SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 06-09-2012 21:49:21 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Easyquote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
31 topics.... nog 14 dagen te gaan....Zullen we de 40 halen
Challenge accepted.quote:Op zondag 2 september 2012 22:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
31 topics.... nog 14 dagen te gaan....Zullen we de 40 halen
Nerdquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Telt doorposten in het hotel en op de meet ook?
Dat dadelijk tijdens het diner iedereen alleen naar zijn smartphone aan het staren isquote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Telt doorposten in het hotel en op de meet ook?
Doen we altijd. Ik heb het niet anders gezien iig.quote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dat dadelijk tijdens het diner iedereen alleen naar zijn smartphone aan het staren is
Jij bent dus nog nooit op een FOK!meet geweest.quote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dat dadelijk tijdens het diner iedereen alleen naar zijn smartphone aan het staren is
Diner is misschien sterk uitgedrukt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat wij ooit live tegen elkaar gepraat hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doen we altijd. Ik heb het niet anders gezien iig.
De naiviteitquote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat wij ooit live tegen elkaar gepraat hebben.
Ja, ik had het eigenlijk over het diner wat Qwea en ik samen hebben dan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Diner is misschien sterk uitgedrukt.
Sorry, die heb ik al met n de leuke kerels op de miet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ja, ik had het eigenlijk over het diner wat Qwea en ik samen hebben dan.
Hard to get huh? Ik houd wel van een uitdagingquote:Op zondag 2 september 2012 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, die heb ik al met de rest van de leuke kerels op de miet.
Nadat ik heb lopen tongen met Muis.
Gewoon not to get voor broekiesquote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Hard to get huh? Ik houd wel van een uitdaging
quote:
Volgens mij ben ik anders wel een broekie die je wel een keer graag zou willen passenquote:
Ik hou niet zo van afgedragen en versleten broeken.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik anders wel een broekie die je wel een keer graag zou willen passen
Komt omdat je gewoon nog nooit eentje heb geprobeerd die lekker zatquote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van afgedragen en versleten broeken.
Praten, wat is dat?quote:Op zondag 2 september 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat wij ooit live tegen elkaar gepraat hebben.
quote:
Nah, afdankers en overblijvers zijn niet aan mij besteed.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Komt omdat je gewoon nog nooit eentje heb geprobeerd die lekker zat
+1quote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, afdankers en overblijvers zijn niet aan mij besteed.
Ik denk dat je niet veel keus hebtquote:Op zondag 2 september 2012 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, afdankers en overblijvers zijn niet aan mij besteed.
Dat doe ik nooit neequote:
Ieuw, verkrachter?quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet veel keus hebt
Ik geef gewoon wat meer uit voor een wat mooier, nieuwer,strakker en lekkerder model.quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet veel keus hebt
damn straightquote:
Jij bent zeker dat stille tiepje wat in een hoekje zit.quote:
Ik ook, maar soms moet je ook gewoon aan liefdadigheid doenquote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef gewoon wat meer uit voor een wat mooier, nieuwer,strakker en lekkerder model.
Ja, stom hequote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat stille tiepje wat in een hoekje zit.
met de smartphone!quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat stille tiepje wat in een hoekje zit.
Gaat gezellig worden tijdens de meet in ieder geval, denk dat ik wel plezier ga beleven met mijn cameraquote:Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie alle posts van MrMonkeyman gewoon met een dikke vette knipoog.
Nouquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
met de smartphone!
daarom is die van haar kapot, gewoon versleten
er was een heel verhaal bij maar ik luisterde niet denk ik want ik weet het niet meer
Oh, er is wel de regel dat foto's van de meet niet zomaar online komenquote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wel grappig dat iedereen maar blijft happen
[..]
Gaat gezellig worden tijdens de meet in ieder geval, denk dat ik wel plezier ga beleven met mijn camera
Ik flikker ze altijd liefdadig in de humana bak. Alhoewel de arme negertjes waarschijnlijk ook niet zo'n afdanker zullen willen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms moet je ook gewoon aan liefdadigheid doen
Het is voornamelijk voor eigen gebruikquote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, er is wel de regel dat foto's van de meet niet zomaar online komen
Gelukkig doen Aziaten niet zo verwendquote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik flikker ze altijd liefdadig in de humana bak. Alhoewel de arme negertjes waarschijnlijk ook niet zo'n afdanker zullen willen.
noem je mij nu arm?quote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik flikker ze altijd liefdadig in de humana bak. Alhoewel de arme negertjes waarschijnlijk ook niet zo'n afdanker zullen willen.
ik moet deels geluisterd hebben want ik weet dat het een heel verhaal was!quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou
Praat ik een keer luister je niet![]()
als ik er is 1 tegenkom met 'vir swarte' erop dan voel ik me niet te goed neequote:
Jij bent bruin, niet zwartquote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik er is 1 tegenkom met 'vir swarte' erop dan voel ik me niet te goed nee
Wel even opletten dat er niet teveel scheurtjes in zitten!quote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef sp3c het volgende:
als ik ergens een bak zie staan waar je gratis uit kunt grabbelen mag je me alle kleuren van de regenboog noemen
Zelfs wit?quote:Op zondag 2 september 2012 23:29 schreef sp3c het volgende:
als ik ergens een bak zie staan waar je gratis uit kunt grabbelen mag je me alle kleuren van de regenboog noemen
*proestquote:Op zondag 2 september 2012 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik er is 1 tegenkom met 'vir swarte' erop dan voel ik me niet te goed nee
als pa ermee kan leven kan ik het ookquote:
En seksist ook nog!quote:
Ik haat witquote:
Nee dat was jij dearquote:
Oops, I did it again?quote:
Oeh oeh, mag ik hem dan aan?quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef sp3c het volgende:
catfight!!!!!!!!!
* sp3c trekt snel zijn broek uit
Op de meet deed je dat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 23:35 schreef sp3c het volgende:
catfight!!!!!!!!!
* sp3c trekt snel zijn broek uit
jij kan daarin wonenquote:
er was geen catfightquote:
Is dat een ja?quote:
wel stofzuigen en het is een done dealquote:
Ik koop wel een Roombaquote:Op zondag 2 september 2012 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel stofzuigen en het is een done deal
Ik wil er ook eenquote:Op zondag 2 september 2012 23:45 schreef sp3c het volgende:
ik wil ook een r00mba
lijkt me serieus awesome, zet ik hem gelijk met mijn wekker
we gaan het kopen en in het fok!topic postenquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
we gaan het kopen en in het fok!topic posten
kopers:
sp3c
t00mba
done deal
crapquote:Op zondag 2 september 2012 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen centjes
En nu ga ik slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest toch iets van een colbertje hebben, anders val ik straks zo uit de toon🐙
wutquote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:
mwah ... ik kom gewoon in een tshirt ofzo
t00mba komt in mijn broek
Weet Tombo hier ook al van?quote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zonder.quote:Op maandag 3 september 2012 00:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Als jij dat zingt, dan ben ik er al
quote:Op maandag 3 september 2012 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet zonder.
Al moet ik zeggen dat ik de tekst van de coupletten nog steeds niet helemaal uit mijn hoofd ken.
Ze zingt ook iets over moonlight en de sound of [iets]quote:Op maandag 3 september 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik lal altijd maar iets over seven steps en slowly on the wall
Dat wordt dus champagne tijdens etentjequote:Op maandag 3 september 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trouwens sinds net ook officieel US-mod.
quote:Op maandag 3 september 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Valt tegenquote:Op maandag 3 september 2012 00:13 schreef Qwea het volgende:
[..]posten daar nog een beetje lekkere homa's?
Concratz
Een champagneglas met een soepie erin! Dat wordt het!quote:Op maandag 3 september 2012 00:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dat wordt dus champagne tijdens etentje
Mooi kut!quote:Op maandag 3 september 2012 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Valt tegen.
[..]
Een champagneglas met een soepie erin! Dat wordt het!
the souuuuuund offfffff somethingsomethinggggggggggquote:Op maandag 3 september 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zingt ook iets over moonlight en de sound of [iets].
Feliiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 3 september 2012 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Musicquote:Op maandag 3 september 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
the souuuuuund offfffff somethingsomethingggggggggg
(heartbeat?)
whut whut?quote:Op zondag 2 september 2012 23:57 schreef sp3c het volgende:
Hehehehe, ik ben bang van niet, maar ik ga mijn best doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij vliegt toch over die obstakels heen als een antilope op de savanne!
Wat voor obstakels?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hou op!Dat betekent dat ik over 12 dagen 14,5 km moet hardlopen met 25 obstakels tussendoor.
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden.
whut?quote:
Gratis Roomba's afhalen bij Henkquote:
Nog gefeliciteerdquote:
curses!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gratis Roomba's afhalen bij Henk
Alweer? Da's snel na de vorige ronde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gratis Roomba's afhalen bij Henk
Bier op een lege maag, owowowowquote:
BIERRRRRRRquote:
quote:
Hatsee!quote:
Weinig, geloof ikquote:Op woensdag 5 september 2012 00:32 schreef Maanvis het volgende:
oke zijn er nog nieuwe inside informations?
GODZIJDANK!quote:Op woensdag 5 september 2012 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eindelijk, er komt ook een leuk iemand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:16 schreef Peter het volgende:
Ik ben me geestelijk al helemaal aan het voorbereiden...Wat vervelend voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:16 schreef Peter het volgende:
Ik ben me geestelijk al helemaal aan het voorbereiden...Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
goeie. En dat gepast lukt wel als ik wat biertjes op heb.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ipv dat ik ga vragen aan jullie om het geld voor het eten over te maken, ga ik deze keer denk ik vragen of iedereen het bedrag voor het eten gepast mee wil nemen
Dan neem ik een lijstje mee en streep ik ter plekke aan wie er betaald hebben, neem een envelop mee waar ik alles in prop aan totaalbedrag en dan heeft Henk geen gedoe met wel of geen eten op de bonnen zetten, hij hoeft dan niet op te letten wie er wel en niet hebben meegegeten van het buffet.
Hij hoeft het niet van te voren te hebben deze keer voor de inkopen, bij aanvang is op tijd.
Goed plan, dus?
In Rotterdam nog welquote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nu moet ik met contant geld over straat
Ja preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 12:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
goeie. En dat gepast lukt wel als ik wat biertjes op heb.
Kan het niet missenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies
En anders leg je deze week vast 2,50 apart als je het toevallig in je knip hebt!
Je moet ook zo'n eng stuk door een park enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
Oeh ja daar zeg je wat Muis, ik leg jullie leven wel even in de waagschaal idd![]()
VANUIT DE METRO:
ZONDER ACHTEROM TE KIJKEN SNEL DOORLOPEN NAAR DE KROEG!!!
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
Oeh ja daar zeg je wat Muis, ik leg jullie leven wel even in de waagschaal idd![]()
VANUIT DE METRO:
ZONDER ACHTEROM TE KIJKEN SNEL DOORLOPEN NAAR DE KROEG!!!
Ja ik ging er vanuit dat dat bijkomende tientje gepast niet zo'n probleem meer wasquote:
Ja, kilometers om.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n eng stuk door een park enzo!
dit keer wil ik het graag overmaken van te vorenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:55 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, ipv dat ik ga vragen aan jullie om het geld voor het eten over te maken, ga ik deze keer denk ik vragen of iedereen het bedrag voor het eten gepast mee wil nemen
Dan neem ik een lijstje mee en streep ik ter plekke aan wie er betaald hebben, neem een envelop mee waar ik alles in prop aan totaalbedrag en dan heeft Henk geen gedoe met wel of geen eten op de bonnen zetten, hij hoeft dan niet op te letten wie er wel en niet hebben meegegeten van het buffet.
Hij hoeft het niet van te voren te hebben deze keer voor de inkopen, bij aanvang is op tijd.
Goed plan, dus?
ik pin meestal briefjes van 50quote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ging er vanuit dat dat bijkomende tientje gepast niet zo'n probleem meer was
Ja en in sp3c zijn geval: half Rotterdam doorquote:Op woensdag 5 september 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ook zo'n eng stuk door een park enzo!
Zeiksnorquote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit keer wil ik het graag overmaken van te voren
... èrgens had ik dit moeten zien aankomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit keer wil ik het graag overmaken van te voren
har har har enzo!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en in sp3c zijn geval: half Rotterdam door
Henkquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
OMG, ze hebben vanavond 'Real Life SongPop The Game' avond
[ afbeelding ]
Dat is wel heel gaaf!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaar verhaalquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
En zijn moeder is met vakantie, da's wel te zien aan de kreukels in de jas he?
Als ik morgen niet zo vroeg op moest was ik even wezen kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat zei ik tegen je. Beter deed ie dat Zaterdag, dan had ik je meegesleurdquote:Op woensdag 5 september 2012 18:53 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, 12,50 voor Greys en de rest voor mij.quote:
Eerste wat me opviel!quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
En zijn moeder is met vakantie, da's wel te zien aan de kreukels in de jas he?
Dankje. Ik ben ook tofquote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vind het wel jammer dat ik je niet ga ontmoeten René. Je lijkt me wel tof
.
Jij bent ook erg harig Erik. Erg harig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoeft niet lief te doen, maar het is wel het makkelijkst, omdat ik zo likable ben.
Maar ik heb maar één corrigerende onderbroek en die doe ik zelf aanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
Erik, neem je corrigerend ondergoed voor me mee?
Bedanktquote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent ook erg harig Erik. Erg harig.
lolwhut?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
Oh lekker, dus dan ben ik de dikkerd die avondquote:Op woensdag 5 september 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik heb maar één corrigerende onderbroek en die doe ik zelf aan.
inside jokequote:
Puhlease keep it there.quote:
Nope. Daarom ben ik vast nog zo'n gelukkig mens.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat, alsof je nog nooit van het corrigerend-ondergoedfiasco gehoord hebt!
Vreemd ditquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope. Daarom ben ik vast nog zo'n gelukkig mens.
Verdrongen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreemd dit. Je was er zelfs bij toen het plaatsvond.
Ja, ze zat er naastquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vreemd dit. Je was er zelfs bij toen het plaatsvond.
Landalquote:Op woensdag 5 september 2012 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verdrongen?![]()
Ik weet het écht niet meer.
Dat is al veel te lang geleden.quote:
Oeh, bij deze geclaimtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef Muis006 het volgende:
Qweeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dibs op een stoel naast jou
zo groot is mijn broek nu ook weer niet ):|quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef tombolafan het volgende:
KEPPURZININZININZININ
daaromquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo groot is mijn broek nu ook weer niet ):|
nou vooruit, de smiley doet het hemquote:
in de broeksgaten?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou vooruit, de smiley doet het hem
maar ik houd je in de gaten!
Ik heb het geprobeerd, sorryquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het hier verdacht dramaloos
*Lijst deze post in*quote:Op donderdag 6 september 2012 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar gaat prima! Geen zorgen!
Ik kan anders makkelijk de boel weer opstoken zoals in vorige topics, genoeg mensen die happenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het hier verdacht dramaloos
Dat zijn niet het soort drama's dat men bedoeltquote:Op donderdag 6 september 2012 19:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik kan anders makkelijk de boel weer opstoken zoals in vorige topics, genoeg mensen die happen
Wat een dramaquote:Op donderdag 6 september 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn niet het soort drama's dat men bedoelt
Gewoon nog steeds op mijn hoofd gelukkig, maar ik ga zo wel douchen dus je weet het maar nooit. Gisteravond flink feest gehad en morgenavond weer, dus wie weet wat de toekomst zal brengen voor mijn haardos.quote:
Nooooh! Why?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Yvonne, iteejer, Brechtje, Detlev en Cosmo2.0 haal ik van de lijst.
Helaas![]()
Toch nog drama vandaag!
Action, Makro, Sligro?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef Qwea het volgende:
Zeg, een helder licht hier die een idee heeft waar ik PLASTIC shotglaasjes kan kopen??
xenos? plastic amuse glaasjes??quote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef Qwea het volgende:
Zeg, een helder licht hier die een idee heeft waar ik PLASTIC shotglaasjes kan kopen??
Cosmo was al ovb maar yv, iteejer, detlev en brechtje kunnen niet meer helaas.quote:
Nouquote:Op donderdag 6 september 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Helaas![]()
Toch nog drama vandaag!
Ja, dat leek me duidelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Cosmo was al ovb maar yv, iteejer, detlev en brechtje kunnen niet meer helaas.
Nou ja, niet aan mij in elk gevalquote:Op donderdag 6 september 2012 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat leek me duidelijk.Maar de reden is dus niet voor op fok?
Helder.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, niet aan mij in elk geval
Action kan ik kijken, rest heb ik geen pasje voor.Xenos is ook goeie!quote:
Ja die amuse glazen is ook primaquote:Op donderdag 6 september 2012 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
xenos? plastic amuse glaasjes??
Ja dan zeker xenosquote:
Oh, jammer!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Cosmo was al ovb maar yv, iteejer, detlev en brechtje kunnen niet meer helaas.
Komt Yvonne niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
Helaas![]()
Toch nog drama vandaag!
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar aanleiding van de PM:
IK BLIJF ETEN!
De Tombotelling klopt niet meer. Paniekkkkk!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht, maar als Cosmo ook al niet komt, dan zijn we weer een homo kwijt!
Gelukkig komt de harde kern wel gewoon.
Dat klinkt alsof Cosmo niet leuk is, maar die laf ik toe detttttttttquote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Tombotelling klopt niet meer. Paniekkkkk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En gelukkig zijn de leuke mensen er wel nog steeds bij.
Pffff... niet komen is een (lichte) daling op de leukheidsmeter.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Cosmo niet leuk is, maar die laf ik toe dettttttttt
Hij moet alleen zondagochtend stervensvroeg (echt) werken.
Cosmo heeft bij mij plenty credits wat dat betreftquote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pffff... niet komen is een (lichte) daling op de leukheidsmeter.![]()
Dat kan niet, want Qwea.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
Nou dan zeg ik ook maar af nu het nog kan
Helaas, jij mag niet afzeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
Nou dan zeg ik ook maar af nu het nog kan
Als tombo niet komt komt Qwea ook niet, want dan is haar hele schemaaaaaaaaaaaa qua vervoer in de war jonguhhhhhhhhquote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Die heeft het toch al druk genoeg met mij dan
Hejjij nog een lift nodig voor de heenweg? Want dan mot je je adres maar eens in de PM gooien.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oh jij haalt haar op dus?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Moet ze weer nieuwe dingen gaan onthouden. Faal!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als tombo niet komt komt Qwea ook niet, want dan is haar hele schemaaaaaaaaaaaa qua vervoer in de war jonguhhhhhhhh
Joa, da's Best wel in de buurt.quote:
Dan niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik kom niet want ik heb buikpijn
Wil je me wel meenemen na al mijn posts hier te hebben gelezen?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hejjij nog een lift nodig voor de heenweg? Want dan mot je je adres maar eens in de PM gooien.
Dan doen wij wel een kusje op je buikpijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik kom niet want ik heb buikpijn
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wil je me wel meenemen na al mijn posts hier te hebben gelezen?
En ik zal dan gewoon op station Eindhoven zijn, anders moet ik poort bij ons helemaal opengooien en beveiligingsalarm afzetten en dan moet je nog heel onze oprit oprijden, duurt allemaal zo lang dan.
Het duurde even een minuutje voor ik 'm doorhad en toen dacht ik "oh ja, het is een post van MrM, dus."quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
En ik zal dan gewoon op station Eindhoven zijn, anders moet ik poort bij ons helemaal opengooien en beveiligingsalarm afzetten en dan moet je nog heel onze oprit oprijden, duurt allemaal zo lang dan.
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doen wij wel een kusje op je buikpijn.
Zo.
Done deal.
Moet ie alvast z'n personeel inlichten dat ze de hele dag beschikbaar moeten zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende meet bij Mr.M op z'n landhuis.
Done deal.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende meet bij Mr.M op z'n landhuis.
Done deal.
Jullie mogen dan wel personeel zijn anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ie alvast z'n personeel inlichten dat ze de hele dag beschikbaar moeten zijn.
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ie alvast z'n personeel inlichten dat ze de hele dag beschikbaar moeten zijn.
Als je me genoeg betaalt.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen dan wel personeel zijn anders.
Ik ben erger gewend.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |