant en een bovenkant. Als je het op de onderkant smeert, breekt ie sneller ofzo. Dat weet ik nu, maar op je 12e![]()
Ik ben 25 en hoor het voor het eerstquote:Op maandag 3 september 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen hebben een onderkant en een bovenkant. Als je het op de onderkant smeert, breekt ie sneller ofzo. Dat weet ik nu, maar op je 12e![]()
ik heb ook zo'n familiequote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom echt uit zo'n familie met vrouwen die de hele tijd alleen maar schoonmaken volgens mij. En alles moet perfect zijn.
Ik weet nog toen ik 12 was ofzo en bij m'n tante was, en we hadden iets op toastjes, en toen flipte m'n tante omdat ik de brie op de verkeerde kant van het toastje smeerde. Zo gaat het hier
sommige wel! Maar van die melbatoastjes niet!quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hebben toastjes een onder- en bovenkant?
owjaquote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, je bent vergeten je adres door te sturen.
quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben 34 en hoor het voor het eerst
quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n familie
die zijn ook zo van: ah dan dweil je toch even snel? zo gedaan!
en ik denk alleen ik kan net zo goed een marathon gaan lopen
net zo simpel en duurt even lang
Nouja, dat is vooral wat je moet doen dan.quote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat wat er gebeurt als je vaatwasser stuk gaat en je vloer zeiknat wordt.
Dat noem ik knoeien.quote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Water over de vloer gooien en laten opdrogen.
Wel als het sopje ergens anders voor bedoeld wasquote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het een sopje is, is het toch geen knoeien?
Het ging over dweilen, dus de vloer, dus geen geknoei.quote:Op maandag 3 september 2012 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel als het sopje ergens anders voor bedoeld was
Mijn vriend laat het door zijn zus doen. Iig het schoonmaken. Ze heeft al laten weten dat als ik er ooit kom wonen, dat ze dan stoptquote:
+1quote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
De was ophangen vind ik ook lekker trouwens. Als je het goed doet, hoef je niet te strijken.
Dat laat ik lekker aan m'n schoonmaker overquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
Dweilen vind ik echt een kutklus, gelukkig hoeft dat in mijn huidige huis niet.
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoorquote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriend laat het door zijn zus doen. Iig het schoonmaken. Ze heeft al laten weten dat als ik er ooit kom wonen, dat ze dan stopt
Ik ga maar iemand importeren voor die klusjesquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Ripley het volgende:
Enige dat ik thuis doe is koken, lunch klaamaken voor volgende dag, afruimen en was opruimen, vaat en was doet brox en overige de huishoudelijke hulp
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoor
dat ie wel op zichzelf woont maar zijn zus komt poetsen
zijn mama zou erger zijn maar toch
Wie doet het zuigen dan?quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef rival het volgende:
Ik doe het zelf, behalve zuigen!
ik heb er geen problemen mee eigenlijk
Ik wil ook een zus.quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriend laat het door zijn zus doen. Iig het schoonmaken. Ze heeft al laten weten dat als ik er ooit kom wonen, dat ze dan stopt
Zij zocht iets voor erbij, want ze werkt maar 4 dagen, en kan niet meer werken. Ze heeft paarden en om dat te bekostigen wilde ze iets erbij doen. Hij werkt 60 uur in de week en heeft geen zin om het na zijn werk nog te doen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
wtf dat zou ik wel een beetje apart vinden hoor
dat ie wel op zichzelf woont maar zijn zus komt poetsen
zijn mama zou erger zijn maar toch
heeft meer met willen te maken dan kunnen....quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 11:50 schreef Ripley het volgende:
Ja, dat zou ik ook vreemd vinden. Beetje een moeders/zusterskindje. Hoezo kan een volwassen kerel niet voor zichzelf zorgen?
Kan ze dat een beetje?quote:
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familiequote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.
Hij betaalt haar ervoor? Dat is wat anders, dan is zij gewoon zijn werkster.quote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is juist de eerste man die ik NIET hoef te vertellen hoe alles werkt. Heeft echt alles te maken met willen en al een zware baan hebben en er dus gewoon GEEN zin in hebben.
Nee hoor, heb ik ook. Zou niet iemand van mijn familie in mijn huis willen hebben en ook neit aan de schoonmaak/opruimquote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familie
maar misschien ben ik daar wel raar in
Zij heeft het aangeboden, hij vindt het (uiteraard) geen probleem. Ik snap wel waarom zij het niet meer wil doen als ik er eventueel kom wonen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar dan zou ik een schoonmaakster toch net wat anders vinden dan familie
maar misschien ben ik daar wel raar in
Inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Hij betaalt haar ervoor? Dat is wat anders, dan is zij gewoon zijn werkster.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze het dan niet emer wil doen. Ze kan toch gewoon meer geld vragen?quote:Op maandag 3 september 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zij heeft het aangeboden, hij vindt het (uiteraard) geen probleem. Ik snap wel waarom zij het niet meer wil doen als ik er eventueel kom wonen.
[..]
Inderdaad.
Mijn vriendin heeft een paar dagen in m'n huis geslapen en zij is dus een stuk netter. Voel ik mij toch soms wel wat uhm vaag. Als in dat het huis toch netter moet of dat dit of dat allemaal anders moest.quote:Op maandag 3 september 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze heeft iets andere standaarden dan ik
First-world problemsquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een paar dagen in m'n huis geslapen en zij is dus een stuk netter. Voel ik mij toch soms wel wat uhm vaag. Als in dat het huis toch netter moet of dat dit of dat allemaal anders moest.
heb de schoonmaker dan ook maar diezelfde dag laten komen, zodat het in het begin er nog wel redelijk uit zag
Ontspannen, dat zeggen ze in de films ook altijdquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik word echt gek van die opdracht!!!
hij is te groot!
Ja, dat heb ik dus ook. M'n moeder zei laatst ook tegen mij: 'Dan laat je toch een of twee keer in de maand iemand komen die je keuken en badkamer schoonmaakt?' Maar dan vind ik gewoon lui van mezelfquote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou wel graag een poets willen maar we hebben er gewoon echt het geld niet voor
en mijn lief vind het onzin omdat we wel veel thuis zijn
maar goed, als ik de hele dag druk ben geweest (ook al is het thuis) wil dat niet zeggen dat ik nog zin heb om de badkamer te poetsen
nou ja daar heb ik dan weer geen probleem mee hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. M'n moeder zei laatst ook tegen mij: 'Dan laat je toch een of twee keer in de maand iemand komen die je keuken en badkamer schoonmaakt?' Maar dan vind ik gewoon lui van mezelfIk werk thuis en kan tussendoor best wat dingetjes doen. Ik heb alleen andere standaarden.
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja daar heb ik dan weer geen probleem mee hoor.
ik ben er niet goed in, ik kost meer per uur dan die poets en ik heb er gewoon geen zin in
als ik dan iemand kan betalen die het oplost vind ik dat prima
ik ga ook niet zelf mijn muren stucen ook al ben ik wel thuis
dat word een fiascoen als ik ga poetsen ook
quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
Echt, wtf
Toen heeft zij alles nog een keer schoongemaakt.quote:
zelfde hier hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
Echt, wtf
Dan zou ze van mij de volgende keer toch echt niet veel meer te bekritiseren hebben dan de drempel en het kozijn.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
ja dat heb ik mijn mama dus verboden hequote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen heeft zij alles nog een keer schoongemaakt.
Altijd zo gezellig, m'n ouders op bezoek. M'n vader was allemaal dingen aan het repareren en de tuin aan het verzorgen en m'n moeder liep alles te soppen. M'n zus en ik zaten dan beneden een tijdschrift te lezen.
gewoon nieuw eten kopen om er voor te zettenquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet wel toegeven dat toen de koelkast leeg was, hij wel goor was zo
Nu woon ik dus weer thuis, en dan krijg ik steeds de vraag: deed je dat in Utrecht ook zo? Pleurde je toen ook alles zo neer?quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik mijn mama dus verboden he
ik werd er gek van
je komt toch voor mij? niet om te poetsen
en het is mijn huis, als ik het netjes vind dan is dat netjes genoeg
zijn die allemaal van jou?quote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een laptopje nodig?.
Lijkt wel een Nintendo DS daar linksquote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een laptopje nodig?.
En dan heb ik gisteren 6 vuilniszakken weggemieterdquote:
maar waarom heb je er zo veel?quote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan heb ik gisteren 6 vuilniszakken weggemieterd
Ach, het pas allemaal in 1 kast, eet geen brood verder.
Toshiba Librettoquote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel een Nintendo DS daar links
Meeste meegekregen van werk, HD stuk, nieuwe erin en klaarquote:
Je ripliegt! niets van jou bijquote:
quote:
En hoe!quote:
Oh....dan ga ik wel weer hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet niet... ik denk dat het een laatste stuip was
oooh neequote:
doe eens!quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Ripley het volgende:
gewoon lunchtijd hoor.
Zal ik anders een stelling doen?
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?quote:
Compleet niet.quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?
Geeeeen ideequote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?
nee gelukkig nietquote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
of jullie daten, wanneer jullie gaan daten, waarom jullie zouden moeten daten etcquote:
Tegan heeft al een datequote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of jullie daten, wanneer jullie gaan daten, waarom jullie zouden moeten daten etc
quote:
Niet echt nee, hoezo?quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook welquote:
Ach soo...zou heel goed kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
goed hoorquote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor, alleen te weinig slaap gehad.En met u?
ik had ook echt parallellen jaquote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
Wat?quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
zit alleen al te lang te studeren
gooi net mijn glas water leeg in de prullenbak
geen idee waarom
quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
geen idee waarom
Het is besmettelijk?quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zooo fijn dat ik niet de enige ben met zulke brainfarts.
soms wel he!quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rhu en ik zijn tweelingzielen ofzo.
Wel een dichte prullenbak he, niet zo'n open rasterding van de Ikea?quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ja geen idee
ik had ook pas door wat ik gedaan had toen het geluid van water dat zo door de prullenbak liep hoorde en dacht huh?![]()
nee een dichte gelukkigquote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een dichte prullenbak he, niet zo'n open rasterding van de Ikea?
pak koffie openknippen, lipje in de koffiebus gooien en de koffie in de prullenbak laten lopen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
geen idee waarom
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.quote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pak koffie openknippen, lipje in de koffiebus gooien en de koffie in de prullenbak laten lopen.
nee, mij nog nooit gebeurd.
Overigens uit hoofde van mijn beroep hoor, niet als therapie. Maar ik vind het wel interessantquote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
voor een nieuw programma?quote:Op maandag 3 september 2012 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overigens uit hoofde van mijn beroep hoor, niet als therapie. Maar ik vind het wel interessant
en je vervolgens afvragen waar je in 's hemelsnaam was met je gedachten en er gewoon niet op kunnen komenquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.
O, zo vaak heb ik het nog niet eensquote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en je vervolgens afvragen waar je in 's hemelsnaam was met je gedachten en er gewoon niet op kunnen komen
blijft gelukkig bij 1 a 2 keer per maand
Heerlijk dat wonen in een appartementquote:Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, zo vaak heb ik het nog niet eens
Wel dat ik op zolder iets heb wat in de was moet, neem het mee naar beneden en sta in de keuken met vieze sokken in m'n handen. Loop weer naar boven, denk aan iets anders en sta weer op zolder met de vieze sokken. Weer naar beneden, o wacht, moest dit nog halen. Sta ik in de woonkamer met de vieze sokken.
Dan leg ik ze maar op de trap in de hoop dat ik ze later wel gewoon in de wasmand gooi.
Daar kijk ik ook wel weer naar uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heerlijk dat wonen in een appartement
Ik heb geen piep op de wasmachine, ik haal de was eruit als ik er tijd/zin in hebquote:Op maandag 3 september 2012 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Daar kijk ik ook wel weer naar uit hoorDaar gaat m'n traploopconditie.
Je vergeet de wasmachine dan ook niet zo snel want die hoor je en je hoort de pieper ook als je die hebt aangezet. Als ik beneden zit en ik zet het alarm van de wasmachine aan, hoor ik hem pas als ik vier uur later een keer naar boven ga.
Dan staat het bakje en de gftbak gewoon verkeerd omquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.
Dan gaat het zo meurenquote:Op maandag 3 september 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen piep op de wasmachine, ik haal de was eruit als ik er tijd/zin in heb
Samsung ofzo?quote:
Er kan maar een bepaalde hoeveelheid in het bakjequote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik gebruik te veel wasverzachter
Hoorde dat niet bij de net wat duurdere versie?quote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
want volgens de omschrijving moest ie die wel hebben maar ik had geen zin om hem dan weer om te ruilen, zo'n gedoe.
Dit was de net wat duurdere versiequote:Op maandag 3 september 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoorde dat niet bij de net wat duurdere versie?
nee LGquote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samsung ofzo?
Die van mij heeft geen piepje, wel irritant want volgens de omschrijving moest ie die wel hebben maar ik had geen zin om hem dan weer om te ruilen, zo'n gedoe.
Net de ramen achterom gedaan, vond het wel genoeg voor vandaag. Op het logeerbed verschonen na.quote:
Hoe verwarrendquote:Op maandag 3 september 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met jou?
of dat ze dat nu doen?
of .. wees gewoon eens duidelijk!
De wens is de vader van de gedachte toch? Misschien wil ze een showtje zien.quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Of ze dat nu doen, hoe moet je dat uit mijn vraag halen?.
Cue_ mot mij toch nietquote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte toch? Misschien wil ze een showtje zien.
Dan regel je toch iemand anders? Dûhquote:
Already on itquote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan regel je toch iemand anders? Dûh
Dan moet je het deurtje dicht laten.quote:
I expected nothing less of youquote:
Nouja met de taal van tegenwoordig kan je wat woorden hebben weggelaten enzoquote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Of ze dat nu doen, hoe moet je dat uit mijn vraag halen?.
Tsk, je weet van MissMSX zegt, ik ben oud!quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja met de taal van tegenwoordig kan je wat woorden hebben weggelaten enzo
Die jong probeert te blijvenquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, je weet van MissMSX zegt, ik ben oud!
Hoho, de laatste was 30quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jong probeert te blijven
Dat zien we al aan al die jonge grietjes die je wilt en je wil vast hip overkomen, dus pas je je taalgebruik ook nog eens aan
quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hoho, de laatste was 30.
(en ziet eruit al 23).
Al was er vrijdag weer een goeie flirt op mijn werk met iemand van 24, kreeg opeens uit het niets een mailtje van drquote:
Hehe leukquote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Al was er vrijdag weer een goeie flirt op mijn werk met iemand van 24, kreeg opeens uit het niets een mailtje van dr.
Je straalt het toch uit op de een of andere manier als je je goed voelt ofzo.
Ja, was aangenaam verrast, vlak voor mijn vakantie een beetje leren kennen ,maar niet eens flirterig ofzo. En nu opeens een : hey je bent weer terug, mailtje. beetje heen en weer, en ze moest tot laat werken en als ze zich goed voelde (verkouden) zou ze me opzoeken in de stad.quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe leuk
Ja klopt, je hebt het zelf vaak niet door, maar toch zijn er subtiele dingen dan.
Komt komende week wel goed, johquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, was aangenaam verrast, vlak voor mijn vakantie een beetje leren kennen ,maar niet eens flirterig ofzo. En nu opeens een : hey je bent weer terug, mailtje. beetje heen en weer, en ze moest tot laat werken en als ze zich goed voelde (verkouden) zou ze me opzoeken in de stad.
Nou is ze niet geweest omdat ze geen adem kon halen bijna, dus qua resultaat een flirt van niets, maar goed, het idee was leuk.
Uiteraard, al voelt het een beetje als vreemdgaanquote:
Ben je met twee bezig dan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, al voelt het een beetje als vreemdgaan.
Zie je nou wel dat je moest gaan./ Maar alsnog met vriend of alleen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh trouwens: hooooooooooooi
superweekend gehad, heerlijke dubstep avond gehad met gruuuuuuuwelijk fijne bassen
In het begin 'alleen' (liepen zat bekenden rond), na een uur kwam hij ook nogquote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je moest gaan./ Maar alsnog met vriend of alleen?
quote:
Wanneer krijg je de sleutel?quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:
omfg kreeg van de makelaar zo'n planner over de woning en de verhuizing en dan staat er heel blij: 'nog 70 dagen tot de verhuizing!' en ik zo van omfg wat snel!
Tussen 1 en 15 novemberquote:Op maandag 3 september 2012 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de sleutel?Geen zin om te gaan rekenen dus vertel het maar gewoon.
![]()
Feli!quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:
omfg kreeg van de makelaar zo'n planner over de woning en de verhuizing en dan staat er heel blij: 'nog 70 dagen tot de verhuizing!' en ik zo van omfg wat snel!
Dan krijg je de sleutel pas? Positief ingestelde makelaar, dat hij/zij denkt dat je dan niks meer hoeft te verbouwen/klussenquote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen 1 en 15 novemberMaar misschien eerder.
Midden in de winter verhuizenquote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Nee, 's zomers is lekker. Dat doen we ook nooit meer.quote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Midden in de winter verhuizen
Met 30 cm sneeuw enzo
Bij mijn appartement heb ik helemaal niets veranderd. Had daar dan ook geen tijd voor, had nog een paar dagen voor ik mn oude appartement uit moest.quote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan krijg je de sleutel pas? Positief ingestelde makelaar, dat hij/zij denkt dat je dan niks meer hoeft te verbouwen/klussen
Lekker zweten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, 's zomers is lekker. Dat doen we ook nooit meer.
De keuken krijgt een make-over en ik moet even zien wat ik met de vloer ga doen. Er ligt een heel mooie parketvloer maar hij neigt naar het oranjequote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan krijg je de sleutel pas? Positief ingestelde makelaar, dat hij/zij denkt dat je dan niks meer hoeft te verbouwen/klussen
Hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Wij hebben een IKEA keuken (incl. wasbak, kraan en gasfornuis, verder geen inbouw) voor 1100e gehaald. En die ziet er vet mooi uitquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
als ooit blijkt dat DUO een foutje heeft gemaakt en ik hun niet nog dat mega bedrag moet betalen maar dat ze dat aan mij willen geven, of als ik de loterij win of zo dan wil ik ook echt een nieuwe keuken
Er zit hier geen vaatwasser in en ook geen plek voor een vaatwasserquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
als ooit blijkt dat DUO een foutje heeft gemaakt en ik hun niet nog dat mega bedrag moet betalen maar dat ze dat aan mij willen geven, of als ik de loterij win of zo dan wil ik ook echt een nieuwe keuken
Er was een nieuwe Ikea-folder uit van de keukens, ze zien er mooi uit maar ben bang dat het vrij rap uit elkaar valtquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Wij hebben een IKEA keuken (incl. wasbak, kraan en gasfornuis, verder geen inbouw) voor 1100e gehaald. En die ziet er vet mooi uit
hmm ja ik ben werkloos en mijn lief ook en samen hebben we 34 euroquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Wij hebben een IKEA keuken (incl. wasbak, kraan en gasfornuis, verder geen inbouw) voor 1100e gehaald. En die ziet er vet mooi uit
Als je IKEA spul goed in elkaar zet, overleefd het een nucleaire holocaustquote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een nieuwe Ikea-folder uit van de keukens, ze zien er mooi uit maar ben bang dat het vrij rap uit elkaar valt
Nou ja, zo'n keukenprinses ben ik niet dus snel zal het niet slijten.
Ja, ok, maar goed, je hoeft dan dus niet een enorme prijs te winnen in de loterijquote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja ik ben werkloos en mijn lief ook en samen hebben we 34 euro
te duur dus
Oh, dat valt hard mee, zo kan ik ook nog wel eens een nieuwe keuken laten zetten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Keuken zelf in elkaar gezet trouwens?quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je IKEA spul goed in elkaar zet, overleefd het een nucleaire holocaust
Jup. Anders ben je nog eens 1k kwijt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keuken zelf in elkaar gezet trouwens?
Als ik met inbouwspul neem laat ik het wel doen, anders gaat het geheid mis.quote:Op maandag 3 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jup. Anders ben je nog eens 1k kwijt.
geen handige oom of zo?quote:Op maandag 3 september 2012 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met inbouwspul neem laat ik het wel doen, anders gaat het geheid mis.
Hier de vorige bewoner was ook niet zo handig. Daarom zitten wij nu met een lekkage.quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar als het misgaat gaat het goed mis
Wat dan? Je hebt nodig....quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar als het misgaat gaat het goed mis
Is ie eetbaar?quote:Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef Godtje het volgende:
Mijn nieuwe badkamer is klaar! Zo heerlijk
Ik wacht ook nog steeds op pics van jouw nieuwe huis.quote:
Ik las sneue huis, was al helemaal gepikeerdquote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op pics van jouw nieuwe huis.
Sneue plaats hooguit, want geen Den Haag. Maar daar ga ik je nu ff niet mee lastig vallen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik las sneue huis, was al helemaal gepikeerd
Ik ben wel benieuwd naar jouw smaakquote:
Nope.quote:Op maandag 3 september 2012 17:42 schreef dawg het volgende:
[..]
wel oki.
wat las ik laatst? geen weke knietjes als je met je date bent of aan je date denkt?
Ach, vind het er niet minder leuk om.quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
das wel minder.
niet voor mij trouwens.
nouja, het is toch leuker als je verliefd bent of niet?quote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, vind het er niet minder leuk om.
Het groeit met de dag. En ik mis hem nu even goed enzoquote:Op maandag 3 september 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, het is toch leuker als je verliefd bent of niet?
ach.
Voor de seks natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
Je bent niet verliefd? Waarom date je dan nog met hem? na een tijdje weet je het toch wel?
Omdat het leuk is.quote:Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
Je bent niet verliefd? Waarom date je dan nog met hem? na een tijdje weet je het toch wel?
Ik ben trouwens eindelijk begonnen aan switched at birth. zit nu lekker aflevering 4 te kijken
Allemaal jaloezie.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Tegan het volgende:
Ik weet trouwens niet wat the big deal is want het is niet alsof ik hem aan het lijntje houd ofzo.
Waarom zou ik er nu voor kiezen om alleen te zijn terwijl ik ook gewoon een tijdje lol kan hebben met iemand.quote:Op maandag 3 september 2012 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
Om heel eerlijk te zijn? Waarom tijd verdoen met iemand waar je niet verliefd op bent? Dat is iets voor na 20 jaar huwelijk en 4 kinderen een een hypotheek
toch niet als je jong bent en aan het daten bent? Why settle for less?
Hoeveel dates mag je dan maximaal gebruiken om uit te vogelen of je verliefd bent?quote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
Er is toch ook optie 3? Andere daten tot je wel verliefd bent? Naar mijn mening gooi je zo die deur best wel dicht
maar goed dat is natuurlijk alleen maar mijn mening
niks mis mee zolang beiden eerlijk zijn en blijven, geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:20 schreef Tegan het volgende:
Misschien is het wel liefde. Het is gewoon totaal niet die rollercoaster die ik gewend ben.
En ik ben best wel moeilijk met daten, als in het vinden van iemand, en hem leuk vinden. En nu klikt het wel goed.
En idd, ookal is het geen liefde, dan nog mag ik gewoon het leuk hebben als we dat wederzijds begrijpen.
Love of my life shit, been there, done that. Nu is het tijd voor gewoon plezier zonder dat ik mijn hart breek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |