SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:16 schreef Peter het volgende:
Ik ben me geestelijk al helemaal aan het voorbereiden...Wat vervelend voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:16 schreef Peter het volgende:
Ik ben me geestelijk al helemaal aan het voorbereiden...Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
goeie. En dat gepast lukt wel als ik wat biertjes op heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ipv dat ik ga vragen aan jullie om het geld voor het eten over te maken, ga ik deze keer denk ik vragen of iedereen het bedrag voor het eten gepast mee wil nemen
Dan neem ik een lijstje mee en streep ik ter plekke aan wie er betaald hebben, neem een envelop mee waar ik alles in prop aan totaalbedrag en dan heeft Henk geen gedoe met wel of geen eten op de bonnen zetten, hij hoeft dan niet op te letten wie er wel en niet hebben meegegeten van het buffet.
Hij hoeft het niet van te voren te hebben deze keer voor de inkopen, bij aanvang is op tijd.
Goed plan, dus?
In Rotterdam nog welquote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nu moet ik met contant geld over straat
Ja preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
goeie. En dat gepast lukt wel als ik wat biertjes op heb.
Kan het niet missenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies
En anders leg je deze week vast 2,50 apart als je het toevallig in je knip hebt!
Je moet ook zo'n eng stuk door een park enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
Oeh ja daar zeg je wat Muis, ik leg jullie leven wel even in de waagschaal idd![]()
VANUIT DE METRO:
ZONDER ACHTEROM TE KIJKEN SNEL DOORLOPEN NAAR DE KROEG!!!
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
Oeh ja daar zeg je wat Muis, ik leg jullie leven wel even in de waagschaal idd![]()
VANUIT DE METRO:
ZONDER ACHTEROM TE KIJKEN SNEL DOORLOPEN NAAR DE KROEG!!!
Ja ik ging er vanuit dat dat bijkomende tientje gepast niet zo'n probleem meer wasquote:
Ja, kilometers om.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n eng stuk door een park enzo!
dit keer wil ik het graag overmaken van te vorenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ipv dat ik ga vragen aan jullie om het geld voor het eten over te maken, ga ik deze keer denk ik vragen of iedereen het bedrag voor het eten gepast mee wil nemen
Dan neem ik een lijstje mee en streep ik ter plekke aan wie er betaald hebben, neem een envelop mee waar ik alles in prop aan totaalbedrag en dan heeft Henk geen gedoe met wel of geen eten op de bonnen zetten, hij hoeft dan niet op te letten wie er wel en niet hebben meegegeten van het buffet.
Hij hoeft het niet van te voren te hebben deze keer voor de inkopen, bij aanvang is op tijd.
Goed plan, dus?
ik pin meestal briefjes van 50quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ging er vanuit dat dat bijkomende tientje gepast niet zo'n probleem meer was
Ja en in sp3c zijn geval: half Rotterdam doorquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n eng stuk door een park enzo!
Zeiksnorquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit keer wil ik het graag overmaken van te voren
... èrgens had ik dit moeten zien aankomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit keer wil ik het graag overmaken van te voren
har har har enzo!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en in sp3c zijn geval: half Rotterdam door
Henkquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
OMG, ze hebben vanavond 'Real Life SongPop The Game' avond
[ afbeelding ]
Dat is wel heel gaaf!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaar verhaalquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
En zijn moeder is met vakantie, da's wel te zien aan de kreukels in de jas he?
Als ik morgen niet zo vroeg op moest was ik even wezen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zei ik tegen je. Beter deed ie dat Zaterdag, dan had ik je meegesleurdquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, 12,50 voor Greys en de rest voor mij.quote:
Eerste wat me opviel!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
En zijn moeder is met vakantie, da's wel te zien aan de kreukels in de jas he?
Dankje. Ik ben ook tofquote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel jammer dat ik je niet ga ontmoeten René. Je lijkt me wel tof
.
Jij bent ook erg harig Erik. Erg harig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoeft niet lief te doen, maar het is wel het makkelijkst, omdat ik zo likable ben.
Maar ik heb maar één corrigerende onderbroek en die doe ik zelf aanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
Erik, neem je corrigerend ondergoed voor me mee?
Bedanktquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook erg harig Erik. Erg harig.
lolwhut?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
Oh lekker, dus dan ben ik de dikkerd die avondquote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik heb maar één corrigerende onderbroek en die doe ik zelf aan.
inside jokequote:
Puhlease keep it there.quote:
Nope. Daarom ben ik vast nog zo'n gelukkig mens.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat, alsof je nog nooit van het corrigerend-ondergoedfiasco gehoord hebt!
Vreemd ditquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Daarom ben ik vast nog zo'n gelukkig mens.
Verdrongen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreemd dit. Je was er zelfs bij toen het plaatsvond.
Ja, ze zat er naastquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreemd dit. Je was er zelfs bij toen het plaatsvond.
Landalquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdrongen?![]()
Ik weet het écht niet meer.
Dat is al veel te lang geleden.quote:
Oeh, bij deze geclaimtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef Muis006 het volgende:
Qweeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dibs op een stoel naast jou
zo groot is mijn broek nu ook weer niet ):|quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
daaromquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo groot is mijn broek nu ook weer niet ):|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |