SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Dat is toch het idee van deze remake?quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef gniffie het volgende:
Gaan ze met HxH ook verder dan het origineel?
Heet het dan niet een reboot?quote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van deze remake?
Hmm... Of je kan het "Brotherhood" noemen.quote:
Ze werken (hoop ik) nog aan Hagure Yuushaquote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Commie is langzaam met muv luv vandaag
Ben overigens wel benieuwd of de kwaliteit in muv luv nu wel omhoog gaat met de episodes aangezien er een nieuwe director is aangenomen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ze werken (hoop ik) nog aan Hagure Yuusha
Huh?quote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Qunix het volgende:
TS heeft zichzelf herkend in Kokoro Connect.
Is ook met Lucky Star gebeurd. Eerste episodes waren echt peop, maar daarna begon het beter te worden.quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ben overigens wel benieuwd of de kwaliteit in muv luv nu wel omhoog gaat met de episodes aangezien er een nieuwe director is aangenomen.
Shin Sekai Yoriquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef mschol het volgende:
ik zit eens het nieuwe seizoen door te nemen:
3 op een rij die mogelijk intressant zijn:
Tonari no kaibutsu-kun
Suki-tte II na yo
Seitokai no ichizon S2
en dan zijn er nog een paar....
in totaal 12 mogelijk intressante titels..
waaronder een remake van hayate no gotoku?
ik pak alle mogelijk intressante.. ook die een beetje intressant lijkenquote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit seizoen zie ik alleen girls und panzer en chuunibyo en Yamato als series om te volgen
In de schoolweken probeer ik altijd anime te kijken... Voornemen om in de vakantie marathons te houden; en toen het daadwerkelijk vakantie was had ik er geen zin meer inquote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik pak alle mogelijk intressante.. ook die een beetje intressant lijken
dan heb je tenminste keuze (die ik al had)
ik moet weer eens 2 weken ofzo een anime marathon gaan houden en mijn MAL to-watch list van A-Z afwerken
Een dystopia waarin een agent mensen brainwasht. Klinkt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben wel benieuwd wat psychopass van anime is.
Hmm die gaat in iedergeval op mijn te kijk lijstjequote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een dystopia waarin een agent mensen brainwasht. Klinkt goed.
quote:The series takes place in the near future, when it is possible to instantaneously measure and quantify a person's state of mind and personality. This information is recorded and processed, and the term "Psycho-Pass" refers to a standard used to measure an individual's being. The story centers around the "enforcement officer" Shinya Kougami, who is tasked with managing crime in such a world.
laat ik het zo zeggen: mijn ritme is al enige tijd weg.. en dat maakt gestructureerd anime kijken niet echt makkelijk..quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In de schoolweken probeer ik altijd anime te kijken... Voornemen om in de vakantie marathons te houden; en toen het daadwerkelijk vakantie was had ik er geen zin meer in
Ik kan hem qua lyrics in mijn hoofd helemaal meezingen, maar als ik het zou typen lijkt het op;quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan hem qua lyrics in mijn hoofd helemaal meezingen, maar als ik het zou typen lijkt het op;
jlulju jalala hohohoh hihhalululu
Seizoen 1, en 2 alleen bij gogo maniac klinkt het alsof je wat brabbeltquote:Op zondag 2 september 2012 23:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die laatste 2? Respect, Go go maniac is onmogelijk.
10 tot 9 stage? wat een beulenquote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Morgen gelukkig van 1 tot 6 stage dan t/m donderdag 10 tot 6 en vrijdag 10 tot 9 dat wordt minder anime kijken
maar het zou mischien mogelijk zijn om het tot korten tot 6 uurquote:
Mij benieuwen. Het is van de nieuwe afsplitsing van MadHouse.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Fyl man.quote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef Easymodo het volgende:
Moeder komt naar boven, ik heb sankakucomplex openstaan.
Fuuuuuuuuuck!
boehoe.. grow up en zet een slot op je deurquote:Op zondag 2 september 2012 23:14 schreef Easymodo het volgende:
Moeder komt naar boven, ik heb sankakucomplex openstaan.
Fuuuuuuuuuck!
Er is geen privacy in het huis, maar het viel uiteindelijk wel mee.quote:Op zondag 2 september 2012 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
boehoe.. grow up en zet een slot op je deur
Ik had een keer een doujin open op een pikante scene toen mijn moeder schone kleren kwam brengen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:21 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Er is geen privacy in het huis, maar het viel uiteindelijk wel mee.
Heb je genoeg in H-mangasquote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had een keer een doujin open op een pikante scene toen mijn moeder schone kleren kwam brengen.
I know that feel.
Sowieso dystopia plots.quote:Op zondag 2 september 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:
Gaat toch automatisch?quote:Op maandag 3 september 2012 08:34 schreef Arashimashou het volgende:
Even hier iets plaatsen, dan staat deze topic weer in de lijst.
RIP.quote:Op maandag 3 september 2012 08:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
en toen was de vakantie officieel voorbij
quote:The characters actually discussing their place in the virtual world and how much they’ve integrated was nice, but the content was still ridiculously sparse, the menacing specter of the main plot remaining far out of sight. It’s a little telling regarding the quality and presence of the plot when a little throwaway side story about Asuna making Kirito a meal from a rare drop is probably one of the highlights of the series so far, though admittedly, that might also be my inexplicable love for cooking features talking.
quote:Op maandag 3 september 2012 10:17 schreef blessed19 het volgende:
Vandaag mijn eerste schooldag sinds 2008!
[ afbeelding ]
4chanquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 10:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
4chan
omdat een naruto thread trollen altijd leuk is
Als het alleen /a/ is mis je denk ik weinig...quote:Op maandag 3 september 2012 10:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
4chan
omdat een naruto thread trollen altijd leuk is
Ik zit alleen op /a/ /m/ /vg/ en heel soms /c/quote:Op maandag 3 september 2012 10:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als het alleen /a/ is mis je denk ik weinig...
Als het alle boards zijn is het wel shit.
3 dagen maar.quote:Op maandag 3 september 2012 10:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik zit alleen op /a/ /m/ /vg/ en heel soms /c/
[ afbeelding ]
neuh ga mijn powerlevel verstoppenquote:Op maandag 3 september 2012 10:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
3 dagen maar.
Niets te klagen.
En deze keer niet op Facebook zetten he
Mja oke... als je dit soort dingen buiten /b/ doet ben je misschien verkeerd bezig jaquote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Cancer moet keihard aangepakt worden.
maar naruto is cancer op /a/quote:Op maandag 3 september 2012 11:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Cancer moet keihard aangepakt worden.
Ben jij een van die tweequote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oh ja, mijn/onze comiket ervaring
Ik was degene die aan het filmen wasquote:
Tof.quote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oh ja, mijn/onze comiket ervaring
Zulke boeken zijn ook altijd leuk. 1984quote:Op maandag 3 september 2012 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Helemaal mee eens. Vooral als de auteur een soort waarschuwing geeft aan mensen om de desbetreffende distopie te voorkomen.
Hebben jullie elkaar op FB?quote:Op maandag 3 september 2012 10:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
3 dagen maar.
Niets te klagen.
En deze keer niet op Facebook zetten he
Dat boek ken ik nietquote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zulke boeken zijn ook altijd leuk. 1984
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitlezen.![]()
Nee, hij had het de vorige keer over de reacties die hij daarop op Facebook kreeg.quote:
PASS ME JE FB DAN MANGGG, dan heb je er 4.quote:Op maandag 3 september 2012 13:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, hij had het de vorige keer over de reacties die hij daarop op Facebook kreeg.
Verder heb ik wel 3 FOK!kers op Facebook.
Ok. Jeweetz bros4life.quote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
PASS ME JE FB DAN MANGGG, dan heb je er 4.
Ik gelukkig nietquote:Op maandag 3 september 2012 13:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, hij had het de vorige keer over de reacties die hij daarop op Facebook kreeg.
Verder heb ik wel 3 FOK!kers op Facebook.
Sorry dat ik ook nog een sociaal leven hebquote:
Sociaal leven en Facebook in een zin op die manier met elkaar verbinden.... oke. Wat jij wilt.quote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook nog een sociaal leven heb
Sterkte in de bieb trouwens.
Real Life mensen ontmoeten is nog altijd beterquote:Op maandag 3 september 2012 14:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sociaal leven en Facebook in een zin op die manier met elkaar verbinden.... oke. Wat jij wilt.
Inb4 "Kijk NGE!!"quote:Op maandag 3 september 2012 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Grappig.
Ik zie hier een laptop in de klas met een Initial D-logo.
Eens kijken van wie die is. Misschien een nieuwe animefan ontdekt, mwuhaha.
Ik denk niet dat deze bieb me iets gaat lenen. Toen ik eenmaal moest gaan betalen heb ik dat nagelaten.quote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Arasu, wat doe je in de bieb wat je thuis niet kan? Leen het boek en ga het godverdomme thuis lezen
Gij vlegel! Schavuit! Vlerk!quote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze bieb me iets gaat lenen. Toen ik eenmaal moest gaan betalen heb ik dat nagelaten.
Ik ben al bij een andere bibliotheek lid. Ik denk dat die alles heeft wat ik nodig hebquote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gij vlegel! Schavuit! Vlerk!
Dan zie ik het probleem niet meer; wat doe je dan nog in die andere bieb?quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben al bij een andere bibliotheek lid. Ik denk dat die alles heeft wat ik nodig heb
Dingen lezen, en met jou via een forum spreken.quote:Op maandag 3 september 2012 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet meer; wat doe je dan nog in die andere bieb?
Niet waar. Het is daar wel degelijk stil, dat moet ik toegeven. En hier is het nu ook stil gelukkig.quote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke jij bent gewoon een zeurpiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
Inb4 "Dit is het toppunt!!! Gwaoregalfanxieds"
Nee, ik ben weer thuis. De enige anime die ik op de netbook heb is denk ik...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik ben weer thuis. De enige anime die ik op de netbook heb is denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Ik keek K-ON!! gewoon tijdens de les.quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ze mogen bij mij op school best weten dat ik Naruto lees/kijk, maar als ze er achter komen dat ik naar zingende en dansende loli's kijk ben ik denk ik geruïneerd
Welke loli's? Waar?quote:Op maandag 3 september 2012 17:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ze mogen bij mij op school best weten dat ik Naruto lees/kijk, maar als ze er achter komen dat ik naar zingende en dansende loli's kijk ben ik denk ik geruïneerd
Mensen die moeilijk doen over Pokemon zijn geen mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik speelde Pokémon en kreeg daar al commentaar op
Bij Illya is het eerder omgekeerdquote:Op maandag 3 september 2012 17:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dont rape her, dont rape her
Net niet denk ik. Technisch gezien is ze op het eind van de anime 16/17 jaar oud.quote:Op maandag 3 september 2012 18:00 schreef robin007bond het volgende:
Vallen de meiden van de light music club eigenlijk onder loli's?
Is Azusa een loli?
Hmm, lastig. Volgens FS/N is Illia ook ouder dan 18.quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Net niet denk ik. Technisch gezien is ze op het eind van de anime 16/17 jaar oud.
Ik kan me echter niet voorstellen dat Yui achttien jaar oud is![]()
B-b-bakkanaaaaaaaaquote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Volgens FS/N is Illia ook ouder dan 18.
quote:Op maandag 3 september 2012 18:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Volgens FS/N is Illia ook ouder dan 18.
Doen ze volgens mij om zichzelf in te dekken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij Rizelmine zit een loli die 21 is maar er uitziet als 11![]()
![]()
![]()
![]()
Het was ook bedoeld als plottwist. Een jongen van 16 geloof ik die op oudere vrouwen valt krijgt een gedwongen huwelijk met een loli, en op het eind blijkt dat ze 21 isquote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doen ze volgens mij om zichzelf in te dekken.
"Betrapt! W-w-w-wat!? Ze is 21 hoor!"
Dat zijn altijd van die falende plottwistsquote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als plottwist. Een jongen van 16 geloof ik die op oudere vrouwen valt krijgt een gedwongen huwelijk met een loli, en op het eind blijkt dat ze 21 is
(dit las ik op youtube, ik heb maar 1 episode gezien, wat een bagger)
iemand die 21 is maar 11 lijkt, waarom gebeurt dit niet in mijn leven?quote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als plottwist. Een jongen van 16 geloof ik die op oudere vrouwen valt krijgt een gedwongen huwelijk met een loli, en op het eind blijkt dat ze 21 is
(dit las ik op youtube, ik heb maar 1 episode gezien, wat een bagger)
Ik weet nog steeds niet welk geslacht die maid uit Boku wa Tomodachi ga Sukunai is.quote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die falende plottwists
Net als plottwists met traps.
Oh god.quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iemand die 21 is maar 11 lijkt, waarom gebeurt dit niet in mijn leven?
Omdat het vies is.quote:Op maandag 3 september 2012 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
iemand die 21 is maar 11 lijkt, waarom gebeurt dit niet in mijn leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door De_Dakgoot op 03-09-2012 19:26:15 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd om anime te kijken
gr gr arashiWelke is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
First squad staat trouwens ook op bakabt gaat speelt zich volledige in wo2 afquote:
Oh ja heb ik al van gehoord.... maar goed de Duitsers zullen wel niet winnen, en de nadruk zal wel liggen op die psycho's. Dus laat maar.quote:Op maandag 3 september 2012 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
First squad staat trouwens ook op bakabt gaat speelt zich volledige in wo2 af
het is een russisch/japanse gemaakte anime
Ken je trouwens The cockpit?quote:Op maandag 3 september 2012 19:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja heb ik al van gehoord.... maar goed de Duitsers zullen wel niet winnen, en de nadruk zal wel liggen op die psycho's. Dus laat maar.
My penis is confused.quote:Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet welk geslacht die maid uit Boku wa Tomodachi ga Sukunai is.
[ afbeelding ]
Ze zegt zelf een jongen maar dat geloof ik niet
quote:Op maandag 3 september 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd om anime te kijken
gr gr arashiZiet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, I would bang 'it'.quote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En normaal zeggen we volg je piemel
Succes in de gevangenis na conflicten met real life loli'squote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En normaal zeggen we volg je piemel
Oh boy dat wil ik meemakenquote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef Kyubey het volgende:
Hero Brinkman komt dinsdag 4-9 live jullie vragen beantwoorden!
Nou Arie en Robin ga jullie gang
Ewww, real life loli'squote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Succes in de gevangenis na conflicten met real life loli's
quote:Op maandag 3 september 2012 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen goemon [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Succes met de komende episodes.quote:Goemon is notable for being boiled alive along with his son in public after a failed assassination attempt on the civil war-era warlord Toyotomi Hideyoshi. A large iron kettle-shaped bathtub is now called a goemonburo ("Goemon bath").
Nee, ken die hele gast niet.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb je die film werkelijk gezien? Het was een hele goede film imo.
Deur zucken, geef de meud niet up!quote:Op maandag 3 september 2012 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dacht ik eindelijk iemand gevond te hebben..
quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Hoe ver moet je gaan om moeshit te maken... Een tiener laten reizen naar een universum met alle historische figuren als loli's...
Ik wacht op een seizoen 2 met Duitsland rond 1940.
JIJ DAN? Goemon gezien? Of Ong Bak?quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deur zucken, geef de meud niet up!
Het bestaat kennelijk al...quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..][ afbeelding ] Ik zou hem kijken.
Sorry, alleen een Toushiro Mifune film gezien en ooit op MTV ooit iets over een samoerai wiens love interest drie tieten had... of één... 't is lang geleden het was in ieder geval een oneven aantal.quote:Op maandag 3 september 2012 21:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
JIJ DAN? Goemon gezien? Of Ong Bak?
Frist Squad was vaag en onsamenhangend op een onplezierige manier. Het enige kewle aan die film was dat je hem in het Russisch met ondertitels kon kijken...quote:
Ong Bak, Ong Bak 2 en ook Ong Bak 3?quote:
Engelse subtitles en russische dubquote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Frist Squad was vaag en onsamenhangend op een onplezierige manier. Het enige kewle aan die film was dat je hem in het Russisch met ondertitels kon kijken...
Ja die moet je wel als half thai gezien hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ong Bak, Ong Bak 2 en ook Ong Bak 3?
Jip jup!quote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Engelse subtitles en russische dub
2 was de beste imo, 3 moet ik nog een keer zien denk ik, want volgens mij lag ik half te slapen de eerste keerquote:Op maandag 3 september 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja die moet je wel als half thai gezien hebben
Maar de chinese ninja films en al die andere sorten films zijn wel leukerquote:Op maandag 3 september 2012 21:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
2 was de beste imo, 3 moet ik nog een keer zien denk ik, want volgens mij lag ik half te slapen de eerste keer
quote:Op maandag 3 september 2012 21:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar de chinese ninja films en al die andere sorten films zijn wel leuker
Het is een rampquote:Op maandag 3 september 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm geen russische loli deze episode
Zo hoort het toch sowieso? Lolidom enzo.quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is een ramp
Ter troost:
[ afbeelding ]
Yuri yuri gedownloadquote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is een ramp
Ter troost:
[ afbeelding ]
De uitdrukking is "oliedom".quote:Op maandag 3 september 2012 21:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo hoort het toch sowieso? Lolidom enzo.
doet mij denken aan Astarotte no Omocha!.. 21 jarige jongen/man met kind van 9 ofzo... die wordt meegenomen naar een alternatieve wereld waar de eveneens 9 jarige hoofdpersonage (een succubus) de jongen/man in haar harem wil hebben...quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij Rizelmine zit een loli die 21 is maar er uitziet als 11![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: detailOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
film van k-on? of?quote:Op maandag 3 september 2012 22:15 schreef Qunix het volgende:
Film gezien...
Jammer van de Russische dub zonder enige vorm van passie. Alsof de voice-overs een verhaal aan het voorlezen waren. Verder de animatie en de art was echt tof gedaan en verhaal was ook wel OK.
Niet waar ik zo in 123 op kan komen.quote:Op maandag 3 september 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je nog meer dt soort anime's of films of ova's?
Oorlog, bloed, gore, met veel bloed.quote:Op maandag 3 september 2012 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet waar ik zo in 123 op kan komen.
Moet het in die stijl zijn of in het jaren 40 tijdperk afspelen?
J.C. is verrassend veelzijdig, is mijn sentiment sinds Joshiraku, daarvoor was het... iets over tsunderes en slappe handoeken.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Qunix het volgende:
Grappig... JC Staff deed de film
Totaal niet verwacht.
Shigurui, en Genocyber schijnen best gore te zijn meer dan elfen liedquote:Op maandag 3 september 2012 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oorlog, bloed, gore, met veel bloed.
The cockpit pak ik op.quote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Shigurui, en Genocyber schijnen best gore te zijn meer dan elfen lied
Met veel bloed en gore in de mix van oorlog weet ik er eigenlijk bijna geen
van oorlog wel daar heb je oa Zipang, The cockpit, Yukikaza, Area 88, en mischien nog een paar oude mecha's van voor de jaren 2000
Op mijn lijstje:quote:Op maandag 3 september 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Shigurui, en Genocyber schijnen best gore te zijn meer dan elfen lied
Met veel bloed en gore in de mix van oorlog weet ik er eigenlijk bijna geen
van oorlog wel daar heb je oa Zipang, The cockpit, Yukikaza, Area 88, en mischien nog een paar oude mecha's van voor de jaren 2000
quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op mijn lijstje:
Grave of the Fireflies, Hadashi no Gen qua oorlog
Gore: Gyo,
Duister en bloed: Kara no Kyoukai (series)
Hadashi no Gen:Kara no Kyoukai gaat bij mijn lijstje zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Op mijn lijstje:
Grave of the Fireflies, Hadashi no Gen qua oorlog
Gore: Gyo,
Duister en bloed: Kara no Kyoukai (series)
Hadashi no Gen:Gyo is geen gore, Gyo is pure komedie. Heb je genoeg ducttape in huis? Want je gaat je de ballen uit je broek lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Oke dit ga ik zeker kijkenquote:Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gyo is geen gore, Gyo is pure komedie. Heb je genoeg ducttape in huis? Want je gaat je de ballen uit je broek lachen!
quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oke dit ga ik zeker kijken![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: SOA9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 3 september 2012 23:26 schreef .Cake. het volgende:
SPOILER: SOA9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En over de laatste SOA:BTTF 2 anime style?SPOILER: SOA9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dramacrazy.net(...)-ace-attorney-watch/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En over de laatste SOA:SPOILER: SOA9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot is mijn deceptie. Net als mijn slaap, dus tata, ik nok 'm! Morgen weer geld verdienen.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op maandag 3 september 2012 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Ik had hem al gezien.. Was waar ook, humor.quote:Op maandag 3 september 2012 23:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gyo is geen gore, Gyo is pure komedie. Heb je genoeg ducttape in huis? Want je gaat je de ballen uit je broek lachen!
Haha, succes man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:56 schreef .Cake. het volgende:
Man, ik moet een last-minute vrijgezellenfeest organiseren. Zorg dat je dat nooit hoeft te doen. Meer drama dan in Kokoro Connect. Waar ik dus even geen tijd voor heb. Hopelijk morgen.
Zeit om te Arbeiten ja!
Je zult in een mega deuk liggenquote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Oke dit ga ik zeker kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja er is hier net een bomaanslag geweest.quote:
Wauw. En nu? Hebben ze 'm gepakt? Of is ie gevlucht? Hoeveel is er van Nieuw-Millgen over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja er is hier net een bomaanslag geweest.
In Nieuw-Milligen zat een gezochte maffiabaas.
Ik ben in een koelkast gaan zitten maar verder is er niets meer over van dit dorp.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wauw. En nu? Hebben ze 'm gepakt? Of is ie gevlucht? Hoeveel is er van Nieuw-Millgen over?
Je bent in een koelkast gaan zitten...echt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben in een koelkast gaan zitten maar verder is er niets meer over van dit dorp.
Ja geleerd in Indiana Jones deel 4.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bent in een koelkast gaan zitten...echt?
Oh op die manierquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja geleerd in Indiana Jones deel 4.
[ afbeelding ]
Gaat primaquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh op die manier
Moet je wel een grote koelkast hebben zeg. En eerst alle rekken eruit halen...
Dus... wat deed je in die koelkast?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben in een koelkast gaan zitten maar verder is er niets meer over van dit dorp.
Schuilen voor de bom natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus... wat deed je in die koelkast?
Waarom schuilen als je te koel bent om te verbranden of weggeslingerd te worden?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Schuilen voor de bom natuurlijk.
Klipnap is te cool daarvoor?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom schuilen als je te koel bent om te verbranden of weggeslingerd te worden?
Maar als je eenmaal in de ijskast zit en dus vercoolt dan ga je toch niet zitten schuilen!?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap is te cool daarvoor?
Of als je letterlijk koel bedoelt: Dat ben je pas als je in de koelkast zit.
En dan wat?quote:
You lost me...quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal in de ijskast zit en dus vercoolt dan ga je toch niet zitten schuilen!?
[..]
En dan wat?
Okequote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:
In onze klas was het altijd een wedstrijd wie bij de laatste ''hoort'' zo lang mogelijk ''hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooort'' kon zeggenquote:
Haha, wat een klas hadden jullie. Dat jullie daar je lol uit moesten halenquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In onze klas was het altijd een wedstrijd wie bij de laatste ''hoort'' zo lang mogelijk ''hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooort'' kon zeggen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, wat een klas hadden jullie. Dat jullie daar je lol uit moesten halen
kan niet ik FOK mobiel nuquote:
Verbeet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin, voorzitster van de tweede kamer.hand geschud, jij gelei?
Nee, want ik sta met Bolkestein op de foto en heb hem ook een vraag kunnen stellen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin, voorzitster van de tweede kamer.hand geschud, jij gelei?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
Komende seizoen ziet er goed uit, zitten volgens mij zeker een paar goede tussen!
Nog niet alles gelezen, globaal gescant, maar dat ga ik vanavond vannacht doen. Kan ik ook de previews in alle rust bekijken.
”(omdat goot en arashi)”quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jormungand 2 (Koko is ze loco?)
Psycho Pass (Urubuchi Gen?)
From the New World (prozaïsch?)
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai (kyoani en Chuunibyou)
mid
Magi (1000 & 1 nacht, was leuk)
Robotics;Notes (wordt dit las steins;gate of als chaos;head)
Tonari no Kaibutsu-kun (ik hou van shoujo)
K (ziet er mooi uit)
Btooom! (lijkt op HotD?)
Teekyu (door de studio die ons Sakamichi no Apollon bracht)
Kyousogiga (1 is binnen)
Girls und Panzer (omdat goot en arashi)
bot
Ixion Saga DT (misschien komisch?)
Code:Breaker (misschien flitsend en niet te generiek)
Little Busters (Key en JC heeft mijn respect herwonnen)
Sakurasou no Pet na Kanojo (ik heb geen excuus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Girls und Panzer (omdat goot en arashi)
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
”(omdat goot en arashi)”
Mah nigga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.for real homieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Sowieso:
Bakuman 3
Jormungand 2
Boku no Pico 4
Proberen (erg positief):
From the New World
Psycho Pass
Proberen (niet echt positief, maar wel proberen waard):
Robotic;Notes
Btooom!
Mass Effect: Paragon Lost
Initial D heb ik toegevoegd dat ik hem wel een keer wil zien (alle delen).
--------
Even serieus.... Girl Und Panzer is moe in het legerRoze tanks
[ Bericht 1% gewijzigd door Qunix op 04-09-2012 21:05:05 ]![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
for real homieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je doet je onderschrift eer aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu lezen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
Komende seizoen ziet er goed uit, zitten volgens mij zeker een paar goede tussen!
Nog niet alles gelezen, globaal gescant, maar dat ga ik vanavond vannacht doen. Kan ik ook de previews in alle rust bekijken.Helemaal super.![]()
Chuunibyou Demo Koi ga Shitai, Jormungand 2, en oneechan ook maar volgen
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dingen die ik ga kijken:
Accel World: Ginyoku no Kakusei (OVA)
Boku wa Tomodachi ga Sukunai: Add-on Disc (OVA)
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! (Moe Moe Kyun!)
K
Magi
Mahou Shoujo Madoka★Magica Movie 1: Hajimari no Monogatari (natuurlijk)
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai. (tsuntsun)
Psycho-Pass (dystopia)
Shinsekai yori
Steins;Gate Movie (duh)
Die Mass Effect film bij nader inzien niet, want die animatieen Engels gesproken
Helemaal super.![]()
Hero Brinkman heeft mijn vraag beantwoord hihiquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:07 schreef Kyubey het volgende:
Vindt u dat de islam (of Marokkaanse immigranten) een negatieve invloed heeft op Nederland? U zat eerst bij de PVV, vandaar. Denkt partij Brinkman er ook zo over?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:11 schreef Hero_Brinkman het volgende:
Beste Kyubey Religie is voor mij geen gevaar, extremisten wel.Helemaal super.![]()
Nee, hij reageerde op jouw vraag (kennelijk). Wat hij schrijft is geen (duidelijk) antwoord...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
Hero Brinkman heeft mijn vraag beantwoord hihi
[..]
[..]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Vertelquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, hij reageerde op jouw vraag (kennelijk). Wat hij schrijft is geen (duidelijk) antwoord...
Helemaal super.![]()
Geen woord over de islam of Marokkaanse immigranten en geen woord over wat Brinkmans partij waar dan ook van denkt... Behalve als hij de personificatie van zijn partij is...quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat ze nog geneens een standpunt hebben ingenomen over de F-16quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen woord over de islam of Marokkaanse immigranten en geen woord over wat Brinkmans partij waar dan ook van denkt... Behalve als hij de personificatie van zijn partij is...beantwoord die niet mijn eerste vraag of de leopards worden wegbezuinigd.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Heeft Kyuubei nou serieus een vraag gesteld aan Brinkman, en heeft deze daar nog antwoord op gegeven ook?
@Repel
Shiiit mag niet achterblijven![]()
![]()
Misschien werd gedacht dat je QB account een kloon was?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Idd maar ik moet hierop dus definitief verderquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien werd gedacht dat je QB account een kloon was?![]()
![]()
![]()
Beetje vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Idd maar ik moet hierop dus definitief verder![]()
Hoewel ik Klipnap wel wat miste.
Een klein beetje.![]()
Awwquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Beetje vreemd allemaal.
Hoewel ik Klipnap wel wat miste.
Een klein beetje.
Zelfs een Pechtoldlovurh als ik?![]()
Het is onwetendheid en gebrek aan interesse. Dat komt wel bij meer mensen voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Aww
Zelfs een Pechtoldlovurh als ik?
Er is overigens volgens mij geen partij die zo vaak verandert en minder trouwe kiezers heeft dan D66.![]()
Kyubey komt nog wel terug.
En ja, de naam Klipnap is natuurlijk authentiek, maar de persoon blijft natuurlijk hetzelfde.![]()
![]()
De echt trouwe D66 stemmers zijn, volgens mij, de professoren en de schrijvers en andere groepen die we doorgaans tot de intelligentsia rekenen - een relatief kleine groep.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is onwetendheid en gebrek aan interesse. Dat komt wel bij meer mensen voor.
Er is overigens volgens mij geen partij die zo vaak verandert en minder trouwe kiezers heeft dan D66.
De veranderlijkheid wijt ik aan de vele langetermijndoelen en redelijk radicale veranderingen die ze in vergelijking tot de meeste andere partijen vroeg willen doorvoeren o.a. de federationalisering van Europa, het hervormen van de huizenmarkt en het hervormen van het bestuurlijk bestel waardoor de korte termijn misschien wat minder aandacht krijgt...
Niet dat ik ook maar iets over die partij of de geschiedenis ervan weet.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is onwetendheid en gebrek aan interesse. Dat komt wel bij meer mensen voor.
Er is overigens volgens mij geen partij die zo vaak verandert en minder trouwe kiezers heeft dan D66.
Ik hou mijn mond.![]()
![]()
quote:
Ik wou er nog een punt van maken dat zijn ogen niet groot genoeg waren om moé te zijn maar gelukkig heeft Scamp dat zelf ook ingezien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Klipnap is leuker imo.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
plopANIMEES.
- Scamp![]()
zei het topic.ANIMEES.
- Scamp
Forum Opties Forumhop: Hop naar: