Ja het is een lelijke man die Willemquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef matthijst het volgende:
Willem knaagt je eikel eraf met die konijnentanden.
En qua mannen denk ik nog meer van Willem dan van Henrieke.quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
We moeten qua dames het hebben van boer Henk.
Wij moeten het qua man ook hebben van Henkquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
We moeten qua dames het hebben van boer Henk.
Yeah, Aad zorgt wel voor wat peperquote:
Dan hadden ze Maurice wel door laten gaan destijds.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me ook wel is af of de KRO niet manupileren om een spraakmakende boer door te laten gaan.
Daar heeft die huilende geitenjongen wel voor gezorgdquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel jammer toch dat er geen Brabo of Limbo bij is...
Goddank eindelijk eens wat andere Nederlanders in zo'n programma. Ik wordt een beetje moe van die 'gezellige' zachte g.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel jammer toch dat er geen Brabo of Limbo bij is...
vind je het gek dat die geen vrouw heeftquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah, Aad zorgt wel voor wat peper
Die hoopt dat de kindercreche langskomt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat worden spannende zondagen met Aadje
De helft van de brieven is leegquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me ook wel is af of de KRO niet manupileren om een spraakmakende boer door te laten gaan.
Oke, daar gaat m'n cola bijnaquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef female81 het volgende:
Ik kreeg zo'n beetje een wegtrekker toen bij de tweeling de staldeur werd geopend, en die hele kudde eruit kwam.
Nou, de briefschrijfsters konden ze dondersgoed uit elkaar houden. 17-3 zegt genoeg, wat een nederlaag voor die broer met slechts 3 brieven.quote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef Terreros85 het volgende:
Ze zijn niet uit elkaar te houden. Die kunnen toch samen die brieven bekijken.
Ik zit te bedenken of het ooit wel eens minder dan 3 is geweest?quote:Op zondag 2 september 2012 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, de briefschrijfsters konden ze dondersgoed uit elkaar houden. 17-3 zegt genoeg, wat een nederlaag voor die broer met slechts 3 brieven.
Zo'n botte hork.quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Aad gaat wel voor toptelevisie zorgen.
Omdat het een tweeling is en ze zelf zeggen: wat voor mij is is ook voor mijn broer. Of iets in die geestquote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
Maar serieus, waarom zouden er minder vrouwen op die ene van de tweeling hebben geschreven dan op Doede?
Die zullen wel van Lasagne houden.quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
Maar serieus, waarom zouden er minder vrouwen op die ene van de tweeling hebben geschreven dan op Doede?
De Boer Zoekt Vrouw wiki (quote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken of het ooit wel eens minder dan 3 is geweest?
Dat verklaart niet waarom de ander er een stuk meer heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat het een tweeling is en ze zelf zeggen: wat voor mij is is ook voor mijn broer. Of iets in die geest
meisje wat ik ken, woont er vlakbij, en zegt van dat de een veel vlotter is dan de ander, heeft ze wel gelijk inquote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
dat klopt maar dat was je vraag dan ook nietquote:Op zondag 2 september 2012 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom de ander er een stuk meer heeft.
Ze zag je als een potentiele fuckbuddy. Nu heeft ze er echt een gevonden.quote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef slangpie het volgende:
mogen de boer zoekt vrouw deelnemers trouwens geen facebook meer hebben?vorige week stond henrieke nog in mijn vriendenlijst, nu niet meer
hij voelt zich 30, en wil vrouwen van 30?quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Dat die Aad pas 48 is. En nog zeiken dat ie alleen jongere vrouwen wil, hij mag blij zijn als er 50+ers op hem schrijven.
twitter:tasvolverhalen twitterde op zondag 02-09-2012 om 21:09:34Kijk Aad, we voelen ons allemaal wel 30. Maar zolang je dr uit ziet als een roestige bommenwerper zou ik maar n beetje indimmen. #ned1 #bzv reageer retweet
Yvon staat op een krukskequote:
Vrouw van 42 is wel goed.quote:Op zondag 2 september 2012 21:41 schreef alors het volgende:
Zeuren over een vrouw van 53!!! 'die zitten in een heel andere levensfase'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |