Hij heeft nog gelijk ook. Hij is ergens bij 20 blijven hangen mentaal gezien.quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef alors het volgende:
Zeuren over een vrouw van 53!!! 'die zitten in een heel andere levensfase'
Dat is zo apart hè. Een man boven de 38+ wil nooit iemand van zijn eigen leeftijdquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Dat die Aad pas 48 is. En nog zeiken dat ie alleen jongere vrouwen wil, hij mag blij zijn als er 50+ers op hem schrijven.
Dat laatste werd van die Limburger van vorig jaar (die met die zijïge stem) ook gedacht, maar dat viel uiteindelijk nog wel mee.quote:Op zondag 2 september 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo apart hè. Een man boven de 38+ wil nooit iemand van zijn eigen leeftijd
Maar het geeft wel mooie tv straks, want de rest is een beetje lafjes
kan haar ook niet terugvinden, ook niet bij anderenquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze zag je als een potentiele fuckbuddy. Nu heeft ze er echt een gevonden.
Henrieke is gewoon leuk. Geen enorme babe maar wel eentje waar je een vrolijk gevoel bij krijgt.quote:
Op het eerste gezicht in ieder geval makkelijker in de omgang dan Annemarie van vorig jaar.quote:
Leuke, vrolijke meid. Ze heeft al eerder relatie(s) gehad, dus hopelijk wat sociaal vaardiger dan haar vrouwelijke voorgangers.quote:
Een gezellige, vrolijke meid. Ik denk dat die gewoon door 't programma heen wandelt, misschien nog even een stressmomentje heeft als ze tussen Voetballer en Blondejongen moet kiezen, Voetballer laat merken dat hij toch niet zo veel interesse heeft, ze met Blondejongen weggaat naar Rome en dat ze er dan achter komt dat ze toch echt niet van blond houdt.quote:
Meteen tunnelvisie ontwikkeld bij haar eerste relatiequote:Op zondag 2 september 2012 21:46 schreef slangpie het volgende:
[..]
kan haar ook niet terugvinden, ook niet bij anderen
wou net zeggen, das ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht in ieder geval makkelijker in de omgang dan Annemieke van vorig jaar.
Niet dat dat zo moeilijk is...
quote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Meteen tunnelvisie ontwikkeld bij haar eerste relatie
Ha die heb ik even gejat en op de bzv facebook gepost. :$quote:Op zondag 2 september 2012 21:42 schreef Hexagon het volgende:
twitter:tasvolverhalen twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:09:34Kijk Aad, we voelen ons allemaal wel 30. Maar zolang je dr uit ziet als een roestige bommenwerper zou ik maar n beetje indimmen. #ned1 #bzv reageer retweet
Ja daar zeg je idd wat, die wandelt idd door het programma heen.quote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Een gezellige, vrolijke meid. Ik denk dat die gewoon door 't programma heen wandelt, misschien nog even een stressmomentje heeft als ze tussen Voetballer en Blondejongen moet kiezen, Voetballer laat merken dat hij toch niet zo veel interesse heeft, ze met Blondejongen weggaat naar Rome en dat ze er dan achter komt dat ze toch echt niet van blond houdt.
nouja, die relaties waren over omdat ze verwachtte dat ze toch echt wel op de boerderij gingen werken, en verder ook niet zegmaar. heeft nog een tijdje met mijn buurman gelopen, maar dat was ook over omdat hij ook zijn andere werk wou aanhoudenquote:Op zondag 2 september 2012 21:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Leuke, vrolijke meid. Ze heeft al eerder relatie(s) gehad, dus hopelijk wat sociaal vaardiger dan haar vrouwelijke voorgangers.
Qua uiterlijk niet veel bijzonders, maar qua karakter een vrolijke meid die wel voor dingen open staat.quote:
ksquote:Op zondag 2 september 2012 21:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ha die heb ik even gejat en op de bzv facebook gepost. :$
Dit klinkt heel even of ze wel van kinky houdt enzoquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef female81 het volgende:
Een 'niet lulluh, maar poetsuh'-type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |