Vreemd verhaal, ik vraag me af op basis waarvan ze dat proberen. Als ik het goed begrijp zegt men dat het nergens op gebaseerd is en alleen bedoeld om Gary Johnson en zijn mensen bezig te houden en geld uit te laten geven.quote:With word Friday that a challenge has been lodged in Ohio to try to remove Libertarian Party presidential candidate and former New Mexico Governor Gary Johnson's name from the November ballot in Ohio, a senior advisor to Johnson's campaign is charging that the national Republican Party is mounting a concerted effort to "deny citizens the right to vote for the candidate of their choice."
In recent weeks, with the full support and legal assistance of the Republican Party, Johnson's ballot status has been challenged in Michigan, Pennsylvania, the District of Columbia, Iowa and now Ohio.
Ron Nielson, senior advisor to Gov. Johnson, said the following in a statement released Friday:
"The national Republican Party may not want to publicly acknowledge the presence of a true fiscal conservative in this race, but they are certainly taking Gov. Johnson seriously enough to engage in a concerted campaign to get his name off ballots in key states before voters even get a chance to vote.
"In states across the nation, Republican operatives, lawyers, and in some cases, elected officials, are filing frivolous challenges to Governor Johnson's ballot status. They know that even if their challenges fail, fending them off is a drain on our resources and a distraction from the real issues in this campaign. We don't have hundreds of millions of dollars to throw around, nor do we have the Republicans' endless supply of lawyers.
"We have dealt with many challenges in this campaign from the major parties, who clearly don't want voters to have a viable third option in this election, but this attack on voting rights and democracy is over the top.
"Governor Johnson has made it clear that we will fight every one of these challenges and do everything in our power to be on the ballot in all 50 states and the District of Columbia. The prospect of a successful two-term governor who is a proven fiscal conservative and champion of social tolerance may be a thorn in the sides of the two so-called major parties, but Governor Johnson will not be deterred in his effort to give voters a real choice in November."
quote:Romney heeft eerder gezegd dat hij militaire actie in Syrië zou overwegen als het verscheurde land chemische wapens inzet.
Ook wil hij alle opties openhouden als het gaat om Iran. "Obama is te soft tegenover dat land".
Ze geloven er zelf ook helemaal niet in. Veel grote Republikeinen spraken niet eens op de conventie.quote:Op maandag 3 september 2012 00:42 schreef popolon het volgende:
Tja je kunt zeggen wat je wilt over de Dems, ik sta ook niet te juichen, maar de GOP is helemaal de weg kwijt. Het lijken wel een stelletje neurotische fascisten. Zeker gezien wat er zich allemaal afspeelde in Tampa de laatste week.
Defense spending is geen big government hequote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef HD9 het volgende:
het gaat weer oorlog worden, net alsof dat niks kost
[..]
Zoals wie?quote:Op maandag 3 september 2012 16:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze geloven er zelf ook helemaal niet in. Veel grote Republikeinen spraken niet eens op de conventie.
Sowieso was er amper iemand van hun vorige regering aanwezig: geen Bush, geen Cheney, geen Powell, geen Rumsfeld. Dat is al heel apart, dat al die mensen 3 jaar later nergens meer te bekennen zijn op een conventie.quote:
WIE NIET?quote:
Weer? Wanneer waren de VS voor het laatst niet met een oorlog bezig?quote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef HD9 het volgende:
het gaat weer oorlog worden, net alsof dat niks kost
[..]
Die man.quote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
WIE NIET?
edit: Oh ja, Reince Priebus hield een prachtige speech. Probeerde hij alcoholisten over te halen op Romney te stemmen?
http://www.colbertnation.(...)-s-a-reince-priebus-quote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die man.![]()
Hij is net zo belachelijk als zijn naam.
http://www.thedailyshow.c(...)ney---reince-priebusquote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
WIE NIET?
edit: Oh ja, Reince Priebus hield een prachtige speech. Probeerde hij alcoholisten over te halen op Romney te stemmen?
Zonder klinkers is het beter: rnc pr bs.quote:Op maandag 3 september 2012 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die man.![]()
Hij is net zo belachelijk als zijn naam.
Jeb Bush was er wel.quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
Het wegblijven van de Bush clan, Steele en Swartzenegger laat MI zien dat men eindelijk eens schoon schip aan het maken is. Geen RINOs (Republican in name only) meer, maar alleen nog maar ijzervreters.
Het is juist de 'nieuwe' GOP die historisch nogal een verandering is. Overigens wel eens dat het een vorm van schoon schip maken is, de bush-clan past niet echt meer binnen het discours van de huidige GOP. Daarin passen mensen als Rubio juist heel goed. In die zin zijn de sprekers dan ook wel 'grote' namen.quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
Het wegblijven van de Bush clan, Steele en Swartzenegger laat MI zien dat men eindelijk eens schoon schip aan het maken is. Geen RINOs (Republican in name only) meer, maar alleen nog maar ijzervreters.
Romney de flipflopper een ijzervreter noemenquote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
In wat voor zin?quote:Op maandag 3 september 2012 21:08 schreef Lyrebird het volgende:
Je hebt gelijk dat Romney de minst ijzervretende van het hele stel is (Rice zou ik ook niet snel als een ijzervreter kenmerken), maar Christie, Ryan en Rubio zijn dat MI wel.
Letterlijk en figuurlijk een puriteinse partij, waar steeds meer gematigden niet meer welkom zijn. Voor de Amerikaanse democratie niet goed, maar het voorkomt wel Republikeinse presidenten zolang ze zo dogmatisch blijven.quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
Nou, dat vind ik wel, er is er geen een die niet veel te veel geld wil uitgeven de komende jaren.quote:
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik krijg wel de indruk dat er wel een belletje is gaan rinkelen bij de GOP, dat op dit niveau potverteren niet langer meer kan. Er zal drastisch gesneden moeten gaan worden.quote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel, er is er geen een die niet veel te veel geld wil uitgeven de komende jaren.
Behalve dan dat Romney al heeft aangegeven dat rigoreus bezuinigingen doorvoeren de economie enorm gaat schaden. Voor de buhne lepelt ie gebruikelijke talking points. En Romney en Ryan willen Medicare afslanken, maar lijken nu in de campagne de keuze te hebben gemaakt om als verdedigers van Medicare te opereren, vermodelijk ingegeven door peilingen die aangeven wat goed scoort.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik krijg wel de indruk dat er wel een belletje is gaan rinkelen bij de GOP, dat op dit niveau potverteren niet langer meer kan. Er zal drastisch gesneden moeten gaan worden.
Ja, hoe geloofwaardig allemaal met Ryanquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Behalve dan dat Romney al heeft aangegeven dat rigoreus bezuinigingen doorvoeren de economie enorm gaat schaden. Voor de buhne lepelt ie gebruikelijke talking points. En Romney en Ryan willen Medicare afslanken, maar lijken nu in de campagne de keuze te hebben gemaakt om als verdedigers van Medicare te opereren, vermodelijk ingegeven door peilingen die aangeven wat goed scoort.
Ja, ijzervreters. Het is maar net op welk moment je kijkt.
Ik vind je wel heel naïef, het is allemaal meer van hetzelfde en neem maar van mij aan dat er de komende vier jaar GEEN CENT bezuinigd gaat worden. Geen cent. Mag je me over vier jaar op aanspreken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik krijg wel de indruk dat er wel een belletje is gaan rinkelen bij de GOP, dat op dit niveau potverteren niet langer meer kan. Er zal drastisch gesneden moeten gaan worden.
Maar voordat je dat kunt gaan doen, moet eerst die clown die nu in het Witte Huis zit opgehoepeld zijn. En als je weet dat Amerikanen dol zijn op sigaren uit eigen doos en sigaren van een ander, dan weet je dat je niet te drastisch kunt snijden zonder dat er mensen heel erg boos gaan worden.
Nou, als je je zorgen maakt om die taart zou ik maar niet voor Romney/Ryan kiezen in elk geval.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:24 schreef Lyrebird het volgende:
Daar kun je best gelijk in gaan hebben.
Maar wat is het alternatief?
[ afbeelding ]
Die kruimel van $61 miljard kwam uit de mouw van Boehner.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou, als je je zorgen maakt om die taart zou ik maar niet voor Romney/Ryan kiezen in elk geval.
Ken je de uitdrukking 'een druppel op een gloeiende plaat'?
IJzer vreters zoals Hitler, dat was een ijzervreterquote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
quote:ma 03 sep 2012, 23:28
Opschudding over Goebbels-vergelijking
CHARLOTTE - De voorzitter van de Democratische partij in Californië is maandag in opspraak geraakt door de Republikeinen te vergelijken met Joseph Goebbels, Hitlers minister van propaganda in nazi-Duitsland.
Veel Joodse kiezers in die staat toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 08:37 schreef HD9 het volgende:
Gaat wel hard tegen hard n u, wie wil er nu oorlog
[..]
Als er toch één opportunist rondloopt die enkel Republikein in naam is, dan is het toch wel Romney?quote:Op maandag 3 september 2012 19:44 schreef Lyrebird het volgende:
ik word een beetje ban g van al die vuurspuwende republikeinenquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er toch één opportunist rondloopt die enkel Republikein in naam is, dan is het toch wel Romney?
Ik ben benieuwd hoeveel banen Romney gaat creëren als hij de overheidsuitgaven zou halveren. Ik wens hem veel succes.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:24 schreef Lyrebird het volgende:
Daar kun je best gelijk in gaan hebben.
Maar wat is het alternatief?
[ afbeelding ]
De overheid kan geen banen creeeren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel banen Romney gaat creëren als hij de overheidsuitgaven zou halveren. Ik wens hem veel succes.
Nee, maar de overheid kan wel een diepe recessie creëren door te hard op de rem te gaan staan. Fiscal cliff hequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De overheid kan geen banen creeeren.
Als mensen dat eens zouden leren, dan zou er al veel gewonnen zijn.
Als ze de boel daar in stand willen houden, zouden ze dat moeten doen. Een recessie is een correctie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar de overheid kan wel een diepe recessie creëren door te hard op de rem te gaan staan. Fiscal cliff he.
Ja duh. Maar zou Romney of Obama populair zijn met een recessie? Dan zouden hun politieke tegenstanders hen het vuur aan de schenen leggen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ze de boel daar in stand willen houden, zouden ze dat moeten doen. Een recessie is een correctie.
Het gaat ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja duh. Maar zou Romney of Obama populair zijn met een recessie? Dan zouden hun politieke tegenstanders hen het vuur aan de schenen leggen.
Laat Romney dat plan van Ryan uitvoeren, dan weten ze zeker dat de Democraten in 2016 weer winnenquote:
Niet? Dus die lui in congress zitten daar wat te hobby-en? En de brandweer, politie, en dergelijke is ook iets wat mensen voor de lol als erbij doen? Toch? En het leger? En de IRS? En rechters? En mensen die de regeltjes in de gaten houden zodat ik m'n eten en drinken zonder allerlei ziektes binnen kan krijgen bijvoorbeeld? Dat zijn allemaal geen banen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De overheid kan geen banen creeeren.
Als mensen dat eens zouden leren, dan zou er al veel gewonnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |