Mijn vader zei altijd; als dat het een stuk is, is het ander ook stuk. Niet handig dusquote:Op maandag 3 september 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Er bestaan ook wasmachines met ingebouwde drogerfunctie.
Ophangen vind ik even irritant, verder niet.quote:Op maandag 3 september 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik was ook niet elke dag ofzo, maar vind het een veel vervelender klusje.
Ja, dat is enige irritante aan was te drogen hangen, van die harde handdoeken.quote:Op maandag 3 september 2012 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind de droger juist fijn, lekkere zachte handdoeken.En alles is sneller klaar.
als de wasmachine stuk is heb je ook geen droger nodigquote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd; als dat het een stuk is, is het ander ook stuk. Niet handig dus
Ik ook, en toch worden ze niet zo zacht als uit de droger.quote:Op maandag 3 september 2012 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is enige irritante aan was te drogen hangen, van die harde handdoeken.
En ja, ik gebruik echt wel wasverzachter
Iddquote:Op maandag 3 september 2012 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, en toch worden ze niet zo zacht als uit de droger.
Maar als de droger stuk is, heb je wel een wasmachine nodigquote:Op maandag 3 september 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
als de wasmachine stuk is heb je ook geen droger nodigdus zo vreselijk hoeft dat nou ook weer niet te zijn
Wanneer gaan we met z'n alleen naar de beurs?quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Wat een gezellig huishoudbeursgesprek
Heb jij nog huishoudtips?quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel me gelijk weer thuis.quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
ja, laat het een ander doenquote:
Ik vind het alleen erg als het zich maar opstapelt.quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind afwassen echt verschrikkelijk
Ja want een werkende droger hebben is kei handig als de wasmachine stuk is.quote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd; als dat het een stuk is, is het ander ook stuk. Niet handig dus
ik vind het allemaal niks.quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Vaatwasser > droger
Ik vind afwassen echt verschrikkelijk
Een werkende wasmachine als de droger kapot is, is echter wel weer keihandig. Dus...quote:Op maandag 3 september 2012 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja want een werkende droger hebben is kei handig als de wasmachine stuk is.
Dat geldt voor ingebouwde dvd-spelers enzo jaquote:Op maandag 3 september 2012 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vent, jij mag dat vinden.quote:Op maandag 3 september 2012 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niks.
Het is een wonder dat ik het hier leefbaar weet te houden
nou dan zal ik toch maar toegeven dat er iets mis is met mijn genen want ik faal daar hard inquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent een vent, jij mag dat vinden.
Ik ben een vrouw en van mij wordt verwacht dat ik een foutloos huishouden run en alle klusjes op tijd uitvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |