Ja het is een lelijke man die Willemquote:Op zondag 2 september 2012 21:22 schreef matthijst het volgende:
Willem knaagt je eikel eraf met die konijnentanden.
En qua mannen denk ik nog meer van Willem dan van Henrieke.quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
We moeten qua dames het hebben van boer Henk.
Wij moeten het qua man ook hebben van Henkquote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
We moeten qua dames het hebben van boer Henk.
Yeah, Aad zorgt wel voor wat peperquote:
Dan hadden ze Maurice wel door laten gaan destijds.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me ook wel is af of de KRO niet manupileren om een spraakmakende boer door te laten gaan.
Daar heeft die huilende geitenjongen wel voor gezorgdquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel jammer toch dat er geen Brabo of Limbo bij is...
Goddank eindelijk eens wat andere Nederlanders in zo'n programma. Ik wordt een beetje moe van die 'gezellige' zachte g.quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel jammer toch dat er geen Brabo of Limbo bij is...
vind je het gek dat die geen vrouw heeftquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah, Aad zorgt wel voor wat peper
Die hoopt dat de kindercreche langskomt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat worden spannende zondagen met Aadje
De helft van de brieven is leegquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik vraag me ook wel is af of de KRO niet manupileren om een spraakmakende boer door te laten gaan.
Oke, daar gaat m'n cola bijnaquote:Op zondag 2 september 2012 21:28 schreef female81 het volgende:
Ik kreeg zo'n beetje een wegtrekker toen bij de tweeling de staldeur werd geopend, en die hele kudde eruit kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |