Ferrer veegt de vloer met hem aan.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Norrage het volgende:
Zal gasquet eens verder komen dan een 4e ronde??? Hem nog nooit gelukt op 1x na, en Ferrer lijkt niet echt in vorm..mocht dat gebeuren dan zie ik hem ook wel meteen in de halve finale.
Alsof Gasquet ooit gaat presterenquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Norrage het volgende:
Zal gasquet eens verder komen dan een 4e ronde??? Hem nog nooit gelukt op 1x na, en Ferrer lijkt niet echt in vorm..mocht dat gebeuren dan zie ik hem ook wel meteen in de halve finale.
Eerste QF in lange tijd zou leuk zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Bah!quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Fish trekt zich terug, Fed zonder te spelen door
reden: gezondheidsproblemenquote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Ah, jammer net op ingezet nu is mijn hele value van mijn combobet ook weg.quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Wel de 34e keer dat Fed de kwartfinale haalt op rij!quote:Op maandag 3 september 2012 18:47 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:04 schreef Thomas-sama het volgende:
kut negerin heeft het wel heel makkelijk
wordt 2x 6-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |