Jaquote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
34e achtereenvolgende QF op een GS voor Federer?
Fish geeft blijkbaar aan dat het met zijn hart te maken heeft en dat hij niets wil riskeren.
Handig trouwens, zelfde partij op Eurosport 1 als op Eurosport 2.![]()
Ongezond werkelijk. Wel een angstgegner nu.quote:Op maandag 3 september 2012 19:24 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Wel de 34e keer dat Fed de kwartfinale haalt op rij!
Speelt wel leuk.quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat schreeuwt Errani hard en irritant zeg.
Ze serveert wel voor de wedstrijd nu.
twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:43:33“@NeilHarmanTimes: GSM Serena 6-0, 6-0.#equalprizemoney reageer retweet
twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:06:17Ok…having so much fun right now…you guys wanna talk about this?… reageer retweet
twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:21:00I really wouldn’t care at all if girls earn the same as guys if the same amount of effort is applied.#bestoffivesets reageer retweet
Hoewel ik natuurlijk geen BO5 sets wil hebben bij de vrouwen..twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:22:16Or do we have idiots here that don’t think so…?Please stand up and say your name loud and clear…:) reageer retweet
Tsja, hoewel ik mezelf best hard wil maken voor vrouwenrechten, is het natuurlijk achterlijk dat vrouwen best of three spelen en evenveel verdienen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 20:43:33“@NeilHarmanTimes: GSM Serena 6-0, 6-0.#equalprizemoney reageer retweet
twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:06:17Ok…having so much fun right now…you guys wanna talk about this?… reageer retweet
twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:21:00I really wouldn’t care at all if girls earn the same as guys if the same amount of effort is applied.#bestoffivesets reageer retweet
Hoewel ik natuurlijk geen BO5 sets wil hebben bij de vrouwen..twitter:TipsarevicJanko twitterde op maandag 03-09-2012 om 21:22:16Or do we have idiots here that don’t think so…?Please stand up and say your name loud and clear…:) reageer retweet
Dat idee heb ik ook wel. En dan moet hij woensdag tegen Berdych?quote:Op maandag 3 september 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me niet. Paar leuke sparringstegenstanders zoeken en relaxed voorbereiden.
Dat lijkt me wel tof.quote:
Zulke onzin. Vrouwen spelen nu eenmaal een ander soort spel omdat ze anders gebouwd zijn en minder spierkracht en uithoudingsvermogen hebben. Zo zit de natuur nu eenmaal in elkaar. Maar de totale effort die geleverd word (trainingsuren, conditietrainingen, mentale inzet) en natuurlijk ook het financiële plaatje is bij mannen en vrouwen gewoon gelijk. Ze moeten net zo ver vliegen, net zo veel aan hun trainer/coach/fysio betalen, net zo lang in hotels verblijven etcetera etcetera.quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tsja, hoewel ik mezelf best hard wil maken voor vrouwenrechten, is het natuurlijk achterlijk dat vrouwen best of three spelen en evenveel verdienen.
Nu bij Klizan - Cilic trouwens.. Die gast is geen eendagsvlieg zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |